Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1661/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen minä sitten olen? Kertokaa viisaammat astrologiaa tuntevat. :) Aurinko oinaassa, kuu kaloissa, mars kaksosissa, nousumerkki jousimiehessä, pluto skorpionissa, uranus kauriissa, merkurius ja venus molemmat oinaassa. Olisi kiva tietää minkälainen kumppani minulle sopisi? :)

Ei kun pettäjän merkkejähän nämä ovat. Onpas hurjat kuviot.

Sarjapettäjä on liian lievä sana. Olet Casanova.

Varsinainen Auervaara. Huiputatko naisilta lisäksi rahaa?

Mun mielestä on eettisesti ja moraalisesti arveluttavaa tulla tähän leikkimään ihmisten kartoilla, ne voi ottaa teidän "astrologia on pylly" tyyppien vitsailut tosissaan.

Sulle, jolla on oinasta ja kuukalaa, niin sulle voisi sopia toinen kuuvesimerkki, esim. kuurapu, teillä on sama käsitys siitä, että parisuhde on syvä kokemus, ja olette molemmat romanttisia.

Nousumerkki jouskari voisi tykkää jostain kaksosmaisesta tyypistä, ja oinaat yleensäkin pitää kaksosista.

Eli ehkä joku kaksoset, jolla kuu ravussa, ehkä vähän vaakaa myös kartalla?

Parhaiten tulen toimeen maa- ja vesimerkkien kanssa, mutta ilma- ja toiset tulimerkit aiheuttavat konflikteja. Olen oinas aurinkomerkiltäni, mutta kuukalat tekee minusta lempeän enkä kestä enkä siedä suoruutta ja kovuutta. Kaksosten kanssa en tule juttuun, ovat liian vilkkaita ja puheliaita ja moni tapaamani kaksonen pitää minua tylsänä eivätkä saa minusta oikein mitään irti. Kaksoset ovat seurallisia ja sosiaalisia, tarvitsevat tilaa mutta minä viihdyn paremmin tutussa ja turvallisessa eli koti on turvapaikka minulle. En ole tyypillinen pomottava, nopea, energinen enkä seikkailunhaluinen oinas.

Tiedän kyllä, mieheni on myös oinas ja kuukalat, se on juuri kotona viihtyvä introvertti, hyvin kaukana tulisesta oinaan arkkityypistä, se on myös äärimmäisen empaattinen, syvällinen ja kaikin puolin paras ikinä tuntemani ihminen.

Joku kaksoset vesikuulla ei ole sellainen vilkas ja ekstrovertti kaksonen, vaan sillä on myös se syvällinen puoli niin kuin sullakin. Samalla silti kaksosten merkurius energia, joka voi viehättää nousujousimiestä. 

Itseni parhaiten tuntevana sanon, että uskoisin minulle parhaiten sopivan ravun, jonka kartalla on järkeviä ja tasaisia maamerkkejä. Ravuissa vetoaa emotionaalinen turva, lempeys ja hoivaaminen. Maamerkeistä viehätyn neitsyeiden analyyttisyydestä ja hienotunteisuudesta sekä kauriiden rauhallisuudesta, viisaudesta ja taidosta takoa rahaa. Tällainen empaattinen ja lempeä mutta samalla järkevä ja tasapainoinen mies sopii minulle parhaiten.

No, olen juuri tuo, jolle vastasit, ja jolla on miehenä oinas, kuukalat.

Olen tosiaan itse nousuneitsyt, kuurapu ja venuskin ravussa.

Me tosiaan sovitaan hyvin yhteen, joten et ole kaukana tuntemustesi kanssa, sanoisin :)  

Luulen kyllä, että inhoat kaksosia vähän turhan takia, tunnen useita vesikuu kaksosia, ja ne on aika miellyttäviä.

Voin ilmoittaa, että oinas ja neitsyt ovat pahin yhdistelmä. Äitini on neitsyt. Olemme erilaisia kuin yö ja päivä. Sitä nipotusta en kestä. Kun hän jankuttaa, rupean nykyään karjumaan hänelle. Hermoni eivät kestä nalkutusta.

Älä tämän vuoksi ota avioeroa.

Vierailija
1662/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen minä sitten olen? Kertokaa viisaammat astrologiaa tuntevat. :) Aurinko oinaassa, kuu kaloissa, mars kaksosissa, nousumerkki jousimiehessä, pluto skorpionissa, uranus kauriissa, merkurius ja venus molemmat oinaassa. Olisi kiva tietää minkälainen kumppani minulle sopisi? :)

Ei kun pettäjän merkkejähän nämä ovat. Onpas hurjat kuviot.

Sarjapettäjä on liian lievä sana. Olet Casanova.

Varsinainen Auervaara. Huiputatko naisilta lisäksi rahaa?

Mun mielestä on eettisesti ja moraalisesti arveluttavaa tulla tähän leikkimään ihmisten kartoilla, ne voi ottaa teidän "astrologia on pylly" tyyppien vitsailut tosissaan.

Sulle, jolla on oinasta ja kuukalaa, niin sulle voisi sopia toinen kuuvesimerkki, esim. kuurapu, teillä on sama käsitys siitä, että parisuhde on syvä kokemus, ja olette molemmat romanttisia.

Nousumerkki jouskari voisi tykkää jostain kaksosmaisesta tyypistä, ja oinaat yleensäkin pitää kaksosista.

Eli ehkä joku kaksoset, jolla kuu ravussa, ehkä vähän vaakaa myös kartalla?

Parhaiten tulen toimeen maa- ja vesimerkkien kanssa, mutta ilma- ja toiset tulimerkit aiheuttavat konflikteja. Olen oinas aurinkomerkiltäni, mutta kuukalat tekee minusta lempeän enkä kestä enkä siedä suoruutta ja kovuutta. Kaksosten kanssa en tule juttuun, ovat liian vilkkaita ja puheliaita ja moni tapaamani kaksonen pitää minua tylsänä eivätkä saa minusta oikein mitään irti. Kaksoset ovat seurallisia ja sosiaalisia, tarvitsevat tilaa mutta minä viihdyn paremmin tutussa ja turvallisessa eli koti on turvapaikka minulle. En ole tyypillinen pomottava, nopea, energinen enkä seikkailunhaluinen oinas.

Tiedän kyllä, mieheni on myös oinas ja kuukalat, se on juuri kotona viihtyvä introvertti, hyvin kaukana tulisesta oinaan arkkityypistä, se on myös äärimmäisen empaattinen, syvällinen ja kaikin puolin paras ikinä tuntemani ihminen.

Joku kaksoset vesikuulla ei ole sellainen vilkas ja ekstrovertti kaksonen, vaan sillä on myös se syvällinen puoli niin kuin sullakin. Samalla silti kaksosten merkurius energia, joka voi viehättää nousujousimiestä. 

Itseni parhaiten tuntevana sanon, että uskoisin minulle parhaiten sopivan ravun, jonka kartalla on järkeviä ja tasaisia maamerkkejä. Ravuissa vetoaa emotionaalinen turva, lempeys ja hoivaaminen. Maamerkeistä viehätyn neitsyeiden analyyttisyydestä ja hienotunteisuudesta sekä kauriiden rauhallisuudesta, viisaudesta ja taidosta takoa rahaa. Tällainen empaattinen ja lempeä mutta samalla järkevä ja tasapainoinen mies sopii minulle parhaiten.

No, olen juuri tuo, jolle vastasit, ja jolla on miehenä oinas, kuukalat.

Olen tosiaan itse nousuneitsyt, kuurapu ja venuskin ravussa.

Me tosiaan sovitaan hyvin yhteen, joten et ole kaukana tuntemustesi kanssa, sanoisin :)  

Luulen kyllä, että inhoat kaksosia vähän turhan takia, tunnen useita vesikuu kaksosia, ja ne on aika miellyttäviä.

Inhokkimerkki on kaksoset ja syynä on kaksosmainen kahtiajakoisuus, juoruaminen ja liika uteliaisuus sekä puhuminen. Minut pettäneet ja satuttaneet ovat olleet leijonia ja kaksosia. Ystäväni on aurinkoneitsyt ja kuurapu sekä marsrapu, joten hänen kanssaan tulen erinomaisesti toimeen - ystävässäni yhdistyy neitsyen hienostuneisuus ja älyllisyys sekä ravun empatia ja hoivaavuus. Kaikesta huolimatta en tuomitse ihmisiä merkin perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaista voi löytyä muutakin piirteitä.

Tunnen erään joka inhoaa syvästi riitelyä ja hän on oinas.

Hiljainen nyhjöttäjä josta ei tiedä, siis ihan oikeasti, onko se kala vai lintu.,voisi olla esim. Kauris.

Vierailija
1664/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari nousuvaakaa. Eikö nousevilla merkeillä ole sama ulkonäkö? He ovat ihan erinäköisiä miehiä, Toinen on lyhenlåntä, toinen pitkä hujoppi. Nyt muistin, että molemmat ovat myös aurinkojouskareita. Täytyypä miettiä olisiko heissä mitään samaa.

Vierailija
1665/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on eniten persiistä, koska on epävakaa ja ennakoimaton. ja sitten kalat, kaloilla ei ole mitään taiteellista sielua, pelkkä suorittaja, tosin samaa vikaa on myös hieman jousimieheillä.

Rapu taas on mielestäni kaikkein paras, enkä ole huomannut mitään tunneliioitteluja koskaan ravuilta, ennemminkin toisinpäin. Ne ovat vakaita, tietävät mitä haluavat, huumorintajuisia, ja 4 elämänvarrellani minulle parhaiteen sopivaa ihmistä on olleet juuri rapuja. Lisäyksenä että kukaan heistä ei ole ollut mitenkään äidillinen tai muuta schaissea mitä ravuista väitetään.

Vierailija
1666/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sellaisen kartan, jossa on tulkinta itsestäni ja se osui aika nappiin. Erityisesti huoneiden sijainnit kertoivat paljon.

Toisaalta tulkinnasta välittyi elämäni traagisuus. Kerrottiin että onnellisimmat vuoteni ovat lapsuudessa, nuoruudessa ja sitten keski-iässä ja siitä eteenpäin. Että en ole täysin onneton, mutta kohtaan suuria suruja ja tragedioita siinä välissä. Tämä pitää todellakin paikkansa!

Muutan lapsuudenkodista suhteellisen varhain, rakastan opiskelua ja olisin hyvä ulkomaankaupassa. Jep!

Tulkinnassa kerrottiin että olen erittäin hedelmällinen ja että lapseni ovat terveitä ja vahvoja. Tämäkin on totta! Vaikka siis lapsia on kaksi, mutta olen tehnyt myös abortin 40v iässä, saanut keskenmenon ja syönyt katumuspillerit jne. Mutta siis hedelmällisyys ja lasten terveys pitää paikkansa.

Kerrottiin että jos olen taiteilija niin saatan saada kuuluisuutta kuolemani jälkeen. Tästä en tiedä, mutta totta on että rakastan taidetta valtavasti ja siitäkin voisi tulla joskus jopa työ.

Mahdollinen rakkaussuhde työelämässä kuulemma lisää työintoani, olen viettelevä ja minuun ihastutaan helposti. Hmm... ;-)

Kadun kuulemma jos menen naimisiin. No naimisiin en ole koskaan mennytkään, mutta kihloissa ja pitkässä suhteessa olen ollut kaksi kertaa.

Koti ja lapseni ovat minulle erittäin tärkeä. En ole kurinpitäjä vaan aika lämmin äiti. Pitää paikkansa.

Pidän hienoista aterioista fiksujen ihmisten seurassa. Olen hyvä kokki ja keskustelija. Pitää paikkansa.

Elämässäni on paljon rakkaussuhteita ja entisetkin saattavat palata. Hmm. ;-)

Minua kiinnostaa kaikki hieman epäluonnollinen, mutta toisaalta olen hyvin analyyttinen.

Olen ainutlaatuinen ja kuljen omia polkujani. Samalla kuitenkin sosiaalinen ja pidän väittelyistä.

Tälläistä. Tunnen itseni tästä.

Vierailija
1667/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on paras huonesijainti kuulle? 

Vierailija
1668/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka kirjoitti:

Tein sellaisen kartan, jossa on tulkinta itsestäni ja se osui aika nappiin. Erityisesti huoneiden sijainnit kertoivat paljon.

Toisaalta tulkinnasta välittyi elämäni traagisuus. Kerrottiin että onnellisimmat vuoteni ovat lapsuudessa, nuoruudessa ja sitten keski-iässä ja siitä eteenpäin. Että en ole täysin onneton, mutta kohtaan suuria suruja ja tragedioita siinä välissä. Tämä pitää todellakin paikkansa!

Muutan lapsuudenkodista suhteellisen varhain, rakastan opiskelua ja olisin hyvä ulkomaankaupassa. Jep!

Tulkinnassa kerrottiin että olen erittäin hedelmällinen ja että lapseni ovat terveitä ja vahvoja. Tämäkin on totta! Vaikka siis lapsia on kaksi, mutta olen tehnyt myös abortin 40v iässä, saanut keskenmenon ja syönyt katumuspillerit jne. Mutta siis hedelmällisyys ja lasten terveys pitää paikkansa.

Kerrottiin että jos olen taiteilija niin saatan saada kuuluisuutta kuolemani jälkeen. Tästä en tiedä, mutta totta on että rakastan taidetta valtavasti ja siitäkin voisi tulla joskus jopa työ.

Mahdollinen rakkaussuhde työelämässä kuulemma lisää työintoani, olen viettelevä ja minuun ihastutaan helposti. Hmm... ;-)

Kadun kuulemma jos menen naimisiin. No naimisiin en ole koskaan mennytkään, mutta kihloissa ja pitkässä suhteessa olen ollut kaksi kertaa.

Koti ja lapseni ovat minulle erittäin tärkeä. En ole kurinpitäjä vaan aika lämmin äiti. Pitää paikkansa.

Pidän hienoista aterioista fiksujen ihmisten seurassa. Olen hyvä kokki ja keskustelija. Pitää paikkansa.

Minua kiinnostaa kaikki hieman epäluonnollinen, mutta toisaalta olen hyvin analyyttinen.

Olen ainutlaatuinen ja kuljen omia polkujani. Samalla kuitenkin sosiaalinen ja pidän väittelyistä.

Teitkö jollain suomenkielisellä nettisivulla?

Vierailija
1669/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tyypillistä että ihmiset kirjoittavat itsestään tänne, planeettasijainneista ja huoneista ym ja odottavat että muut vaivautuvat tulkitsemaan heidän uniikkeja lumihiutalekarttojaan. Mikä saa ihmiset kuvittelemaan että muita kiinnostaa missä huoneessa jonkun noususolmu on ja missä aspektissa uranukseen?!

Ottakaa edes joku esim julkisuuden henkilö jonka kartta on netissä ja analysoikaa sitä. Ei kaiken tarvitse aina liittyä itseen. Minä minä minä.

Vierailija
1670/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpparit on vaikeita! Ja se viimeisen sanan kuuleminen pelottavaa. Ja jos toinen on mielimaassa, skorppari ei suinkaan lohduta vaan lynkkaa lisää.

Olen täysi vastakohta tuolle. Olette pöyristyttäviä.

Samoin.

Olen pienestä pitäen puolustanut heikompia jo hiekkalaatikolta. Opiskeluaikana "nyljin" kiusaajia heikompien kimpusta ja työpaikoilla (naisvaltainen hoitoala) olen taistellut vuosia ihmisten vitt*maisuutta vastaan.

"Ei sillä mitään syöpää ole, pask.. puhuu" sanoi kerrankin yksi julmimmista tapaamistani tyypeistä. Uhri söi taukotiloissa kourallisen lääkkeitä kahvitauolla ja itki. Iho oli lumivalkoinen ja naisparka veteli viimeisiään. Kyllä sieppasi .

Oikeudenmukaisuus on mun johtotähti ja kaikkien samanarvoinen kohtelu ja kunnioitus. Siinä sanon aivan varmasti sen viimeisen sanan! Skorpioni minäkin, ja tulisieluinen sellainen. Ja yleensä olen nämä "battlet" voittanut.

Vierailija
1671/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka kirjoitti:

Teitkö jollain suomenkielisellä nettisivulla?

En. Astro.com oli sivuston nimi. Ja suomensin tulkinnan ja kirjoitin tänne supistetun pätkän siitä.

Vierailija
1672/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kun kerran julkkisten karttoja halutaan niin analysoidaan sitten vaikka Roope Salmisen ja Sara Siepin karttoja ja niiden synastriaa (eli yhteensopivuutta)! Kummankaan tarkkaa syntymäaikaa emme tietenkään voi tietää, mutta syntymäpäivät ja -paikat kyllä. Eli nousumerkkejä emme saa selville.

Roopen henkilökohtaisten planeettojen merkit:

Aurinko: Jousimies

Kuu: Kaksonen

Merkurius: Kauris

Venus: Vesimies

Mars: Skorpioni

(https://astro.cafeastrology.com/natal.php)

Saran henkilökohtaisten planeettojen merkit:

Aurinko: Kaksonen

Kuu: Vesimies

Merkurius: Härkä

Venus: Rapu

Mars: Leijona

(https://astro.cafeastrology.com/natal.php)

Kun äkkiseltään katsoo näitä kahta karttaa, niin ensimmäisenä pistää silmään äärimmäisen yhteensopimattomat Venukset. Siinä missä Roopella on rakkauden planeetan kohdalla vesimies, joka on älyllinen ja viileä, Saralla on tunteellinen, perhekeskeinen ja jopa takertuva rapu. Riidat näiden kahden välillä ovat voineet olla rajujakin, sillä Marsissa merkit skorpioni ja leijona ovat molemmat intohimoisia ja raivokkaita suuttuessaan. Molemmilla on maan merkit Merkuriuksissa, mutta Saralla härässä kommunikointi on ehkä hieman hitaampaa kuin Roopella. Itseäni ei yllättänyt lainkaan Roopen kuu kaksosissa, mutta Saran vesimies sitäkin enemmän. Olisin kuvitellut, että hänellä olisi jokin lievästi materialistinen ja tunteellinen merkki kuun kohdalla, kuten esim. härkä. Vesimiehet ovat yleensä jollain tavalla erikoisia, eikä Sara ainakaan ulospäin kovin luovalta vaikuta. Emme tietenkään tunne häntä henkilökohtaisesti, ja paljon jää luonteesta myös arvailujen varaan kun emme nousevaa merkkiä tiedä. 

Ajatuksia? 

Vierailija
1673/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo astrocafen linkit eivät näköjään toimi, mutta jos joku haluaa katsella esim. aspekteja tarkemmin niin nopealla googlettamisella sain selville, että Roope on syntynyt 11.12.1989 Helsingissä ja Sara 3.6.1991 Torniossa. :)

Vierailija
1674/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi ihan puhtaasti arvata, veikkaisin että Roopen nouseva merkki voisi olla joku tulimerkki...ehkä mahtaileva nousuleijona tai jopa tuplajousimies. Toisaalta voisi olla myös huoleton ilmamerkki, mutta ei kuitenkaan vaaka. Kallistuisin kaksoseen, jos pitäisi valita. Saralla ei kauheasti maan merkkejä noissa henk.koht. planeetoissa ole vaikka hänen (ainakin julkinen) luonteensa sinne mielestäni vähän viittaisi, joten veikkaisin että hän voisi olla nouseva härkä. Juuri materialistisuus ja tietty jähmeys tukisi tuota oletusta, ja onhan hänen ulkonäössäänkin paljon juuri härkämäistä Venusta. 

Vierailija
1675/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Roopen nouseva tulta tai ilmaa. Ihan hyvin voisi olla oinaskin, musta kasvoissa on jotain oinasmaista. Nouseva merkkihän määrittelee pitkälti ulkonäön (siis geenien jälkeen tietenkin :)) ja oinaat on usein just tuollaisia babyfaceja. Itsekin näen Sarassa taas härkää, vaikka toisaalta voisi olla rapukin. Nousevilla ravuilla on usein isot rinnat, sillä rapu edustaa äitiyttä ja hallitsee siten naisten rintoja. Ulkonäön puolesta olisi kyllä eniten kuitenkin just toi härkä. 

Mistähän toi Saran kostonhimoisuus kumpuaa? Murjottaminen, kostaminen ja uhriutuminen sopisi nekin hyvin nousevaan rapuun. Skorpioni tykkää kanssa kostaa, mutta Sarasta ei mielestäni löydy yhtään skorpionin intensiivisyyttä. 

Vierailija
1676/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, Roope on sitten aurinkojouskari ja kuukaksonen! Ei ihme että pettää minkä kerkiää :DD

Vierailija
1677/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas on eniten persiistä, koska on epävakaa ja ennakoimaton. ja sitten kalat, kaloilla ei ole mitään taiteellista sielua, pelkkä suorittaja, tosin samaa vikaa on myös hieman jousimieheillä.

Rapu taas on mielestäni kaikkein paras, enkä ole huomannut mitään tunneliioitteluja koskaan ravuilta, ennemminkin toisinpäin. Ne ovat vakaita, tietävät mitä haluavat, huumorintajuisia, ja 4 elämänvarrellani minulle parhaiteen sopivaa ihmistä on olleet juuri rapuja. Lisäyksenä että kukaan heistä ei ole ollut mitenkään äidillinen tai muuta schaissea mitä ravuista väitetään.

Kylläpä meni taas pieleen. Voisin kertoa päinvastaista.

Vierailija
1678/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Roope ole jotain yli 190 cm pitkä? Jousimiehet ja varsinkin nousevat jousimiehet ovat usein pitkiä...

Vierailija
1679/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuravuilla on usein pitkät ohuet raajat, mielestäni se sara näyttää juurikin nousuhärältä, ja se vaikuttaa olevan ns. domestic luonteeltaan? Sekin sopisi nousuhärkään.

Se olisi silloin rakkaudessa äärimmäisen mustasukkainen skorpioni, jos se on nousuhärkä.

Tässä on härkänousuista kuvia, mun mielestä sopii siihen saraan-

https://starsignstyle.com/taurus-rising-celebrities/

Vierailija
1680/12684 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi ihan puhtaasti arvata, veikkaisin että Roopen nouseva merkki voisi olla joku tulimerkki...ehkä mahtaileva nousuleijona tai jopa tuplajousimies. Toisaalta voisi olla myös huoleton ilmamerkki, mutta ei kuitenkaan vaaka. Kallistuisin kaksoseen, jos pitäisi valita. Saralla ei kauheasti maan merkkejä noissa henk.koht. planeetoissa ole vaikka hänen (ainakin julkinen) luonteensa sinne mielestäni vähän viittaisi, joten veikkaisin että hän voisi olla nouseva härkä. Juuri materialistisuus ja tietty jähmeys tukisi tuota oletusta, ja onhan hänen ulkonäössäänkin paljon juuri härkämäistä Venusta. 

Nousuleijona saattaa olla hiljainen ja ei mahtaile. Itse olen maan matonen jolle mahtailu on häpeällistä. Roope on selvä kauris. Näkee ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi