Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1501/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa aikaa lukea nämä kaikki :D

Heitän tähän huomioitani miehistä joita olen parin vuoden aikana tavannut:

Oinas: parasta seksiä tähän mennessä, eräskin kuin lukisi ajatuksiani. Jääräpäisen itsenäisiä.

Härkä: härkämäiset otteet seksissä(kin) :) , möksähtämisherkkiä.

Kaksoset: ainavalmis fuckboy, pettää vaikka raskaana olevaa nuorikkoaan...

Olen itse kaksosnainen ja monia puolia tunnistan itsessäni, mutta pettänyt en ole.

Rapu: tunteellinen, konservatiivinen

Neitsyt: estoinen kontrollifriikki, siisteysintoilija

Vaaka: alkuun leppoisaa (keskustelu)seuraa, exästä vaan kuoriutui psykoottinen neurootikko...

Skorpioni: mustasukkaisuus...

Jousimies: oikein mukavaa seuraa kaikinpuolin, kunnes vaihtaa lennosta seuraavaan ja seuraavaan..

Kalat: liian nössöjä/kilttejä, huonoitsetuntoisia

Kaikissa varmasti sekä hyvää että huonoa, nämä vain mun huomioitani ja saman merkin edustajilla huomattavissa samoja ominaisuuksia.

Vierailija
1502/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vesimiesN ja rakastan omaa koiraani enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Rakastanhan miestänikin, mutta koiraani rakastan enemmän.

Ihmisistä yleensä en pidä sen suuremmalti.

Vierailija
1504/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Miksi vesimies leimataan tunnekylmäksi? Olen liiankin empaattinen. En ehkä ole hössöttäjä mutta surettaa kovasti pahuus maailmassa. Oma perhe ja läheiset ovat minulle kaikki kaikessa. Aina olen valmis auttamaan pulassa olevaa. Joten miten niin tunnekylmä vesimies? Tätini oli vesimies, oli empaattinen ja lähimmäisistään välittävä. Ja tuntemani kaksoset ovat uskollisia. Sori, mutta en voi uskoa horoskooppeihin.

En tunnista vesimiehen kylmyyttä kenestäkään tuntemastani vesimiehestä. Oma poikani on vesimies ja erittäin empaattinen ja rakastava teini. Hänellä on voimakas oikeudentunto.Koulusta saatu nimenomaan hyvää palautetta, että hän puolustaa heikompia. Hän on myös hyvin eläinrakas.Pitää myös hyvää huolta pikkuveljestään (arka neitsyt). Myös äitini oli vesimies (pojalla ja hänellä sama syntymäpäivä) ja hän oli tunteellinen ja hänellä oli paljon ystäviä, auttoi myös ihmisiä pyyteettömästi ja teki hyväntekeväisyystyötä.

Ylipäätään ei voi leimata ketään merkkinsä puolesta hyväksi tai pahaksi. Meillä on erilaisia ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä ja onhan selvää että toisten ihmisten kanssa tulemme toimeen paremmin kuin toisten.

Vierailija
1505/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku miehen, joka uskoo horoskooppeihin?

Itse tunnen yhden, joka niitä naureskellen tehtailee lehtiin. Joskus kaljalasin ääressä on ideoitu niitä yhdessä. Toki hän on perillä näiden taivashoroskooppi tyyppien ideologiasta, mitenpä niitä horoskooppeja muuten uskottavin sanankääntein voisi tehtailla. Yhden opiskeluajan kesän ja talvenkin hän loi ihmisille astraalihoroskooppeja (sori mahdollisesti väärät termit), eli ihmiset maksua vastaan kävivät hänen luonaan tulkkaamassa tähtimerkkejään. Hyvin tienasi, paremmin kuin me muut tehtaalla. Mutta moraali ei kestänyt moista huijausta niin tuli sitten seuraavana kesänä tehtaalle töihin. Ton lehtihorskooppien kirjoittelun se kuulemma kestää.

Tiedän montakin miestä. Tiedän Oscarin voittaneen miesnäyttelijän, joka on kauris ja uskoo astrologiaan, exänikin uskoo ja oli teettänyt meille rakkauskartan astrologilla. Nykyinen mies kysyi horoskooppimerkkini ja kävimme juuri yhdessä astrologin luona tutkimassa mikä olisi onnekkain päivä häillemme. Millään ei ole tekemistä kirjoittamasi roskan kanssa ja huomaan ettet ymmärrä astrologiasta yhtikäs mitään.

Mun mies olisi ex, jos tuollaiseen hömppään uskoisi.

Sinulla on varmaan pelkkiä ex-miehiä tai olet pettynyt sinkku. Jos olet suhteessa niin relax babe ei elämä ole niin vakavaa, joten löysää pipoasi.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta elämässäni ei ole yhtään exää. Saman miehen kanssa 35 vuotta. Mutta kuolisin nauruun jos mieheni ehdottaisi astrologille menoa. Ja niin kyllä kuolisi miehenikin nauruun, jos hänet astrologille veisin. No, olemme ilmeisesti toisillemme sopivat. Se kai tärkeintä. Mutta jospa itse löysäisit pipoa, tunnut ottavan vähän liiankin tosissasi nämä horoskoopit. Ja en ole tuntenut eläissäni yhtään miestä, joka horoskooppeihin uskoo.

Vierailija
1506/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa aikaa lukea nämä kaikki :D

Heitän tähän huomioitani miehistä joita olen parin vuoden aikana tavannut:

Oinas: parasta seksiä tähän mennessä, eräskin kuin lukisi ajatuksiani. Jääräpäisen itsenäisiä.

Härkä: härkämäiset otteet seksissä(kin) :) , möksähtämisherkkiä.

Kaksoset: ainavalmis fuckboy, pettää vaikka raskaana olevaa nuorikkoaan...

Olen itse kaksosnainen ja monia puolia tunnistan itsessäni, mutta pettänyt en ole.

Rapu: tunteellinen, konservatiivinen

Neitsyt: estoinen kontrollifriikki, siisteysintoilija

Vaaka: alkuun leppoisaa (keskustelu)seuraa, exästä vaan kuoriutui psykoottinen neurootikko...

Skorpioni: mustasukkaisuus...

Jousimies: oikein mukavaa seuraa kaikinpuolin, kunnes vaihtaa lennosta seuraavaan ja seuraavaan..

Kalat: liian nössöjä/kilttejä, huonoitsetuntoisia

Kaikissa varmasti sekä hyvää että huonoa, nämä vain mun huomioitani ja saman merkin edustajilla huomattavissa samoja ominaisuuksia.

Seurustelitko ja menitkö sänkyyn ravun ja kalojen kanssa?

Vierailija
1507/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden, joka niitä naureskellen tehtailee lehtiin. Joskus kaljalasin ääressä on ideoitu niitä yhdessä. Toki hän on perillä näiden taivashoroskooppi tyyppien ideologiasta, mitenpä niitä horoskooppeja muuten uskottavin sanankääntein voisi tehtailla. Yhden opiskeluajan kesän ja talvenkin hän loi ihmisille astraalihoroskooppeja (sori mahdollisesti väärät termit), eli ihmiset maksua vastaan kävivät hänen luonaan tulkkaamassa tähtimerkkejään. Hyvin tienasi, paremmin kuin me muut tehtaalla. Mutta moraali ei kestänyt moista huijausta niin tuli sitten seuraavana kesänä tehtaalle töihin. Ton lehtihorskooppien kirjoittelun se kuulemma kestää.

Tiedän montakin miestä. Tiedän Oscarin voittaneen miesnäyttelijän, joka on kauris ja uskoo astrologiaan, exänikin uskoo ja oli teettänyt meille rakkauskartan astrologilla. Nykyinen mies kysyi horoskooppimerkkini ja kävimme juuri yhdessä astrologin luona tutkimassa mikä olisi onnekkain päivä häillemme. Millään ei ole tekemistä kirjoittamasi roskan kanssa ja huomaan ettet ymmärrä astrologiasta yhtikäs mitään.

Sinulla on varmaan pelkkiä ex-miehiä tai olet pettynyt sinkku. Jos olet suhteessa niin relax babe ei elämä ole niin vakavaa, joten löysää pipoasi.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta elämässäni ei ole yhtään exää. Saman miehen kanssa 35 vuotta. Mutta kuolisin nauruun jos mieheni ehdottaisi astrologille menoa. Ja niin kyllä kuolisi miehenikin nauruun, jos hänet astrologille veisin. No, olemme ilmeisesti toisillemme sopivat. Se kai tärkeintä. Mutta jospa itse löysäisit pipoa, tunnut ottavan vähän liiankin tosissasi nämä horoskoopit. Ja en ole tuntenut eläissäni yhtään miestä, joka horoskooppeihin uskoo.

Onnea teille ja hyvä kun olette toisillenne sopivat. Ehkä sinun ja miehesi silmät avautuisivat astrologilla etkä suhtautuisi asiaan niin negatiivisesti.

Vierailija
1508/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

US-KO-MA-TON-TA! Horoskoopit on totta!

Vierailija
1509/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille ja hyvä kun olette toisillenne sopivat. Ehkä sinun ja miehesi silmät avautuisivat astrologilla etkä suhtautuisi asiaan niin negatiivisesti.

Ei todellakaan. Hän pitää horoskooppeja hömppänä kuten minäkin. Käytämme rahamme mieluummin matkusteluun.

Vierailija
1510/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI tuntemani KALAMIEHET ovat impotentteja! Omg, ajatelkaa, seukkasin kerran tällaisen kala impon kanssa ja veli on myös kalat ja kuulin kälyltä että sekin on impo.

VAROKAA KALOJA!!

Vierailija
1511/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkkien huonot puolet

Maamerkit:

*Kauris - Rahanahne, kitupiikki, pessimisti, tylsä kuin mikä, vaikuttaa tunteettomalta tosikolta

*Neitsyt - Puhtausintoilija, nipottaja, pikkutarkka ja estoinen kaikessa

*Härkä - Laiska, hidas, itsepäinen

Ilmamerkit:

*Kaksonen - Kaksijakoinen sielu, säätää kaikessa eniten parisuhteissa ja säätöjä riittää, kova pätemään, hel*etin utelias juorukello ja juoksee vieraissa

*Vesimies - Hörhöilevä maailmanparantaja ja eksentrinen luonne, tunnekylmä ja hitaasti lämpenevä

*Vaaka - Tasapainoton eikä osaa päättää ollako vaiko eikö olla. Voi miettiä asiita miljoona vuotta saamatta tehtyä päätöstä

Vesimerkit:

*Kalat - Liian kilttejä ja sinisilmäisiä, ovelia marttyyriydessä. Käyttävät muita hyväksi kiltteydellä ja elävät pilvilinnassa

*Skorpioni - Piikikäs, pitkävihainen, seksiaddikti, suuttuessaan hel*etillinen vihamies

*Rapu - Herkkänahkainen, kostonhimoinen ja pahimmillaan hautoo kostoa vuosia, salaileva

Tulimerkit:

*Oinas - Minä, minä ja minä, itsekeskeinen, itsepäinen pomottaja ja määräilijä. Kaikki mulle nyt ja heti

*Jousimies - Malttamaton, ei osaa olla hetkeäkään paikoillaan ns. kokoajan menossa, laukoo asiat päin naamaa ja filosofioi kaiken aikaa

*Leijona - Olevinaan maailman paras, huomioh*ora molemmissa sukupuolissa, ilkeä ja kateellinen, masentuu jos ei saa huomiota eikä pääse parrasvaloihin

Vierailija
1512/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAIKKI tuntemani KALAMIEHET ovat impotentteja! Omg, ajatelkaa, seukkasin kerran tällaisen kala impon kanssa ja veli on myös kalat ja kuulin kälyltä että sekin on impo.

VAROKAA KALOJA!!

Sama kokemus, ei saanut fisu sitä ylös.

Pakko olla joku libido-juttu horoskoopissa.

Vierailija
1513/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosenergia on merkuriaanista, brilianttia, nopeaa ja helposti suuntaa muuttavaa. Kaksonen on älyllisesti kiinnostunut ihmisistä ja ajatusten vaihdosta heidän kanssaan. Kaksosta viehättää oppia uutta ja hän haluaa ymmärtää katsontakantasi, osaksi koska hän on utelias, osaksi saadakseen vaihtelua tylsyyteen. Kaksonen liikkuu vaivattomasti asioiden ja merkitysten maailmassa, yhdistellen ja luoden salamannopeasti mielleyhtymiä ja analyyseja.

He eivät ota asioita liian vakavasti ja osaavat ehkä ainoana merkkinä nauraa aidosti myös itselleen.

Kaksonen ei sitoudu helposti, siksi että hän ei tiedä mitä haluaa. Hän ei yksinkertaisesti tiedä, mutta ei halua satuttaa muita, joten hänen voi olla vaikea sanoa ei. Lisäksi uteliaisuus saattaa hänet jatkuvasti pulaan. Kaksosille sattuu ja tapahtuu kaikkea, vain siksi että ovat luonteenlaadultaan uteliaita. He saavat usein myös muut ihmiset pulaan omilla tempauksillaan ja päähänpistoillaan.

Jos olet tarpeeksi pikkusieluinen, etkä siedä itseesi kohdistuvaa leikillisiä pilaa tai kaksosten alati muuttuvia mielenkiinnonkohteita, hän saattaa hetken olla pahoillaan, mutta pian kohauttaa olkiaan ja jatkaa eteenpäin, taakseen katsomatta.

Kaksoset, kaikesta syytöksistä huolimatta, eivät ole muita merkkejä uskottomampia parisuhteessa. Heille älyllinen yhteensopivuus on paljon tärkeämpää kuin fyysinen. Kaksoset ovat uteliaita myös rakkaudessa, mutta mikään tavanomainen parisuhde ei saa heidän mielenkiintoaan pysymään, jos toinen osapuoli ei kykene haastamaan kaksosta myös älyllisesti.

Kaksosta voi olla vaikea todella tuntea, sillä hän päästää lähelleen äärimmäisen harvat ihmiset, vaikka kavereita ja tuttavia heillä paljon olisikin.

Usein kaksosten syvimmät mietteet ja haavat sekä elämän mukanaan tuomat kipupisteet ovat niin syvällä, niin yksityisiä, ettei hän jaa niitä ikinä ehkä kenenkään kanssa, tai vain lähimmissä ihmissuhteissaan. Paljon puhuvaan ja ajatuksia ja tietoa auliisti jakavana, moni voi saada väärän käsityksen, että tuntisi kaksosen hyvin, mikä harvoin pitää paikkansa, sillä hänellä on aina salainen maailmansa, jonne hän ei hevillä muita päästä.

Täytyy muistaa että mytologiassa Hermeksellä on ainoana Jumaluutena vapaa kulku elämän ja manalan välillä, tuoden informaatiota molempiin suuntiin, jumalten sanansaattajana. Joten merkuriusihmiset elävät ja hengittävät informaatiota ja ihmisten välistä kommunikointia.

Kaksonen on helposti väärinymmärretty merkki sillä kaksosen motiiveja voi olla vaikea ymmärtää. Ne eivät liity egoon, kuten tulen merkeillä, vallanhaluun, kuten maamerkeillä, tai tunteisiin kuten veden merkeillä, vaan motiivina kaikelle, on olla jatkuvassa liikkeessä, jatkuvassa vuorovaikutuksessa ja älyllisessä kanssakäymisessä.

Hermeksen on katsottu keksineen mm aakkoset, kirjoittamisen ja lukemisen, musiikin sävelasteikon, lääketieteen ja tähtiopin. Monipuolisuus onkin osa kaksosten perusluonnetta.

Vierailija
1514/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani kaksosnaiset ovat aina säätämässä vähän kyseenalaisin motiivein milloin minkäkin äijän kanssa. Yksikin on saanut koko kaveripiirin hajalle, kun jokainen miespuolinen ihastui häneen vuorollaan ja muija sitten heilasteli jokaista 2 viikkoa - kuukauden. Olen itse seurannut vierestä, miten ensin flirttaillaan estottomasti, hakeudutaan samaan paikkaan jatkoille/yöksi ja saadaan mies uskomaan että hän heistä todella välittää. Sitten "kyllästytään" parin viikon päästä (tästä valitetaan naispuolisille ystäville sitten suureen ääneen, kuinka tylsä se ja se onkaan) eikä edes kerrota miehelle mitään vaan jätetään vaan vastaamatta viesteihin ym. koska "ahdistaa". Nyt ko. muija vielä ihmettelee, miksei kukaan enää jaksa kuunnella hänen ruikutustaan miesasioista tai sympata hänen "ongelmiaan". 

Tylsämielinen, katkera ja pahansuopa kaurisko se siellä panettelee kanssasisariaan?

Vierailija
1515/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää hlö.kohtaisesti neitsyistä. Oma 68-vuotta täyttänyt äitini on sellainen, ja hänellä on ärsyttävä tarve ohjata mun elämää ja arvostella pahasti miehiä joita tapaan deittimielessä. Olen jo aikuinen sentään ja asun omillani.

Rakastan häntä kovasti, mutta voisiko hän pitää nokkansa erossa rakkauselämästäni?? Olen sanonutkin asiasta, mutta ei auta. Mitään vinkkejä?

Vierailija
1516/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää hlö.kohtaisesti neitsyistä. Oma 68-vuotta täyttänyt äitini on sellainen, ja hänellä on ärsyttävä tarve ohjata mun elämää ja arvostella pahasti miehiä joita tapaan deittimielessä. Olen jo aikuinen sentään ja asun omillani.

Rakastan häntä kovasti, mutta voisiko hän pitää nokkansa erossa rakkauselämästäni?? Olen sanonutkin asiasta, mutta ei auta. Mitään vinkkejä?

Äitisi rakastaa ja välittää sinusta paljon ja haluaa sinulle vain parasta. Mikä olet horoskooppimerkiltä? Neitsyet ovat ystävällisiä, auttavaisia ja analyyttisiä. Äitisi tavassa neuvoa sinua hän haluaa sinun välttävän virheet. Miten äitisi reagoi kun olet sanonut asiasta? Miten sinä reagoit äitisi neuvoihin?

Vierailija
1517/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli neitsyt. Turvallinen, huolehtiva, aikaansaava elämässään ja rehellinen.

Vierailija
1518/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyen hallitsema planeetta on sama kuin kaksosilla, joten sarjapettäjiä kaikki tyynni.

Vierailija
1519/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.Oinaiden motto on:

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan!

Vierailija
1520/12684 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit:

Oinas:

Oinaan lääkäriammatti alkoi jo pienenä, lemmikkieläinterapian parista. Aikuiset Oinaat ovat muodossa tai toisessa tekemisissä eläinten kanssa, joko koiranvirassa peräpohjolan terveyskeskuksen ainoana lääkärinä tai eläinlääkärinä Juupajoella. Heille niin läheisten eläinten tavoin myöskin Oinaiden sielunmaailma on yksinkertainen, 8-16 ja 22-06 töitä, jonka jälkeen kerälle nukkumaan – mahdolliset rapsutukset ovat aina plussaa. Oinaat tunnistaa klinikassa takista, jossa eläintenkarvat näyttelevät suurempaa roolia kuin stetoskooppi – erikoisalasta huolimatta. Oinaat kykenevät samaistumaan eläimiin myös paremmin kuin niiden omistajien huoliin. Tyypillinen näky onkin Oinas lohduttamassa tyhmästä omistajasta kärsivää lemmikkiä.

Motto: ”Mä olen vähän niinkuin oikea lääkäri”

Tällä viikolla: Saastamoisen vasikka on perätilassa ja Kolehmaisen ylipainoisella kissalla on taas suolinkaisia.

Härkä:

Suurpiirteiset Härät päätyvät ennen pitkää ortopediaan, vaikka kuvittelevat vielä opiskellessaan olevansa tulevia neurokirugeja. Ikävä kyllä kuivan maan manaatin koordinaatiolla ei tuumoreita poistella, mutta luiden liittäminen vielä onnistuu - jotenkuten. Ikävä kyllä anatomia on aina tuottanut huonomuistisille Härille ongelmia, siksi Härkä saattaa kesken operaation alkaa tunnustelemaan omia jäseniään. Härkien pitkästä pinnasta on kuitenkin hyötyä sairaalaympäristössä, hoitajien jatkuva kuittailu menee heiltä yleensä täysin yli, eikä kandityttöjen tirskunakaan turhaan häiritse sitä ainoaa aivosolua. Härän tunnistaa yleensä hämmentyneestä katseesta joka etsii nurkkaa huoneesta.

Motto: ”Jos mää tohon laitan ton tekonivelen, niin kumpaas suuntaan sen pitää ny kääntyä?”

Tällä viikolla: Ylilääkäri on vihdoin huomannut sinut ja tarvitsee juuri sinun apuasi. Kannat ylpeänä koko illan tiiliä hänen kesämökilleen.

Kaksoset:

Verta, yäk. Siinä ajatus joka oli kantavana teemana Kaksosen uravalinnassa. Siksipä radiologia sopii Kaksoselle kuin sakset potilaan paksusuoleen. Päivät täyttyvät kliinisten kuvien tarkastelusta ja vain joskus ikävänä tehtävänä on törmätä sairaaseen potilaaseen. Pitkällä kepillä tökkimällä potilaat pysyvät sentään pöpöineen tarpeeksi kaukana ja ainahan telelääketiede mahdollistaa etäkonsultaatiot Lapin majalta. Kaksosella on kuitenkin joskus halu perinteiseen heroistiseen lääketieteeseen, varsinkin kun sukulaiset naureskelevat Green Wingin Alan Stathaminkin olevan erikoistuva radiologi. Tämän mielihalun tullessa Kaksonen kuitenkin määrää itselleen pirtua ja parantelee itseltään krapulan. Joskus hihitellen ottamalla itsestään digikuvan ennen ja jälkeen.

Motto: ”Kirkkaita, kauniita kuvia sisuksista, ilman verta ja limaa”

Tällä viikolla: Käytät MRI:tä löytämään salkkusi syövereihin kadonneet avaimet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi