Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1461/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vesimies, samoin isäni, ja kuvailit heidät. Heihin ei ole kamalasti luottamista (valehtelevat tarvittaessa omaksi edukseen) ja elävät omassa maailmassaan. Jollakin tapaa pitävät itseään myös ylivertaisina ja kaikkia muita äärimmäisen tyhminä.

!

Vesimiesmiehet on myös oma inhokkini numero yksi.

Itselläni on ollut useampia stalkkereitakin, jokainen vesimiesmies, itse olen leijona. Yksi niistä oli väkivaltainen.

Vesimies on patavanhoillinen, järkyttävän mustasukkainen, valheellinen (ne esittää aina jotain, esim. rikkaasta perheestä oleva vesimies juoksee kirppiksillä ja ajelee ikivanhalla autolla esittääkseen jotain vihervasemmisto imagoa ollen oikeasti täysin toisenlainen todellisilta ajatuksiltaan).

Yksikin vesimies hankki itselleen kissan, koska sen haluama nainen piti kissoista, ei saanut sitä naista ja vei sen kissan löytyeläintaloon. Tuo jotenkin kuvastaa niiden mielenmaisemaa täysin.

Ne haluaa aina myös suurperheen jonkun onnettoman naisen kanssa, jota ne pettää jatkuvasti. Ainoa kenestä ne välittää on varmaan niiden lapset.

Ja taas  yleistys, joka ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tuntemani vesimiehet eivät ole tällaisia.

Seurustelin itse 3 vuotta tällaisen vesimiehen kanssa. Kuulostaa ihan samalta. -eri

Ja kyseessä oli 1 vesimies, entä ne miljoona muuta? Kuten sanoin, yleistys.

Vierailija
1462/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vesimies, samoin isäni, ja kuvailit heidät. Heihin ei ole kamalasti luottamista (valehtelevat tarvittaessa omaksi edukseen) ja elävät omassa maailmassaan. Jollakin tapaa pitävät itseään myös ylivertaisina ja kaikkia muita äärimmäisen tyhminä.

!

Vesimiesmiehet on myös oma inhokkini numero yksi.

Itselläni on ollut useampia stalkkereitakin, jokainen vesimiesmies, itse olen leijona. Yksi niistä oli väkivaltainen.

Vesimies on patavanhoillinen, järkyttävän mustasukkainen, valheellinen (ne esittää aina jotain, esim. rikkaasta perheestä oleva vesimies juoksee kirppiksillä ja ajelee ikivanhalla autolla esittääkseen jotain vihervasemmisto imagoa ollen oikeasti täysin toisenlainen todellisilta ajatuksiltaan).

Yksikin vesimies hankki itselleen kissan, koska sen haluama nainen piti kissoista, ei saanut sitä naista ja vei sen kissan löytyeläintaloon. Tuo jotenkin kuvastaa niiden mielenmaisemaa täysin.

Ne haluaa aina myös suurperheen jonkun onnettoman naisen kanssa, jota ne pettää jatkuvasti. Ainoa kenestä ne välittää on varmaan niiden lapset.

Ja taas  yleistys, joka ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tuntemani vesimiehet eivät ole tällaisia.

Seurustelin itse 3 vuotta tällaisen vesimiehen kanssa. Kuulostaa ihan samalta. -eri

Ja kyseessä oli 1 vesimies, entä ne miljoona muuta? Kuten sanoin, yleistys.

No mitä sinäkin siellä nillität, vaikka joku yleistäisikin? Se perustuu omiin kokemuksiin, eli "kaikki tuntemani tai kokemani"...

Ja aika typerää teiltä, jotka "ette itse usko astrologiaan tai ole kiinnostuneet, ettekä tiedä edes omaa merkkiänne" tulla tänne vääntämään. Mitä teille muka pitäisi todistaa? Ei sitten yhtään mitään. Mites olisi, jos vain pitäisitte huolta niistä ikiomista asioistanne? Ahdasmielistä jahtaamista. Paha olo vaan huokuu.

Ei Miss Universumkaan ole maailman kaunein nainen, vaikka niin häntä joka vuosi kutsutaan. Ja Miss Suomikin on vain missi joka on kilpailun kaunein (tai mitä lie sitten onkaan) ei Suomen kaunein. Maailmassa on monia ihmeellisiä asioita ja mielipiteitä, kaikkeen ei tarvitse ottaa näsäviisaana ja ylemmyydentunnolla kantaa. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasja sopivin kumppani parisuhteeseen on sellainen, joka ei horoskooppeja kysele.

Vierailija
1464/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasja sopivin kumppani parisuhteeseen on sellainen, joka ei horoskooppeja kysele.

Olen samaa mieltä. Näyttää olevan joillekin uskonto.

Vierailija
1465/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvitin tämän ketjun innoittamana omiakin merkkejäni. Aurinko on skorpioni, nouseva rapu ja kuu kaloissa. Mitä tästä pitäisi ajatella??

Skorpioni on voimakastahtoinen, intensiivinen, seksuaalinen ja mystinen. Negatiivisia puolia skorpionilla ovat piikikkyys, mustasukkaisuus ja pitkävihaisuus. Kuukertoo tunteista ja sisäisestä minuudesta eli kuukalat ovat intuitiivisia, lempeitä, empaattisia ja hyviä kuuntelijoita. Nousevamerkki kertoo miten näyttäydyt muiden silmissä. Jos olet nainen, niin ravun merkissä syntyneet ovat usein rintavia ja heillä on pyöreät kasvot, suloiset syvällä päässä olevat silmät. Rapu on perhekeskeinen merkki, hellä, suojeleva ja rakastava - salaileva ja herkkä.

Meillä on koko suku pitkävihaisia ja kaikki horoskooppimerkit edustettuina. Ja suku on iso. Tosin kukaan ei suutu helposti, mutta anteeksiantaminen on vaikeaa.

Suvuilla on oma karmansa joka on löydettävissä horoskoopista, kunhan osaa katsoa.

Vierailija
1466/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvitin tämän ketjun innoittamana omiakin merkkejäni. Aurinko on skorpioni, nouseva rapu ja kuu kaloissa. Mitä tästä pitäisi ajatella??

Skorpioni on voimakastahtoinen, intensiivinen, seksuaalinen ja mystinen. Negatiivisia puolia skorpionilla ovat piikikkyys, mustasukkaisuus ja pitkävihaisuus. Kuukertoo tunteista ja sisäisestä minuudesta eli kuukalat ovat intuitiivisia, lempeitä, empaattisia ja hyviä kuuntelijoita. Nousevamerkki kertoo miten näyttäydyt muiden silmissä. Jos olet nainen, niin ravun merkissä syntyneet ovat usein rintavia ja heillä on pyöreät kasvot, suloiset syvällä päässä olevat silmät. Rapu on perhekeskeinen merkki, hellä, suojeleva ja rakastava - salaileva ja herkkä.

Meillä on koko suku pitkävihaisia ja kaikki horoskooppimerkit edustettuina. Ja suku on iso. Tosin kukaan ei suutu helposti, mutta anteeksiantaminen on vaikeaa.

Suvuilla on oma karmansa joka on löydettävissä horoskoopista, kunhan osaa katsoa.

No mitenkäs muuten, sehän selittää! 😂

Vierailija
1467/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voivat olla näin taikauskoisia vuonna 2019?

Vierailija
1468/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitenkäs muuten, sehän selittää! 😂

Ja perintötekijöillähän ei ole mitään merkitystä?

Vierailija
1469/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista huvittavinta on lukea horospoopeista, että merkki määrää myös ihmisen ulkonäön. Eli on kapeakasvoinen tai suuriluinen tai lyhytkaulainen jne...kun kerran on syntynyt sen merkin sisällä. Potaskaa.

Ihmisen ulkonäkö tulee pelkästään perimän seurauksena eli geeneistä molemmilta vanhemmilta/suvusta. Ulkonäköä ja ruumiinrakennetta ei määrää mikään horoskooppimerkki ts ajankohta, milloin on sattunut syntymään. Miettikää hieman, niin tajuatte. Horoskoopit ovat potaskaa.

Vierailija
1470/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku miehen, joka uskoo horoskooppeihin?

Itse tunnen yhden, joka niitä naureskellen tehtailee lehtiin. Joskus kaljalasin ääressä on ideoitu niitä yhdessä. Toki hän on perillä näiden taivashoroskooppi tyyppien ideologiasta, mitenpä niitä horoskooppeja muuten uskottavin sanankääntein voisi tehtailla. Yhden opiskeluajan kesän ja talvenkin hän loi ihmisille astraalihoroskooppeja (sori mahdollisesti väärät termit), eli ihmiset maksua vastaan kävivät hänen luonaan tulkkaamassa tähtimerkkejään. Hyvin tienasi, paremmin kuin me muut tehtaalla. Mutta moraali ei kestänyt moista huijausta niin tuli sitten seuraavana kesänä tehtaalle töihin. Ton lehtihorskooppien kirjoittelun se kuulemma kestää.

Vierailija
1471/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän että rapu tarrautuu liikaa; meinasin tukehtua suhteessa. Ja jos ei kaikki mennyt niin kuin rapu suunnitteli sain tästä kostonhaluisen vihollisen joka ei jättänyt rauhaan erottuammekaan. Mielenvikaista noitavainoa kestää vieläkin jos satumme näkemään.

Vierailija
1472/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta tiedän että rapu tarrautuu liikaa; meinasin tukehtua suhteessa. Ja jos ei kaikki mennyt niin kuin rapu suunnitteli sain tästä kostonhaluisen vihollisen joka ei jättänyt rauhaan erottuammekaan. Mielenvikaista noitavainoa kestää vieläkin jos satumme näkemään.

Rapu on juuri tuollainen.

Itse olen kuurapu, ja yhtä kostonhimoinen kuin kuuskorpioni/skorpioni, jotka onkin aina bestiksiä meidän kuurapujen kanssa.

En unohda ikinä, ja jaksan juonitella vuosiakin. Suutun kyllä vain yhdestä asiasta tosissani ja se on läheisteni loukkaaminen. Mutta tuo ravun kostonhimo on ihan totta, ja olet siinä oikeassa.

Vierailija
1473/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on juuri tuollainen.

Itse olen kuurapu, ja yhtä kostonhimoinen kuin kuuskorpioni/skorpioni, jotka onkin aina bestiksiä meidän kuurapujen kanssa.

En unohda ikinä, ja jaksan juonitella vuosiakin. Suutun kyllä vain yhdestä asiasta tosissani ja se on läheisteni loukkaaminen. Mutta tuo ravun kostonhimo on ihan totta, ja olet siinä oikeassa.

Teet pahaa vain itsellesi tuolla. Viha nakertaa sua sisältä päin. Keskity hyviin ihmisiin elämässäsi.

Vierailija
1474/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aurinko kauris, nouseva härkä ja kuu rapu. Minkälainen olen tämän perusteella?

Lihava pitkäjalkainen koppakuoriainen.

Vierailija
1475/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on vaikka aurinko rapu, mutta Saturnus on yhtymässä aurinkoon, onko ihminen silloin enemmän kauriin kaltainen?

Vierailija
1476/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos on vaikka aurinko rapu, mutta Saturnus on yhtymässä aurinkoon, onko ihminen silloin enemmän kauriin kaltainen?

Nytkö loppui osaaminen? Eli jos on vaikka aurinkokaksonen jolla on pluto yhtymässä aurinkoon ja skorppioni nousevana, onko hän pettäjä vaikka syntyi kesäkuussa? Tai entäs kalat, joilla kaksonen nousee, Merkuriuksen nököttäessä askendentilla ja aurinko on yhtymässä uranukseen, esimerkiksi, niin kuinka herkkä ja tunteellinen tuo kala on? Vai onko käynyt niin että tätä kalaa olisi onnistanut ja saanut vaikka loogista ajattelua taikauskon sijasta?

Ettekö näe, astrologiassa aina selitellään kaikki jälkikäteen vastaamaan todellisuutta.

Vierailija
1477/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla teillä on se kaksonen siellä syntymäkartalla jossain ja jotenkin edustettuna, usealla planeettoja kaksosissa tai muuten edustettuna, jotta turhaa projisointia tämä kaksosviha.

Itselläni on kaksosissa vain asteroidi Chiron. Ilman merkit ovat aivan aliedustettuina kartallani, ehkä sen takia en osaakaan ottaa mitään kovin kevyesti...

Ja se selittääkin antipatiasi merkkiä kohtaan, chiron paljastaa haavoittuvuuden.

Itselläni on ilmaa yliedustettuna kartalla. Olen aurinko-kuu-merkurius-jupiter kaksonen ja se varmasti selittääkin kaksosille ominaiset puheen lahjat ja loogisuuden sekä nopeiden mielleyhtymien ja terävän ajattelun yhdistettynä seurallisuuteen ja huumoriin.

En ole pettänyt kuitenkaan ikinä kumppaniani, tai varastanut/valehdellut oman edun nimissä. Itseasiassa moraalini Kestää kyllä lähemmän tarkastelun.

Sitävastoin, vettä uupuu kartallani ja ehkä siksi en addiktoidu helposti, jauha vanhoja tunnejuttuja, uhriudu , ole taikauskoinen tai epälooginen itseni korostaja ja helposti provosoitavissa.

Tai sitten näillä merkeillä ei ole mitään tekemistä minun, tai sinunkaan ominaisuuksiesi kanssa.

Kommentoin ihan vain tuodakseni esille, ettei kaikilla välttämättä kaksonen ole mitenkään näkyvästi kartalla. Antipatioita kyseistä merkkiä kohtaan ei ole, sillä seurustelen kaksosmiehen kanssa jo kolmatta vuotta. :) Luotan häneen täysin (tosin kuu neitsyessä ja nouseva härkä tuovat tiettyä tasapainoa hänen luonteeseensa) enkä itsekään ymmärrä miksi kaksosia niin vihataan. Minulla on monia kaksosia myös ystävinä ja he ovat älykkäitä, nokkelia ja nopeita liikkeissään. Itse olen leijona. 

Vierailija
1478/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katjusha ja Takukissa kirjoitti:

Itse olen neitsyt, pidän meitä välittävinä, muista huoltakantavina ja varsinkin eläinrakkaina!

Neitsyet on supereläinrakkaita, oma mummoni oli neitsyt ja vielä kuujouskari, se rakasti eläimiä yli kaiken.

Neitsyt on ihana merkki kehittyneellä ihmisellä, eläinrakas, jotenkin henkisesti puhdas ja samalla itsevarma.

Oho, en tiennyt että eläinrakkaus on jotenkin erityisesti neitsyen ja jousimiehen ominaisuus? Itse olen nouseva neitsyt ja kuujousimies ja olen kyllä ollut ihan pienestä asti todella eläinrakas! :)

Vierailija
1479/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani kaksosnaiset ovat aina säätämässä vähän kyseenalaisin motiivein milloin minkäkin äijän kanssa. Yksikin on saanut koko kaveripiirin hajalle, kun jokainen miespuolinen ihastui häneen vuorollaan ja muija sitten heilasteli jokaista 2 viikkoa - kuukauden. Olen itse seurannut vierestä, miten ensin flirttaillaan estottomasti, hakeudutaan samaan paikkaan jatkoille/yöksi ja saadaan mies uskomaan että hän heistä todella välittää. Sitten "kyllästytään" parin viikon päästä (tästä valitetaan naispuolisille ystäville sitten suureen ääneen, kuinka tylsä se ja se onkaan) eikä edes kerrota miehelle mitään vaan jätetään vaan vastaamatta viesteihin ym. koska "ahdistaa". Nyt ko. muija vielä ihmettelee, miksei kukaan enää jaksa kuunnella hänen ruikutustaan miesasioista tai sympata hänen "ongelmiaan". 

Vierailija
1480/12684 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on useampikin mies kysynyt horoskooppimerkkiäni, mikä tuntuu aina vähän hämmentävältä. Jotenkin miellän nämä jutut naisten hömpötyksiksi :) Olen itse aurinkokalat, nouseva rapu ja kuu jousimiehessä. Ihastun aina päätäpahkaa jousimiehiin, mutta he tuntuvat viipyvän elämässäni vain hetken. Rapujen kanssa tulen erittäin hyvin toimeen, mutta oinaiden kanssa en sitten millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme