Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voisi enää kuvitella muunlaista keittiötä kuin tupakeittiötä.

Vierailija
12.05.2006 |

Ihanaa tämä nykymuoti, että on tupakeittiöitä, sillä se tekee asunnosta ihanan avaran! Ei kiitos koskaan enää perinteistä keittiötä mulle

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tupakeittiö on haaveena. Nyt pikkulapsiaikaan se olisi ihan paras, että näkisi vauvan ja lapset koko ajan, eikä tarvitsisi siirrellä vauvaa olkkarin ja keittiön väliä. Mutta nää lapset ehtii kyllä isoiksi, ennen kuin meillä mitään tupakeittiötä voi olla.

Vierailija
2/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avaraa, tilaa riittää. Oh on suorastaan suuri. Keittiö on ihan erikseen, ja hyvä niin!

Avaraa voi kuulkaas olla ilman tupakeittiötäkin. Tarvii vaan olla vähän mielikuvitusta ja tietenkin sitä tilaa, mistä tehdä avara. Meillä ei jaksettaisi jatkuvaa ruokashowta olohuoneessa. Ja melkeen jatkuvaahan se on useamman pienen lapsen kanssa.

Sitä paitsi, erillisestä keittiöstä saa kivan, kodikkaan ja hyvin intiimin tilan. Tupakeittiö on tila vähän niin kuin -ei mikään tila-.

Mun mielipide, ja helppo olla tätä mieltä, kun tilaa riittää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiselta kuulostavia väitteitä.

Vierailija
4/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla onkin ns. " unelmieni keittiö" :) On iso keittiö ja erillinen " ruokahuone" . Keittiössä ei ole ruokapöytää ollenkaan, kyllä on tilaa ja avaruutta:)

Vierailija
5/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin silloin kun on lapsia se on ehdoton, ja myos kun on vieraita ja on ruuanlaittohommia. Ei tarvitse emannan kadota kettioon vaan vois samalla seurustella vieraiden kanssa.

Olohuone on sitten erikseen, yleensa tuota keittion yhteydessa olevaa sanotaan family roomiksi, ja sita varsinaista olohuonetta formal living roomiksi.

Vierailija
6/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt mulla onkin ns. " unelmieni keittiö" :) On iso keittiö ja erillinen " ruokahuone" . Keittiössä ei ole ruokapöytää ollenkaan, kyllä on tilaa ja avaruutta:)

Vierailija
7/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille joitten keittiö on koko ajan pullollaan likaisia astioita, haisevia ruuantähteitä, muruja, roiskeita ja muuta roinaa se on kauhistus.

Vierailija
8/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö on sitten kyllä iso, 25 m2. Olohuone on aivan oma huoneensa. Meilläkin on aina keittiössä jotain sotkua, harvemmin tosin tiskejä, mutta kivempi on pitää olohuone siinä kunnossa, että vieraiden kanssa voi siellä rauhassa oleilla.

Vierailija
9/16 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tupakeittiö on haaveena. Nyt pikkulapsiaikaan se olisi ihan paras, että näkisi vauvan ja lapset koko ajan, eikä tarvitsisi siirrellä vauvaa olkkarin ja keittiön väliä. Mutta nää lapset ehtii kyllä isoiksi, ennen kuin meillä mitään tupakeittiötä voi olla.

kun toinen lapsi oli vauva. Tää ketju tuli nyt vastaan tuolta linkkien kautta. Ja nyt mulla on kolmas lapsi vauva ja tällä kertaa on se tupakeittiökin meillä jo :-)

Vierailija
10/16 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin silloin kun on lapsia se on ehdoton, ja myos kun on vieraita ja on ruuanlaittohommia. Ei tarvitse emannan kadota kettioon vaan vois samalla seurustella vieraiden kanssa.

Olohuone on sitten erikseen, yleensa tuota keittion yhteydessa olevaa sanotaan family roomiksi, ja sita varsinaista olohuonetta formal living roomiksi.

kiitos selvennyksestä, mä oonki aina ihmetelly miksi jenkkien sisustus- ja remppaohjelmissa puhutaan aina family roomista, että eikö se olekaan living room.

Meillä on olohuone ja keittiö samaa tilaa, mutta keskellä (huoneita rajaamassa) on leivinuuni-takka- systeemi. Hieman rajoittaa näköyhteyttä, mutta ääni pääsee vapaasti kulkemaan.

Itse inhoan omassa lapsuudenkodissani sitä että keittiö on tavallaan kulman takana ja olkkarista keittiöön on pieni oviaukko. Juhlissa emäntä jää aina paitsi kaikista keskusteluista.

Suunnitellaan tässä uuden omakotitalon rakentamista ja mä niin toivoisin että voitaisiin rakentaa niin suuri keittiö että sinne sopii ison ruokapöydän lisäksi pari nojatuolia pikkupöydän ääreen. Olisi mukava kahvitella pehmeillä istuimilla rennosti istuen ja vaikka samalla lukea jotain lehteä.

Vierailija
11/16 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseni perinteisen keittiön.

Ei enää koskaan tupakeittiötä mulle. Se on typerin ja epäköytännöllisin viritelmä ikinä.

Vierailija
12/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä oo sellasta, mutta edellisessä kämpässä oli ja tykkäsin tosi paljon

Vierailija
13/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kun muutetaan valmistuvaan asuntoomme, niin siellä on tavallinen erillinen keittiöhuone :(

Vierailija
14/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta se oli ihan kamala.

Vierailija
15/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ihanan avaraa, kun koko alakerta on yhtä suurta tilaa. Wc:tä ja tuulikaappia lukuunottamatta, tietenkin:)

Vierailija
16/16 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuteen kotiin olisi mahtunut tupakeittiö mutta teemme ihan erilaisen ratkaisun seiniä siirtämällä, kun en sellaista halua.