Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vesimies, samoin isäni, ja kuvailit heidät. Heihin ei ole kamalasti luottamista (valehtelevat tarvittaessa omaksi edukseen) ja elävät omassa maailmassaan. Jollakin tapaa pitävät itseään myös ylivertaisina ja kaikkia muita äärimmäisen tyhminä.
!
Vesimiesmiehet on myös oma inhokkini numero yksi.
Itselläni on ollut useampia stalkkereitakin, jokainen vesimiesmies, itse olen leijona. Yksi niistä oli väkivaltainen.
Vesimies on patavanhoillinen, järkyttävän mustasukkainen, valheellinen (ne esittää aina jotain, esim. rikkaasta perheestä oleva vesimies juoksee kirppiksillä ja ajelee ikivanhalla autolla esittääkseen jotain vihervasemmisto imagoa ollen oikeasti täysin toisenlainen todellisilta ajatuksiltaan).
Yksikin vesimies hankki itselleen kissan, koska sen haluama nainen piti kissoista, ei saanut sitä naista ja vei sen kissan löytyeläintaloon. Tuo jotenkin kuvastaa niiden mielenmaisemaa täysin.
Ne haluaa aina myös suurperheen jonkun onnettoman naisen kanssa, jota ne pettää jatkuvasti. Ainoa kenestä ne välittää on varmaan niiden lapset.
Jaa, musta leijonat ovat öykkärimäinen merkki ainakin välillä, itsensä korostamista ja pätemistä esiintyy paljon. Ei mikään erityisen positiivinen merkki. Olen vesimies, enkä halua teeskennellä ulospäin yhtään sellaista mitä en ole. En ole ollenkaan vanhoillinen. Välillä olen erittäin keskustelunhaluinen, huom. myös kuuntelen, mitä toisella on sanottavana, enkä puhu päälle. Käytännön asioissa en ole kovin hyvä. Pahin tietämäni mies on kalat aurinkomerkiltään ja nouseva leijona; sellainen ajelehtiva, selkäranka välillä kateissa ja itsestään ääntä pitävä, itseään täynnä oleva ja toisten päälle puhuva. Onneksi en tunne enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on vesimies, samoin isäni, ja kuvailit heidät. Heihin ei ole kamalasti luottamista (valehtelevat tarvittaessa omaksi edukseen) ja elävät omassa maailmassaan. Jollakin tapaa pitävät itseään myös ylivertaisina ja kaikkia muita äärimmäisen tyhminä.
!
Itselläni on ollut useampia stalkkereitakin, jokainen vesimiesmies, itse olen leijona. Yksi niistä oli väkivaltainen.
Vesimies on patavanhoillinen, järkyttävän mustasukkainen, valheellinen (ne esittää aina jotain, esim. rikkaasta perheestä oleva vesimies juoksee kirppiksillä ja ajelee ikivanhalla autolla esittääkseen jotain vihervasemmisto imagoa ollen oikeasti täysin toisenlainen todellisilta ajatuksiltaan).
Yksikin vesimies hankki itselleen kissan, koska sen haluama nainen piti kissoista, ei saanut sitä naista ja vei sen kissan löytyeläintaloon. Tuo jotenkin kuvastaa niiden mielenmaisemaa täysin.
Ne haluaa aina myös suurperheen jonkun onnettoman naisen kanssa, jota ne pettää jatkuvasti. Ainoa kenestä ne välittää on varmaan niiden lapset.
Minä olen elänyt vesimiesmiehen kanssa 10 vuotta enkä kyllä tunnista noita piirteitä hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkokauris, kuukalat, nouseva kaksonen, Venus vesimies ja Mars jousimies. Merkurius muistaakseni myös kauris. Välillä tunnen olevani ristiriitainen, esim. vakaa mutta silti välillä ailahtelevainen tai syvällinen ja välittävä mutta etäinen, en osaa sanoa mistä johtuu.
Läheisin ystäväni on skorpioni, ymmärrämme toisiamme hyvin. Jostain syystä tunnun vetävän puoleeni paljon härkiä (miehiä, romanttisessa mielessä) ja vaakoja (naisia kavereina).
Tällä hetkellä olen kiinnostunut härkämiehestä, joka on muistaakseni nouseva leijona ja kuurapu tai kuuhärkä. Osaatteko sanoa miten toimisimme yhteen?
Olemme myös molemmat kiinalaisessa horoskoopissa maakäärmeitä, jos joku osaa siitäkin kertoa!
Olen edelleen kiinnostunut kommenteista, jos joillakin sellaisia tähän on! :)
- yllä olevan viestin kirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkokauris, kuukalat, nouseva kaksonen, Venus vesimies ja Mars jousimies. Merkurius muistaakseni myös kauris. Välillä tunnen olevani ristiriitainen, esim. vakaa mutta silti välillä ailahtelevainen tai syvällinen ja välittävä mutta etäinen, en osaa sanoa mistä johtuu.
Läheisin ystäväni on skorpioni, ymmärrämme toisiamme hyvin. Jostain syystä tunnun vetävän puoleeni paljon härkiä (miehiä, romanttisessa mielessä) ja vaakoja (naisia kavereina).
Tällä hetkellä olen kiinnostunut härkämiehestä, joka on muistaakseni nouseva leijona ja kuurapu tai kuuhärkä. Osaatteko sanoa miten toimisimme yhteen?
Olemme myös molemmat kiinalaisessa horoskoopissa maakäärmeitä, jos joku osaa siitäkin kertoa!Olen edelleen kiinnostunut kommenteista, jos joillakin sellaisia tähän on! :)
- yllä olevan viestin kirjoittanut
Tuosta on vaikeaa sanoa mitään, koska et tiedä tuon miehen kuuta varmaksi.
Mutta olettaen sen olevan kuurapu, niin kuurapu ja kuukalat on parisuhteessa niin kuin täydelliset romantikot täydellisessä suhteessa.
Ja sitten tietysti sun aurinkokauris vs. polaarimerkki rapu toisen kuuna, sekin on hyvä.
Sun sisäinen häilyvyys tunne tulee kuukalasta, kalat on viimeinen merkki, joten se sisältää kaikkien merkkien ominaisuudet, kuukalat on upea asema kuulle, mutta tuo on sen vähän negatiivinen ominaisuus, tuo sisäinen tunne muuttuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä asc - dc on mielenkiintoista, olen jousimiesnousuinen ja tätä kartan pika-analyysi sanoo:
Ascendant in Sagittarius, Jupiter in the Twelfth House
....
Olen todellakin luonto/eräihminen, työskentelen lain parissa ja minua kiinnostaa filosofia ja ja ihmismieli. Rakkaussuhteissa olen ollut liiankin jääräpäinen enkä on ole aina pystynyt hyväksymään sitä että minua ei rakastetakaan.
Heh, jousimies on "metsästäjä" ja noudattaa metsästäjän arkkityyppiä, eikä hyväksy ikinä, jos toinen sanoo ei, se jatkaa metsästystä.
Tuo oli vain huvittavasti sanottu yhteydessä jousimieheen ja rakkauteen, liiankin jääräpäinen jne.
Jos sulla on tosiaan jupiter 12 huoneessa, suosittelen lukemaan siitä enemmän, mullakin on, ja sillä asemalla on voimakas vaikutus elämään, kannattaa tutustua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!
Jaa, musta leijonat ovat öykkärimäinen merkki ainakin välillä, itsensä korostamista ja pätemistä esiintyy paljon. Ei mikään erityisen positiivinen merkki. Olen vesimies, enkä halua teeskennellä ulospäin yhtään sellaista mitä en ole. En ole ollenkaan vanhoillinen. Välillä olen erittäin keskustelunhaluinen, huom. myös kuuntelen, mitä toisella on sanottavana, enkä puhu päälle. Käytännön asioissa en ole kovin hyvä. Pahin tietämäni mies on kalat aurinkomerkiltään ja nouseva leijona; sellainen ajelehtiva, selkäranka välillä kateissa ja itsestään ääntä pitävä, itseään täynnä oleva ja toisten päälle puhuva. Onneksi en tunne enää.
Oman kokemuksen mukaan nousevat leijonat ovat pahimpia öykkäreitä - pitävät itsestään hirveää meteliä, ottavat kunnian asioista jotka eivät ole heidän ansiotaan (varsinkin työssä), käyttäytyvät ylimielisesti muita kohtaan ja ovat todella turhamaisia. Aurinkoleijonilla en ole havainnut ikinä ihan vastaavaa käytöstä, vaikka heilläkin toki on itsetunto kohdillaan. Heissä tuntuu olevan ihan oikeutettua arvokkuutta. Kalat voivat heittäytyä kyllä marttyyreiksi ja käyttäytyä välillä todella vastuuttomasti ja selkärangattomasti. Vesimiehet ovat kokemusteni mukaan älykkäitä oman tiensä kulkijoita, mutta välillä hieman tunnekylmiä tapauksia. Eivät kyllä missään määrin ainakaan vanhoillisia! :D
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan nousevat leijonat ovat pahimpia öykkäreitä - pitävät itsestään hirveää meteliä, ottavat kunnian asioista jotka eivät ole heidän ansiotaan (varsinkin työssä), käyttäytyvät ylimielisesti muita kohtaan ja ovat todella turhamaisia. Aurinkoleijonilla en ole havainnut ikinä ihan vastaavaa käytöstä, vaikka heilläkin toki on itsetunto kohdillaan. Heissä tuntuu olevan ihan oikeutettua arvokkuutta. Kalat voivat heittäytyä kyllä marttyyreiksi ja käyttäytyä välillä todella vastuuttomasti ja selkärangattomasti. Vesimiehet ovat kokemusteni mukaan älykkäitä oman tiensä kulkijoita, mutta välillä hieman tunnekylmiä tapauksia. Eivät kyllä missään määrin ainakaan vanhoillisia! :D
Vesimies on nimenomaan kiinteä merkki, ja usein äärimmäisen vanhoillisia, se niiden "suvaitsevaisuus" ja maailman syleily on melkolailla aina esitystä, jolla ne yrittää hankkia suosiota muilta ilmanmerkkien tapaan, sisimmässään ne haluaa konservatiivisen konservatiivin elämän.
Juuri tuo hippiaikakausi kuvasi hyvin vesimiehiä, ne hipit oli kaikki oikeasti rahanahneita sikoja, jotka tuhosivat maailman tuleville sukupolville, samaan aikaan ne esitti oikein vapautuneita megahippejä.
Nousuleijona on juuri se öykkärileijona, se on liian voimallinen tavallaan nousumerkiksi, aurinkoleijona on se todellisen itsevarmuuden asema leijonalle.
Vesimies ei yleensä tykkää esittää mitään. Monet muut merkit (mm. skorpioni, leijona) haluaa päteä, on enemmän rahan perään jne.
Tuosta kaikesta huomaa, mitä harhaa horoskoopit ovat.
En tunnista itseäni mistään. Toisaalta tunnistan itseni kaikista merkeistä. Voi mitä paskaa.😂😜
Selvitin tämän ketjun innoittamana omiakin merkkejäni. Aurinko on skorpioni, nouseva rapu ja kuu kaloissa. Mitä tästä pitäisi ajatella??
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten tulet sen merkin kanssa toimeen, joka on dc merkkisi.
DC jousimies täällä ja en tule yhtään toimeen jouskareiden enkä muiden tulimerkkien kanssa. Vesimerkit on ne, jotka on parhaita ja joiden seurassa viihdyn. Miksi sitten näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla teillä on se kaksonen siellä syntymäkartalla jossain ja jotenkin edustettuna, usealla planeettoja kaksosissa tai muuten edustettuna, jotta turhaa projisointia tämä kaksosviha.
Itselläni on kaksosissa vain asteroidi Chiron. Ilman merkit ovat aivan aliedustettuina kartallani, ehkä sen takia en osaakaan ottaa mitään kovin kevyesti...
Ja se selittääkin antipatiasi merkkiä kohtaan, chiron paljastaa haavoittuvuuden.
Itselläni on ilmaa yliedustettuna kartalla. Olen aurinko-kuu-merkurius-jupiter kaksonen ja se varmasti selittääkin kaksosille ominaiset puheen lahjat ja loogisuuden sekä nopeiden mielleyhtymien ja terävän ajattelun yhdistettynä seurallisuuteen ja huumoriin.
En ole pettänyt kuitenkaan ikinä kumppaniani, tai varastanut/valehdellut oman edun nimissä. Itseasiassa moraalini Kestää kyllä lähemmän tarkastelun.
Sitävastoin, vettä uupuu kartallani ja ehkä siksi en addiktoidu helposti, jauha vanhoja tunnejuttuja, uhriudu , ole taikauskoinen tai epälooginen itseni korostaja ja helposti provosoitavissa.
Tai sitten näillä merkeillä ei ole mitään tekemistä minun, tai sinunkaan ominaisuuksiesi kanssa.
Sanoisin, että pahin on neitsyt. Oman kokemuksen mukaan ärsyttävän pikkutarkka, PIKKUMAINEN, yrittää tavoitella täydellisyyttä tyhmillä tavoilla ja bonuksena kontrollifriikki.
Kaksonen on myös paha, yleensä kaksinaamainen ja valehtelee pienistä ja isoistakin asioista, riippuen tietty aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että pahin on neitsyt. Oman kokemuksen mukaan ärsyttävän pikkutarkka, PIKKUMAINEN, yrittää tavoitella täydellisyyttä tyhmillä tavoilla ja bonuksena kontrollifriikki.
Kaksonen on myös paha, yleensä kaksinaamainen ja valehtelee pienistä ja isoistakin asioista, riippuen tietty aiheesta.
Jätit sitten hienosti kertomatta oman merkkisi, jotta voisimme tehdä ”analyysin” sinusta, mitä kaikkea vikaa sinussa horoskooppisi johdosta on.
Vierailija kirjoitti:
Selvitin tämän ketjun innoittamana omiakin merkkejäni. Aurinko on skorpioni, nouseva rapu ja kuu kaloissa. Mitä tästä pitäisi ajatella??
Skorpioni on voimakastahtoinen, intensiivinen, seksuaalinen ja mystinen. Negatiivisia puolia skorpionilla ovat piikikkyys, mustasukkaisuus ja pitkävihaisuus. Kuukertoo tunteista ja sisäisestä minuudesta eli kuukalat ovat intuitiivisia, lempeitä, empaattisia ja hyviä kuuntelijoita. Nousevamerkki kertoo miten näyttäydyt muiden silmissä. Jos olet nainen, niin ravun merkissä syntyneet ovat usein rintavia ja heillä on pyöreät kasvot, suloiset syvällä päässä olevat silmät. Rapu on perhekeskeinen merkki, hellä, suojeleva ja rakastava - salaileva ja herkkä.
Pahimpia kokemukseni mukaan on skorppioni ja rapu.
Leijona naiset on ihan hemmetin itsekeskeisiä ja aina olevinaan oikeassa. Puukottavat selkään ja on ystäviä niin kauan kun olet aina samaa ieltä heidän kanssaan. Esittävät cooleja mutta ovat ärsyttävän herkkiä ja ottavat nokkiinsa pikku jutuista.
Rapumuijat on myös besserwissereitä, niille ei voi sanoa mitään kun loukkaantumiskynnys on niin matala. Rapunaisilla ei ole tyylitajua, yrittävät kyllä kovasti mutta harvoin onnistuvat olemaan tyylikkäitä.
Skorpioni naiset puhuu vain itsestään, ovat kovin uratietoisia ja pragmaattisia, vähän kylmäkiskoisia.
Vesimies miehet ihan kauheita. Epärehellisiä, epävakaita kusettajia. Myös skorpioni miehet erittäin voimakastahtoisia, tyhmyyteen asti jääräpäisiä ja pitkävihaisia. Kaksos miehet pettureita, tyhmiä ja lahjattomia.
Härkä mies tyylikäs, lahjakas ja sosiaalinen. Usein tehnyt uraa liike-elämässä ja taiteellisesti myös lahjakas. Naisten suosiossa ja pelimies.
Tässä siis empiirinen otanta. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni on voimakastahtoinen, intensiivinen, seksuaalinen ja mystinen. Negatiivisia puolia skorpionilla ovat piikikkyys, mustasukkaisuus ja pitkävihaisuus. Kuukertoo tunteista ja sisäisestä minuudesta eli kuukalat ovat intuitiivisia, lempeitä, empaattisia ja hyviä kuuntelijoita. Nousevamerkki kertoo miten näyttäydyt muiden silmissä. Jos olet nainen, niin ravun merkissä syntyneet ovat usein rintavia ja heillä on pyöreät kasvot, suloiset syvällä päässä olevat silmät. Rapu on perhekeskeinen merkki, hellä, suojeleva ja rakastava - salaileva ja herkkä.
Eli kaikkea mahdollista. Tässä nää analyysit nähdään.
Mä oon sun perfect match!
Sinä:
Aurinko: Vaaka
Nouseva: Vaaka
Kuu: Leijona
Venus: Härkä
Mars: Rapu
Minä:
Aurinko: Leijona
Nouseva: Vaaka
Kuu: Vaaka
Venus: Rapu