Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11901/12684 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitteleekö kuuRapu tunteitaan?

Mistä tällainen ajatus? Tämähän on hyvin tunteellinen ja herkkä kombo. Itse olen skorpioni, jolla kuu ravussa ja luulen sen lisäävän äidillisyyttä ja suojelevia tunteita rakkaita kohtaan.

Vierailija
11902/12684 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toiminnan planeetta mars(vaaka) on huoneessa 12., tarkoittaako se normaalia vahvempia psyykkisiä kykyjä?

Entäpä mitä meinaa venus(härkä) huoneessa 8., johon lisäksi osoittaa yod, eli jumalan sormi?

Kopioitu: MARS12.huoneessa on periaatteessa hankala koska Mars on energian lähde ja 12.huoneessa ei helposti voi voimavarjojaan ilmaista. Henkilö voi työskennellä mielellään yksin vaatien tilaa ja rauhaa tai ärsyyntyen niiden puutteesta. Hän voi olla tuottelias jos rauhaa löytyy tai hän valmistelee itseään ja töitään muilta piilossa yllättäen valmiilla saavutuksillaan. Negatiivisesti hän saattaa piilotella tekojaan ja itsekkyyttään ja jättää mainitsematta kuutamokeikat tai pankkikeikat. Halu käyttää oikopolkuja tai jättää jälkeensä hämäriä asioita, voivat seurata kohtalon mukana. Alemmuudentunne purkautuu kilpailunhaluna tai aggressiivisuutena, haluna uhmata ja alistaa muita - tai viimein haluna alistaa alistaja ja halujen lähde itsessä. Haudottu viha ja tuska voivat olla räjähdysten syynä tai motiivina hajottaa valmiita elämänkuvioita. Seksuaalisuus voi ilmetä epäsuoraan tai alitajunta käsittelee omaa seksuaalisuutta pitkään. Esim. Picasso.

Lähde http://www.raimonikula.net/wayfare.htm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/12684 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on mo de. Ai niin, eihän se oo ees horoskooppi vaan se vit tupää joka poistaa keskustelut.

Vierailija
11904/12684 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki tai merkit on sellaisia, jotka ei ole suoria, on herkkiä, viihtyy kotona ja tutussa pienessä seurassa, ei pidä hoputtamisesta ja huolehtivat muista kanssaihmisistä?

Itse sovin tähän täydellisesti miinus tuo "ei ole suora". Olen Neitsyt. Myös äitini joka on Rapu sopii tähän kuvaukseen hyvin.

Vierailija
11905/12684 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä merkki tai merkit on sellaisia, jotka ei ole suoria, on herkkiä, viihtyy kotona ja tutussa pienessä seurassa, ei pidä hoputtamisesta ja huolehtivat muista kanssaihmisistä?

Sanoisin, että vesimerkit

Maamerkeistä osuu sekä härkään että neitsyeen. Myös muutama tuntemani vesimies edustaa tällaisia piirteitä omaavia ihmisiä. Lisäksi sopii tuntemiini rapuihmisiin.

Vierailija
11906/12684 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina hymyilyttää, että tätä ketjua kritisoivat lienevät suurella todennäköisyydellä maamerkin edustajia, ehkä eniten kauriita ja neitsyitä. Eivätkö maamerkit olekin tähtimerkeistä eniten järkeviä jalat maassa -ihmisiä? Kauris on kyllä ihanan järkevä ja tunnollinen, varmaan kaikissa asioissa. Jos olisin työnantaja ja hakisin työntekijää, saattaisin salaa suosia kaurista. Ei varmaan kukaan koskaan missään ikinä ole kuullut kauriin valittavan, että on liikaa töitä. :D

Tunnen useita kaurismerkkisiä, jotka kylläkin tekevät ahkerasti töitä, jopa pakkomielteisyyteen asti, mutta osaavat toisaalta valittaakin aiheesta tämän tästä...

Useimmat heistä jalat maassa, kunnollisia, tunnollisia.

Samat sävelet toisesta maamerkistä eli neitsyistä.

Vierailija
11907/12684 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua aina hymyilyttää, että tätä ketjua kritisoivat lienevät suurella todennäköisyydellä maamerkin edustajia, ehkä eniten kauriita ja neitsyitä. Eivätkö maamerkit olekin tähtimerkeistä eniten järkeviä jalat maassa -ihmisiä? Kauris on kyllä ihanan järkevä ja tunnollinen, varmaan kaikissa asioissa. Jos olisin työnantaja ja hakisin työntekijää, saattaisin salaa suosia kaurista. Ei varmaan kukaan koskaan missään ikinä ole kuullut kauriin valittavan, että on liikaa töitä. :D

Tunnen useita kaurismerkkisiä, jotka kylläkin tekevät ahkerasti töitä, jopa pakkomielteisyyteen asti, mutta osaavat toisaalta valittaakin aiheesta tämän tästä...

No mites minä kun olen kauris, nouseva jousimies ja kuu kaksonen 🤔🤫

Vierailija
11908/12684 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun kaipaisi enemmän juttua millainen ihminen kokee olevansa ja mitkä hänen merkkinsä ovat. Liikaa on tuota listausta omista merkeistä ja kumppanien merkeistä ja perään kysymys: millainen olen ja mikä yhteensopivuus? Pitäisi kai ihmisen tuntea itse itsensä eikä kysellä merkeiltä. Olisi kiinnostavampaa lukea kun ihminen sanoisi millainen on ja mitkä merkit, niin voisi nekin, jotka ei astrologiaa tunne tai usko siihen, saada tarkasteltavaksi että täsmääkö merkit ihmisen persoonaan ja mikä merkki voisi vaikuttaa mitäkin tempperamenttia esimerkiksi.

Tämä kuulostaisi hauskalta idealta, joten minäpä koitan kertoa itsestäni sekä merkeistäni :)

Sanoisin jotta olen perusluonteeltani melko leppoisa, huumorintajuinen ja rento tyyppi, ja omaan optimistisen elämänasenteen. Innostun helposti kaikesta uudesta sekä olen toisinaan melko rämäpää, sillä erityisesti kaikenlaiset seikkailuradat yms adrenaliinia tuottavat aktiviteetit ovat mielestäni aivan parhautta, sillä rakastan haastaa ja ylittää itseni. Ylipäätään liikunta on minulle yksi elinehto :D

Haluan jotta kaikilla olisi mm. työpaikalla hyvä ja helppo olla, eikä ketään syrjittäisi. Mielestäni hyvä ohjenuora jotta kohtelee toisia siten miten haluaisi itseään kohdeltavan. En lainkaan ymmärrä sitä jos toisista vain aina huonoa/mollaavaan sävyyn puhutaan taikka yritetään itseään ns.pönkittää toisten kustannuksella näkemättä niitä omia virheitä. Myös ahdasmielisyys ja kateus ovat itselle asioita mitä en ymmärrä, sillä minusta on tavattoman hienoa ja insipiroivaa jos joku on löytänyt oman juttunsa/polkunsa elämässä ja sen ei aina tarvitse olla se ns.perinteinen polku jotta se olisi ainoa oikea.

Olen monen yllätykseksi leppoisan ulkokuoreni alla kuitenkin myös melko voimakastahtoinen ja tempperamenttinen, erityisesti jos on kyse minulle rakkaista ihmisistä, niin aivan varmasti puolustan ja tuen rakkaimpiani viimeiseen asti. En myöskään anna kenenkään sanella elämääni, vaan teen itse päätökseni miten olla ja elää. Tietenkin tosin myös tehden kompromisseja, koska en halua mikään uppiniskainen olen-aina-oikeassa jyräkään olla :D

Koen jotta olen tavallaan melko kompleksinen tapaus, sillä olen toisinaan lapsenmielinen höpsö koheltaja kun toisessa hetkessä taas elämän kysymyksiä, filosofiaa ja syvyyksiä tutkiva vahva ja lujatahtoinen tyyppi johon voi läheiset turvautua. Kuitenkin loppujen lopuksi nämä piirteeni ovat sulassa sovussa ollen harmoniassa ja tasapainossa :D

Sijaintini ovat: noususkorpioni, aurinkovaaka, kuukaksonen, neitsytmerkurius, venus- ja marsleijona.

Huonesijainteina mistä planeetat löytyy, on eniten 9- (jousimies) ja 10 (kauris) huonetta ja myös 1 (oinas) huoneesta löytyy myös melko paljon asteroideja sekä pluto.

Vierailija
11909/12684 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on mo de. Ai niin, eihän se oo ees horoskooppi vaan se vit tupää joka poistaa keskustelut.

Muutama sivu taaksepäin pahin oli kärpänen.

Vierailija
11910/12684 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka itsepäinen härkä voi olla? Härkä ei kai muuta mielipiteitään helposti?

Vierailija
11911/12684 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun kaipaisi enemmän juttua millainen ihminen kokee olevansa ja mitkä hänen merkkinsä ovat. Liikaa on tuota listausta omista merkeistä ja kumppanien merkeistä ja perään kysymys: millainen olen ja mikä yhteensopivuus? Pitäisi kai ihmisen tuntea itse itsensä eikä kysellä merkeiltä. Olisi kiinnostavampaa lukea kun ihminen sanoisi millainen on ja mitkä merkit, niin voisi nekin, jotka ei astrologiaa tunne tai usko siihen, saada tarkasteltavaksi että täsmääkö merkit ihmisen persoonaan ja mikä merkki voisi vaikuttaa mitäkin tempperamenttia esimerkiksi.

Tämä kuulostaisi hauskalta idealta, joten minäpä koitan kertoa itsestäni sekä merkeistäni :)

Sanoisin jotta olen perusluonteeltani melko leppoisa, huumorintajuinen ja rento tyyppi, ja omaan optimistisen elämänasenteen. Innostun helposti kaikesta uudesta sekä olen toisinaan melko rämäpää, sillä erityisesti kaikenlaiset seikkailuradat yms adrenaliinia tuottavat aktiviteetit ovat mielestäni aivan parhautta, sillä rakastan haastaa ja ylittää itseni. Ylipäätään liikunta on minulle yksi elinehto :D

Haluan jotta kaikilla olisi mm. työpaikalla hyvä ja helppo olla, eikä ketään syrjittäisi. Mielestäni hyvä ohjenuora jotta kohtelee toisia siten miten haluaisi itseään kohdeltavan. En lainkaan ymmärrä sitä jos toisista vain aina huonoa/mollaavaan sävyyn puhutaan taikka yritetään itseään ns.pönkittää toisten kustannuksella näkemättä niitä omia virheitä. Myös ahdasmielisyys ja kateus ovat itselle asioita mitä en ymmärrä, sillä minusta on tavattoman hienoa ja insipiroivaa jos joku on löytänyt oman juttunsa/polkunsa elämässä ja sen ei aina tarvitse olla se ns.perinteinen polku jotta se olisi ainoa oikea.

Olen monen yllätykseksi leppoisan ulkokuoreni alla kuitenkin myös melko voimakastahtoinen ja tempperamenttinen, erityisesti jos on kyse minulle rakkaista ihmisistä, niin aivan varmasti puolustan ja tuen rakkaimpiani viimeiseen asti. En myöskään anna kenenkään sanella elämääni, vaan teen itse päätökseni miten olla ja elää. Tietenkin tosin myös tehden kompromisseja, koska en halua mikään uppiniskainen olen-aina-oikeassa jyräkään olla :D

Koen jotta olen tavallaan melko kompleksinen tapaus, sillä olen toisinaan lapsenmielinen höpsö koheltaja kun toisessa hetkessä taas elämän kysymyksiä, filosofiaa ja syvyyksiä tutkiva vahva ja lujatahtoinen tyyppi johon voi läheiset turvautua. Kuitenkin loppujen lopuksi nämä piirteeni ovat sulassa sovussa ollen harmoniassa ja tasapainossa :D

Sijaintini ovat: noususkorpioni, aurinkovaaka, kuukaksonen, neitsytmerkurius, venus- ja marsleijona.

Huonesijainteina mistä planeetat löytyy, on eniten 9- (jousimies) ja 10 (kauris) huonetta ja myös 1 (oinas) huoneesta löytyy myös melko paljon asteroideja sekä pluto.

Luin tätä sun juttua ja kieltämättä heti tuli mieleen vaaka ja vähän kaksonenkin ja jousimies (vaikka jousimiehessä ei planettoja vissiin ollutkaan, mutta sen huoneessa).

Vierailija
11912/12684 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sanoisin, että vaikuttat persuhäräsltä

Vierailija
11913/12684 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset lienee pahin. Omien kokemusteni perusteella elämässäni olleet kaksoset ovat olleet jollain tavalla kieroja ja naureskelleet mokilleni monta vuotta, sekä kertoneet asioitani eteenpäin. Myös olen huomannut, että minun naruttaminen on ollut suorastaan elämäntehtävä.

Rapu, Kalat ja Vesimies ovat lähimpänä omaa arvomaailmaa.

Vierailija
11914/12684 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kun kerrotte että mikä paras tai pahin merkki niin voisitteko kertoa myös sukupuolen ja suhteenne kyseisen merkin edustajaan/edustajiin. Eli petkuttiko teitä esim naiskaksonen vai mieskaksonen ja onko kokemuksenne parisuhteista vai ystävyyssuhteista jne.

Vierailija
11915/12684 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kyllä löytyy noita merkkien ominaisuuksia sinusta antamasi kuvailun perusteella. Olisi vielä mielenkiintoista kuulla, että pystyisikö sinun ulkoisesta olemuksestasi lainkaan arvaamaan mitään noita sijainteja mm.noususkorpionin?

Jokseenkin muuten kuulostat rakkaalta leijonaystävältäni juurikin tuossa läheisten tukemisessa ja puolustamisessa, sillä ystäväni aikoinaan kävi yhdellä stalkkarieksälleni pitämässä tulenkivenkatkuisen puhuttelun jättää minut rauhaan. Muutoin tämä ystävä on niin leppoisa ja lauhkea tapaus, mutta suuttuessaan silmät suorastaan lyövät tulta.

Olen ymmärtänyt jotta on vissiinkin hyvin leijonamainen ominaisuus, että pidetään siitä omasta "laumasta" huolta.

Laittakaahan ihmiset lisää kuvailuja ja merkkejänne tulemaan, näitä on kiva tutkailla!

Vierailija
11916/12684 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, Jousumies.

Pahin skorpioni, vaikeita ihmisiä kaikin tavoin.

Vierailija
11917/12684 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja pahin merkki on mielestäni vesimies. Ainoastaan vesimiehen merkissä syntyneissä on ihmisiä joita olen ikävöinyt. He voivat olla itsepäisiä, aivan mahdottomia joskus. Jopa hyvin itsekkäitä mutta taas yllättäen anteliaita. Nautin kovasti heidän seurastaan. Seikkalunhalu on plussaa. Paras ystävä on vesimies ja samoin aviomies. T. Joulukuun kauris

Vierailija
11918/12684 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras, Jousumies.

Pahin skorpioni, vaikeita ihmisiä kaikin tavoin.

Jousimies on hankala merkki. Töksäyttelevät ja käyttäytyvät miten sattuu. Skorppareiden kanssa tulee hyvin toimeen jos haluaa.

Vierailija
11919/12684 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mites minä kun olen kauris, nouseva jousimies ja kuu kaksonen 🤔🤫

Varmaankin kyllästyt helposti ja tarvitset vaihtelua. Tykkäät matkustella ja oppia uutta. Voi olla sitoutumiskammoa.

Vierailija
11920/12684 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aurinkomerkiltäni vaaka, nousumerkiltäni skorpioni. Ja koen kyllä, että kummankin kuvaus sopii minuun todella hyvin. Olen ollut aina todella diplomaattinen, varon suututtamasta ketään niin paljon, että välillä unohdan itseni pyrkiessäni miellyttämään muita. Tulen toimeen ihmisten kanssa tosi hyvin ja oikeudenmukaisuus on mulle todella tärkeä asia niin siviilielämässä, kuin töissä. Isot asiat pystyn päättämään hetkessä mutta pieniä, ihan typeriä juttuja vatuloin sitten ikuisuuden. Iän myötä on alkanut tuo nousumerkki puskemaan enemmän esiin, etenkin työelämässä. Olen myös monesti kuullut, että moni on luullut minun olevan skorpioni.