Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11941/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuolla aiemmin että entäpä jos horoskooppi kertoo siitä millainen haluat olla, ei vain tai ei pelkästään millainen olet? Tämä aurinkovaaka/noususkorppari ainakin oli täysin rakastunut itseensä ja jos minun pitäisi rakentaa unelmakartta niin kyllä melkein tekisin oman karttani aurinko-oinaana/kuukalana. Nousevalta olisin myös tarkkailijaneitsyt ja maanläheistä härkää kartalle kiitos myös. Teeskentelijävaakaa en ottas kartalle lainkaan enkä kaksinaamaista kaksosta. Pimeydenlähettiläs-skorppionia en myöskään koska pidän valosta. Outoa vesimiestä minussa ei ole, mutten pistäisi pahaksi vähässämäärin, enkä leijonaa mutta paljon leijonaa olisi minulle liikaa draamaa. Ravut liian helpostiloukkaantuvia itsensäsäälijöitä, joten en kaipaisi. Jousimiehestä, kauriista en osaa sanoa oikein mitään. Kauris on uraohjus mutta olen toimeen aina tullut ja jouskarit jääneet etäisiksi.

Huh kuulostatpas kapeakatseiselta ja varsin tuomitsevalta tapaukselta. Muistuttaisin jotta kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja puolia. En oikein saanut myöskään kiinni jotta millä lailla mielestäsi tuo vaaka olisi itseensä rakastunut, siksikö jos hänellä on mahdollisesti hyvä kroppa kun tykkää kuitenkin liikuntaa harrastaa?

Taitaa olla tätä perisuomalaisuutta kun pitää olla niin maanläheistä ja hissukkaa, et jos on vähänkin räiskähtelevämpi ja itsevarmempi persoona niin heti kivitetään.

Terkuin: oinas jolla on sitä härkääkin kartalla, mutta oon rohkeasti itseni anteeksi pyytelemättä

En ollut tässä ketään kivittämässä. Ei kai minun tarvitse kaikista pitää eikä minua tarvitse siitä syystä kivittää? Pidän ihmisistä jotka tykkäävät itsestään, ei kynttilää pidä laittaa vakan alle. En nyt vaan pitänyt jutuista joista vaaka piti eli intensiivinen katse ja ihmeellinen takamus jota kaikki ihmettelevät. Tykkäisin jos kohtaisin ihmisen, jonka älyä tai hyväsydämisyyttä ihmertelisin. Niitä voisi ihmetellä näin virtuaalisesti kirjoittamalla, takamusta oikein ei. Ja oikeasti minua huvitti vain kun vaakaskorppioni piti takapuolen muotoakin tähtikartta-asiana. Eli juttu meni minulta yli hilseen niin sanoakseni ja muistikuvaksi jäi itseensärakastunut mikä ei monesti ole huonokaan ominaisuus. Itsekin pidän itsestäni.

Vierailija
11942/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta itseanalyysiä toivottiin niin voisin kokeilla; aurinko oinas, kuu ja nouseva vaaka. Merkurius ja venus oinas, mars jousimies.

Tulipainotteisuudesta vois äkkiseltään olettaa minun olevan aktiivinen, mutta olen enemmänkin passiivinen. Jotkut asiat on kevyt aloittaa, mutten pidä itseäni silleen aloitteellisena, koska usein jään mieluummin vetelehtimään. Ei siis kovin oinasmaista. Joko nuo vaakasijainnit tasapainottaa, tai sitten nämä on höpöhöpö juttuja

Ketjussa aiemmin sanottiin jousimiehiä vetelyksiksi että tekeekö jousimies tuon kun toiminnanplaneetta mars siinä?

Jousimieshän nimenomaan on toiminnallinen merkki.

Mars taas on toimintaan painottuva planeetta, jossa muutkin tulimerkit ovat omimmillaan. Vetelyksiksi en menisi ensimmäisenä kuvaamaan tulimerkin edustajia, vaan taustalla täytynee olla rauhallisempia merkkejä, ja aloittajan tekstissä se lienee vaaka kuuna/nousuna.

Lisäisin, että kannattaa katsella muitakin sijainteja kuin sitä aurinkomerkkiä. Kuu- ja nousumerkki yhtä tärkeitä.

- sivusta huomioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11943/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt horoskooppimerkistäni ravusta, identifioidun enemmän kaloiksi. Olisiko horoskooppimerkikin vaihtaminen nykyisin mahdollista?

Oletko tsekannut nousevan merkin ja kuumerkin? Jompikumpi voi kaloissa. Tai sitten aurinko 12. huoneessa. Tai aurinko-neptunus.

Tämä on mielenkiintoista, koska minä oon tuplaskorpioni, jolla aurinko 12. huoneessa ja Neptunus 1. huoneessa. Oon saanut kuulla yliherkkyydestäni usein, joten eli ehkä nuo positiot lisäävät kalojen piirteitä. Kaikenlainen mystiikka kiinnostaa, mutta sehän on myös skorpionien ominaisuus.

Vierailija
11944/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tuolla aiemmin että entäpä jos horoskooppi kertoo siitä millainen haluat olla, ei vain tai ei pelkästään millainen olet? Tämä aurinkovaaka/noususkorppari ainakin oli täysin rakastunut itseensä ja jos minun pitäisi rakentaa unelmakartta niin kyllä melkein tekisin oman karttani aurinko-oinaana/kuukalana. Nousevalta olisin myös tarkkailijaneitsyt ja maanläheistä härkää kartalle kiitos myös. Teeskentelijävaakaa en ottas kartalle lainkaan enkä kaksinaamaista kaksosta. Pimeydenlähettiläs-skorppionia en myöskään koska pidän valosta. Outoa vesimiestä minussa ei ole, mutten pistäisi pahaksi vähässämäärin, enkä leijonaa mutta paljon leijonaa olisi minulle liikaa draamaa. Ravut liian helpostiloukkaantuvia itsensäsäälijöitä, joten en kaipaisi. Jousimiehestä, kauriista en osaa sanoa oikein mitään. Kauris on uraohjus mutta olen toimeen aina tullut ja jouskarit jääneet etäisiksi.

Vai rakastunut itseeni :D No, onhan se luonnehdinta tuokin, huvittaa kyllä ihan älyttömästi. Teeskentelijää musta ei saa millään, puhun asiat suoraan, tosin en töksäyttelemällä vaan asiallisesti. Työnkin puolesta pakko hoitaa myös hankalat asiat ja tilanteet suoraan.

No, kyllä susta vähän sellaiset wannabe-skorppari -vibat tuli, vaikken ole tuo kommentoija 😉

Vierailija
11945/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tasaisin väliajoin haukutaan aurinkoKaksosia ja aloin miettiä mitä Kaksosen piirteitä itsestäni löydän, kun en juurikaan yhdy noihin usein negatiivisiin Kaksospiirteisiin mistä täällä kirjoitellaan. No tänään minua muistutettiin, lapset vauvoista nuorisoon tykkää minusta usein :) Pikkulapset jotka ovat nirsoja seuransa suhteen viihtyvät kanssani, nuoret eivät usko minua äitinsä ikäiseksi ja esiteini ehdotti tänään tyttärelleni että voisivatko vaihtaa äidit viikoksi :D

Että ehkä se joku Kaksosten nuorekas kaverillisuus minusta löytyy.

Vierailija
11946/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt horoskooppimerkistäni ravusta, identifioidun enemmän kaloiksi. Olisiko horoskooppimerkikin vaihtaminen nykyisin mahdollista?

Eiköhän se onnistu. Jos olet transikäinen, voit pitää syntymäpäivänäsi mitä tahansa päivää. Olet arvokas ja tärkeä, hienoa että uskallat olla oma itsesi!

Vierailija
11947/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tasaisin väliajoin haukutaan aurinkoKaksosia ja aloin miettiä mitä Kaksosen piirteitä itsestäni löydän, kun en juurikaan yhdy noihin usein negatiivisiin Kaksospiirteisiin mistä täällä kirjoitellaan. No tänään minua muistutettiin, lapset vauvoista nuorisoon tykkää minusta usein :) Pikkulapset jotka ovat nirsoja seuransa suhteen viihtyvät kanssani, nuoret eivät usko minua äitinsä ikäiseksi ja esiteini ehdotti tänään tyttärelleni että voisivatko vaihtaa äidit viikoksi :D

Kaksonen voi olla todella hyvää seuraa

Vierailija
11948/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai rakastunut itseeni :D No, onhan se luonnehdinta tuokin, huvittaa kyllä ihan älyttömästi. Teeskentelijää musta ei saa millään, puhun asiat suoraan, tosin en töksäyttelemällä vaan asiallisesti. Työnkin puolesta pakko hoitaa myös hankalat asiat ja tilanteet suoraan.

No, kyllä susta vähän sellaiset wannabe-skorppari -vibat tuli, vaikken ole tuo kommentoija 😉

No just tämä. Puoliketjuahan keskusteltiin siitä kuinka skorppioni haluaa antaa itsestään pelottavan ja mystisen vaikutelman ja yleensä tatuoi skorpparin ihoonsakin. Ja sitten sitä skorppionia etsitään kartalta muuten jos se ei aurinkomerkkinä ole. Oikeastihan skorppionit peittää tolla mystisyyden korostuksella pinnallisuuttaan. Tunnen muutamankin skorppionin eikä sieltä mitään viisasta löydy. Eivät käytä kieltään tuomaan esiin ajatuksiaan vaan peittämään sitä, ettei heillä ole ajatuksia. Ja vaaka on jos mahdollista vielä pinnallisempi. Siksi kertoessaan itsestään, hän puhuu lihaksista ja takapuolesta, hiuksistakin, eli pinnasta koska pinnan alla ei ole mitään.

Vierailija
11949/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just tämä. Puoliketjuahan keskusteltiin siitä kuinka skorppioni haluaa antaa itsestään pelottavan ja mystisen vaikutelman ja yleensä tatuoi skorpparin ihoonsakin. Ja sitten sitä skorppionia etsitään kartalta muuten jos se ei aurinkomerkkinä ole. Oikeastihan skorppionit peittää tolla mystisyyden korostuksella pinnallisuuttaan. Tunnen muutamankin skorppionin eikä sieltä mitään viisasta löydy. Eivät käytä kieltään tuomaan esiin ajatuksiaan vaan peittämään sitä, ettei heillä ole ajatuksia. Ja vaaka on jos mahdollista vielä pinnallisempi. Siksi kertoessaan itsestään, hän puhuu lihaksista ja takapuolesta, hiuksistakin, eli pinnasta koska pinnan alla ei ole mitään.

Sanna Marin on skorppari: puhuu ilman että sanoo mitään. Luksuselämä maistuu. Viisautta ei ole.

Vierailija
11950/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksonen, enkä ikinä haluaisi, että yksikään nuori kokisi minua kaverilliseksi.

Vierailija
11951/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita skorpionitatuointeja näkyy paljon muillakin kuin skorppareilla. Itse tunnen useita tosi reiluja ja huomaavaisia skorpioneja, ei kaikki halua olla mitään pimeydenlähettiläitä. Vaa´at ärsyttävät joskus päättämättömyydellään ja yltiösosiaalisuudellaan, jokin tarve miellyttää kaikkia ja olla kaikkien kaveri.

Vierailija
11952/12684 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta itseanalyysiä toivottiin niin voisin kokeilla; aurinko oinas, kuu ja nouseva vaaka. Merkurius ja venus oinas, mars jousimies.

Tulipainotteisuudesta vois äkkiseltään olettaa minun olevan aktiivinen, mutta olen enemmänkin passiivinen. Jotkut asiat on kevyt aloittaa, mutten pidä itseäni silleen aloitteellisena, koska usein jään mieluummin vetelehtimään. Ei siis kovin oinasmaista. Joko nuo vaakasijainnit tasapainottaa, tai sitten nämä on höpöhöpö juttuja

Ketjussa aiemmin sanottiin jousimiehiä vetelyksiksi että tekeekö jousimies tuon kun toiminnanplaneetta mars siinä?

Jousimieshän nimenomaan on toiminnallinen merkki.

Mars taas on toimintaan painottuva planeetta, jossa muutkin tulimerkit ovat omimmillaan. Vetelyksiksi en menisi ensimmäisenä kuvaamaan tulimerkin edustajia, vaan taustalla täytynee olla rauhallisempia merkkejä, ja aloittajan tekstissä se lienee vaaka kuuna/nousuna.

Lisäisin, että kannattaa katsella muitakin sijainteja kuin sitä aurinkomerkkiä. Kuu- ja nousumerkki yhtä tärkeitä.

- sivusta huomioita

Niin minäkin mieltäisin tulielementin toiminnalliseksi. Silti tässä ketjussa moni väitti jousimiehiä laiskoiksi jotka yrittää laistaa velvollisuuksista, ja toisaalta kun mietin niin ainakin pari tälläistä vetelää jousimiesmiestä tunnen.

Vierailija
11953/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan Kauriista. Minkälaisia ovat ja mitä kokemuksia Kauriista? Kuulin juttua, että Kauris (mies) olisi astrologiassa isähahmo. Pitääkö paikkaansa? Toinen asia mitä kuulin oli, että Kauris olisi puolisona top 3 kärjessä, koska yleensä talous on vakaa, luonteeltaan luotettava ja huolehtiva - pienoista miinusta tunne-elämän vähyydestä, joka kai on pinnan alla eivätkä Kauriit taida kovinkaan paljoa tunteilla. Mitä sanotte ja menisittekö naimisiin Kauriin kanssa? Kauriin vastamerkkihän on Rapu.

Vierailija
11954/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan Kauriista. Minkälaisia ovat ja mitä kokemuksia Kauriista? Kuulin juttua, että Kauris (mies) olisi astrologiassa isähahmo. Pitääkö paikkaansa? Toinen asia mitä kuulin oli, että Kauris olisi puolisona top 3 kärjessä, koska yleensä talous on vakaa, luonteeltaan luotettava ja huolehtiva - pienoista miinusta tunne-elämän vähyydestä, joka kai on pinnan alla eivätkä Kauriit taida kovinkaan paljoa tunteilla. Mitä sanotte ja menisittekö naimisiin Kauriin kanssa? Kauriin vastamerkkihän on Rapu.

Kauriit on minusta hauskoja kun olen itsekin kuivan ja nuivan huumorin ystävä. Kaurista pidetään kunnianhimoisena ja urakeskeisenä, joten jos muut planettasijainnit tukisi tätä, niin olisi itselle liian kunnianhimoinen kumppaniksi. Itse kun etsin elämässä ihan muuta kuin huippu-uraa ja ihmikunniaa. Vastamerkkinsä rapu taas liitetään kotiin. Rapu on siis kuun hallitsema, hoivaava äidillinen ja kauris saturnuksen hallitsema ankaran isällinen. Näin karkeasti jaoteltuna.

Noin muuten vastamerkit voisi jakaa karkeasti, että oinas on minäkeskeinen ja toimii muilta kyselemättä, vastamerkkinsä vaaka on me-henkinen ja elää toisten kautta. Härkä edustaa muutosvastarintaa ja skorppioni uudistumista, ns nahkansa luontia. Kaksonen on viestinviejä ja jousimies etsii totuutta ja omaa pakkkaansa siinä. Leijona on tulinen ja lämmin draamailija, egoistinen, kun taas vesimies kylmäpäinen yhteiskuntien uudistaja, ei niin minäkeskeinen. Neitsyt on käytännönläheinen analyytikko ja havannoi ympäröivää maailmaa tarkasti, mutta kala elää aina hieman mielikuvitusmaailmassaan.

Vierailija
11955/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata kysymyksiisi muuten kuin että Cheek eli Jare Tiihonen on mielestäni melko malliesimerkki kaurismiehestä. Rahan- ja vallanhimon eteen ainakin näkevät vaivaa, mikäli se siis maksaa vaivan. Saa tulla ampumaan kommentin alas, jos on parempaa tietoa!

Vierailija
11956/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona on paras, itsekin olen ja kun astun vaikkapa luokkahuoneeseen niin kyllä minut huomataan, leijonaharja ja punaiset vaatteet sopii minulle, mieheni on härkä, sellainen kaksinaamainen tyyppi ja kotityranni. Ja mustasukkainen.

Vierailija
11957/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka itsepäinen härkä voi olla? Härkä ei kai muuta mielipiteitään helposti?

Härkäpää on yhtä järkkymätön mielipiteissään kuin sementtiin valetut kintut, eli ei liikahda sitten millään.

Vierailija
11958/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona on paras, itsekin olen ja kun astun vaikkapa luokkahuoneeseen niin kyllä minut huomataan, leijonaharja ja punaiset vaatteet sopii minulle, mieheni on härkä, sellainen kaksinaamainen tyyppi ja kotityranni. Ja mustasukkainen.

Omahyväisempää ja itsekkäämpää merkkiä ei olekaan kuin leijona. Leijonat kun eivät osaa jakamisen jaloa taikaa, vaikka näiden tulisi oppia tuomaan valoa muidenkin kuin omaan elämäänsä.

Vierailija
11959/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on kurinalainen, kunnianhimoinen ja sisäänpäin kääntynyt merkki.

Jos vitsaillaan niin kaikki kauriit asuvat Turussa ja ovat introvertteja.

Vierailija
11960/12684 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin on skorppari: puhuu ilman että sanoo mitään. Luksuselämä maistuu. Viisautta ei ole.

Aika monta kuvaukseen sopivaa skorpionia tunnen tavan tallukoidenkin keskuudesta. Itseäni on eniten hämmentänyt se, että kyseisen merkin edustajistoa pidetään aina jotenkin erityisen syvällisinä ihmisinä, vaikka useimmiten nämä paljastuu sitä pintakiiltoa ihannoivaksi pintaliitoporukaksi. - sivukommentti