Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pyytää lahjaksi kun ei tarvitse mitään?

Vierailija
19.12.2018 |

Jokavuotinen dilemma.

En yksinkertaisesti tarvitse mitään, kotona joka kaappi pursuaa. Tarvitsemani tavarat, vaatteet jne. saan itsekin ostettua kaupasta ja töistä saan kulttuuri- ja liikuntaseteleitä, eli leffakäynnit yms., hoituu niillä.

Mies haluaisi ostaa lahjan, mutta hieronta/kauneushoitolalahjakortit on liian haastavia hänelle ostaa. Mitä kivaa saisi vaikka Prismasta / Cittarista? Mitä te pyydätte lahjaksi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivo afrikkaan.

Vierailija
2/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama vika. Mitään oleellista ei juuri nyt tarvi. Joten eipä sitten väkisin osteta mitään. Kummitytölle ostin pussilakasetin, tylsää mutta tarpeellista. Voihan sitä omaakin lakanavarastoa uusia, arvokkaita ovat jos ei halua ostaa sitä markkinoiden ohuinta versiota vaan vähän parempaa. Tai uusii kylpypyyhkeet. Sitten voi kevään kuluessa pistää yhdet räteiksi kun on jouluksi ostanut yhdet uudet.

Sähköhammasharjan voi uusia, jos edellisen ostosta on pitkä aika.

En osta puolisolleni, eikä hän minulle tänä vuonna mitään. Uusimme yleensä tähän aikaan vuodessa tavaroita yhdessä, kun niille on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki mitä tarvitsen ja mikäli tarpeita tulee ostan ne itse. Olenkin sanonut kaikille, etten halua lahjoja, enkä myöskään osta aikuisille lahjoja. Lapset toki saavat jotain. Hyvin sujuu, eikä joulun jälkeen tarvitse pohtia mihin sen roinan taas saa tungettua.

Vierailija
4/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti toivoisin ikiomaa rasiaa Wiener-suklaata, josta pidän. Ihan kaikkia muita inhoan, mutta sitä ei tunnu kukaan uskovan.

Vierailija
5/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puoliso siis nimenomaan haluaisi ostaa jotain konkreettista, koska itsekin ostan hänelle aina mieluisan lahjan. Puoliso ei itse koskaan itsekään toivo mitään, mutta pitkin vuotta kuuntelen hänen puheitaan ja tarpeitaan ja sen perusteella ostan ja yleensä on ollut ihan nappiostoksia. 

Jos minä en toivo mitään, niin puoliso ei kuitenkaan osaa ostaa itsenäisesti mitään. Ehkäpä voisin ehdottaa noita pyyhkeitä, molemmille omat mätsäävät kylpypyyhkeet! Ainakin miehen itse käyttämä pyyhe alkaa kuulemma menettää imutehoaan, joten samalla mieskin hyötyisi ostoksestaan.

t. aloittaj

Vierailija
6/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma. Aina tarvitsen kyllä vaatteita, mutta itse haluan ne ostaa. Tai lakanat haluan itse valita.

Pyysin mieheltä radion Keittiöön. Mies myös teetti autooni sisätilaputsauksen.

Vierailija
7/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ensi vuodeksi tekemään kotona jotakin hyödyllistä ja mitä sinä et osaa. Tai viemään jonnekin kivaan paikkaan syömään ensi keväänä. Tai lahjoittamaan rahan auttamaan eläimiä, ihmisiä tmv. 

Vierailija
8/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaus ikkunoiden pesusta 😁

Tarkennuksena siis meillä kyllä molemmat siivotaan yhtä lailla mutta ikkunat pesen aina minä niin olisi kiva jos mies hoitaisi sen joskus :D

Vierailija
9/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinaa

Vierailija
10/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti toivoisin ikiomaa rasiaa Wiener-suklaata, josta pidän. Ihan kaikkia muita inhoan, mutta sitä ei tunnu kukaan uskovan.

Mitä suklaata tuo on? Ikinä kuullutkaan....

Vierailija
11/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivo afrikkaan.

Just. Ilmaiseksi vaan kaikki näille lisääntyjille. Etkö usko, että pystyisivät itse kaivon tekemään? Taidat pitää heitä tyhminä, mutta et laiskoina.

Vierailija
12/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousut, villasukat, fleeceponcho, pipo, kaulahuivi, yöpaita, joku urheiluväline. Kai sulla nyt joku vaatekappale esimerkiksi on joka kaipaa päivitystä?

Aikuisten värityskirja. Kuulokkeet. Kännyyn uusi kuori.

Vierailija
13/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässäarpoja

Vierailija
14/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaus ikkunoiden pesusta 😁

Tarkennuksena siis meillä kyllä molemmat siivotaan yhtä lailla mutta ikkunat pesen aina minä niin olisi kiva jos mies hoitaisi sen joskus :D

Hih hih

Vierailija
15/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä suklaata tuo on? Ikinä kuullutkaan....

- Tarkoitetaankohan tällä Fazerin Wiener nougat-suklaata? Siis niitä suorakulmionmuotoisia valkoiseen paperiin käärittyjä konvehteja. Ovat kyllä tosi hyviä! 

Vierailija
16/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti esim. K-ryhmään?

Vierailija
17/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miten hieronta- tai kosmetologilahjakortin ostaminen voi olla kenellekään liian hankalaa? Homman voi hoitaa joko netin kautta, sähköpsotilla, soittamalla tai vaikka kävelemällä yrityksen ovesta sisään. Vai eikö miehesi hallitse mitään näistä toimintatavoista? Jos ei leffaliput tai teatterinäytös tai konsertti kelpaa, kun haluat maksaa itse kultturiseteleillä, niin hyväntekeväisyyslahja on aina toimiva vaihtoehto. Kaivo afrikkaan, ruokaa hädänalaisille, rokotuksia köyhiin maihin... Vai onko tämäkin liian hankalaa, kun vaati, että netistä osaa etsiä sivun, jolta lahjan voi ostaa ja sitten osaa vielä netin kautta sen maksaakin?

Vierailija
18/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoin tiskiharjaa. En koskaan muista ostaa ja vanha alkaa olla melko kulunut.

Vierailija
19/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaikka hienompi suklaarasia ja paketti erikoisempaa teetä/kahvia tms, mitä ikinä juotkaan. Ei jää kaappiin pölyttymään, mutta mieskin saa lahjansa ostettua. 

Vierailija
20/26 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa myös joka joulu antaa lahjan, vaikken minä mitään oikein tarvitse. Tai jos tarvitsen, ne ovat juttuja, jotka hankin mieluummin itse ja jotka eivät joululahjana varsinaisesti ilahduta. Jouluna olisi kiva saada jotain intiimimpää, jonka ei tarvitse olla isoa tai kallista. Joka joulunalus vihjailen, että pyjamassa on reikiä, olisi ihanaa lukea jne., mutta mies ei joko ollenkaan kuuntele tai sitten ei vaan tajua. Tykkäisin kuitenkin, että lahja olisi edes vähän yllätys, koska jos sanon miehelle, että osta mulle pörrösukat se on ihan sama mennä itse ne ostamaan. 

Tänä vuonna päätin kuitenkin armahtaa meidät molemmat hutiostokselta ja pyysin lahjaksi aikakauslehden vuosikerran. Kiva saada välillä muutakin postia kuin laskuja ja on iloa pitkäksi aikaa. Tykkään konkreettisista lahjoista, mutten turhasta rihkamasta, enkä toisaalta mistään liian arkisesta, kuten keittiövälineistä tms.