Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aurinkomerkiltäni vaaka, nousumerkiltäni skorpioni. Ja koen kyllä, että kummankin kuvaus sopii minuun todella hyvin. Olen ollut aina todella diplomaattinen, varon suututtamasta ketään niin paljon, että välillä unohdan itseni pyrkiessäni miellyttämään muita. Tulen toimeen ihmisten kanssa tosi hyvin ja oikeudenmukaisuus on mulle todella tärkeä asia niin siviilielämässä, kuin töissä. Isot asiat pystyn päättämään hetkessä mutta pieniä, ihan typeriä juttuja vatuloin sitten ikuisuuden. Iän myötä on alkanut tuo nousumerkki puskemaan enemmän esiin, etenkin työelämässä. Olen myös monesti kuullut, että moni on luullut minun olevan skorpioni.
Uskon että tuo skorpioni vielä lisää vaa'an oikeudenmukaisuutta ja tuo juurikin sellaista kaivattua rohkeutta ja vahvuutta vaa'an käytökseen ja tekoihin jos muutoin ei kartalta löydy ns.vahvoja sijainteja. Vaaka puolestaan pehmentää skorpionin ehdottomuutta ja pystyy näkemään useampien osapuolten näkemykset.
Olen huomannut, että Jousimies lupaa ja suunnittelee asioita lämpimikseen (esim. kyläilyä), mitään ei sitten kuitenkaan toteudu. Muuten hyvä merkki, mutta turhan lupailun voisi jättää.
Jahas, täällä on vähiten neitsyitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että Jousimies lupaa ja suunnittelee asioita lämpimikseen (esim. kyläilyä), mitään ei sitten kuitenkaan toteudu. Muuten hyvä merkki, mutta turhan lupailun voisi jättää.
Jouskareilla kun on tulimerkkien tapaan monta rautaa tulessa, niin tuskin itsekään aina muistavat, että mistä ovat tulossa ja minne pitäisi olla menossa... Muutenkin niin herkästi innostuvia, että lähteehän siinä laukalle Kentaurin sielunelämällä. Kesytysyritykset on tuomittu epäonnistumaan. Kaikella rakkaudella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouskareilla kun on tulimerkkien tapaan monta rautaa tulessa, niin tuskin itsekään aina muistavat, että mistä ovat tulossa ja minne pitäisi olla menossa... Muutenkin niin herkästi innostuvia, että lähteehän siinä laukalle Kentaurin sielunelämällä. Kesytysyritykset on tuomittu epäonnistumaan. Kaikella rakkaudella!
Silti, rasittavia oharit ja turhan lupailut
Jos olisi pakko valita mies jommastakummasta niin kumman valitsisitte ja miksi:
Vaaka, kuuRapu, merkuriusSkorpioni, venusLeijona, marsSkorpioni
vai
Oinas, kuuRapu, merkuriusOinas, venusVesimies, marsVaaka
?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi pakko valita mies jommastakummasta niin kumman valitsisitte ja miksi:
Vaaka, kuuRapu, merkuriusSkorpioni, venusLeijona, marsSkorpionivai
Oinas, kuuRapu, merkuriusOinas, venusVesimies, marsVaaka
?
Noista arvelisin jälkimmäisen paremmaksi. En pidä vaaoista. Toisaalta huonot kokemukset on vaakanaisista, ei niinkään miehistä mutta liekö niilläkään sen enempää korvien välissä on kuin miellyttämisenhalu. En pidä teeskentelystä ja mielistelystä. Eihän tuo itseensä käpertyvä minäminä-rapu innosta, mutta kuumerkkinä ehkä parempi kuin aurinkomerkkinä. En vaan tiedä kumman minäkeskeisyyttä korostaa enempi, vaakan vai oinaan. Merkurius oinaassa on varmaan reipasta seuraa, juttu luistaa, mutta skorppari voi tehdä teräviä tarkkanäköisiä havaintoja. Marsvaaka ei saa kyllä mitään aikaiseksi ja venusvesimies voi olla pervo tai muuten liian uudistuksellinen minun makuuni rakkaudessa, että siinä venusleijona ja marsskorppari mieluummin. Hankala valinta :D
Kirjoitin tuolla aiemmin että entäpä jos horoskooppi kertoo siitä millainen haluat olla, ei vain tai ei pelkästään millainen olet? Tämä aurinkovaaka/noususkorppari ainakin oli täysin rakastunut itseensä ja jos minun pitäisi rakentaa unelmakartta niin kyllä melkein tekisin oman karttani aurinko-oinaana/kuukalana. Nousevalta olisin myös tarkkailijaneitsyt ja maanläheistä härkää kartalle kiitos myös. Teeskentelijävaakaa en ottas kartalle lainkaan enkä kaksinaamaista kaksosta. Pimeydenlähettiläs-skorppionia en myöskään koska pidän valosta. Outoa vesimiestä minussa ei ole, mutten pistäisi pahaksi vähässämäärin, enkä leijonaa mutta paljon leijonaa olisi minulle liikaa draamaa. Ravut liian helpostiloukkaantuvia itsensäsäälijöitä, joten en kaipaisi. Jousimiehestä, kauriista en osaa sanoa oikein mitään. Kauris on uraohjus mutta olen toimeen aina tullut ja jouskarit jääneet etäisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kerta itseanalyysiä toivottiin niin voisin kokeilla; aurinko oinas, kuu ja nouseva vaaka. Merkurius ja venus oinas, mars jousimies.
Tulipainotteisuudesta vois äkkiseltään olettaa minun olevan aktiivinen, mutta olen enemmänkin passiivinen. Jotkut asiat on kevyt aloittaa, mutten pidä itseäni silleen aloitteellisena, koska usein jään mieluummin vetelehtimään. Ei siis kovin oinasmaista. Joko nuo vaakasijainnit tasapainottaa, tai sitten nämä on höpöhöpö juttuja
Ketjussa aiemmin sanottiin jousimiehiä vetelyksiksi että tekeekö jousimies tuon kun toiminnanplaneetta mars siinä?
Minä ja mieheni molemmat skorpioneja. Tullaan hyvin toimeen toistemme (31v.) ja muiden ihmisten kans. Molemmilla laaja ystäväpiiri. Molemmilla myös omat menot. Mustasukkaisia sopivassa suhteessa, ei kontrolloida kuitenkaan sairaalloisesti toisten menoja. Työpaikoissamme tullaan toimeen, riitoja ei ole ollut, en ole kuullut että kukaan olisi ollut työhömme ja ihmissuhteisiin pettynyt. En siis ymmärrä, mistä johtuu tuo "viha" skorpioneja kohtaan 😀
Vierailija kirjoitti:
Jep, neitsyillä on muutakin tekemistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt täällä hei. En ehtinyt aiemmin paikalle, kun piti organisoida, analysoida, järjestellä, siivota, lokeroida, käydä suihkussa, silittää ja kiilottaa kengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, ekaa kertaa osuin tänne ja tää vika sivu riitti. Morjens!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuolla aiemmin että entäpä jos horoskooppi kertoo siitä millainen haluat olla, ei vain tai ei pelkästään millainen olet? Tämä aurinkovaaka/noususkorppari ainakin oli täysin rakastunut itseensä ja jos minun pitäisi rakentaa unelmakartta niin kyllä melkein tekisin oman karttani aurinko-oinaana/kuukalana. Nousevalta olisin myös tarkkailijaneitsyt ja maanläheistä härkää kartalle kiitos myös. Teeskentelijävaakaa en ottas kartalle lainkaan enkä kaksinaamaista kaksosta. Pimeydenlähettiläs-skorppionia en myöskään koska pidän valosta. Outoa vesimiestä minussa ei ole, mutten pistäisi pahaksi vähässämäärin, enkä leijonaa mutta paljon leijonaa olisi minulle liikaa draamaa. Ravut liian helpostiloukkaantuvia itsensäsäälijöitä, joten en kaipaisi. Jousimiehestä, kauriista en osaa sanoa oikein mitään. Kauris on uraohjus mutta olen toimeen aina tullut ja jouskarit jääneet etäisiksi.
Huh kuulostatpas kapeakatseiselta ja varsin tuomitsevalta tapaukselta. Muistuttaisin jotta kaikissa merkeissä on hyviä ja huonoja puolia. En oikein saanut myöskään kiinni jotta millä lailla mielestäsi tuo vaaka olisi itseensä rakastunut, siksikö jos hänellä on mahdollisesti hyvä kroppa kun tykkää kuitenkin liikuntaa harrastaa?
Taitaa olla tätä perisuomalaisuutta kun pitää olla niin maanläheistä ja hissukkaa, et jos on vähänkin räiskähtelevämpi ja itsevarmempi persoona niin heti kivitetään.
Terkuin: oinas jolla on sitä härkääkin kartalla, mutta oon rohkeasti itseni anteeksi pyytelemättä
En ole koskaan pitänyt horoskooppimerkistäni ravusta, identifioidun enemmän kaloiksi. Olisiko horoskooppimerkikin vaihtaminen nykyisin mahdollista?
Aurinkokauris oon ja mun lempparit:
Kaksonen, antaa tällaiselle ylivakavalle elämää suorittavalle jäyhälle jököttäjälle aina uutta motia ja energiaa innistuneisuudellaan, lapsenomaisella idealismillaan ja poukkoilevalla ajattelullaan. Näiden seurassa hymyilen ja nauran enemmän kuin muiden kanssa ja he jotenkin vaivattomalla tavalla saavat mut innostumaan ja heittäytymään. Täydellinen vastakohta itselleni.
Jousimies, nautin siitä välittömästä suoruudesta ja kaunistelemattomuudesta, voimme käydä antoisia ja avattavia keskusteluja etenkin aiheista joista olemme eri mieltä, kumpikaan ei loukkaannu henkilökohtaisesti kun ymmärtää asioiden olevan asioita ja tunteiden tunteita. Kiihtyy nopeasti mutta niin myös laantuu, ei jää jumiin tunteisiinsa. Intohimoinen ja erittäin lojaali jos saa pitää oman vapauden ja itsenäisyyden tunteensa. Todella lempeä ja toiset huomioiva merkki, osaa ilmaista itseään selkeästi.
Skorppari, heissä vetoaa todella omituinen huumori, samoin suoruus, tunnen magneettisen seksuaalienergian joka tekee heistä addiktoivia minulle. Nautin siitä että heillä on todella poikkeavia ja tabuluonteisiä ajatuksia joista heillä on tarve keskustella ja mikään aihe ei pelota heitä.
Oinas, suoruus ja energisyys, aivan valloittavia ihmisiä joiden seurassa helppo olla
Rapu, ristiriitaisesti suhtaudun, en aina pidä siitä että jotenkin en pysty pitämään tunteitani taka-alalla heidän seurassaan ja he porautuvat niihin, mutta heiltä saa myötätuntoa pyytämättä. Miinuksena että älyllinen keskustelu ei aina onnistu, heidän vuorovaikutuksensa kumpuaa suoraan tunteista käsin. Ihanan huolehtivaisia ja lämpimiä ihmisiä jos kaipaa tulla kohdatuksi omana itsenään.
Vaaka, vaivatonta seuraa, kaikki aiheet on sallittu, aika kuluu kuin siivillä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt horoskooppimerkistäni ravusta, identifioidun enemmän kaloiksi. Olisiko horoskooppimerkikin vaihtaminen nykyisin mahdollista?
Oletko tsekannut nousevan merkin ja kuumerkin? Jompikumpi voi kaloissa. Tai sitten aurinko 12. huoneessa. Tai aurinko-neptunus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tsekannut nousevan merkin ja kuumerkin? Jompikumpi voi kaloissa. Tai sitten aurinko 12. huoneessa. Tai aurinko-neptunus.
Olen nousuvaaka ja kuukauris. Noita muita en tiedä, pitää ne vielä laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vai rakastunut itseeni :D No, onhan se luonnehdinta tuokin, huvittaa kyllä ihan älyttömästi. Teeskentelijää musta ei saa millään, puhun asiat suoraan, tosin en töksäyttelemällä vaan asiallisesti. Työnkin puolesta pakko hoitaa myös hankalat asiat ja tilanteet suoraan.
Noh, varmaankin hyvin yllättäen minut noususkorppariksi voisi tunnistaa silmistäni, sillä ovat ajoittain hyvinkin intensiiviset sekä ns.läpi porautuvat vaikka itse olisinkin mielestäni hyvin chillisti vain, mutta joku jopa kuulema kokenut ennen kun minuun paremmin tutustunut, jotta minun mietteissä oleva katse/ilme on pelottava xD Sitten yllättynytkin kun olenkin kuulema niin mukava ja hyvällä lailla höpsö :D
Omaan myös suht terävät ja erottuvat kasvonpiirteet yhdistettynä kuitenkin sydämmen mallisiin kasvojen muotoon eli liekkö sitte skorppari+vaaka yhdistettynä? :D
Hiukseni ovat taas luontaisesti melko vaaleat joksikin vaaleaa raitaa täynnä ja ulottuvat alaselkään sekä ovat kohtalaisen paksut.
Kropaltani olen melko urheillullinen sekä suht vahva/lihaksikas, ja minun on suht helppo saada lihaksistoa kehitettyä. Omaan myös kuitenkin naisellisiakin muotoja mm.suht isohko rintavarustus ja vissiin ihan hyvä takapuoli sillä sitä moni muistaa aina kehua ja ihmetellä :D
Puketumustyyli vaihtelee päivän ja fiiliksen mukaan. Välillä hyvinkin tummapainotteisesti nahkatakkiin sekä korkeisiin korkoihin sekä ripaus pientä rock-henkisyyttä kun taas toisena päivänä suosin kirkkaita ja rohkeita värejä, erityisesti punainen on voimavärini. Myös rennot ja urheilulliset vaatteet miellyttävät omaa silmää. Mikä ei puolestaan tuntuisi itseltä lainkaan olisi hyvin pliisu/neutraali sävymaailma ja vaatetus.
T: Se kuka kirjoitti tuon kuvailun itsestään :)