Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1561/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntemani skorppari on rietas, rivo ja ilkeä.

No sinähän suorastaan itse yllytät siihen, miksi olet noin alistuva? Meille täytyy antaa vastinetta, eli haastetta pitää olla. Mutta anteeksi kuitenkin. Onneksi mulla on kuu jousimiehessä, joten olen sitoutumiskammoinen, eli en jää vaivaksi, vaan siirryn seuraavaan. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa. Olihan meillä kivaakin joskus.

Vierailija
1562/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen muutaman skorpparin myös ja pidän kovasti. Ystävät ovat todellakin ystäviä joihin voi luottaa. Myös tarkkaileva ja viileä suhtautuminen ilmiöihin on luottamusta herättävää. Skorppionit ovat usein kiinnostuneita asioista, joita en ole tullut edes ajatelleeksi, ja sekös on näin kaksosena kiinnostavaa. Suuttunut skorpioni voi olla kuulemma pisteliäs, mutta ainakin itse olen onnistunut vielä olemaan heidän suosiossaan. Skorpparit ymmärtävät lojaaliuden päälle ja oikeastaan saan olla kiitollinen että minulla on juuri skorpioneja ystävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.

Ehkä vesimiehestä saa ulospäin sellaisen kuvan? Vaikka ei olisikaan tunnekylmä.

Ehkä sellaiset ihmiset saa jotka eivät tunne niin hyvin. Itse olen pidättyväinen, ujo ja ajattelen enemmän järjellä kuin tunteella. Siksi varmaan joudun kuuntelemaan muiden murheita kun tulee järkiperäinen neuvo. Kuitenkin pinnan alla tunnen hyvinkin voimakkaasti. Se tulee läheisten ihmisten kanssa esiin. Ja kyllä autan sitä maassa makaavaa pultsaria enkä vain kävele ohi, joten en varmaankaan ole tunnekylmä.l

Tämä on jotenkin niin vesimiesmäistä ja se ärsyttävin piirre vesimiehissä.

Kaikki auttaa sitä sammunutta pultsaria, heitteillejättö on jopa meidän laissa kielletty!

Mutta vain vesimies tekee siitä jotain ihmeellistä tarinaa, minä, niin minä, autan jopa pultsaria, enkös olekin maailman suurin humanitaari.

Vesimies jakaa empatiaa, mutta ei pultsaria auutaessaan muista, että kotona on puoliso ja lapset, jotka myös kaipaavat huomiota, ehkä tarvitsevat apuakin.

Skorpioni taas puhuu ilkeästi päin naamaa, mutta ei ymmärrä, miksi toinen suuttuu hänen jutuistaan. Jotkut voivat pitää skorpparin körmyytystä virkistävänä, mutta eivät kaikki aina kuitenkaan.

No itse asiassa suurin osa ihmisistä menee ohi. Onhan tämä todettu, että ihmiset ajavat onnettomuuspaikan ohi auttamatta. Tyttäreni ajoi ojaan. Hänelle ei käynyt kuinkaan ja hän soitti minut apuun. Ohitse meni lukemattomia autoja. Yksi taksikuski oli ainoa, joka pysähtyi kysymään onko kaikki ok. Taisi olla vesimies. Joten älä puhu pas.... kansalaisvelvollisuudesta. En pidä itseäni humanitaarina vaan ihan normaalina ihmisenä. Ja kyllä se oma perhe itselleni on tärkein, harrastuksiini ei kuulu humanitaarinen työ. Mutta jos jonkun näen apua tarvitsevan niin toki autan sitä kansalaisvelvollisuutta täyttäen. Nythän oli kai kyse siitä vesimiehen tunnekylmyydestä? No miksi se vesimies vaikuttaa tunnekylmältä? Olisiko kyseisillä kommenteilla osuutta asiaan? Ja en myöskään tuota skorpionien haukkumista ymmärrä. Ovat hyvinkin sympaattisia ihmisiä. Äitini on antanut hyvän neuvon: jos et voi sanoa ihmisestä mitään hyvää älä sano sitä pahaakaan. Ihan kiva olisi teidän täydellisten horoskooppimerkki tietää.

Kiitos tästä :)

Tämä skorpioni ainakin on mitä sympaattisin ja ystävällisin. Mustasukkaisuuden ja kostonhimoisuuden (hyvästä syystä) allekirjoitan täysin ja olen hirviö, jos mua on loukattu. Anteeksiantoa saa tosissaan kerjätä. Muistan kaiken "kuolinvuoteelle asti", ellei sitten dementia iske.

Olen aina mennyt auttamaan, kun olen jonkun pulassa nähnyt, toisin kuin mieheni, kauris, tuollainen aika kuiva ja tunteetonkin. Kun nyt tästä auttamisesta oli puhe, vaikkakin vesimiehistä kyse.

Vesimiehistä kokemuksia sen verran, että järkevä ja realistinen pohdinta näköjään heille tyypillistä. Järki voittaa tunteet, eivät haihattele, siis nämä tuntemani. Kaikki ovat olleet hyvin älykkäitä ja asiallisia, silti todella hyvä huumorintaju.

Vierailija
1564/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen muutaman skorpparin myös ja pidän kovasti. Ystävät ovat todellakin ystäviä joihin voi luottaa. Myös tarkkaileva ja viileä suhtautuminen ilmiöihin on luottamusta herättävää. Skorppionit ovat usein kiinnostuneita asioista, joita en ole tullut edes ajatelleeksi, ja sekös on näin kaksosena kiinnostavaa. Suuttunut skorpioni voi olla kuulemma pisteliäs, mutta ainakin itse olen onnistunut vielä olemaan heidän suosiossaan. Skorpparit ymmärtävät lojaaliuden päälle ja oikeastaan saan olla kiitollinen että minulla on juuri skorpioneja ystävänä.

Täsmälleen samaa mieltä skorppareista. Pitkävihaisia ovat, mutta siihen suuttumukseen on syynsä. Ja se on luottamuksen pettäminen. Eli ansaittua on, jos skorpparin vihan kohteeksi joudut. Eivät pienistä suutu.

Vierailija
1565/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.

Ehkä vesimiehestä saa ulospäin sellaisen kuvan? Vaikka ei olisikaan tunnekylmä.

Ehkä sellaiset ihmiset saa jotka eivät tunne niin hyvin. Itse olen pidättyväinen, ujo ja ajattelen enemmän järjellä kuin tunteella. Siksi varmaan joudun kuuntelemaan muiden murheita kun tulee järkiperäinen neuvo. Kuitenkin pinnan alla tunnen hyvinkin voimakkaasti. Se tulee läheisten ihmisten kanssa esiin. Ja kyllä autan sitä maassa makaavaa pultsaria enkä vain kävele ohi, joten en varmaankaan ole tunnekylmä.l

Tämä on jotenkin niin vesimiesmäistä ja se ärsyttävin piirre vesimiehissä.

Kaikki auttaa sitä sammunutta pultsaria, heitteillejättö on jopa meidän laissa kielletty!

Mutta vain vesimies tekee siitä jotain ihmeellistä tarinaa, minä, niin minä, autan jopa pultsaria, enkös olekin maailman suurin humanitaari.

Vesimies jakaa empatiaa, mutta ei pultsaria auutaessaan muista, että kotona on puoliso ja lapset, jotka myös kaipaavat huomiota, ehkä tarvitsevat apuakin.

Skorpioni taas puhuu ilkeästi päin naamaa, mutta ei ymmärrä, miksi toinen suuttuu hänen jutuistaan. Jotkut voivat pitää skorpparin körmyytystä virkistävänä, mutta eivät kaikki aina kuitenkaan.

No itse asiassa suurin osa ihmisistä menee ohi. Onhan tämä todettu, että ihmiset ajavat onnettomuuspaikan ohi auttamatta. Tyttäreni ajoi ojaan. Hänelle ei käynyt kuinkaan ja hän soitti minut apuun. Ohitse meni lukemattomia autoja. Yksi taksikuski oli ainoa, joka pysähtyi kysymään onko kaikki ok. Taisi olla vesimies. Joten älä puhu pas.... kansalaisvelvollisuudesta. En pidä itseäni humanitaarina vaan ihan normaalina ihmisenä. Ja kyllä se oma perhe itselleni on tärkein, harrastuksiini ei kuulu humanitaarinen työ. Mutta jos jonkun näen apua tarvitsevan niin toki autan sitä kansalaisvelvollisuutta täyttäen. Nythän oli kai kyse siitä vesimiehen tunnekylmyydestä? No miksi se vesimies vaikuttaa tunnekylmältä? Olisiko kyseisillä kommenteilla osuutta asiaan? Ja en myöskään tuota skorpionien haukkumista ymmärrä. Ovat hyvinkin sympaattisia ihmisiä. Äitini on antanut hyvän neuvon: jos et voi sanoa ihmisestä mitään hyvää älä sano sitä pahaakaan. Ihan kiva olisi teidän täydellisten horoskooppimerkki tietää.

Kiitos tästä :)

Tämä skorpioni ainakin on mitä sympaattisin ja ystävällisin. Mustasukkaisuuden ja kostonhimoisuuden (hyvästä syystä) allekirjoitan täysin ja olen hirviö, jos mua on loukattu. Anteeksiantoa saa tosissaan kerjätä. Muistan kaiken "kuolinvuoteelle asti", ellei sitten dementia iske.

Olen aina mennyt auttamaan, kun olen jonkun pulassa nähnyt, toisin kuin mieheni, kauris, tuollainen aika kuiva ja tunteetonkin. Kun nyt tästä auttamisesta oli puhe, vaikkakin vesimiehistä kyse.

Vesimiehistä kokemuksia sen verran, että järkevä ja realistinen pohdinta näköjään heille tyypillistä. Järki voittaa tunteet, eivät haihattele, siis nämä tuntemani. Kaikki ovat olleet hyvin älykkäitä ja asiallisia, silti todella hyvä huumorintaju.

Olet ihan tyypillinen skorpioni, ihan niin kuin poikani. Skorpioneilla on kumma taipumus vaistota toisen mieliala, lukevat kuin avointa kirjaa. Vesimiehenä teen päätökset järjen äänellä. Mieheni on rapu ja hän miettii enemmän tunteita. Mutta isoimmissa asioissa se järkiperäinen ajattelu on osoittautunut parhaimmaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
1566/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten av-mammojen kirjoittelua voi millään tavalla ottaa vakavasti kun horoskooppimerkkien vertailuja on yli sadan sivun verran?

Vierailija
1567/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestänne paras merkki Merkuriukselle? Omani on härässä ja myönnän kommunikointini olevan välillä hitaanpuoleista. Jään helposti väittelyyn jankkaamaan, jos toinen osapuoli ei ymmärrä näkökulmaani. Kumppanillani Merkurius on neitsyessä, planeetassa, joka sitä hallitsee. Hänen puhetyylinsä on täsmällistä, älykästä ja tarkkaa, oikeinkirjoituksen huomioi aina. 

Vierailija
1568/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies selittelee valehteluuan sillä että on horoskoopiltaan kalat :D

"Olen kalat ja kiinalaisessa horoskoopissa jänis. Minulla on sellainen tendenssi, että vähän väritän. En valehtele pahuuttani tai koska olisin ilkeä, vaan yritän vain tehdä toisenlaisen sellaisesta asiasta, joka ei ehkä ole hyvä."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/84c19faf-3dfd-49a7-91f9-ab47471…

Vierailija
1569/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites se käärmeenkantaja, se uusi merkki? Eikö se sotkenut tuota vanhaa horoskooppia jonkin verran?

Sotkeutuneet jo kauan sitten. Oikeat tähtimerkit siirtyneet satoja vuosia sitten kuukautta taaksepäin. Jos katsotaan oikean tähtitaivaan mukaan. Jos uskoo naistenlehtien hömppään, sitten uskoo niihin. Ne eivät perustu tähtitaivaaseen.

Jännä juttu, että astrologit sanoivat ennen astrologian perustuvan tähtikuvioihin. Näin on lukenut myös vanhoissa kirjoissa. Nyt kun on porua siitä, että tähtitaivas on muuttunut  niin kas kummaa, astrologia ei perustukaan tähtitaivaaseen, vaan on kuvitteellinen eläinrata mikä perustuu vuodenaikoihin. Näin ainakin astro.fi:n sivuilla.

Jos tämän mukaan ajattelee merkkejä, niin itseeni ei ainakaan sovi ton höpöjärjestelmän mukaisen merkin kuvaus.

Vierailija
1570/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestänne paras merkki Merkuriukselle? Omani on härässä ja myönnän kommunikointini olevan välillä hitaanpuoleista. Jään helposti väittelyyn jankkaamaan, jos toinen osapuoli ei ymmärrä näkökulmaani. Kumppanillani Merkurius on neitsyessä, planeetassa, joka sitä hallitsee. Hänen puhetyylinsä on täsmällistä, älykästä ja tarkkaa, oikeinkirjoituksen huomioi aina. 

Minulla sama, Merkurius härässä, koska olen myös jääräinen aurinko-oinas joten kommunikaatiotaidot ovat kehityskohteeni.

Vierailija
1571/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkurius kaksosissa ja kuten kuvitella saattaa, kommunikointi on nopeaa, oivaltavaa ja liittyy myös opettamiseen (9.huone) loistava sijainti merkkarille.

Vierailija
1572/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten av-mammojen kirjoittelua voi millään tavalla ottaa vakavasti kun horoskooppimerkkien vertailuja on yli sadan sivun verran?

Ota tämä kevyenä jutusteluna, ei kai tässä nyt kaikkea niin vakavasti tarvitse ottaa.

Vierailija
1573/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa aikaa lukea nämä kaikki :D

Heitän tähän huomioitani miehistä joita olen parin vuoden aikana tavannut:

Oinas: parasta seksiä tähän mennessä, eräskin kuin lukisi ajatuksiani. Jääräpäisen itsenäisiä.

Härkä: härkämäiset otteet seksissä(kin) :) , möksähtämisherkkiä.

Kaksoset: ainavalmis fuckboy, pettää vaikka raskaana olevaa nuorikkoaan...

Olen itse kaksosnainen ja monia puolia tunnistan itsessäni, mutta pettänyt en ole.

Rapu: tunteellinen, konservatiivinen

Neitsyt: estoinen kontrollifriikki, siisteysintoilija

Vaaka: alkuun leppoisaa (keskustelu)seuraa, exästä vaan kuoriutui psykoottinen neurootikko...

Skorpioni: mustasukkaisuus...

Jousimies: oikein mukavaa seuraa kaikinpuolin, kunnes vaihtaa lennosta seuraavaan ja seuraavaan..

Kalat: liian nössöjä/kilttejä, huonoitsetuntoisia

Kaikissa varmasti sekä hyvää että huonoa, nämä vain mun huomioitani ja saman merkin edustajilla huomattavissa samoja ominaisuuksia.

Seurustelitko ja menitkö sänkyyn ravun ja kalojen kanssa?

Ensimmäinen pitkä suhteeni, 2v, oli Kalat-miehen kanssa lukioikäisinä. Viime syksynä kahden Kalat- miehen kanssa seksiä. Toinen ollut 1,5v avoimessa kaukosuhteessa muttei ollut käyttänyt vapauttaan muiden kuin minun kanssa, tuntui olevan tyytymätön suhteeseensa muttei ilmeisesti saa lopetettuakaan. Toinen Kalat myöhemmin kadulla vastaan tullessaan oli ihmeissään kun muistin hänet...

Kaikista heistä jäänyt vähän olo että ovat vaan toisten kynnysmattoja. Itse olin ystävällinen heitä kohtaan.

Kolmekymppisenä sain tunnustuksen Ravulta, että olen ollut hänen unelmansa 15vuotta. Oltiin kuitenkin molemmat varattuja joten sänkyyn ei päädytty. Tämän vuoden ensimmäinen seksikumppani oli Rapu, oikein hyvä, mutta tiesin heti ettei olosuhteet ole sellaiset että jatkettaisiin.

Jostain olen lukenut että Kaksosilla Oinas olisi tulisin seksikumppani ja kumman monen kanssa mulla onkin polut kohdanneet ja sänkyyn päätyneet... eikä huono :D

Vierailija
1574/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkurius kaksosissa ja kuten kuvitella saattaa, kommunikointi on nopeaa, oivaltavaa ja liittyy myös opettamiseen (9.huone) loistava sijainti merkkarille.

Tunnen yhden kaksos merkuriuksen, on hyvä puhumaan ja kirjoittamaan. Hänellä liittyy ammatti olennaisesti myös näihin. On lahjakas sanan käyttäjä.

Vierailija
1575/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkurius on monessa merkissä hyvä, ja härkäkin on ihan hyvä sijainti merkuriukselle, ne vaan tarvitsee enemmän mietintäaikaa asioille.

Ehkä vähän huonohko merkurius olisi joku rapu, kalat, toisaalta esim. kuu yhtymässä merkuriukseen tekee todella intuitiivisen älykön parhaimmillaan.

Esim. leijonakin on hyvä merkurius sijainti, hyviä puhumaan julkisesti.

Eniten vaikuttaa merkuriuksen aspektit, ne kannattaa katsoa, jos kiinnostaa millainen merkurius itsellä on.

Vierailija
1576/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, aurinko ja merkurius Kaksosissa, nouseva merkki, kuu ja mars Vaaka, venus Härkä.

Joku tietäjä voisi kertoa analyysin tuosta :)

Vierailija
1577/12684 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman kokemuksen perusteella oinaat ovat aika usein ”aina oikeassa” ja päällepäsmäreitä mutta myös kovia pitämään omaa ja ystävän puolia, luja tahtoinen mutta luotettava.

Leijonat loukkaantuvat helposti jos häviävät tai jos heitä vähänkin kritisoidaan, mutta muuten todella lämpimiä ja iso sydämisiä.

Kalat kaikkien kavereita ja leppoisia, vähän ehkä omaan maailmaan uppoavia silloin tällöin, loukkaantuu helposti mutta muuten loistavaa seuraa.

Härkä ihmiset maanläheisiä ja huumorintajuisia, mutta todella jääräpäitä ja oman tahdon oikkuja. Yleensä juttu luistaa kyllä hyvin.

Jousimies rempseää ja mukavaa seuraa, vähän ehkä tuuliviiri meininkiä.

Neitsyt tarkkailevia ja kriittisiä , mutta luotettavaa ja hauskaa seuraa.

Noh siinä nyt jotain, huonot ja hyvät puolet kaikissa..

Vierailija
1578/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosmies on pahin huijari.

Itse olen vaaka, kuu oinas, nouseva skorppari, venus neitsyessä ja mars ravussa.

Olen kai aika outo yhdistelmä ja olen käsittänyt että naisen ihannemies on se missä naisen mars on. Itselläni se olisi siis rapu.

Niin ja kun tässä merkuriuksesta puhuttiin;

Mulla se on neitsyessä!

Eli luen tekstiä jopa rivien väleistä. ;-)

Vierailija
1579/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden kaksos merkuriuksen, on hyvä puhumaan ja kirjoittamaan. Hänellä liittyy ammatti olennaisesti myös näihin. On lahjakas sanan käyttäjä.

Sanankäyttäjä! Sori oli pakko korjata, koska silmiin sattui tämä.

yst.terv, merkurius neitsyessä

Vierailija
1580/12684 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin just nousevan merkkini eli olen kauris ja nouseva Rapu. Mitään tulkintaa tästä? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi