Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Lisään että olen syntynyt aamulla, ennen puoltapäivää.
Ilmakin oli pahin mahdollinen. Räntäsade. Kuvaa minua täysin.
Ei voi olla masentavampaa ilmaa. Olen melankolinen persoona pohjimmiltani. Todella tylsä ihminen.
Skorpioneja on haukuttu täällä, mutta moni ymmärtää heidät väärin. Ovathan skorpparit mahtavia ja vaikeita samassa paketissa, mutta ei suinkaan pahin merkki. Yhtä asiaa en heissä kuitenkaan tajua ja se on joustamattomuus ja ehdottomuus. Miksi? Miksi skorpparit haluavat aina sanoa sen kuuluisan viimeisen sanan ja mistään ei jousteta? Osaako joku selittää.
Ihminen toteuttaa puhtaimmin niitä huoneita joissa ei ole mitään.
Saa päinvastaisen tulkinnan, eli varalta on kuitenkin ns. porsaanreikä olemassa joten saadaan aina uskottava selitys..
Pullamössö kirjoitti:
Skorpioneja on haukuttu täällä, mutta moni ymmärtää heidät väärin. Ovathan skorpparit mahtavia ja vaikeita samassa paketissa, mutta ei suinkaan pahin merkki. Yhtä asiaa en heissä kuitenkaan tajua ja se on joustamattomuus ja ehdottomuus. Miksi? Miksi skorpparit haluavat aina sanoa sen kuuluisan viimeisen sanan ja mistään ei jousteta? Osaako joku selittää.
Typeryksille ne haluavat sanoa viimeisen sanan, ei muille. Jos joku sanoo jotain typerästi. T. Maalainen, se oinas - leijona - skorpioni
Horoskooppi on jotenkin kummallinen asia.
Tähdet ovat olleet tietyssä asennossa, kun on syntynyt. Ihmiset ovat päässään luoneet niistä ihan sattumanvaraisia kuvioita. Ihan hyvin vois olla kaulin ja kenguru merkkeinä.
Sitten kun on päätetty mikä tähtikuvio näyttää miltäkin, siihen lykätään ne samat stereotyyppiset piirteet kuin jollain eläimellä tms.
Leijona. On kultaa ja aurinkoa ja johtamista ja vaikka mitä. Entä jos olisikin ollut joku toinen eläin, vaikkapa kilpikonna tai kani. Silloin elokuussa syntyneet olisivat nopeita päätöksiä tekeviä, pelokkaita otuksia, jotka kaivavat kotinsa maahan. Tai hitaita ihmisiä, jotka piilottavat itsensä kuorensa sisälle ja syövät mereneläviä mielellään.
Stereotyyppisiä eläinten piirteitä on myös ne, että pöllö on viisas, käärme on petollinen, kettu on viekas.. jne. Vaikka kukin eläin vain käyttäytyy lajilleen tyypillisellä tavalla.
Possu on sottainen eläin. Vaikka myöhemmin olemme oppineet, että itseasiassa possu on todella siisti eläin.
Olen leijona eikä minussa ole yhtään leijonan piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen minä sitten olen? Kertokaa viisaammat astrologiaa tuntevat. :) Aurinko oinaassa, kuu kaloissa, mars kaksosissa, nousumerkki jousimiehessä, pluto skorpionissa, uranus kauriissa, merkurius ja venus molemmat oinaassa. Olisi kiva tietää minkälainen kumppani minulle sopisi? :)
Ei kun pettäjän merkkejähän nämä ovat. Onpas hurjat kuviot.
Sarjapettäjä on liian lievä sana. Olet Casanova.Varsinainen Auervaara. Huiputatko naisilta lisäksi rahaa?
Mun mielestä on eettisesti ja moraalisesti arveluttavaa tulla tähän leikkimään ihmisten kartoilla, ne voi ottaa teidän "astrologia on pylly" tyyppien vitsailut tosissaan.
Sulle, jolla on oinasta ja kuukalaa, niin sulle voisi sopia toinen kuuvesimerkki, esim. kuurapu, teillä on sama käsitys siitä, että parisuhde on syvä kokemus, ja olette molemmat romanttisia.
Nousumerkki jouskari voisi tykkää jostain kaksosmaisesta tyypistä, ja oinaat yleensäkin pitää kaksosista.
Eli ehkä joku kaksoset, jolla kuu ravussa, ehkä vähän vaakaa myös kartalla?
Astrologia on harhaoppi. Joka on eettisesti ja moraalisesti arveluttava.
Harhaoppi? Näin sanoo ihminen, joka on kaivanut tietonsa mistä? Oikea astrologia on muutakin kuin naistenlehtien hömppähoroskoopit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut himosiivooja. Olen neuroottinen kun rupean suursiivoamaan kesäksi. Kaikki terveyteen liittyvä kiinnostaa minua. Tosin isoisoäitini osasi parantaa luonnonkasveilla. Riippuuko merkistä, vai olisiko jotenkin perinnöllistä tämä kiinnostus? Varsinainen parantaja en ole.
Tämä on niin kuin klassinen neitsyt, niin kuin parodia neitsyestä.
Ainoa vaan, että neitsyt kirjoittaisi täysin virheettömästi... :D
Ei olen kaksi tulen merkkiä. Ja yksi veden merkki.
Neitsyen huone kokonaan autio.
Vierailija kirjoitti:
Pullamössö kirjoitti:
Typeryksille ne haluavat sanoa viimeisen sanan, ei muille. Jos joku sanoo jotain typerästi. T. Maalainen, se oinas - leijona - skorpioni
Et ole aito skorppari, joka on intensiivinen ja uskollinen niille ihmisille, jotka päästää lähelleen. Siispä et ymmärrä aitojen skorpparien joustamattomuutta ja ehdottomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut himosiivooja. Olen neuroottinen kun rupean suursiivoamaan kesäksi. Kaikki terveyteen liittyvä kiinnostaa minua. Tosin isoisoäitini osasi parantaa luonnonkasveilla. Riippuuko merkistä, vai olisiko jotenkin perinnöllistä tämä kiinnostus? Varsinainen parantaja en ole.
Tämä on niin kuin klassinen neitsyt, niin kuin parodia neitsyestä.
Ainoa vaan, että neitsyt kirjoittaisi täysin virheettömästi... :D
Ei olen kaksi tulen merkkiä. Ja yksi veden merkki.
Neitsyen huone kokonaan autio.
Niin, tiesin sen.
Trollaat täällä etsimällä merkkien kuvauksia ja tulet sen jälkeen sanomaan ettet ole se merkki.
Sen takia laitoin tuon, että oikea neitsyt ei ikinä kirjoittaisi niin huonosti kuin sinä.
Pullamössö kirjoitti:
Skorpioni on kiinteä merkki, ne ei jousta.
Osaisiko joku sanoa minusta jotain? Olen aurinkomerkiltäni kalat. Kuu jousimiehessä ja nouseva merkki on rapu. Venus oinaassa, mars kaksosissa ja merkurius kaloissa.
Pullamössö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullamössö kirjoitti:
Et ole aito skorppari, joka on intensiivinen ja uskollinen niille ihmisille, jotka päästää lähelleen. Siispä et ymmärrä aitojen skorpparien joustamattomuutta ja ehdottomuutta.
No mutta olenhan minä kuuskorppari. Tämä kaikkihan menee päin persettä nyt. Lisäksi pluto on oinaassa joka on aurinkomerkkini ja mars vielä. Minunhan pitäisi olla maailman v...........n ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen minä sitten olen? Kertokaa viisaammat astrologiaa tuntevat. :) Aurinko oinaassa, kuu kaloissa, mars kaksosissa, nousumerkki jousimiehessä, pluto skorpionissa, uranus kauriissa, merkurius ja venus molemmat oinaassa. Olisi kiva tietää minkälainen kumppani minulle sopisi? :)
Sarjapettäjä on liian lievä sana. Olet Casanova.Varsinainen Auervaara. Huiputatko naisilta lisäksi rahaa?
Mun mielestä on eettisesti ja moraalisesti arveluttavaa tulla tähän leikkimään ihmisten kartoilla, ne voi ottaa teidän "astrologia on pylly" tyyppien vitsailut tosissaan.
Sulle, jolla on oinasta ja kuukalaa, niin sulle voisi sopia toinen kuuvesimerkki, esim. kuurapu, teillä on sama käsitys siitä, että parisuhde on syvä kokemus, ja olette molemmat romanttisia.
Nousumerkki jouskari voisi tykkää jostain kaksosmaisesta tyypistä, ja oinaat yleensäkin pitää kaksosista.
Parhaiten tulen toimeen maa- ja vesimerkkien kanssa, mutta ilma- ja toiset tulimerkit aiheuttavat konflikteja. Olen oinas aurinkomerkiltäni, mutta kuukalat tekee minusta lempeän enkä kestä enkä siedä suoruutta ja kovuutta. Kaksosten kanssa en tule juttuun, ovat liian vilkkaita ja puheliaita ja moni tapaamani kaksonen pitää minua tylsänä eivätkä saa minusta oikein mitään irti. Kaksoset ovat seurallisia ja sosiaalisia, tarvitsevat tilaa mutta minä viihdyn paremmin tutussa ja turvallisessa eli koti on turvapaikka minulle. En ole tyypillinen pomottava, nopea, energinen enkä seikkailunhaluinen oinas.
Tiedän kyllä, mieheni on myös oinas ja kuukalat, se on juuri kotona viihtyvä introvertti, hyvin kaukana tulisesta oinaan arkkityypistä, se on myös äärimmäisen empaattinen, syvällinen ja kaikin puolin paras ikinä tuntemani ihminen.
Joku kaksoset vesikuulla ei ole sellainen vilkas ja ekstrovertti kaksonen, vaan sillä on myös se syvällinen puoli niin kuin sullakin. Samalla silti kaksosten merkurius energia, joka voi viehättää nousujousimiestä.
Itseni parhaiten tuntevana sanon, että uskoisin minulle parhaiten sopivan ravun, jonka kartalla on järkeviä ja tasaisia maamerkkejä. Ravuissa vetoaa emotionaalinen turva, lempeys ja hoivaaminen. Maamerkeistä viehätyn neitsyeiden analyyttisyydestä ja hienotunteisuudesta sekä kauriiden rauhallisuudesta, viisaudesta ja taidosta takoa rahaa. Tällainen empaattinen ja lempeä mutta samalla järkevä ja tasapainoinen mies sopii minulle parhaiten.
Skorpparit on vaikeita! Ja se viimeisen sanan kuuleminen pelottavaa. Ja jos toinen on mielimaassa, skorppari ei suinkaan lohduta vaan lynkkaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Skorpparit on vaikeita! Ja se viimeisen sanan kuuleminen pelottavaa. Ja jos toinen on mielimaassa, skorppari ei suinkaan lohduta vaan lynkkaa lisää.
Olen täysi vastakohta tuolle. Olette pöyristyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tulen toimeen maa- ja vesimerkkien kanssa, mutta ilma- ja toiset tulimerkit aiheuttavat konflikteja. Olen oinas aurinkomerkiltäni, mutta kuukalat tekee minusta lempeän enkä kestä enkä siedä suoruutta ja kovuutta. Kaksosten kanssa en tule juttuun, ovat liian vilkkaita ja puheliaita ja moni tapaamani kaksonen pitää minua tylsänä eivätkä saa minusta oikein mitään irti. Kaksoset ovat seurallisia ja sosiaalisia, tarvitsevat tilaa mutta minä viihdyn paremmin tutussa ja turvallisessa eli koti on turvapaikka minulle. En ole tyypillinen pomottava, nopea, energinen enkä seikkailunhaluinen oinas.
Tiedän kyllä, mieheni on myös oinas ja kuukalat, se on juuri kotona viihtyvä introvertti, hyvin kaukana tulisesta oinaan arkkityypistä, se on myös äärimmäisen empaattinen, syvällinen ja kaikin puolin paras ikinä tuntemani ihminen.
Joku kaksoset vesikuulla ei ole sellainen vilkas ja ekstrovertti kaksonen, vaan sillä on myös se syvällinen puoli niin kuin sullakin. Samalla silti kaksosten merkurius energia, joka voi viehättää nousujousimiestä.
Itseni parhaiten tuntevana sanon, että uskoisin minulle parhaiten sopivan ravun, jonka kartalla on järkeviä ja tasaisia maamerkkejä. Ravuissa vetoaa emotionaalinen turva, lempeys ja hoivaaminen. Maamerkeistä viehätyn neitsyeiden analyyttisyydestä ja hienotunteisuudesta sekä kauriiden rauhallisuudesta, viisaudesta ja taidosta takoa rahaa. Tällainen empaattinen ja lempeä mutta samalla järkevä ja tasapainoinen mies sopii minulle parhaiten.
No, olen juuri tuo, jolle vastasit, ja jolla on miehenä oinas, kuukalat.
Olen tosiaan itse nousuneitsyt, kuurapu ja venuskin ravussa.
Me tosiaan sovitaan hyvin yhteen, joten et ole kaukana tuntemustesi kanssa, sanoisin :)
Luulen kyllä, että inhoat kaksosia vähän turhan takia, tunnen useita vesikuu kaksosia, ja ne on aika miellyttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni, härkä, leijona ja vesimies on kaikki kiinteitä merkkejä, jotka ei aina ole empaattisia, jos toisella on vaikeaa.
Niille ei kannata näyttää heikkoutta, vaikeuksia, jos ei tunne niitä hyvin. Näin yleistäen siis.
Vierailija kirjoitti:
Pullamössö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullamössö kirjoitti:
No mutta olenhan minä kuuskorppari. Tämä kaikkihan menee päin persettä nyt. Lisäksi pluto on oinaassa joka on aurinkomerkkini ja mars vielä. Minunhan pitäisi olla maailman v...........n ihminen.
Vaikka olet kuuskorppari et siltikään ole aito aurinkoskorppari. Tiedätkö mistä pluto, mars ja kuu kertovat? Et ole veemäinen, mutta kirjoitustavastasi nousee esiin oinaan energisyys ja skorpparin intensiivisyys sekä kostonhimo. Pitäisi nähdä koko kartta niin saisi selkoa kokonaiskuvasta.
Täällä sama maalainen. En oikein saanut kaikesta selvää kun kuulosti vähän oudolta.
Minun aurinkomerkkini on oinas. Nouseva merkkini on leijona. Kuumerkkini on skorpioni. Nyt ainakin selvisi että nämä ovat niitä hiljaisia ja mukavia, sisäänpäinkääntyneitä, värittömiä ihmisiä.
Meni kyllä arvaukset ihan pieleen. Ei ole kartassani mitään vesimieheen tai kaloihin viittaavaa. Ne huoneet on kyllä ihan tyhjiä. Neitsyen huonekin on tyhjä. Kauriinkaan huoneessa ei ole mitään. Oinaan huonessa on mars, jupiter, uranus, pluto ja merkurius. Saturnus on Vesimiehen huoneessa. Pluto ja Uranus ovat leijonan huoneessa. Neptunus on vaa' an huoneessa. Tämä onkin aika tylsän näköistä. Astrologiasta tiedän sen, että auringon ja neptunuksen oppisitio minulla on ja se merkitsee ns. taiteilijan oppositiota. Olen taiteellisella alalla, klass. musiikki.Opetan mieluumin kuin esiinnyn. Itse asiassa rakastan opettamista. Sävellån sovitan. Kuvaamataito oli 10. Piirrän, maalaan, valokuvaan. Suunnilleen kaikki luova työ onnistuu. Runoja en osaa kirjoittaa yhtäkään, mutta olen säveltänyt niitä. Arvostan suuresti taidetta ja kulttuuria. Että tuollaisia me olemme, oinaat, leijonat ja skorpionit. Kerrankin jotain hyvää niissäkin.
Mutta kylläpä meni täysin pieleen kaikki arvaukset. Ei olisi voinut enää pahemmin pieleen mennä. Kyllä tämä nyt ihmetyttää.
Luonteeni olisi kalat, mutta ei. Ihan autiota siellä.
Mutta kun kaikilla kaikki planeetat on, niin varmaan kaikki ihmiset löytävät itsessään kaikkia piirteitä?