Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Elokuun leijonamies kirjoitti:
Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+.
Oletko koskaan seurustellut ja minkä horoskooppimerkin naisia olet tapaillut?
Olen seurustellut kerran, kalanaisen kanssa. Homma kesti vajaan vuoden. Olimme kuin yö ja päivä. Toisaalta paras ystäväni on kalamies, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja olemme monesta asiasta samaa mieltä vaikka luonteenpiirteissä on iso ero. Kaikkea ei siis voi selittää horoskooppimerkillä.
Olen vaaka, nouseva leijona. Siittä sitten tulkintoja .
Katselen tätä syntymäkarttaa tässä ja kaipaisin teiltä harjaantuneemmilta tulkintaa. Täällä on aurinko kauriissa, kuu skorpionissa. Asc vaaka ja dc oinas.
Merkurius ja Mars jousimiehessä.
Uranus ja Neptunus kauriissa.
Saturnus vesimiehessä.
Pluto ja Venus skorpionissa.
Jupiter neitsyessä.
Pidän eniten jousimiehistä, heidän kanssaan päädyn kiihkeisiin keskusteluihin ja tunnumme olevan kiinnostuneita toistemme ajatuksista. Tuntuvat olevan aina vähän liikekannalla mikä on innostavaa, sillä itse vähän passiivisempi ja harkitsen liian tarkkaan yksinkertaisiakin asioita.
Oinaan kanssa syntyy myös ajatusten vaihtoa mutkattomasti.
Ravun huolenpito on itselleni aluksi raastavaa ja tuntuu takertumiselta, mutta kun sitä alkaa ymmärtää, pystynkin näkemään hyvän tarkoitusperän ripustautuvan käytöksen takana.
Leijona on viehättävä seuraolento, mutta ärsyttävän lapsellinen ja minulle tulee tarve laittaa heidät jotenkin "ruotuun" ja kertoa että täällä on muitakin ihmisiä jotka täytyy huomioida :D
Toiset kauriit ovat minusta melkein aina ihania. Kuiva ja masentunut huumorintaju on parasta :D
Vierailija kirjoitti:
Nainen, aurinko ja merkurius Kaksosissa, nouseva merkki, kuu ja mars Vaaka, venus Härkä.
Joku tietäjä voisi kertoa analyysin tuosta :)
Sulla on aika kiva kartta. En tosin osaa tulkita mutta tässä jotain.
Olet puhelias ja avoin, runsassainainen. Silti vaikutat ulospäin tyylikkäältä ja diplomaattiselta. Toimit myös diplomaattisesti ja käyttäydytkin erittäin soluen. Rakastat kuitenkin hieman hidastempoisempia miehiä kuin itse olet, joilla on miesmäiset otteet. Toimintasi on myös erittäin vaakamaista ja mietit monelta kannalta miten kohtaat ihmisen. Sulla olisi diplomaatin ura ihan synnyinlahja! ;-)
Terv, aurinko vaaka, merkurius ja venus neitsyt, nouseva skorppari, kuu oinas, mars on ravussa.
Kertokaa analyysi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Näiden perusteella olet pinnallinen ja pidät itsestäsi kovaa meteliä, mutta sisimmässäsi olet todella epävarma ja vaadit muilta jatkuvaa hyväksyntää sekä huomionosoituksia. Nousevilla leijonilla itsevarmuus on vain esitystä, jota aurinkovaaka vielä hajottaa. Kuumerkkisi voi tietenkin tasapainottaa näitä piirteitä, jos on huomioonottavassa vesimerkissä (kalat tai rapu) tai järkevässä, vaatimattomassa maamerkissä (kauris, neitsyt). Olet kuitenkin suosittua seuraa ja usein juhlien ilopilleri.
Vierailija kirjoitti:
No oman kokemuksen perusteella oinaat ovat aika usein ”aina oikeassa” ja päällepäsmäreitä mutta myös kovia pitämään omaa ja ystävän puolia, luja tahtoinen mutta luotettava.
Leijonat loukkaantuvat helposti jos häviävät tai jos heitä vähänkin kritisoidaan, mutta muuten todella lämpimiä ja iso sydämisiä.
Kalat kaikkien kavereita ja leppoisia, vähän ehkä omaan maailmaan uppoavia silloin tällöin, loukkaantuu helposti mutta muuten loistavaa seuraa.
Härkä ihmiset maanläheisiä ja huumorintajuisia, mutta todella jääräpäitä ja oman tahdon oikkuja. Yleensä juttu luistaa kyllä hyvin.
Jousimies rempseää ja mukavaa seuraa, vähän ehkä tuuliviiri meininkiä.
Neitsyt tarkkailevia ja kriittisiä , mutta luotettavaa ja hauskaa seuraa.
Noh siinä nyt jotain, huonot ja hyvät puolet kaikissa..
"Hyvät ja huonot puolet kaikissa.."
Et sä analysoinyt kaikkia horoskooppimerkkejä, joten jäi sellainen fiilis kuin akkainlehtien jatkokertomuksista. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden perusteella olet pinnallinen ja pidät itsestäsi kovaa meteliä, mutta sisimmässäsi olet todella epävarma ja vaadit muilta jatkuvaa hyväksyntää sekä huomionosoituksia. Nousevilla leijonilla itsevarmuus on vain esitystä, jota aurinkovaaka vielä hajottaa. Kuumerkkisi voi tietenkin tasapainottaa näitä piirteitä, jos on huomioonottavassa vesimerkissä (kalat tai rapu) tai järkevässä, vaatimattomassa maamerkissä (kauris, neitsyt). Olet kuitenkin suosittua seuraa ja usein juhlien ilopilleri.
Mä olisin sanonut samaa. terv, juhlien ilopilleri mutta mystisempi arvoitus, aurinko vaaka ja nouseva skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sanonut samaa. terv, juhlien ilopilleri mutta mystisempi arvoitus, aurinko vaaka ja nouseva skorpioni
Vaaka ja skorpioni yhdistyneenä voi kyllä tehdä hurmaavan, magneettisen kauniin ihmisen, joka on kuitenkin pohjimmiltaan aika pelottava ja myös vaarallinen.
Vaaka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, aurinko ja merkurius Kaksosissa, nouseva merkki, kuu ja mars Vaaka, venus Härkä.
Joku tietäjä voisi kertoa analyysin tuosta :)Sulla on aika kiva kartta. En tosin osaa tulkita mutta tässä jotain.
Olet puhelias ja avoin, runsassainainen. Silti vaikutat ulospäin tyylikkäältä ja diplomaattiselta. Toimit myös diplomaattisesti ja käyttäydytkin erittäin soluen. Rakastat kuitenkin hieman hidastempoisempia miehiä kuin itse olet, joilla on miesmäiset otteet. Toimintasi on myös erittäin vaakamaista ja mietit monelta kannalta miten kohtaat ihmisen. Sulla olisi diplomaatin ura ihan synnyinlahja! ;-)
Terv, aurinko vaaka, merkurius ja venus neitsyt, nouseva skorppari, kuu oinas, mars on ravussa.
Kertokaa analyysi minusta.
Kiitos, kirjoitat kivasti :) Ja kyllä tuossa tuttua on.
Mietin asiat monelta kannalta, olen ainakin alkuun varautuneempi kuin mitä Kaksosista sanotaan, tuttujen kesken kylläkin nokkela ja sujuvasanainen/laajahko sanavarasto. Välttelen riitatilanteita, en ole mököttäjä enkä pitkävihainen, ainakaan pikkuasioista. Miehelläkin pitää keskustelutaitoa ja rentoutta olla, mutta miehiset otteet, kyllä! ;) Kaksosista sanotaan että pitävät seksikkäänä etenkin älyä, mutta ilmeisesti tuo Härkä Venuksessa tekee sen että haluan paljon fyysistä kosketusta sanojen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ihan hirveän rajoittunut näkemys elämästä ja ihmisistä, jos uskotte tuohon soopaan. Pahoittelen.
Mites tuo sun oma näkemys ihmisistä ja elämästä? Minä ja minun totuuteni? Olisitko kuitenkin aika rajoittunut oman napasi ympärillä pyörijä? Syöksytkö tilaisuuden tullen arvostelemaan ja "tuomitsemaan" jos mielipiteesi on eri?
Ja vielä pahoittelut lopuksi. Olet sä vaan kuule aika reppana. Avarra vähän sun suppeaa maailmaasi, on kuin pieni sisäänpäin kääntynyt 50 asukkaan kylä; posti/kauppapuoti ja linja-autolle pysäkki.
Joo,,toisaalta olet kyllä ihan oikeassa. Kuvaan itseäni vähän tarkemmin. Olen maalainen. Olen hyvin sisäänpäin kääntynyt.
Pelkään ihmisiä. En ole tunneihminen, mutta olen hyvin eläinrakas. En ole pitkävihainen. Olen nk. " taiteellinen." Olen hyvä siivoamaan mutta muuten hyvin epäkäytännöllinen.
Olen nk. taiteellisella alalla. Olen yliherkkä.
En ole kulinaristi, maalliset ilot eivät tuota niin suurta inspiraatiota kuin henkiset. Minulla on hyviä ystäviä.
Olen oikein tyypillinen maalainen riippumatta siitä missä asun.
Sellainen vähän moukka, tunnustan.
Arvatkaa aurinko- nouseva ja kuumerkkini,
Lisäksi sulaudun massaan. Olen väritön persoona, on tullut huomattua. En jää ihmisten mieleen. Inhoan esiintymistä, vaikka alallani olisi hyvä pitää esiintymisestä.
Olen vähän sellainen autistinen, vaikka sitä ei ole tutkittu.
Tuosta ehkä voi päätellä jotain kun on niin paljon merkkejä yhdellä ihmisellä.
Ulkonäkö: lyhyt, hoikka. Harmaat silmät, pitkä hevosmaa,Pitkä kaula. En ole ihmisiä puoleensavetävä tyyppi.
Kaikki säteily puuttuu.
Mitkä merkit? Planeettojen sijainnit?
Lisäys tuohon edelliseen.
Rakastan merta ja kaikkea mereen liittyvää.
Meri on salaperäinen ja kiehtova, lumoava.
Yksi inspiraation suuri lähde sekin.
Olisin halunnut jo lapsena viettää koko elämäni merellä, olla merimies. Mihinhän tämäkin oikein viittaa, koska tämä piirre on niin voimakas minussa?
T. Sama maalainen
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+.
Olen seurustellut kerran, kalanaisen kanssa. Homma kesti vajaan vuoden. Olimme kuin yö ja päivä. Toisaalta paras ystäväni on kalamies, hänen kanssaan on helppo tulla toimeen ja olemme monesta asiasta samaa mieltä vaikka luonteenpiirteissä on iso ero. Kaikkea ei siis voi selittää horoskooppimerkillä.
Aiotko pysyä sinkkuna koko loppuelämäsi? Ellet, niin suosittelen valitsemaan naisen, joka on merkiltään vaaka, kaksonen, jousimies tai oinas. Astrologialla voi selittää kaiken, mutta pelkällä aurinkomerkillä ei. Samaa mieltä olen siinä, että leijona ja kalat ovat kuin yö ja päivä - leijona on voimakastahtoinen, näyttävä, eloisa johtaja kun taasen kalat vesimerkkinä on empaattinen, mielikuvituksellinen ja intuitiivinen. Leijonalta vaatii paljon ymmärrystä kalojen suhteen ja toisinpäin kaloilta leijonaa kohtaan.
Olet varmaan kalat koska haluat olla merimies.
Värittömyytesi ei viittaa ainakaan tulen merkkeihin.
Kannattaa katsoa myös Saturnuksen sijaintia, koska se huonontaa ulkonäköä kun puhuit tuosta värittömyydestä. Mitään kovin dramaattista
kartallasi tuskin on. Lisää arvauksia?
Meri, herkkyys ja taiteellisuus viitaa kaloihin.
Nouseva merkkisi on neitsyt. Onko autisteilla jokin erityinen tähtimerkki?
Väritön ulkonäkö voisi viitata kauriiseen. Onko sinulla kauriin ja neitsyen merkeissä kenties paljonko planeettoja?
Tuo joka sanoi olevansa maalainen, on ilmetty rapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko pysyä sinkkuna koko loppuelämäsi? Ellet, niin suosittelen valitsemaan naisen, joka on merkiltään vaaka, kaksonen, jousimies tai oinas. Astrologialla voi selittää kaiken, mutta pelkällä aurinkomerkillä ei. Samaa mieltä olen siinä, että leijona ja kalat ovat kuin yö ja päivä - leijona on voimakastahtoinen, näyttävä, eloisa johtaja kun taasen kalat vesimerkkinä on empaattinen, mielikuvituksellinen ja intuitiivinen. Leijonalta vaatii paljon ymmärrystä kalojen suhteen ja toisinpäin kaloilta leijonaa kohtaan.
Leijona arvostaa yhtä asiaa yli kaiken aina ja ikuisesti, se on suoraan sydämestä tuleva lojaalius ja rehellisyys.
Kalat on muuttuva veden merkki, megalomaaninen valehtelija, kaikkea muuta kuin leijonan vaatima vahvasydämisyys.
Tuo on se ongelma niillä, jos ei toinen sitten ole esim. kuukalat yms.
Olisiko lisää arvauksia?
Olen hyvin estynyt ja erittäin hiljainen ihminen. En ole sillä tavalla kovin miellyttävää seuraa. Olen hyvin eläinrakas. En ole mustasukkainen luonne. Haluan paljon omaa tilaa ja annan sen muillekin. En ole pitkävihainen.
T. Sama
Otin selvää ja tälläinen olen astrologian perusteella, osuu kyllä monet kohdat ;)
- Nousumerkki kaksosissa: Kaksosten ominaispiirteitä ovat nopeus, levottomuus ja puheliaisuus. Kaksosille kommunikointi muiden kanssa on helppoa ja mieleistä. Nämä piirteet voivat tehdä kaksosista helposti lähestyttävän - hän osaa mukautua tilanteeseen kuin tilanteeseen nopeasti.
- Aurinko ravussa: Tunteellinen, hoivaava, herkkä, perhekeskeinen, ailahteleva.
- Kuu härässä: Luotettava, huolehtiva, maanläheinen, luova, kaipaa tunteissaan turvallisuutta, äitinä suojeleva.
- Merkurius kaksosissa: Nopeatempoinen, tiedonhaluinen "kommunikaattori", yhteyksien ottaja.
- Venus kaksosissa: Nopeasti vaihtuvat kiinnostuksenkohteet, avoin ja sujuvasanainen flirttailija.
- Mars neitsyessä: Toimissaan tarkkuuteen, täydellisyyteen ja puhtauteen pyrkivä.
Ns. " maalainen" , olet kalat, nouseva merkkisi on kauris.
Sitten kuumerkkisi on kalat tai rapu.
Vaikeaa sanoa muuten kun pitäisi tietää nämä planeetat ja aspektit. Sinänsä aika mielenkiintoista miettiä tätä.
Onko päteviä astrologeja paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Ns. " maalainen" , olet kalat, nouseva merkkisi on kauris.
Sitten kuumerkkisi on kalat tai rapu.Vaikeaa sanoa muuten kun pitäisi tietää nämä planeetat ja aspektit. Sinänsä aika mielenkiintoista miettiä tätä.
Onko päteviä astrologeja paikalla?
Ja eläinrakkaus viittaa neitsyehen. Olet kuukalat. Nouseva merkkisi on neitsyt, tai aurinkomerkksi koska olet siisti.
Vaaka nainen on tekopyhä minä, minä pyrkyri ja käyttää heikompia naureskellen hyväkseen. Nähty on.