Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pyytää lahjaksi kun ei tarvitse mitään?

Vierailija
19.12.2018 |

Jokavuotinen dilemma.

En yksinkertaisesti tarvitse mitään, kotona joka kaappi pursuaa. Tarvitsemani tavarat, vaatteet jne. saan itsekin ostettua kaupasta ja töistä saan kulttuuri- ja liikuntaseteleitä, eli leffakäynnit yms., hoituu niillä.

Mies haluaisi ostaa lahjan, mutta hieronta/kauneushoitolalahjakortit on liian haastavia hänelle ostaa. Mitä kivaa saisi vaikka Prismasta / Cittarista? Mitä te pyydätte lahjaksi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä puoliso siis nimenomaan haluaisi ostaa jotain konkreettista, koska itsekin ostan hänelle aina mieluisan lahjan. Puoliso ei itse koskaan itsekään toivo mitään, mutta pitkin vuotta kuuntelen hänen puheitaan ja tarpeitaan ja sen perusteella ostan ja yleensä on ollut ihan nappiostoksia. 

Jos minä en toivo mitään, niin puoliso ei kuitenkaan osaa ostaa itsenäisesti mitään. Ehkäpä voisin ehdottaa noita pyyhkeitä, molemmille omat mätsäävät kylpypyyhkeet! Ainakin miehen itse käyttämä pyyhe alkaa kuulemma menettää imutehoaan, joten samalla mieskin hyötyisi ostoksestaan.

t. aloittaj

Tuo on hyvä taktiikka, että aina jos toinen sanoo jostain, että "onpa kiva" tai "tuon tarvitsisin", niin yksinkertaisesti painan sen mieleeni tai kirjoitan vaikka kännyn muistioon. Sieltä on sitten hyvä poimia osumia kun tarvii lahjoa toista. :) Mies aina ihmettelee vilpittömästi kuinka osasin arvata niin hyvin. 

Vierailija
22/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasinpyyhkijän (autossani on vain yksi, ei ole kirjoitusvirhe) ja pissapojannestettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä puoliso siis nimenomaan haluaisi ostaa jotain konkreettista, koska itsekin ostan hänelle aina mieluisan lahjan. Puoliso ei itse koskaan itsekään toivo mitään, mutta pitkin vuotta kuuntelen hänen puheitaan ja tarpeitaan ja sen perusteella ostan ja yleensä on ollut ihan nappiostoksia. 

Jos minä en toivo mitään, niin puoliso ei kuitenkaan osaa ostaa itsenäisesti mitään. Ehkäpä voisin ehdottaa noita pyyhkeitä, molemmille omat mätsäävät kylpypyyhkeet! Ainakin miehen itse käyttämä pyyhe alkaa kuulemma menettää imutehoaan, joten samalla mieskin hyötyisi ostoksestaan.

t. aloittaj

Tuo on hyvä taktiikka, että aina jos toinen sanoo jostain, että "onpa kiva" tai "tuon tarvitsisin", niin yksinkertaisesti painan sen mieleeni tai kirjoitan vaikka kännyn muistioon. Sieltä on sitten hyvä poimia osumia kun tarvii lahjoa toista. :) Mies aina ihmettelee vilpittömästi kuinka osasin arvata niin hyvin. 

- Juu, tällä tavalla tulee ehdottomasti mieluisimmat lahjat, toinen ilahtuu suunnattomasti! Jos henkilöltä kysyisi mitä hän haluaa lahjaksi, ei hän välttämättä osaisi vastata, mutta tällaisella kuuntelutaktiikalla ei ole kyllä tullut ostettua yhtään hutia. 

Vierailija
24/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti toivoisin ikiomaa rasiaa Wiener-suklaata, josta pidän. Ihan kaikkia muita inhoan, mutta sitä ei tunnu kukaan uskovan.

Mitä suklaata tuo on? Ikinä kuullutkaan....

https://www.google.com/search?q=wiener+suklaa&client=firefox-b&tbm=isch…

Vierailija
25/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti. Vaikka stokkalle tai Prismaan. Jos et tarvitse mitään, osta sillä sitten ruokaa.

Minulle mieluisin lahja, koska en halua. että joku ottaa stressiä minun lahjasta ja saan ainakin sitten ostaa, mitä haluan.

Vierailija
26/26 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaj

Minä kyllä saatan sanoa tuollaisia pitkin vuotta, mutta sille on syynsä etten osta niitä: onpa kiva, mutta ei kyllä oikeasti pääsisi käyttöön; tuon tarvitsisin, mutta koska sille ei ole säilytystilaa olen mieluummin ilman jne. Mun äitini harrastaa näitä. Viime vuonna saatiin potkukelkka. Olin joskus huokaissut että "potkukelkka olis kyllä kätevä luistelureissuilla" ja tadaa, sellainen tuli. Miettikää miten monesta kodista löytyy naps vain paikka potkukelkalle 😁