Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12683)

Vierailija
12161/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että kaksonen on aika vihattu merkki, joten ajattelin kirjoittaa millaisena itse näen hyvin monet kaksoset ja myös itseni :)

Täällä on monesti sanottu, ettei kaksoseen voi luottaa ja syyksi mm. se että kaksoset voivat vaihtaa mielipidettään nopeasti. Allekirjoitan tämän itsessäni ja kaksostuttavissani, joissa siis pidän sitä hyvänä puolena! Itse olen kiinnostunut lähes kaikesta enkä rakenna mielipiteistä identiteettiä. Jos saan uutta tietoa, voin myöntää olleeni väärässä ja alkaa ajatella toisin. Enkä kuvittele, että sekään näkemys olisi kiveen hakattu. Ehkä tämän takia pystyn myös arvostamaan ihmisiä jotka ovat eri mieltä kuin minä. En näe mitään ongelmaa siinä että ajatellaan eri tavalla.

Kiinnostuksenaiheeni vaihtelevat, mutta yksi pysyy, nimittäin ihmiset ja varsinkin läheiset, joiden ajatuksista ja tunteista olen loputtoman kiinnostunut. Saatan olla pitkään huonossakin suhteessa, koska olen optimisti ja uskon naiivistikin asioiden muuttuvan parempaan. Olen välillä liiankin anteeksiantavainen koska yritän ymmärtää kaikkien näkökulmia jopa silloin kun ne ovat itselleni haitallisia :D 

Vanhemmiten olen tajunnut että saatan olla tunkeileva, koska olen itse hölmönkin avoin asioistani, ja tavallaan odotan sitä myös muilta. Saatan siis kysyä aika henkilökohtaisia tajuamatta sitä itse. Olen kuitenkin ehdottoman luotettava enkä ikinä juorua toisten asioista. Inhoan myös kaikkea pöyristymistä ja kauhistelua, joka on minusta täysin epäkiinnostavaa ja teennäistä ajanhukkaa. Minua kiinnostaa vain psykologiset kuviot ihmisten tekojen ja ajatusten takana, ei tuomitseminen. 

Ja se pettäminen... Kyllä, olen pettänyt nuoruuden suhteessani. Minulle kuitenkin "kerran pettäjä, aina pettäjä" on täysin käsittämätön sanonta, koska - kuten sanottu - uskon muutokseen. Miksi yksi teko määrittäisi loppuelämän? Olen ollut monessakin asiassa ääliö ja oppinut niistä. Olen nähnyt miten pahasti toista voi satuttaa, joten en ole sen jälkeisten 25 vuoden aikana voinut kuvitellakaan tekeväni niin enkä näe että jatkossakaan tekisin.

Minusta on välillä tuntunut siltä, että lopulta vain kaksoset ymmärtävät toisiaan. Minulla on lukuisia kaksoskavereita pitkältä ajalta, ja nämä suhteet ovat säilynyt läpi kaikkien muuttojen ja muutosten ja kestäneet myös pitkiä hiljaiselon kausia kun jommankumman elämä on ollut jonkun uuden asian ympärillä. Sitten kun taas nähdään, molemmat ovat uteliaita mitä uusia ajatuksia muutokset ovat toiselle tuoneet. Kumpikaan ei ole ottanut nokkiinsa siitä että toisen elämässä jokin muu on ollut välillä etusijalla. Sellaista pidän aitona ystävyytenä.

Vierailija
12162/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä vähän muista merkeistä. Kaksosten lisäksi tulen hyvin toimeen myös vaakojen kanssa, olen itsekin nousuvaaka. Sekä äitini että pitkäaikaisin ystäväni ovat härkiä, ja he ovat ihania & todella herkkävaistoisia, mutta välillä en voi ymmärtää sitä jääräpäisyyttä ja jumittamista. Molemmat saattavat vuosia vatvoa vaikkapa jonkun sanomaa pahaa sanaa. 

Ensimmäinen mieheni oli oinas, ja meillä oli paljon keskinäistä vetovoimaa, joka perustui tietynlaiseen haastamiseen ja jota olen tuntenut muidenkin oinaiden kanssa. Se voi olla intohimoista, mutta voi aiheuttaa myös hirveän repiviä tunteita. Nykyinen mieheni on neitsyt ja vaikka ilmeisesti neitsyttä ja kaksosta ei pidetä kovin hyväennusteisena parina, sovimme hyvin yhteen ja täydennämme toisiamme. Hän on jalat maassa ja minä pää pilvissä. Meidän vetovoimamme on ihan toisenlaista, se ei lähde haastamisesta vaan yhteisesti jaetusta pisteestä, lämmöstä, uskalluksesta antautua toiselle ja olla aseeton, haavoittuvainen ilman mitään kilpailua. Minulla on myös pitkäaikainen miespuolinen neitsytystävä, jonka kanssa voin puhua kaikesta.

Ainoa merkki, josta en itse pidä on leijona. Koen, että minun ohjenuorani ihmissuhteissa on avoimuus ja keskustelu, he taas janoavat liikaa ihailua jotta keskustelu voisi olla antoisaa. Haluan olla ihmisten kanssa samalla tasolla ja ymmärtää heitä, en palvoa ketään. Koen myös loukkaavana monen leijonan tavan ottaa täysin luontevasti kunniaa toisten tekemästä työstä. Moni heistä on suorastaan mestari paistattelemaan keskipisteenä mukavasti nojatuolissa ja sitten kun minä olen nopealiikkeisenä taustalla tehnyt kaiken tarvittavan valmiiksi, he nousevat ylös ottamaan vastaan suosionosoitukset! En voi sietää sitä :D En tiedä onko tämä aina tahallista, vain yhden tiedän tietoisesti tavoittelevan kreditejä toisten töistä, muille se voi olla myös jonkinlaista ajattelemattomuutta. He ovat niin tottuneita ihailuun että eivät mieti tarkemmin onko se ansaittua vai ei. Ärsyttävää se on silti.

Minua kiehtoo skorpionien mystisyys, mutta ilmeisesti harvemmin sovimme yhteen pidemmällä tähtäimellä, vaan heidän kanssaan on aina päädytty välirikkoon, skorppareiden tahdosta. Koen heidät aika vaativina ja tietyllä tapaa kaksinaismoralisteina, sillä heidän vaatimuksensa muille ovat usein ihan erit kuin heille itselleen. He saattavat silmää räpäyttämättä tuomita ihmisiä teoista joita tekevät itsekin. He odottavat toisilta paljon, mutta eivät ole valmiita antamaan samaa takaisin. Nuoruuden skorpionipoikaystävä oli hyvin mustasukkainen, ja itsellään oli koko ajan toinen silmä muissa naisissa. Eräs skorpparikaveri muutti toiselle paikkakunnalle ja sanoi sitten, ettei kokenut minua enää ystäväksi kun soitin liian harvoin. Hän siis piti itsestään selvänä että juuri minun tulee pitää yhteyttä häneen, ei toisinpäin eikä vastavuoroisesti. Myös toinen on samanlainen, joka ei itse pidä koskaan yhteyttä ihmisiin ja sitten on loukkaantunut muille kun on jäänyt yksin. Välien korjaaminen skorpionien kanssa ei ole koskaan onnistunut. Kaksosten kanssa puolestaan ei ole ikinä tapahtunut mitään tuollaista, vaan ystävyys pysyy vaikka ei olisi vuoteen keritty pitää yhteyttä, ja jos vaikka tulisikin riita niin se puhutaan halki ja annetaan anteeksi. Koen skorpionit vähän liian mustasukkaisiksi ja omistuksenhaluisiksi, ja itseni kaksoseksi joka pysyy ikuisesti ystävien elämässä mukana mutta vain silloin jos siihen ei pakoteta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12163/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä vähän muista merkeistä. Kaksosten lisäksi tulen hyvin toimeen myös vaakojen kanssa, olen itsekin nousuvaaka. Sekä äitini että pitkäaikaisin ystäväni ovat härkiä, ja he ovat ihania & todella herkkävaistoisia, mutta välillä en voi ymmärtää sitä jääräpäisyyttä ja jumittamista. Molemmat saattavat vuosia vatvoa vaikkapa jonkun sanomaa pahaa sanaa. 

Ensimmäinen mieheni oli oinas, ja meillä oli paljon keskinäistä vetovoimaa, joka perustui tietynlaiseen haastamiseen ja jota olen tuntenut muidenkin oinaiden kanssa. Se voi olla intohimoista, mutta voi aiheuttaa myös hirveän repiviä tunteita. Nykyinen mieheni on neitsyt ja vaikka ilmeisesti neitsyttä ja kaksosta ei pidetä kovin hyväennusteisena parina, sovimme hyvin yhteen ja täydennämme toisiamme. Hän on jalat maassa ja minä pää pilvissä. Meidän vetovoimamme on ihan toisenlaista, se ei lähde haastamisesta vaan yhteisesti jaetusta pisteestä, lämmöstä, us

Hauskaa, olen myös Kaksoset+nousuVaaka, äitini oli Härkä. Isäpuoli Neitsyt ja veli Leijona, teininä parhaat kaverit oli kaksi Kaksosta, isäni on myös Kaksoset. Tapailen tällähetkellä Oinasta, tuntuu parhaalta ikinä. Aina olemme Oinaiden kanssa viehättyneet toisistamme, mutta pitkässä suhteessa olin Vaaan kanssa, mikä jälkeenpäin ajateltuna olisi ollut parempi pelkkänä kaveruutena. Oma karttani on Vaakavoittoinen, ehkä se tekee Oinasmiehistä niin vetoavia. En myöskään ole "kevytkenkäKaksoset", venus on Härässä, vahvassa asemassa. Luulen että osa Kaksosten tuuliviirimaineesta johtuu nokkeluudesta ja älyn nopeudesta, mikä vaikuttaa siihen että mielipide voi vaihtua tai ideoita pulppuaa niin ettei hitaampi pysy perässä.

Hyviä ystäviä minulla on melkein joka merkistä ainakin yksi (Kalat, Oinas, Kaksoset, Leijona, Neitsyt, Vaaka, Skorpioni, Jousimies). Lähes kaikkien kanssa juttu jatkuu kuin väliä ei olisi ollutkaan, vaikka näkemisestä olisi kuukausia tai jopa vuosia. Olen introverttiuteen kallellaan oleva tarkkailija joka vapautuu vasta pidemmän tutustumisen jälkeen uusien ihmisten kanssa. Tässä tullaan taas siihen Oinaille tyypilliseen aloitteellisuuteen mikä vie mukanaan :)

Olisi hauska kuulla mitkä olivat Oinas-exäsi muut planeettasijainnit (tapailukumppanini on Oinas auringolta ja merkuriukselta, kuuRapu, venusVesimies, marsVaaka).

Vierailija
12164/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktor Orban kaksoset, Trump kaksoset, Kiinan Xi Jingpin kaksoset, mikä kaksosia vaivaa?

Vierailija
12165/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mieheni oli oinas, ja meillä oli paljon keskinäistä vetovoimaa, joka perustui tietynlaiseen haastamiseen ja jota olen tuntenut muidenkin oinaiden kanssa. Se voi olla intohimoista, mutta voi aiheuttaa myös hirveän repiviä tunteita. Nykyinen mieheni on neitsyt ja vaikka ilmeisesti neitsyttä ja kaksosta ei pidetä kovin hyväennusteisena parina, sovimme hyvin yhteen ja täydennämme toisiamme. Hän on jalat maassa ja minä pää pilvissä. Meidän vetovoimamme on ihan toisenlaista, se ei lähde haastamisesta vaan

Hauskaa, olen myös Kaksoset+nousuVaaka, äitini oli Härkä. Isäpuoli Neitsyt ja veli Leijona, teininä parhaat kaverit oli kaksi Kaksosta, isäni on myös Kaksoset. Tapailen tällähetkellä Oinasta, tuntuu parhaalta ikinä. Aina olemme Oinaiden kanssa viehättyneet toisistamme, mutta pitkässä suhteessa olin Vaaan kanssa, mikä jälkeenpäin ajateltuna olisi ollut parempi pelkkänä kaveruutena. Oma karttani on Vaakavoittoinen, ehkä se tekee Oinasmiehistä niin vetoavia. En myöskään ole "kevytkenkäKaksoset", venus on Härässä, vahvassa asemassa. Luulen että osa Kaksosten tuuliviirimaineesta johtuu nokkeluudesta ja älyn nopeudesta, mikä vaikuttaa siihen että mielipide voi vaihtua tai ideoita pulppuaa niin ettei hitaampi pysy perässä.

Hyviä ystäviä minulla on melkein joka merkistä ainakin yksi (Kalat, Oinas, Kaksoset, Leijona, Neitsyt, Vaaka, Skorpioni, Jousimies). Lähes kaikkien kanssa juttu jatkuu kuin väliä ei olisi ollutkaan, vaikka näkemisestä olisi kuukausia tai jopa vuosia. Olen introverttiuteen kallellaan oleva tarkkailija joka vapautuu vasta pidemmän tutustumisen jälkeen uusien ihmisten kanssa. Tässä tullaan taas siihen Oinaille tyypilliseen aloitteellisuuteen mikä vie mukanaan :)

Olisi hauska kuulla mitkä olivat Oinas-exäsi muut planeettasijainnit (tapailukumppanini on Oinas auringolta ja merkuriukselta, kuuRapu, venusVesimies, marsVaaka).

Kiinnostavaa. Ja kuulostaa hyvin tutulta. Itsekin olen enemmän introvertti kuin ekstrovertti, ja rakastan pitkiä henkilökohtaisia keskusteluja kahden kesken jossain nurkassa mieluummin kuin sukkuloimista isossa ihmisjoukossa, kuten kaksosista usein kuvitellaan.

Oinas-exäni kartasta en tiedä mitään enempää, enkä myöskään hänen syntymäkellonaikaansa. Hän ei ollut tippaakaan kiinnostunut esim. horoskoopeista, toisin kuin minua ne ovat aina kiehtoneet. Nykyiseni eli neitsytmies puolestaan on niin ihanan järkevä, että hän ei sulje pois horoskooppejakaan, vaan näkee niissä hyvän työkalun itsetutkiskeluun :)

Vierailija
12166/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologisessa kartassa nouseva merkki on hyvin tärkeä merkki. Se alkaa vaikuttaa ihmisessä n. 20 vuotiaasta ja ihminen on hyvin paljon samanlainen kuin nousumerkkinsä. Aurinkomerkki kertoo toki ihmisestä. Nousumerkki kertoo ehkä eniten millainen ihminen on aikuisena. Siihen pitää tietää kellonaika milloin on syntynyt ja paikka. Netissä  jos googlaa Astrologinen kartta, ilmainen.Sinne laittaa ajat jne. Niin tulee samantien astrologinen syntymäkartta. Jos painaa pikatulkinta kartasta niin siellä tärkeimmät persoonallisuuteen liittyvät planeetat. Nousumerkki, aurinkomerkki, missä Kuu on, missä Mars ja missä Merkurius. Kertovat hyvin paljon enemmän ihmisestä kuin pelkät tähtimerkit.Siinä lukee www.astro.fi Astrologinen kartta- Yhteytesi universumiin. Ammattiastrologin pitämä sivusto. 

Vierailija
12167/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen mieheni oli oinas, ja meillä oli paljon keskinäistä vetovoimaa, joka perustui tietynlaiseen haastamiseen ja jota olen tuntenut muidenkin oinaiden kanssa. Se voi olla intohimoista, mutta voi aiheuttaa myös hirveän repiviä tunteita. Nykyinen mieheni on neitsyt ja vaikka ilmeisesti neitsyttä ja kaksosta ei pidetä kovin hyväennusteisena parina, sovimme hyvin yhteen ja täydennämme toisiamme. Hän on jalat maassa ja minä pää pilvissä. Meidän vetovoimamme on ihan toisenlaista, se ei lähde haastamisesta vaan yhteisesti jaetusta pisteestä, lämmöstä...

Hyvää analyysiä. Itsekin kaksonen, uskollinen sellainen. Poikkeus vahvistaa säännön. Nimenomaan tuo kiinnostus ihmisiin ja heidän tarinansa ymmärtääkseni on ollut johtotähti itselläni. Jopa niin että olen roikkunut vuosia suhteissa, jotka olleet tuhoon tuomittuja. Koska se muutos parempaan saattoi odottaa kulman takana. Eli varokaa kaksoset. Ihan kaikkea ei tarvitse sulattaa. Katsokaa onko tuleva kumppani rikkinäisestä perheestä  jos on niin juokse.

Vierailija
12168/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että jos jossain syntymäkartan huoneessa tai merkissä on useita planeettoja, se on jollointapaa vahva alue elämässä.

Itse olen nousuVaaka ja 1.huoneessa on kuu, saturnus ja pluto Vaaassa. 1. huone käsittelee minuutta.

Mitä tämä siis pitäisi kohdallani tarkoittaa? Mars on myös Vaaka, mutta juuri ja juuri 12.huoneen puolella.

Vierailija
12169/12683 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putte on vaaka.

Vierailija
12170/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mie rakastan Skorpioneja ja heidän tapaansa suhtautua asioihin ja lähestyä ihmisiä. Mystistä, hiljentymistä ja epäsuoruutta. Työpaikalla on yksi johtavassa asemassa oleva Skorpioni ja ah, tulimme heti juttuun, vaikka hän ei lähestynyt miuta suoraan, kuten tulimerkit tekevät. Ainoa miinus puoli Skorpioneissa on mustavalkoinen ajattelu ja mustasukkaisuus, mutta kuten aina Skorpionin pinnan alla kytee suuri sydän, jonka paljastavat vain harvoille. Ymmärrät Skorpionia jos olet tämän kanssa samalla aaltopituudella, mutta Skorpparit eivät päästä helposti lähelleen eivätkä sydämeensä. Sinun tulee olla luotettava. Musta huumori ja vahingonilo ovat iso osa Skorpionin elämää, jotenka heillä on usein loistava huumorintaju. Vahingonilo ei tarkoita muiden satuttamista eikä ilkeilyä. Miksi Skorpioni on niin omistava ja piikikäs? Koska Skorpioni on syvällinen, intohimoinen, tarkka ja vaistoaa herkästi kaiken - Skorpioni jos kukaan tietää että kolikolla on kaksi puolta.

Vierailija
12171/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologisessa kartassa nouseva merkki on hyvin tärkeä merkki. Se alkaa vaikuttaa ihmisessä n. 20 vuotiaasta ja ihminen on hyvin paljon samanlainen kuin nousumerkkinsä. Aurinkomerkki kertoo toki ihmisestä. Nousumerkki kertoo ehkä eniten millainen ihminen on aikuisena. Siihen pitää tietää kellonaika milloin on syntynyt ja paikka. Netissä  jos googlaa Astrologinen kartta, ilmainen.Sinne laittaa ajat jne. Niin tulee samantien astrologinen syntymäkartta. Jos painaa pikatulkinta kartasta niin siellä tärkeimmät persoonallisuuteen liittyvät planeetat. Nousumerkki, aurinkomerkki, missä Kuu on, missä Mars ja missä Merkurius. Kertovat hyvin paljon enemmän ihmisestä kuin pelkät tähtimerkit.Siinä lukee www.astro.fi Astrologinen kartta- Yhteytesi universumiin. Ammattiastrologin pitämä sivusto. 

Saisinko analyysia? Aurinko, kuu, merkurius kaikki kaloissa, mars härässä ja nousu skorpionin merkissä.

Vierailija
12172/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mie rakastan Skorpioneja ja heidän tapaansa suhtautua asioihin ja lähestyä ihmisiä. Mystistä, hiljentymistä ja epäsuoruutta. Työpaikalla on yksi johtavassa asemassa oleva Skorpioni ja ah, tulimme heti juttuun, vaikka hän ei lähestynyt miuta suoraan, kuten tulimerkit tekevät. Ainoa miinus puoli Skorpioneissa on mustavalkoinen ajattelu ja mustasukkaisuus, mutta kuten aina Skorpionin pinnan alla kytee suuri sydän, jonka paljastavat vain harvoille. Ymmärrät Skorpionia jos olet tämän kanssa samalla aaltopituudella, mutta Skorpparit eivät päästä helposti lähelleen eivätkä sydämeensä. Sinun tulee olla luotettava. Musta huumori ja vahingonilo ovat iso osa Skorpionin elämää, jotenka heillä on usein loistava huumorintaju. Vahingonilo ei tarkoita muiden satuttamista eikä ilkeilyä. Miksi Skorpioni on niin omistava ja piikikäs? Koska Skorpioni on syvällinen, intohimoinen, tarkka ja vaistoaa herkästi kaiken - Skorpioni jos kukaan tietää että kolikolla

Kerrankin hyvä teksti skorpionista. 

T. Skopu

Vierailija
12173/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että jos jossain syntymäkartan huoneessa tai merkissä on useita planeettoja, se on jollointapaa vahva alue elämässä.

Itse olen nousuVaaka ja 1.huoneessa on kuu, saturnus ja pluto Vaaassa. 1. huone käsittelee minuutta.

Mitä tämä siis pitäisi kohdallani tarkoittaa? Mars on myös Vaaka, mutta juuri ja juuri 12.huoneen puolella.

Kuu 1.huoneessa antaa ihmiselle ääretöntä herkkyyttä, joka saa muut ihmiset uskoutumaan hänelle. Saturnus 1. huoneessa antaa ihmiselle vakavuutta ja kurinalaisuuta, mikä sa muut luottamaan ihmiseen. Pluto antaa sitkeyttä, teräväpäisyyttä. Laittamalla googleen hakusanaksi Planeetat 1. huoneessa, niin tulee kaikki, mitä eri planeetat tarkoittavat 1. huoneessa. Hakusanaksi Planeetat 12. huoneessa, niin siinä on Mitä 12. huoneesta? - Astrologia. Siinä kerrotaan kaikkien planeettojen vaikutus 12. huoneessa. 

Vierailija
12174/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisinko analyysia? Aurinko, kuu, merkurius kaikki kaloissa, mars härässä ja nousu skorp

Kannattaa laittaa googleen hakusanaksi Kalat. Se on horoskooppimerkkisi, ns. Aurinkomerkki. Sen jälkeen tärkein on nouseva merkki. Googleen hakusanaksi Nouseva Skorpioni. Tulee paljon millainen on. Kerrotaan myös yleisesti mitä nouseva merkki tarkoittaa. Googleen hakusanaksi Kuu Kaloissa, tulee paljon. Samoin googleen hakusanaksi Merkurius Kaloissa. Ja hakusanaksi Mars Härässä. Esim. Merkurius Kaloissa: Herkän tunteellinen ajattelija, vastoihin vetoava puhuja. Mars Härässä: Käytännöllinen ja järkevä harkitsija, joka toivoo toiminnaltaan konkreettista tulosta. Kuu- Kalat on vahvasti intuitiivinen, syvästi tunteva ajattelija. Kannattaa googleen hakusanaksi Nouseva Skorpioni, niin tulee hyvin paljon. Samoin nämä muut. Jos laittaa googleen Astrologia Nouseva merkki, niin sieltä katsoa videot, niin siinä on youtubessa Mitä sun nousumerkki kertoo susta- youtube. Siinä kerrotaan kaikista nousumerkeistä paljon.  

Vierailija
12175/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat on pahimpia. Pettureita joka ainoa. Monet kauriit myös vittumaisia

Vierailija
12176/12683 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhteen huoneeseen lastattu oinasta ihan todella. Mitä hyviä ja huonoja puolia keksitte? 

Vierailija
12177/12683 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä miehillä on aina hieno ja kaunis koti, päällä tyylikkäimmät vaatteet ja pöydällä herkkuruokia ja juomia.

Vierailija
12178/12683 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkä miehillä on aina hieno ja kaunis koti, päällä tyylikkäimmät vaatteet ja pöydällä herkkuruokia ja juomia.

Hauskaa, mutta niin osuva kommentti häristä. :D Toinen, joka menee samaan kategoriaan on rapumies. Ravuilla (miehet) on myös hienot ja kauniisti sisustetut kodit - ovat huolehtivia ja välittäviä, joten herkullista ruokaakin löytyy yleensä aina. Ravuilla ei ole päivää, jolloin jääkaappi ja kuivakaappi olisivat tyhjiä - eheh ei ei, koska rapu on todella turvallisuushakuinen eikä halua kärsiä puutteesta missään muotoa.

Vierailija
12179/12683 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on pahimpia. Pettureita joka ainoa. Monet kauriit myös vittumaisia

Kyllä yhdyn samaan, mutta oinaana en ole koskaan, en ikinä pettänyt ketään enkä jättänyt enkä valehdellut. Muut oinaat ovat tehneet sen puolestani kysymättä lupaa, ilkeilleet ja jyränneet yli. Kauriit eivät ole veemäisiä, mutta raha tuo kauriille turvaa ja mahdollistaa paremman taloudellisen aseman. Olen kiltti ja rauhallinen oinas, en petturi.

Vierailija
12180/12683 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alkanut kauriin aika on vaikuttanut teihin? Itse olen varovaisempi taloudellisissa hankinnoissa ja arkiaskareet teen huolellisen strategisesti. En mielelläni lepäisi vaan tekisin töitä ja ahkeroisin, vaikka en edes ole kauris.