Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset vähän iloisempia ilmeitä niihin tinder kuviin.

Vierailija
14.02.2026 |

En halua mitään hapannaamaa katsella. Aika totisia naamoja naisilla on että onko myrkkysieni syöty just ennen kuvaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yli 40 v naisten ilmeet on sellaisia ettei huvita tutustua.

Vierailija
2/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderkuva on yhdyssana, ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää ettei löydy sitä 190+, rikasta alfaa niin se näkyy naamassa.

Vierailija
4/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin yli 40 v naisten ilmeet on sellaisia ettei huvita tutustua.

Ketä sää ny saisikkaan

Vierailija
5/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just katselin tossa yhtä 70+ aristokraattimiestä, joka etsii vaimoa, jonka kanssa jakaa omaisuus. Koiran pitää tykätä naisesta, joten helppo homma. Asuu Englannissa, mutta se ei haittaa. 

Vierailija
6/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tindermies sanoi eka treffeillä hymyile enemmän, ole iloisempi. Eipä siinä, että vitutti ja ilmeeni synkkeni vaan ja kohta nousin pöydästä ja poistuin sanomatta mitään 😂

Vierailija
7/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderkuva on yhdyssana, ei mulla muuta.

Kiva kun kävit! Jes! 

Vierailija
8/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tindermies sanoi eka treffeillä hymyile enemmän, ole iloisempi. Eipä siinä, että vitutti ja ilmeeni synkkeni vaan ja kohta nousin pöydästä ja poistuin sanomatta mitään 😂

Eli mies ns. voitti.

Vierailija
9/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ei hymyile tutustuakseen ollenkaan, alkaa kommunikoida hymyllä vasta sitten kun tutustuttu lähemmin, miehellä pitäisi olla silloin sen ensikohtaamisen iloinen ilme. 

Vierailija
10/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku ei naurata. 

Vierailija
11/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ns. voitti.

Kuka tommosella valittajalla mitään tekee. Menee hymysuun kanssa vaan treffeille, niin ei tarvitse heti alkaa ojentamaan kuin opettaja. 

Vierailija
12/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna syy nauraa. Miehillä tinderissä vain vaatimuksia ja narsistista omien mieltymysten miettimistä sen sijaan että täyttäisitte edes bare minimum vaatimukset siitä, että saisitte sen mätsin tai pääsisitte treffeille. Vähemmästäkin menee naama näkkärille kun joutuu teitä katselemaan ja kuuntelemaan

Vierailija
13/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katselin tossa yhtä 70+ aristokraattimiestä, joka etsii vaimoa, jonka kanssa jakaa omaisuus. Koiran pitää tykätä naisesta, joten helppo homma. Asuu Englannissa, mutta se ei haittaa. 

Siellä Englannissa on naisia varmasti jo tyrkyllä. 

Vierailija
14/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kun pitää väännellä naamaa luonnottomiin asentoihin. Lisäksi pitää löytää sopiva kuvakulma ja valistus. Ai niin ja vielä meikkikin. Joo, ei pysty hymyilemään.

Vierailija
15/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset käyvät jopa kauneusleikkauksissa nostamassa suunpieliään ylöspäin, jotta näyttävät koko ajan ystävälliseltä ja hymyilevältä. He deittailevatkin sitten dubaissa ja monacossa. Voitte miettiä, miksi naisilla ja tytöillä ei ole pienintäkään syytä miellyttää teitä

Vierailija
16/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain keskinkertaisuudet roikkuvat tinderissä ja muissa deittipalveluissa. 

Vierailija
17/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä Englannissa on naisia varmasti jo tyrkyllä. 

Ensin tosin pitää lähettää tälle ukolle kymppitonni, koska tämän koira oli joutunut sairaalaan, ja hänen pankkitili ei juuri sillä hetkellä toimi👍👍

Vierailija
18/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain keskinkertaisuudet roikkuvat tinderissä ja muissa deittipalveluissa. 

Jaa. Itse teen niin paljon töitä ja kalenteri on täynnä muita asioita, ettei ole aikaa notkua missään harrastus- tai pariutumispaikoissa, enkä usko että sellaisista kumppania löytäisinkään. Haluan samanlaisen tyypin, joka keskittyy työntekoon ja perheeseen, eikä jahtaamaan sosiaalisia elämyksiä tai bilekokemuksia. Missäpä muualla tapaisimme kuin jossakin tällaisessa sovelluksessa.

Vierailija
19/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Botuliini on osaamattomissa käsissä hengenvaarallinen. Botuliinitoksiini, tuttavallisemmin botox, jättää vaarallisuudessaan taakseen arsenikin, sariinin ja monet muut kauhua herättävät myrkyt. Vain yksi gramma botuliinia voi tappaa miljoona ihmistä. Hajuton ja mauton myrkky aiheuttaa kuoleman lamauttamalla hengityselimistön." Lähde: Yle

Oon mieluummi ryppyinen ja huuleton kun otan tota tavaraa kroppaani!!! 

Vierailija
20/20 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakusessa on 25 plus ikäinen komea mies jonka taso on vähintään 9. Itsehän olen 10

Hymyilen kyllä.

N79

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi