Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1481/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko joku miehen, joka uskoo horoskooppeihin?

Itse tunnen yhden, joka niitä naureskellen tehtailee lehtiin. Joskus kaljalasin ääressä on ideoitu niitä yhdessä. Toki hän on perillä näiden taivashoroskooppi tyyppien ideologiasta, mitenpä niitä horoskooppeja muuten uskottavin sanankääntein voisi tehtailla. Yhden opiskeluajan kesän ja talvenkin hän loi ihmisille astraalihoroskooppeja (sori mahdollisesti väärät termit), eli ihmiset maksua vastaan kävivät hänen luonaan tulkkaamassa tähtimerkkejään. Hyvin tienasi, paremmin kuin me muut tehtaalla. Mutta moraali ei kestänyt moista huijausta niin tuli sitten seuraavana kesänä tehtaalle töihin. Ton lehtihorskooppien kirjoittelun se kuulemma kestää.

Tunnen parikin miestä, jotka harrastavat astrologiaa. Se on kuitenkin ihan eri asia kuin lehtihoroskooppien väkertäminen, joka sekin varmaan on ihan viihdyttävä pesti aikansa. 

Vierailija
1482/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on useampikin mies kysynyt horoskooppimerkkiäni, mikä tuntuu aina vähän hämmentävältä. Jotenkin miellän nämä jutut naisten hömpötyksiksi :) Olen itse aurinkokalat, nouseva rapu ja kuu jousimiehessä. Ihastun aina päätäpahkaa jousimiehiin, mutta he tuntuvat viipyvän elämässäni vain hetken. Rapujen kanssa tulen erittäin hyvin toimeen, mutta oinaiden kanssa en sitten millään.

Sama, kyllä miehet näistä jutuista tuntuu olevan ihan yhtä lailla kiinnostuneita! Enkä ole muuten ikinä tavannut ketään, joka ei aurinkomerkkiään tietäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aurinkovesimies, kuuneitsyt, merkurius vesimiehessä, venus kaloissa ja mars neitsyessä. Mitä tästä voi päätellä? Nousumerkki on jousimies tai leijona. Syntymälusikasta katsoin syntymäajan, mutta en tiedä olenko syntynyt aamulla vai illalla.

Vierailija
1484/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tunnen yhden, joka niitä naureskellen tehtailee lehtiin. Joskus kaljalasin ääressä on ideoitu niitä yhdessä. Toki hän on perillä näiden taivashoroskooppi tyyppien ideologiasta, mitenpä niitä horoskooppeja muuten uskottavin sanankääntein voisi tehtailla. Yhden opiskeluajan kesän ja talvenkin hän loi ihmisille astraalihoroskooppeja (sori mahdollisesti väärät termit), eli ihmiset maksua vastaan kävivät hänen luonaan tulkkaamassa tähtimerkkejään. Hyvin tienasi, paremmin kuin me muut tehtaalla. Mutta moraali ei kestänyt moista huijausta niin tuli sitten seuraavana kesänä tehtaalle töihin. Ton lehtihorskooppien kirjoittelun se kuulemma kestää.

Tiedän montakin miestä. Tiedän Oscarin voittaneen miesnäyttelijän, joka on kauris ja uskoo astrologiaan, exänikin uskoo ja oli teettänyt meille rakkauskartan astrologilla. Nykyinen mies kysyi horoskooppimerkkini ja kävimme juuri yhdessä astrologin luona tutkimassa mikä olisi onnekkain päivä häillemme. Millään ei ole tekemistä kirjoittamasi roskan kanssa ja huomaan ettet ymmärrä astrologiasta yhtikäs mitään.

Vierailija
1485/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän että rapu tarrautuu liikaa; meinasin tukehtua suhteessa. Ja jos ei kaikki mennyt niin kuin rapu suunnitteli sain tästä kostonhaluisen vihollisen joka ei jättänyt rauhaan erottuammekaan. Mielenvikaista noitavainoa kestää vieläkin jos satumme näkemään.

Mikä olet horoskooppimerkiltä? Rapu on omistava ja suojeleva. Rapu suhtautuu suojelevan omistavasti omaisuuteensa ja rakastamiinsa ihmisiin eikä päästä heistä irti helpolla. Tiedäthän ravun saksiotteen? Tämä on nyt tällainen kuvainnollinen kuvaus ravun saksiotteesta, joka on joko hyvällä tavalla napakka ja rakastava tai suuttuneella ravulla vihaisen saksiva. Kostonhimoisen ravusta saa jos loukkaat ja satutat. Yleensä tuli- ja ilmamerkit kokevat ravun omistavan saksiotteen ahdistavana, vaikkei rapu tarkoita pahaa - se on ravun tapa suojella ja rakastaa.

Vierailija
1486/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani kaksosnaiset ovat aina säätämässä vähän kyseenalaisin motiivein milloin minkäkin äijän kanssa. Yksikin on saanut koko kaveripiirin hajalle, kun jokainen miespuolinen ihastui häneen vuorollaan ja muija sitten heilasteli jokaista 2 viikkoa - kuukauden. Olen itse seurannut vierestä, miten ensin flirttaillaan estottomasti, hakeudutaan samaan paikkaan jatkoille/yöksi ja saadaan mies uskomaan että hän heistä todella välittää. Sitten "kyllästytään" parin viikon päästä (tästä valitetaan naispuolisille ystäville sitten suureen ääneen, kuinka tylsä se ja se onkaan) eikä edes kerrota miehelle mitään vaan jätetään vaan vastaamatta viesteihin ym. koska "ahdistaa". k ko. muija vielä ihmettelee, miksei kukaan enää jaksa kuunnella hänen ruikutustaan miesasioista tai sympata hänen "ongelmiaan". 

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani kalanaisetovat aina säätämässä vähän kyseenalaisin motiivein milloin minkäkin äijän kanssa. Yksikin on saanut koko kaveripiirin hajalle, kun jokainen miespuolinen ihastui häneen vuorollaan ja muija sitten heilasteli jokaista 2 viikkoa - kuukauden. Olen itse seurannut vierestä, miten ensin flirttaillaan estottomasti, hakeudutaan samaan paikkaan jatkoille/yöksi ja saadaan mies uskomaan että hän heistä todella välittää. Sitten "kyllästytään" parin viikon päästä (tästä valitetaan naispuolisille ystäville sitten suureen ääneen, kuinka tylsä se ja se onkaan) eikä edes kerrota miehelle mitään vaan jätetään vaan vastaamatta viesteihin ym. koska ;ahdistaa k ko. muija vielä ihmettelee, miksei kukaan enää jaksa kuunnella hänen ruikutustaan miesasioista tai sympata hänen ongelmiaan

Vierailija
1487/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihan hirveän rajoittunut näkemys elämästä ja ihmisistä, jos uskotte tuohon soopaan. Pahoittelen.

Vierailija
1488/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän että rapu tarrautuu liikaa; meinasin tukehtua suhteessa. Ja jos ei kaikki mennyt niin kuin rapu suunnitteli sain tästä kostonhaluisen vihollisen joka ei jättänyt rauhaan erottuammekaan. Mielenvikaista noitavainoa kestää vieläkin jos satumme näkemään.

Rapu on juuri tuollainen.

Itse olen kuurapu, ja yhtä kostonhimoinen kuin kuuskorpioni/skorpioni, jotka onkin aina bestiksiä meidän kuurapujen kanssa.

En unohda ikinä, ja jaksan juonitella vuosiakin. Suutun kyllä vain yhdestä asiasta tosissani ja se on läheisteni loukkaaminen. Mutta tuo ravun kostonhimo on ihan totta, ja olet siinä oikeassa.

Ravun kehittymätön versio on tuollainen. Erityisen tyypillistä nuorille ravuille, ikävä kyllä vanhempiakin tulee vastaan aika ajoin. Nimenomaan ravun haaste on välttää tunneperäistä katkeroitumista, koska muisti on hyvä, eikä muiden teot hevin unohdu. Kuu on kotonaan ravun merkissä, joten ravun ominaisuudet näkyvät ihmisessä korostetusti, vaikka aurinko olisi jossain aivan muualla. Mitä enemmän ihminen tunnistaa itsessään jonkun arkkityypin, sitä tärkempää olisi sisäistää merkin opetus, eikä heittäytyä merkin narriksi. Terveisin kolmas 🌙♋

Vierailija
1489/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on juuri tuollainen.

Itse olen kuurapu, ja yhtä kostonhimoinen kuin kuuskorpioni/skorpioni, jotka onkin aina bestiksiä meidän kuurapujen kanssa.

En unohda ikinä, ja jaksan juonitella vuosiakin. Suutun kyllä vain yhdestä asiasta tosissani ja se on läheisteni loukkaaminen. Mutta tuo ravun kostonhimo on ihan totta, ja olet siinä oikeassa.

Ravun kehittymätön versio on tuollainen. Erityisen tyypillistä nuorille ravuille, ikävä kyllä vanhempiakin tulee vastaan aika ajoin. Nimenomaan ravun haaste on välttää tunneperäistä katkeroitumista, koska muisti on hyvä, eikä muiden teot hevin unohdu. Kuu on kotonaan ravun merkissä, joten ravun ominaisuudet näkyvät ihmisessä korostetusti, vaikka aurinko olisi jossain aivan muualla. Mitä enemmän ihminen tunnistaa itsessään jonkun arkkityypin, sitä tärkempää olisi sisäistää merkin opetus, eikä heittäytyä merkin narriksi. Terveisin kolmas 🌙♋

Rapu on silti paras horoskooppimerkki kaikista kahdestatoista merkistä. Rapu ei ole täydellinen, mutta on parhaimmillaan lempeä, kiltti, empaattinen, osaa pitää salaisuudet itsellään sekä on rakastava ja suojeleva - paras ystävä! <3

Vierailija
1490/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on ihan hirveän rajoittunut näkemys elämästä ja ihmisistä, jos uskotte tuohon soopaan. Pahoittelen.

Mites tuo sun oma näkemys ihmisistä ja elämästä? Minä ja minun totuuteni? Olisitko kuitenkin aika rajoittunut oman napasi ympärillä pyörijä? Syöksytkö tilaisuuden tullen arvostelemaan ja "tuomitsemaan" jos mielipiteesi on eri?

Ja vielä pahoittelut lopuksi. Olet sä vaan kuule aika reppana. Avarra vähän sun suppeaa maailmaasi, on kuin pieni sisäänpäin kääntynyt 50 asukkaan kylä; posti/kauppapuoti ja linja-autolle pysäkki.

Vierailija
1491/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Salmisen ja Siepin ero on taas saanut uusia käänteitä, kannattaa muistaa että Roope on jousimies ja Sara kaksonen; nuo kaksi merkkiä ovat eläinradan pahimpia pettäjiä. 

Vierailija
1492/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun Salmisen ja Siepin ero on taas saanut uusia käänteitä, kannattaa muistaa että Roope on jousimies ja Sara kaksonen; nuo kaksi merkkiä ovat eläinradan pahimpia pettäjiä. 

Vai on Roope jousimies, eipä päässyt yllättämään. :/ Aina hauskaa olla pittää....

Vierailija
1493/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosmies on pahin huijari.

Itse olen vaaka, kuu oinas, nouseva skorppari, venus neitsyessä ja mars ravussa.

Olen kai aika outo yhdistelmä ja olen käsittänyt että naisen ihannemies on se missä naisen mars on. Itselläni se olisi siis rapu.

Vierailija
1494/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vaaka, kuu oinas, nouseva skorppari, venus neitsyessä ja mars ravussa.

Olen kai aika outo yhdistelmä ja olen käsittänyt että naisen ihannemies on se missä naisen mars on. Itselläni se olisi siis rapu.

Oman kokemukseni mukaan

Härkänainen on pahin huijari

Itse olen neitsyt, kuu kala, nouseva vaaka, venus leijonassa ja mars ravussa.

Ymmärrät varmaan että oma kokemukseni on täysin yhtä valosi kuin sinun.

Vierailija
1495/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan

Härkänainen on pahin huijari

Itse olen neitsyt, kuu kala, nouseva vaaka, venus leijonassa ja mars ravussa.

Ymmärrät varmaan että oma kokemukseni on täysin yhtä valosi kuin sinun.

Valosi- validi

Vierailija
1496/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit on tuuliviiri valehtelija ja epäluotettava kaksonen sekä tunnekylmä vesimies.

Suosikit kala,rapu,härkä ja skoppari. Mutta myös muut menee paitsi noi veskat ja kaksarit

Vierailija
1497/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ole miehessäni moista huomannut. Yhdessä yli 30 vuotta. Itse olen vesimies. Ja ravun ja vesimiehen ei ilmeisesti pitäisi sopia toisilleen 🤔

Vierailija
1498/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän montakin miestä. Tiedän Oscarin voittaneen miesnäyttelijän, joka on kauris ja uskoo astrologiaan, exänikin uskoo ja oli teettänyt meille rakkauskartan astrologilla. Nykyinen mies kysyi horoskooppimerkkini ja kävimme juuri yhdessä astrologin luona tutkimassa mikä olisi onnekkain päivä häillemme. Millään ei ole tekemistä kirjoittamasi roskan kanssa ja huomaan ettet ymmärrä astrologiasta yhtikäs mitään.

Mun mies olisi ex, jos tuollaiseen hömppään uskoisi.

Vierailija
1499/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo sun oma näkemys ihmisistä ja elämästä? Minä ja minun totuuteni? Olisitko kuitenkin aika rajoittunut oman napasi ympärillä pyörijä? Syöksytkö tilaisuuden tullen arvostelemaan ja "tuomitsemaan" jos mielipiteesi on eri?

Ja vielä pahoittelut lopuksi. Olet sä vaan kuule aika reppana. Avarra vähän sun suppeaa maailmaasi, on kuin pieni sisäänpäin kääntynyt 50 asukkaan kylä; posti/kauppapuoti ja linja-autolle pysäkki.

Aika rajoittunutta on elämä, jos horoskooppien mukaan määrittelee ihmiset. Ihan uskomatonta soopaa. Eri kuin tuon aikasemman kommentin kirjoittaja

Vierailija
1500/12684 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies olisi ex, jos tuollaiseen hömppään uskoisi.

Sinulla on varmaan pelkkiä ex-miehiä tai olet pettynyt sinkku. Jos olet suhteessa niin relax babe ei elämä ole niin vakavaa, joten löysää pipoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi