Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun leijonamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+.
Oletko koskaan seurustellut ja minkä horoskooppimerkin naisia olet tapaillut?
Olen seurustellut kerran, kalanaisen kanssa. Homma kesti vajaan vuoden. Olimme kuin yö ja päivä. Toisaalta paras ystäväni on kalamies, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja olemme monesta asiasta samaa mieltä vaikka luonteenpiirteissä on iso ero. Kaikkea ei siis voi selittää horoskooppimerkillä.
Aiotko pysyä sinkkuna koko loppuelämäsi? Ellet, niin suosittelen valitsemaan naisen, joka on merkiltään vaaka, kaksonen, jousimies tai oinas. Astrologialla voi selittää kaiken, mutta pelkällä aurinkomerkillä ei. Samaa mieltä olen siinä, että leijona ja kalat ovat kuin yö ja päivä - leijona on voimakastahtoinen, näyttävä, eloisa johtaja kun taasen kalat vesimerkkinä on empaattinen, mielikuvituksellinen ja intuitiivinen. Leijonalta vaatii paljon ymmärrystä kalojen suhteen ja toisinpäin kaloilta leijonaa kohtaan.
Leijona arvostaa yhtä asiaa yli kaiken aina ja ikuisesti, se on suoraan sydämestä tuleva lojaalius ja rehellisyys.
Kalat on muuttuva veden merkki, megalomaaninen valehtelija, kaikkea muuta kuin leijonan vaatima vahvasydämisyys.
Tuo on se ongelma niillä, jos ei toinen sitten ole esim. kuukalat yms.
Onko kuukalat hyvä vai huono asia? Perustelisitko hieman
Kalat on ainakin taiteilijoiden merkki. Ainakin mars on kaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+.
Oletko koskaan seurustellut ja minkä horoskooppimerkin naisia olet tapaillut?
Olen seurustellut kerran, kalanaisen kanssa. Homma kesti vajaan vuoden. Olimme kuin yö ja päivä. Toisaalta paras ystäväni on kalamies, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja olemme monesta asiasta samaa mieltä vaikka luonteenpiirteissä on iso ero. Kaikkea ei siis voi selittää horoskooppimerkillä.
Aiotko pysyä sinkkuna koko loppuelämäsi? Ellet, niin suosittelen valitsemaan naisen, joka on merkiltään vaaka, kaksonen, jousimies tai oinas. Astrologialla voi selittää kaiken, mutta pelkällä aurinkomerkillä ei. Samaa mieltä olen siinä, että leijona ja kalat ovat kuin yö ja päivä - leijona on voimakastahtoinen, näyttävä, eloisa johtaja kun taasen kalat vesimerkkinä on empaattinen, mielikuvituksellinen ja intuitiivinen. Leijonalta vaatii paljon ymmärrystä kalojen suhteen ja toisinpäin kaloilta leijonaa kohtaan.
Leijona arvostaa yhtä asiaa yli kaiken aina ja ikuisesti, se on suoraan sydämestä tuleva lojaalius ja rehellisyys.
Kalat on muuttuva veden merkki, megalomaaninen valehtelija, kaikkea muuta kuin leijonan vaatima vahvasydämisyys.
Tuo on se ongelma niillä, jos ei toinen sitten ole esim. kuukalat yms.
Onko kuukalat hyvä vai huono asia? Perustelisitko hieman
Olen elänyt kuukalan kanssa nyt sellaiset 15 vuotta ja voin ehdottomasti sanoa, että hyvä asia, tietysti, koska kuun osuessa vesimerkkiin, se korostaa vesimerkin hyviä puolia.
Mutta niilläkin on kalamaiseen tapaan valehtelu ns. verissä, niille se on kuin hengittäminen, en ota itse tosissani sitä mitenkään, se on vaan kalamainen tapa olla, en ymmärrä sitä, mutta ei se ole maailman loppu.
Pahin valehtelussa on aurinkokalat, koska niillä ei ole esim. kuukalojen syvää empatiaa, ne vaan valehtelee ja valehtelee, myös isoista asioista, ilman kalojen hyviä puolia, tuo on leijonalle punainen vaate nro 1.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Eniten taiteellisuudesta kertoo kuitenkin planeetat 12 huoneessa, sieltä voi kuka vain ammentaa sellaista neptunusmaista inspiraatiota taiteeseen, vaikka olisi merkeiltään mikä vain.
Jos olet pioneeri, uudistaja taiteen alalla, olet vesimies.
Sinusta ei voi erehtyä. Olet vesimies tai kalat. Sieltä,voi löytyä myös stellium. T. Astrologi
Vaaka. kuu on tasan vesimiehen ja kalojen puolivälissä, jupiter kaksosissa, saturnus kaloissa, venus, uranus ja pluto neitsyessä, neptunus skorpionissa, mars vaa'assa ja merkurius leijonassa. Aurinko leijonassa.
Olen joskus ollut himosiivooja. Olen neuroottinen kun rupean suursiivoamaan kesäksi. Kaikki terveyteen liittyvä kiinnostaa minua. Tosin isoisoäitini osasi parantaa luonnonkasveilla. Riippuuko merkistä, vai olisiko jotenkin perinnöllistä tämä kiinnostus? Varsinainen parantaja en ole.
Minkälainen minä sitten olen? Kertokaa viisaammat astrologiaa tuntevat. :) Aurinko oinaassa, kuu kaloissa, mars kaksosissa, nousumerkki jousimiehessä, pluto skorpionissa, uranus kauriissa, merkurius ja venus molemmat oinaassa. Olisi kiva tietää minkälainen kumppani minulle sopisi? :)
Kartassani huoneet 4, 5, 6, 7, 10 ja 11 tyhjät.
Kaikki planeetat siis huoneissa 1, 2, 3, 8, 9 ja 12.
Mitähän tuokin sitten kertoo?
Olen siis nainen jolla aurinko ja merkurius Kaksoset, nouseva merkki, kuu ja mars Vaaka, venus Härkä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen minä sitten olen? Kertokaa viisaammat astrologiaa tuntevat. :) Aurinko oinaassa, kuu kaloissa, mars kaksosissa, nousumerkki jousimiehessä, pluto skorpionissa, uranus kauriissa, merkurius ja venus molemmat oinaassa. Olisi kiva tietää minkälainen kumppani minulle sopisi? :)
Ensi kuulematta olet aika hurja tyyppi. Nynny et ainakaan ole. : )
Päinvastoin kuin hän joka nimitti itseään " maalaiseksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Eniten taiteellisuudesta kertoo kuitenkin planeetat 12 huoneessa, sieltä voi kuka vain ammentaa sellaista neptunusmaista inspiraatiota taiteeseen, vaikka olisi merkeiltään mikä vain.
Minkälainen taiteilija on henkilö, jonka 12. huoneen merkki on skorpioni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Sun pitää katsoa mitä planeettoja sulla on siellä, ei sen huoneen hallitsijaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki planeetat siis huoneissa 1, 2, 3, 8, 9 ja 12.Mitähän tuokin sitten kertoo?
Olen siis nainen jolla aurinko ja merkurius Kaksoset, nouseva merkki, kuu ja mars Vaaka, venus Härkä.
Tyhjistä huoneista sanotaan, että se on hyvä asia, niiden energia toimii ns. puhtaasti.
En nyt saa hahmotettua sun karttaa, mutta huoneissa kannattaa katsoa, onko sulla esim. yö- vai päiväkartta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Miten voisin tietää planeetat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Miten voisin tietää planeetat?
Tee esim. astro.comissa tai vastaavassa sun kartta, näet myös aspektit sitten ja tosiaan planeettojen sijainnit.
Transiitit on myös mielenkiintoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka. kuu on tasan vesimiehen ja kalojen puolivälissä, jupiter kaksosissa, saturnus kaloissa, venus, uranus ja pluto neitsyessä, neptunus skorpionissa, mars vaa'assa ja merkurius leijonassa. Aurinko leijonassa.
ja lisäyksenä: neptunus huoneessa 1, mars huoneessa 12, venus huoneessa 11, pluto/uranus/merkurius huoneessa 10, jupiter 8, saturnus 4
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut himosiivooja. Olen neuroottinen kun rupean suursiivoamaan kesäksi. Kaikki terveyteen liittyvä kiinnostaa minua. Tosin isoisoäitini osasi parantaa luonnonkasveilla. Riippuuko merkistä, vai olisiko jotenkin perinnöllistä tämä kiinnostus? Varsinainen parantaja en ole.
Tämä on niin kuin klassinen neitsyt, niin kuin parodia neitsyestä.
Ainoa vaan, että neitsyt kirjoittaisi täysin virheettömästi... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki planeetat siis huoneissa 1, 2, 3, 8, 9 ja 12.Mitähän tuokin sitten kertoo?
Tyhjistä huoneista sanotaan, että se on hyvä asia, niiden energia toimii ns. puhtaasti.
En nyt saa hahmotettua sun karttaa, mutta huoneissa kannattaa katsoa, onko sulla esim. yö- vai päiväkartta jne.
Olen syntynyt kolmen kieppeillä iltapäivällä, päiväkartta siis?
Se että haluaa omaa tilaa, viittaa selvästi vesimieheen.
Selvä. Sinusta ei voi erehtyä.
Nämä ovat merkkisi: kalat, rapu, kauris. ( Neitsyt, vesimies)
Tai paljon planeettoja näissä, kuvasit aika kattavasti itseäsi, joten tästä ei voi enää erehtyä.