Nyt meni taas mielenkiinto erääseen mieheen.... Miksi ne kaikki on tuollaisia?
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Naisen tärkeä ei saa olla tärkeämpi kuin miehen tärkeä. Niiden täytyy olla selvitettävien listoilla tasan yhtä tärkeitä! Ei saa olla että nainen voi sanoa "Olisipa ihanaa jos tulisit hakemaan minut ajelulle autollasi!" mutta mies ei saa sanoa "Olisipa ihana riisua sinut nyt!" Molemmat on kauniita toiveita ja ilmaisee halua nähdä jotain itselle tärkeää. Miksi loukkaannutaan?
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Sen sijaan pelkän t00san perässä olevat ukot ovat juurikin tuon kaltaisia, livenä jutut on ihan asiallisia, mutta viestit kääntyy aina vonkaamisen puolelle. Unohda koko äijä, parempi onni ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi nyt vaan, mutta miksi edes etsit miesseuraa, ellei mielessä ole myös fyysinen läheisyys? Kaverit on juttelua varten, mutta eikö sen potentiaalisen miesystävän pidäkin haluta riisua sut? Ja jos se sama mies on vielä muutenkin samalla aaltopituudella ja muutenkin "siisti", niin eikö tämä ole ihan win-win? Vai haluatko mieluummin miehen, joka ei pidä sinua seksuaalisesti kiinnostavana?
T. Kummastunut nainen
Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.
Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.Muista pysyä harhoissasi. Olet estynyt. "hän todennäköisesti kertoo samat jokaiselle naiselle"
Minä olen ollut ilman minkäänlaista naiskontaktia yli 3-vuotta, mutta itse en ainakaan ehdottele mitään riisumista sellaiselle naiselle, josta en ole kiinnostunut.
Sinä kuvittelet omassa päässäsi asioita. Paljonko pitäisi sitä aikaa käyttää tutustumiseen?
Johtuuko estosi siitä, että olet ihan ITSE valinnut aiemmat pettymyksen kohteesi.
No en mä kyllä ole edes missään deittisovelluksessa, tai somessa, kun ei siellä ole täyspäisiä ihmisiä.
Hel"vetti tätä nykyaikaa. Onneksi kohta pääsee pilkille.
No eikai kukaan ehdottele mitään kenellekään jos ei ole kiinnostunut 😂 mutta millä tasolla se kiinnostus on? Haluat panna ja se siitä? Väitätkö ettei pelkästään se että haluaa panna saa useimpaa miestä sanomaan noin?
Kiinnostuneella itse tarkoitan sitä että haluaa oikeasti tutustua nimenomaan tähän naiseen eikä etsi pelkkää seksiä vaan myös parisuhteen.
Enkä minä kuvittele mitään, kerron vain siitä mitä olen nähnyt ja kuullut. Jos ei ole totta kaikkien kohdalla niin se on sitten hyvä vaan.
Ja miten olen estoinen ja mitkä pettymykset olen valinnut? Kerrotko lisää kun en tiedä mitä oletat siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Jotkut meistä haluavat tutustua toiseen ensin. Tutustumista puolestaan ei helpota se, että toisen jutut liikkuvat alueella, joka siinä vaiheessa tutustumista vielä ole ajankohtaista. Jos toinen on sanonut ettei halua kiirehtiä seksiasioissa, sitä pitää kunnioittaa joko etenemällä hitaammin tai kertomalla suoraan, ettei halua enää hillitä himojaan, joten haluaa lopettaa tapailun.
Entä jos mies sanoo "ettei halua kiirehtiä talousasioissa" ja päättää ettei ihan ensimmäisillä tapaamisilla mennä niin henkilökohtaisiin asioihin kuin asuinkaupunginosa tai työpaikka? Nainen kääntyy välittömästi kannoillaan, koska nämä asiat ovat jatkon kannalta hänelle tärkeitä. Miehelle tärkeää on selvittää olisiko tässä kumppani jonka seurassa voisin olla myös seksuaalisesti rehellisesti minä itse, aito. Kukapa sitä ei haluaisi? "Seksiasioissa" voi sanoa että ei kiirehditä, mutta yritäppä sanoa että en ole vielä valmis kertomaan sinulle asuntoni kokoa tai autoni merkkiä. Treffit loppuisi siinäkin tapauksessa siihen. Kaksinaismoralismia pahimmillaan; eikö KAIKKI (=tasa-arvo) saa yrittää selvittää itselleen tärkeitä piirteitä mahdollisesta tulevasta seurustelu- tai elämänkumppanista? Jos ei, niin miksi ei? Onko naisille seksistä puhuminen muka punastuttavampaa kuin miehille rahasta puhuminen?
Mihin perustuu tämä väite että treffit loppuisi siihen? Olisihan se kenties vähän OUTOA siis jos ilman mitään järkevää syytä kieltäytyy ehdotettaessa keskustelemasta yleisestä small talk-aiheesta,kuten työstä. Seksi sen sijaan ei ole yleinen small talk-tutustumisaihe, vaan paljon arkaluontoisempi asia, joka monilla on yleensä se viimeinen linnake jonne vieras päästetään. Jos mies kuitenkin perustelisi asiallisesti sen miksei halua kertoa työstään tai varallisuudestaan kysyttäessä, niin mihin tosiaan perustat väitteesi että treffit loppuisivat siihen? Naisvihasi on väsyttävän läpinäkyvää.
Sitä paitsi, asuntojen koko ja automerkit kiinnostanevat lähinnä miehiä itsejään, monet tykkäävät niitä korostaa ekoilla treffeillä. Sekin on iso turn off, ei toki yhtä iso kuin toisen seksuaalisuuden kunnioittamattomuus.
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Jos mies alkaa heti tollasia puhumaan hän tod. näk. kertoo samat jokaiselle naiselle eli ei ole kiinnostunut tästä naisesta nimenomaan kun ei käytä aikaa tutustumiseen vaan heti seksi mielessä.
Kertoo miehestä aika paljon että puolituntemattomalle alkaa tollasia ladella.Muista pysyä harhoissasi. Olet estynyt. "hän todennäköisesti kertoo samat jokaiselle naiselle"
Minä olen ollut ilman minkäänlaista naiskontaktia yli 3-vuotta, mutta itse en ainakaan ehdottele mitään riisumista sellaiselle naiselle, josta en ole kiinnostunut.
Sinä kuvittelet omassa päässäsi asioita. Paljonko pitäisi sitä aikaa käyttää tutustumiseen?
Johtuuko estosi siitä, että olet ihan ITSE valinnut aiemmat pettymyksen kohteesi.
No en mä kyllä ole edes missään deittisovelluksessa, tai somessa, kun ei siellä ole täyspäisiä ihmisiä.
Ja jatkan vielä, että MIKSI piti ihan etsimällä etsimällä miehestä taas joku vika?
Miksi häpeät itseäsi? Miksi sinulla on heikko itsetunto?
Joo nyt meni ohi. Mitenniin taas? Ottaako päähän että naiset näkee tollaset puheet näin? Millä tavalla tuo liittyy itsensä häpeämiseen ja heikkoon itsetuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Tässä on pointtia ja peräänkuulutan vastauksia. Ilman tunnekuohuja; meillä kaikilla on omat kriteerimme uusien tuttavuuksien kiinnostavuuden ja mahdollisen yhteensopivuuden selvittämisessä, siitä lienemme samaa mieltä. Miksi naiset saa ensin tutkia onko mies arvoisensa, ennenkuin mies saa selvittää onko nainen oikeasti kiinnostava? Milloin ja kenen toimesta tällainen on päätetty? Luonnonlaki? Miten vuosiansiot ei muka ole aivan yhtä henkilökohtainen asia kuin nieletkö? Nyt ilman tunnekuohuja! Jos se on kyseiselle yksilölle tärkeää? Miksi niitä ei saa heti alkaa selvittää? Siis nyt viktoriaaninen kauhistelu ja siveily syrjään, ja oikeita rationaalisia vastauksia! Tämä treffikulttuuri ei selvästikään tuota toivottuja tuloksia, niin missä näin on päätetty ja milloin? Olisiko mahdollista päättää eri tavalla?
Jos kyseiselle ihmiselle on seksiutelut tärkeitä niin ehkä on parempi ettei edes yritä sitä seuraa saada. Uskoisi kerralla ettei tämä mikään hyvä matchi ole kun toinen kerran sanoo selkeästi ei. Jos nyt jollekkin talousasiat ovat tärkeitä ja niistä kyselee niin ei sinun ole mikään pakko kertoa. Tekään ette ole match made in heaven. Tätähän se on ihmisten kanssakäyminen kaikkien kanssa ei vaannatsaa ja se olis ihan jankuttamatta syytä hyväksyä.
Mut sitten kun ei tee noin niin nainen lähtee kuitenkin kun on niin tohveli mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Kommentissa ei ole hyppysellistäkään naisvihaa, ei todellakaan. Huoleni on siinä, ettei miesten painetta varmatuloisena bread winnerinä ja providerina pidetä yhtä henkilökohtaisena paineena kuin naisten huolta siitä ovathan he kiinnostavalle miehelle myös kiinnostavia naisena. Koska biologisesti näinhän se jako menee, nainen haluaa suojan eikä huollettavaa, ja mies halua sitoutuessaan avomielisen seksikumppanin eikä nunnaa. Molemmilla on unelmaversio ja inhokkiversio. Miksi naisilla on oikeus heti ensikättelyn jälkeen alkaa rastittamaan omaa soveltuvuus-exceliä erittäinkin henkilökohtaisilla "small-talk" kyselyillä työpaikoista ja muusta vakavaraisuudesta? Onko tuoreet yt-neuvottelut sopivaa small talkia ensitreffeille? Onko mahdoton hyväksyä että yksilön taloudellinen vakavaraisuus ei ole automaattisesti päivästä ja vuodesta riippumatta kevyt puheenaihe? Ja miksi seksuaalisuus on aina automaattisesti sitä? Miksei seksuaalisuudesta voi puhua kevyesti? Mitä hallaa on flirtissä? Miten voi "rakastua ensikatseella" jos ilmassa ei ole seksuaalista sähköä? Miksi miehille tärkeät asiat eivät ole tärkeitä, tai "ne voi odottaa", mutta naisille tärkeät - aivan yhtä henkilökohtaiset asiat- pitää saada selvittää heti ensitreffeillä? Tätä en ymmärrä. Ketään en vihaa.
Flirtti ei tarkoita törkeää seksuaalista vihjailuja typeriä seksi vitsejä ja meemejä. Ei tartte ihmetellä miksei sulla flaksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tapasin netissä erään mukavan 46v miehen. Pari kertaa ollaan nähty. Siisti mies, asiat kunnossa. Töissä käyvä, järkevä keskustelija.
Kuitenkin viestillä sitten tulee sitä perinteistä että "olis ihana riisua sua ;)". Käytännössä tuntematon ihminen edelleen, niin en tykkää yhtään. Ja olen sanonut sille monesti ettei mulla ole mitään mielenkiintoa kiirehtiä sänkypuuhiin. Silti lähes jokainen viesti sisältänyt jotain flirttailua. Varmaan ihmetellyt miksi olen lopettanut vastaamasta. Tänään sain sitten viestinä videon, missä oli se Juhla Mokka-mainoksen tekijöiden kahvi ym selostus taustalla ja videota dildotehtaasta. Hassunhauskaa.
En mä jaksa. Estoon. Vaikka olisi miten siisti, koulutettu ja livenä järkevän oloinen mies, niin jos viestit on pelkkää seksiä niin antaa olla. Mikä siinä on niin vaikeaa tutustua aluksi ihan normaalisti ja katsoa miten juttu etenee?
Potentiaalisen kumppanin seksuaalisen latauksen ja huumorintajun tsekkaus ON normaalia tutustumista aluksi! Niinkuin sinä, ei hänkään halua tuhlata aikaansa. Sinulla on omat tärkeät asiat selvitettävänä, hänellä omansa. Onko sinun (työpaikka, ei juo) automaattisesti tärkeämpiä TEILLE MOLEMMILLE kuin hänen (meneekö kipsiin heti kun energia on seksuaalinen, kestääkö minun huumoria)?? Kuka sinä olet sanelemaan tärkeät asiat muiden mielestä? Sinäkö päätät mikä on "normaalia tutustumista"? Who died and made you queen? Good luck with that. Veikkaan että sinkkuilu jatkuu toistaiseksi, et vaikuta hauskalta.
No mitä sitten? Silloin he eivät sovi yhteen? Ei aloittajan tarvitse tykätä tuollaisesta.
Jos mies alkaa heti puhua toisen riisumisesta niin kyllä tulee todella kevytkenkäinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa.
Jos nainen alkaa heti kysellä työasemasta, omistusasunnosta ja automerkistä niin kyllä tulee todella pinnallinen kuva hänestä. Eikä siinä ole mitään hauskaa. Mutta naiset pitää sitå "notmaalina tutustumisena aluksi". Näetkö paradoksin vai et?
Nyt Huom! Pinnallisten naisten mielestä tuollaisten juttujen kyseleminen heti aluksi, on normaalia tutustumista. Sinä et selvästi jaa arvoja pinnallisten naisten kanssa, joten suosittelen sinua pyrkimään deittailemaan meitä, jotka emme edes kuvittelisi alkavamme kyselemään jotain hemmetin autonmerkkiä sun muuta täysin typerää ja epäoleellista.
Niin,kas kun me naisetkin olemme erilaisia. Juju on siinä, että löytäisi sen itselleen parhaiten sopivan. Toisaalta jos heti ekatreffeillä alkaa noin tarkkaan toisen taloudellista tilannetta kartoittamaan, niin helpoksi tuo utelija homman silloin tekee. Ei jatkoon, eikä tartte edes miettiä olisiko kannattanut vielä antaa mahdollisuus. 😁 En itse ainakaan olisi kiinnostunut toista kertaa treffaamaan miestä, joka tuollaisia heti alkuun kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Sen sijaan pelkän t00san perässä olevat ukot ovat juurikin tuon kaltaisia, livenä jutut on ihan asiallisia, mutta viestit kääntyy aina vonkaamisen puolelle. Unohda koko äijä, parempi onni ensi kerralla.
Unohtakaa ne hemmetin deittisovellukset ja yrittäkää olla "vähän" enemmän sosiaalisia todellisessa maailmassa.
Ens alkuun voisitte lakata tuijottamasta seinää, lattiaa, tai sitä hel"vetin somea.
En vaadi edes katsomaan silmiin, sehän olisi jo varmaan aivan liikaa vaadittu.
En vaan ymmärrä tätä: "Ollaan me somessa "sosiaalisia" ja elämässä täysin antisosiaaleja"
Astukaa niiden rinkirunkkupiirienne ulkopuolelle herranjumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Koska jokaisella on oikeus määrittää rajansa siitä ,mitä ventovieraalta ihmiseltä sietää. Itse pidän seksivihjailuja tökerönä ja vastenmielisenä, enkä niitä sen enempää kuuntele. Jos et halua kertoa itsestäsi perustietoja, niin ole kertomatta. Tutustumisemme päättyy molemmussa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Mut sitten kun ei tee noin niin nainen lähtee kuitenkin kun on niin tohveli mies.
Ei lähde, jos sattuu olemaan sentyyppinen nainen, joka arvostaa sitä, ettei mies ole heti ronuamassa pöksyihin. Ihastuin nykyiseen puolisoon ihastuin siksi, että hän ei ollut koskaan härski eikä törkeä, ne ohitin heti alkuun. Seksielämä on antoisaa 15 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kummastunut nainen
Mikäli et halua kertoa asuntosi kokoa, autosi merkkiä tai työpaikkaasi ekoilla tai et vaikka edes viidensillä treffeillä, sinulla on tietenkin täysi oikeus kieltäytyä kertomasta ja ilmaista haluavasi edetä talousasioissa hitaammin. Mikäli tämä ei naiselle sovi, hän on vapaa lopettamaan tapailun ja lähteä etsimään itselleen paremmin sopivaa miestä. Aivan kuten mieskin on vapaa lähtemään etsimään naista, joka ei halua edetä hitaammin seksiasioissa.
Mikä tässä on vaikea yhtälö mielestäsi? Jokaisella on, sukupuoleen katsomatta oikeus tehdä omat päätöksensä siitä, kuinka hitaasti haluaa missäkin asiassa edetä ja kuinka hitaasti eteneviä ihmisiä haluaa tapailla. Pääasia on se, että kunnioittaa toista ja hänen hitaampaa tahtiaan, jos haluaa tämän ihmisen kanssa tapailua jatkaa. Sinä olet aivan samoin kuin naisetkin pistämään stopin liian tunkeilevalle käytökselle, koski se sitten seksiä, talousasioita tai mitä tahansa muutakaan. Kunnioita myös itseäsi riittävästi jotta pystyt ilmaisemaan omat rajasi ja pitämään kiinni niistä.
Juuri näin, kiitos! Tässä keskustelussa vaan tulee kivuliaan selväksi se, että sukupuolten kriteerit hyvästä kumppanista ovat tekopyhästi asetettu eriarvoiseksi, mitä ne ei saisi olla. Kaikilla on sama oineus uskoa siihen juuri oikeaan ja jokaisella on omat kroteerot sille. Kuitenkin esimerkkinä on käytetty että työ on "normaalia keskustelua" ensitreffeillä - siis yleisesti. Mites esim Oulussa, jossa työttömyys on 10,8%? Tilastollisesti joka kymmensillä ensitreffeillä työstä puhuminen, "normaali keskustelu", olisi toiselle mahdollisesti nöyryttävää ja ainakin akward. Se että ilmaistaan halukkuutta riisua toinen ei pitäisi olla sen akwardimpi. Ehkä hiukan kömpelöä, mutta ei anna aihetta yleistää että Miehet tekevät väärin. Ei, he tulevat yhtä lähelle, liian lähelle, mutta eri reittiä.
Ihmisen suurin sukupuolielin on aivot ja jos tyyppi ei flirttaile aivojeni kanssa niin ei ole saumaa pöksyihinkään. Kaipaan virkistävää seuraa niin, että meillä olisi puhuttavaa ennen ja jälkeen seksin. Seksin aikana en välttämättä kaipaa puhetta, kova pälätys on turn-off.
Jos tapailua säestää pelkästään seksin ympärillä pyörivät viestit (ymmärrän toki, että se voi olla miehellä mielessä yhtenä tärkeimmistä selvitettävistä asioista) niin kyllä se liika jauhaminen alkaa tympäistä. Ihan sama tuntuma, ai seksistä pitäisi keskustella - miksi, keskustellaan jos ja kun se on ajankohtaista, itsestään selvä kaava on sama kuin söisi joka torstai hernekeittoa. Hernekeitto on hyvää mutta vähän ottaa päähän katsoa maanantain lounaslistaa, että mitä mahtaa olla torstaina.
Koittakaa nyt ymmärtää ajoissa, ettette ole niin mainoita tyyppejä kuin luulette - ainoa asia mitä mies hakee on haaroväliänne, muuten olette aika yhdentekevää ja suorastaan turhaakin seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkeä ei saa olla tärkeämpi kuin miehen tärkeä. Niiden täytyy olla selvitettävien listoilla tasan yhtä tärkeitä! Ei saa olla että nainen voi sanoa "Olisipa ihanaa jos tulisit hakemaan minut ajelulle autollasi!" mutta mies ei saa sanoa "Olisipa ihana riisua sinut nyt!" Molemmat on kauniita toiveita ja ilmaisee halua nähdä jotain itselle tärkeää. Miksi loukkaannutaan?
Sulla on vilkas mielikuvitus. Jos nainen haluaa autokyytiä, hänellä on todennäköisesti ajokortti ja oma auto. Ylipäätään hyvin harvoja naisia jaksaa autot kiinnostaa muuten kuin välineenä jolla pääsee paikasta a paikkaan b. Kun ei edes tunneta toisiaan niin nuo riisumispuheet on kyllä totaalinen turn off.
Juu, kyllä. Kaikki maapallon miljardit miehet ovat homogeeninen massa.
Aloittajan ja muiden itkijöiden kannattaakin keskittyä siihen, että ottavat pari kissaa nurkkiinsa asumaan ja elävät onnellisina elämänsä loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää ajoissa, ettette ole niin mainoita tyyppejä kuin luulette - ainoa asia mitä mies hakee on haaroväliänne, muuten olette aika yhdentekevää ja suorastaan turhaakin seuraa.
Ja tästäpä syystä on täysin turha hakea miehistä seuraa. Ne on täysin kyvyttömiä ajatteluun ja normaaliin seuranpitoon ja keskusteluun. Runkatkoot ringissä keskenään-ei käy sääliksi.
Muista pysyä harhoissasi. Olet estynyt. "hän todennäköisesti kertoo samat jokaiselle naiselle"