Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
1541/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo, jos kartalla ei ole yhtään tai todella vähän tulielementtiä?

Vierailija
1542/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain puuttuvasta elementistä, eli tietystä epätasapainosta, kannattaa tarkistaa myös huoneet ensin, sulla voi olla joku tulihuone dominoivana myös.

H---itleriä esim. käytetään klassisena esimerkkinä puuttuvasta vesielementistä, eli se teki joidenkin mukaan siitä tunnekylmän yms. 

Tuon tulkinnan mukaan sulta puuttuisi aloitekykyä ja muuta tuleen liitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo vain puuttuvasta elementistä, eli tietystä epätasapainosta, kannattaa tarkistaa myös huoneet ensin, sulla voi olla joku tulihuone dominoivana myös.

H---itleriä esim. käytetään klassisena esimerkkinä puuttuvasta vesielementistä, eli se teki joidenkin mukaan siitä tunnekylmän yms. 

Tuon tulkinnan mukaan sulta puuttuisi aloitekykyä ja muuta tuleen liitettyä.

Minulta puuttuu vettä kartalta ja on vielä sama Venus-mars sijainti kuin histlerillä.

En ajatellut kuitenkaan ryhtyä masinoiman hirmutekoja. Tunne-elämäni on rikasta ja tasapainoista.

En katsoisi elementin puuttumista merkkinä millekkään.

Vierailija
1544/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla paras? Jokaisessa koopissa on parhaat ja huonot puolensa. Vaikka me vaa'at olemmekin viehättäviä niin joskus (aina) arvomme vaihtoehtojen välillä ikuisuuden ajan, mielipiteen yhdeltä tai kahdelta taholta ennen kuin päätös tehdään ja siltikään päätös ei ole valmis ja tarvitsemme huomiota 24/7.

En usko että on parasta ja paskinta, vaan jotkut merkit ei vaan tule toimeen toistensa kanssa.

Vierailija
1545/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo!

Vierailija
1546/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla paras? Jokaisessa koopissa on parhaat ja huonot puolensa. Vaikka me vaa'at olemmekin viehättäviä niin joskus (aina) arvomme vaihtoehtojen välillä ikuisuuden ajan, mielipiteen yhdeltä tai kahdelta taholta ennen kuin päätös tehdään ja siltikään päätös ei ole valmis ja tarvitsemme huomiota 24/7.

En usko että on parasta ja paskinta, vaan jotkut merkit ei vaan tule toimeen toistensa kanssa.

Jatkan omaa tekstiä

En pysty laittamaan parhaita merkkejä järjestykseen, mutta omassa elämässä pitkäaikaisena ystävänä on ollut kolme vesimiestä. Ketjun mukaisesti he elävät omassa kuplassaan, mutta tuovat elämääni niin paljon ylä ja alamäkiä, että olisi paljon synkempää elää sitä ilman heitä.

Toisia valoisia ja pirskahtelevia merkkejä, joiden kanssa vaakana tulen toimeen helpoimmin ovat skorpioni, rapu ja kaksonen.

Pahimpia on ne oinas ja jousimies. Oinas vänkää vastaan, kun asiat eivät ole tip top sekä vihaisena ja loukattuna hyökkää sanallisesti ja haluaa että kaikilla muillakin on kurjaa kun sillä on kurjaa. Samalla tavalla kun vesimiehet elävät kuplassaan ei jousimies löydä omasta kuplastaan ulos todellisuuteen.

Vierailija
1547/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan, jokainen on yksilö jolla on vapaa tahto, enkä ole vielä törmännyt yhteenkään ihmiseen jonka luonteenpiirteet, tai teot olisi kirjoitettu tähtiin.

Vierailija
1548/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulimerkkeihin yhdistetään aloitteellisuus, dramaattisuus, innostuneisuus ja intohimo.

Vierailija
1549/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä, koska ap haukku rapuja!

Vierailija
1550/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.

Ehkä vesimiehestä saa ulospäin sellaisen kuvan? Vaikka ei olisikaan tunnekylmä.

Vierailija
1551/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihapuheketju ilmiannettu.

Niin on

Vierailija
1552/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu kartasta melkein kokonaan ilman merkki. Mitä se voisi merkitä? Entä Aurinko 12. huoneessa? 

Vierailija
1553/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakako viehättävä? Kaksinaamainen pelkuri - hymyilee suupielet irvessä vaikka syrän märkänis.

Jokainen tuntemani leijona on itsekäs omanapainen hallitsija, jolla on oltava hovi ympärillä tunteakseen olevansa jotakin.

Vesimies=koulukiusaajan prototyyppi. Joko hypit sen pillin mukaan kieli syvällä perseessä tai kärsit seurauksista. Myös perseessä olleen kielen vuoksi.

Neitsyt, nillittävä naukuja.

Jousimies kuin vesimies mutta yhtä epäluotettava.

Rapu, joko äitin helmoissa itkevä mammanpoika tai kaunainen juoruämmä.

Itse olen kaksonen ja keskityn pettämiseen.

Vierailija
1554/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.

Ehkä sellaiset ihmiset saa jotka eivät tunne niin hyvin. Itse olen pidättyväinen, ujo ja ajattelen enemmän järjellä kuin tunteella. Siksi varmaan joudun kuuntelemaan muiden murheita kun tulee järkiperäinen neuvo. Kuitenkin pinnan alla tunnen hyvinkin voimakkaasti. Se tulee läheisten ihmisten kanssa esiin. Ja kyllä autan sitä maassa makaavaa pultsaria enkä vain kävele ohi, joten en varmaankaan ole tunnekylmä.l

Vierailija
1555/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellaiset ihmiset saa jotka eivät tunne niin hyvin. Itse olen pidättyväinen, ujo ja ajattelen enemmän järjellä kuin tunteella. Siksi varmaan joudun kuuntelemaan muiden murheita kun tulee järkiperäinen neuvo. Kuitenkin pinnan alla tunnen hyvinkin voimakkaasti. Se tulee läheisten ihmisten kanssa esiin. Ja kyllä autan sitä maassa makaavaa pultsaria enkä vain kävele ohi, joten en varmaankaan ole tunnekylmä.l

Tämä on jotenkin niin vesimiesmäistä ja se ärsyttävin piirre vesimiehissä.

Kaikki auttaa sitä sammunutta pultsaria, heitteillejättö on jopa meidän laissa kielletty!

Mutta vain vesimies tekee siitä jotain ihmeellistä tarinaa, minä, niin minä, autan jopa pultsaria, enkös olekin maailman suurin humanitaari.

Vierailija
1556/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vesimiehistä. Tuntemani yksilöt ovat omaperäisiä ja vapauden kaipuu on heihin sisäänrakennettu. Vesimies ei oikein sopeudu yleensä, sillä hänellä on niin oma näkemys ja tulkinta asioista, ihmisistä ja tapahtumista. Siksi olenkin heistä viehättynyt, koska olen kaksonen, jota kiinnostaa kaikki erilainen ja uusi. Vesimiehen eivät myöskään yritä kahlita, päinvastoin, he haluavat mahdollisimman avoimen suhteen, jos ollenkaan.

Sopii kaksosille paremmin kuin hyvin.

Vierailija
1557/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun leijonamies kirjoitti:

Hauska ketju ja suosittukin näemmä. Olen nuorehko leijonamies ja tunnistan itsestäni monet leijonan piirteet. Olen yrittäjä, koska en siedä komentelua. Tiukassa paikassa haistatan paskat asiakkaillenikin, eli mua ei voi määrätä eikä hallita. Pidän kalliista autoista ja merkkivaatteista, eli ulkoinen näyttävyys on tärkeää. Viihdyn yksin, sillä räjähdysherkkänä luonteena parisuhteessa eläminen olisi melkein mahdotonta. Jaottelen ihmisiä herkästi kasteihin jopa heidän ulkoisen olemuksensa mukaan, jota kyllä aina kadun. Hyviä ystäviä on vain muutamia, mutta heille olen erittäin lojaali, autan hädässä ja otan heidät mukaan elämäni hyviin hetkiin, jaan aina kun on jotain jaettavaa. Pinnallisen ulkokuoren alla olen oikeasti ystävällinen, empaattinen ja tunteellinen sekä erittäin huumorintajuinen. Ja koska olen leijona, puhun tässä vain itsestäni, en muista merkeistä. En edes tiedä lähipiirini merkkejä, paitsi yhden: kalat. Ehkä hieman nössö kaveri, mutta ihmisenä ja ystävänä 10+. 

Oletko koskaan seurustellut ja minkä horoskooppimerkin naisia olet tapaillut?

Vierailija
1558/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki auttaa sitä sammunutta pultsaria, heitteillejättö on jopa meidän laissa kielletty!

Mutta vain vesimies tekee siitä jotain ihmeellistä tarinaa, minä, niin minä, autan jopa pultsaria, enkös olekin maailman suurin humanitaari.

Vesimies jakaa empatiaa, mutta ei pultsaria auutaessaan muista, että kotona on puoliso ja lapset, jotka myös kaipaavat huomiota, ehkä tarvitsevat apuakin.

Skorpioni taas puhuu ilkeästi päin naamaa, mutta ei ymmärrä, miksi toinen suuttuu hänen jutuistaan. Jotkut voivat pitää skorpparin körmyytystä virkistävänä, mutta eivät kaikki aina kuitenkaan.

Vierailija
1559/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemani skorppari on rietas, rivo ja ilkeä.

Vierailija
1560/12740 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesimies jakaa empatiaa, mutta ei pultsaria auutaessaan muista, että kotona on puoliso ja lapset, jotka myös kaipaavat huomiota, ehkä tarvitsevat apuakin.

Skorpioni taas puhuu ilkeästi päin naamaa, mutta ei ymmärrä, miksi toinen suuttuu hänen jutuistaan. Jotkut voivat pitää skorpparin körmyytystä virkistävänä, mutta eivät kaikki aina kuitenkaan.

No itse asiassa suurin osa ihmisistä menee ohi. Onhan tämä todettu, että ihmiset ajavat onnettomuuspaikan ohi auttamatta. Tyttäreni ajoi ojaan. Hänelle ei käynyt kuinkaan ja hän soitti minut apuun. Ohitse meni lukemattomia autoja. Yksi taksikuski oli ainoa, joka pysähtyi kysymään onko kaikki ok. Taisi olla vesimies. Joten älä puhu pas.... kansalaisvelvollisuudesta. En pidä itseäni humanitaarina vaan ihan normaalina ihmisenä. Ja kyllä se oma perhe itselleni on tärkein, harrastuksiini ei kuulu humanitaarinen työ. Mutta jos jonkun näen apua tarvitsevan niin toki autan sitä kansalaisvelvollisuutta täyttäen. Nythän oli kai kyse siitä vesimiehen tunnekylmyydestä? No miksi se vesimies vaikuttaa tunnekylmältä? Olisiko kyseisillä kommenteilla osuutta asiaan? Ja en myöskään tuota skorpionien haukkumista ymmärrä. Ovat hyvinkin sympaattisia ihmisiä. Äitini on antanut hyvän neuvon: jos et voi sanoa ihmisestä mitään hyvää älä sano sitä pahaakaan. Ihan kiva olisi teidän täydellisten horoskooppimerkki tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi