Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12683)

Vierailija
12141/12683 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies ehdottomasti on  omalla tavallaan hankalin. Kaikki tapaamani vesimehet ovat todella taikauskoisia ja puhuvat mielellään vain näihin "hömppään" liityvistä asioista.

Vierailija
12142/12683 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te selvitätte tuntemienne ihmisten horoskoopit? Onko se käsitys ihmisestä ensin ja tieto horoskoopista vasta sen jälkeen, vai päinvastoin? 

Kiinnostaa. Mä en tiedä juuri kenenkään horoskooppia. Ne yksittäiset jotka tiedän vaikuttavat tosi paljon mielikuviini. Ex esim. on oinas. Sen perusteella voisin sanoa että oinaat on äärimmäisen itsekkäitä, pihejä ja negatiivisia ihmisiä. Mutta ehkä se onkin vain se mun ex :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12143/12683 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä on pahin,kiero ja itsekäs

Vierailija
12144/12683 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse härkä.

Neitsyt on se merkki, joiden kanssa on valtavan helppoa. Kemia on vahvaa, ymmärtää toista puolesta sanasta, tunnistan neitsyitä tästä kemiasta, jonka voi aistia heti. Suurin rakkauteni ja toimivin suhteeni on ollut kuitenkin skorpionin kanssa. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Sitten se toinen ääripää, jonka myös aistii, kaksonen. Valtavan raskaita persoonia, työkavereina mahdottomia. Vesimiehiä en ymmärrä yhtään, tunnen itseni aivan kömpelöksi idiootiksi näiden kanssa.

Vierailija
12145/12683 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUU-HAA-hommia. 

Vierailija
12146/12683 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse härkä.

Neitsyt on se merkki, joiden kanssa on valtavan helppoa. Kemia on vahvaa, ymmärtää toista puolesta sanasta, tunnistan neitsyitä tästä kemiasta, jonka voi aistia heti. Suurin rakkauteni ja toimivin suhteeni on ollut kuitenkin skorpionin kanssa. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Sitten se toinen ääripää, jonka myös aistii, kaksonen. Valtavan raskaita persoonia, työkavereina mahdottomia. Vesimiehiä en ymmärrä yhtään, tunnen itseni aivan kömpelöksi idiootiksi näiden kanssa.

Pidän häristä. Härkä ja Neitsyt on merkkejä, joiden sanaan voi luottaa. Jos sovitaan yhdessä, että jokin asia tehdään tietyllä tavalla, niin sopimus pitää ja asia myös pidetään sellaisena eikä poukkoilla oman mielen mukaan muualle. Neitsyt on selkeälinjainen, analyyttinen ja auttavainen merkki - järki-ihminen kuten Härkä. Härkä on itsepäinen eikä muuta mieltään helposti, mutta tämä on pelkästään hyvä piirre ja tekee härästä luotettavan ja vakaan. Mieheni on Härkä ja on empaattinen, kiltti ja ahkera. Turvallinen myös. <3

Vierailija
12147/12683 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit ja kaksoset hankalimpia.

Vaaat ja leijonat parhaita.

Vierailija
12148/12683 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä vaaka! The Wrapper.

Vierailija
12149/12683 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras: Skorpioni, Oinas, Rapu, Leijona, Härkä, Kauris

Pahin: Kaksonen, Kalat ja Neitsyt

Olen Skorpioni nainen. En ole pettäjä, enkä myrkyllinen puukottaja. Olen terapeuttinen kuuntelija. Vaikea varmasti suhteessa olen. Vaativa, mutta en riitelijä. Tiedän heikkouteni.

En voi sietää Kaksos miehiä. Aivan liian kaksinaamaisia, ei syvällisiä. 8v. suhde ja oli pakko erota.

Naisista pahimmat ovat Neitsyet. Aivan liian erilainen ajatusmaailma. Nekin liian pinnallisia.

Sitä vain huomaa että vuosien saatossa on kiintynyt saman horoskooppi merkin ihmisiin.

Niin parisuhteessa kuin ystävissä. Ja niihin ketä yrittää vältellä.

Vierailija
12150/12683 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten jousimiehen aika vaikuttaa teissä?

Mulla ei varsinaisesti löydy jouskari sijainteja kun huonesijainteina (9.huone) ja sit mun jupiter (jousimiehen hallitsema) tekee aspektia mun aurinkoon sekä askedanttiin et mielestäni aika paljon vaikuttaa minun persoonaan et tunnistan jousimiehestä useita piirteitä itsessäni kuten optimistisuus, rentous ja huolettomuus, eli en halua jäädä liikaa murheisiin vellomaan vaan uskon että asiat järjestynee tavalla tai toisella. Oon myös melkoinen filosofi ja tykkään pyöritellä ja ottaa selvää mieltä kiehtovia ajatuksia.

Mut koen jouskarin ajan itselleni aina todella mieltä lämmittäväksi ja oon pääosin tosi hyvällä tuulella jos nyt yritän sanoin kuvailla, ja jostain syystä tuntuu et oon myös energiaa ja itsevarmuutta täynnä.

Oon myös aivan täysin jouluihminen joten lähestyvä joulu ja sen fiilistely on musta kaikkein parasta, ja osaan jouskarin tyyliin rennosti fiilistellä enkä ota paineita tai stressiä mm.lahjoista, joulukattauksista, siivoamisesta yms vaan asiat tapahtunee omalla painollaan ja mielestäni pitäisikin osata nauttia juuri tästä hetkestä ja tunnelmasta.

Okei rupesin yllättäen näköjään jaarittelemaan, et en ikinä osaa tiivistää asiaani lyhyeksi vaan helposti tulee aina kunnon romaani mun ajatuksista. :'D

Vierailija
12151/12683 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te selvitätte tuntemienne ihmisten horoskoopit? Onko se käsitys ihmisestä ensin ja tieto horoskoopista vasta sen jälkeen, vai päinvastoin? 

Kiinnostaa. Mä en tiedä juuri kenenkään horoskooppia. Ne yksittäiset jotka tiedän vaikuttavat tosi paljon mielikuviini. Ex esim. on oinas. Sen perusteella voisin sanoa että oinaat on äärimmäisen itsekkäitä, pihejä ja negatiivisia ihmisiä. Mutta ehkä se onkin vain se mun ex :) 

Nousumerkki on ehkä helpoin selvittää, koska se ilmentää miten muut ja koko ulkopuolinen maailma näkee sinut. Mars merkki on myös mielestäni helppo selvittää. Sanotaan näin, että tulimerkit yleensä toimivat ja ovat suoria, maamerkit ovat varman tasaisia, vesimerkit rauhallisia ja pehmeän vetisiä ja ilmamerkit ilmentävät itseään älyllisesti ja loogisesti.

Vierailija
12152/12683 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kaksosexää. Vahva kokemus epäluotettavimmasta tähtimerkistä kumppanina.

Olen

Vierailija
12153/12683 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tähän hömppään usko pätkääkään. 

Mutta sattumoisin kaikki karmeimmat tyypit ovat olleet skorpioneja. Ja onhan vastenmielinen eläin eli voisiko tässä jotain jujua olla?

Skorpionilla on kaksi symbolia, joista toinen on Kotka!  

Vierailija
12154/12683 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousumerkki on ehkä helpoin selvittää, koska se ilmentää miten muut ja koko ulkopuolinen maailma näkee sinut. Mars merkki on myös mielestäni helppo selvittää. Sanotaan näin, että tulimerkit yleensä toimivat ja ovat suoria, maamerkit ovat varman tasaisia, vesimerkit rauhallisia ja pehmeän vetisiä ja ilmamerkit ilmentävät itseään älyllisesti ja loogisesti.

En ole täysin varma mitä tarkoitat selvittämisellä, mutta nousumerkin tarkan asteluvun objektiivinen selvittäminen vaatii syntymän varman ja tarkan kellonajan ja syntymäpaikkakunnan (mieluiten jopa esim. synnytyslaitoksen tai vastaavan geograafisten koordinaattien) tietämistä. Kaikki muut merkit astelukuineen voi kohtuullisella (esim. Kuu) tai erittäin huomattavalla varmuudella (esim. Neptunus) selvittää jos osaa tulkita efemeridejä.

https://www.astro.com/swisseph/swepha_e.htm

Vierailija
12155/12683 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa vaikka nousuVaaka. Millaisia ovat tuntemanne nousuVaaat?

Itse en ainakaan koe helpoksi tunnistaa nousumerkkejä.

Vierailija
12156/12683 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miten jousimiehen aika vaikuttaa teissä?

Mulla ei varsinaisesti löydy jouskari sijainteja kun huonesijainteina (9.huone) ja sit mun jupiter (jousimiehen hallitsema) tekee aspektia mun aurinkoon sekä askedanttiin et mielestäni aika paljon vaikuttaa minun persoonaan et tunnistan jousimiehestä useita piirteitä itsessäni kuten optimistisuus, rentous ja huolettomuus, eli en halua jäädä liikaa murheisiin vellomaan vaan uskon että asiat järjestynee tavalla tai toisella. Oon myös melkoinen filosofi ja tykkään pyöritellä ja ottaa selvää mieltä kiehtovia ajatuksia.

Mut koen jouskarin ajan itselleni aina todella mieltä lämmittäväksi ja oon pääosin tosi hyvällä tuulella jos nyt yritän sanoin kuvailla, ja jostain syystä tuntuu et oon myös energiaa ja itsevarmuutta täynnä.

Oon myös aivan täysin jouluihminen joten lähestyvä joulu ja sen fiilistely on musta kaikkein parasta, ja osaan jouskarin tyyliin rennosti fiilistellä enkä

Jousimiehen aikana tapahtuu kaikki hulina ja häslinki, mutta onneksi jouluaattona on kauriin aikaa.

Vierailija
12157/12683 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Skorpioni nainen. En ole pettäjä, enkä myrkyllinen puukottaja. Olen terapeuttinen kuuntelija. Vaikea varmasti suhteessa olen. Vaativa, mutta en riitelijä. Tiedän heikkouteni.

En voi sietää Kaksos miehiä. Aivan liian kaksinaamaisia, ei syvällisiä. 8v. suhde ja oli pakko erota.

Naisista pahimmat ovat Neitsyet. Aivan liian erilainen ajatusmaailma. Nekin liian pinnallisia.

Sitä vain huomaa että vuosien saatossa on kiintynyt saman horoskooppi merkin ihmisiin.

Tyypillinen narsku skorppiooni. Ei hyvä.

Vierailija
12158/12683 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
12159/12683 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppari on irstas rivoilija, petihirmu, myös ilkeä piikittelijä, lyhythermoinen ja pelottava, ei ystäväainesta, hyvää seuraa baanalle ja sekoiluun.

Vierailija
12160/12683 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks karmee muijja oli hevonen ja yritti ratsastaa koko yön :( aamula muna paskana sitte verstaalle töihin.

No ei siitä tullu lasta eikä paskaa mut tippuri tuli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän