Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ammatti uteliaalle ja puheliaalle kaksosille?
puhelinmyynti
Kaksosten on osattava myydä. Radiojuontajan työ parempi vaihtoehto.
En osaa nimetä yhtä selkeesti pahinta merkkiä. Jotkut oinaat osaa olla ärsyttäviä, mutta jos keskustellaan kevyistä aiheista, ongelmia ei tule.
Itse olen leijona ja nouseva vesimies
Huomaan, että minuun suhtaudutaan jonkinlaisella varauksella, harvat uskaltavat lähestyä. Aurinko vesimiehessä, nouseva merkki skorpioni. Kuu ja venus vesimiehessä.
Tekeekö skorpioni tuolla joukossa sen "pelottavuuden"?
N50+
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että minuun suhtaudutaan jonkinlaisella varauksella, harvat uskaltavat lähestyä. Aurinko vesimiehessä, nouseva merkki skorpioni. Kuu ja venus vesimiehessä.
N50+
Varauksellisuus ei tarkoita pelottavuutta. Voi johtua tuosta vesimiehestä, joka on eläinradan outolintu.
Kuinka hyvin tällaiset henkilöt tulevat keskenään toimeen? Molemmat naisia
Aurinko rapu
Kuu jousimies
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaaka
Aurinko kauris
Kuu skorpioni
Merkurius kauris
Venus jousimies
Mars vesimies
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää hörhöily ikinä lopu?
"Never stop the madness, ja kohta vedetään taas"
John Corbett aurinkohärkä ja kuukalat, vaimonsa Bo Derek aurinkoskorpioni ja kuurapu.
Dadada kirjoitti:
Aurinko rapu
Kuu jousimies
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaakaAurinko kauris
Kuu skorpioni
Merkurius kauris
Venus jousimies
Mars vesimiesPikaisesti arvioituna hyvin. Kauris ja rapu ovat vastamerkkejä, vesi ja maa. Vesi kastelee maan joka alkaa kasvaa. Rapu on yliseksuaalinen ja tuolla Kauriilla löytyy toista yliseksuaalista merkkiä skorpionia joten nussimista riittää, vaikka kauris onkin yleensä tällä sektorilla heikko. Ravun kuu on jousimiehessä ja tuo levottomuutta, ehkä liikaakin. Rapu on yleensä tyyni vesimerkki mutta voi myrskytä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Dadada kirjoitti:
Aurinko rapu
Kuu jousimies
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaakaAurinko kauris
Kuu skorpioni
Merkurius kauris
Venus jousimies
Mars vesimiesPikaisesti arvioituna hyvin. Kauris ja rapu ovat vastamerkkejä, vesi ja maa. Vesi kastelee maan joka alkaa kasvaa. Rapu on yliseksuaalinen ja tuolla Kauriilla löytyy toista yliseksuaalista merkkiä skorpionia joten nussimista riittää, vaikka kauris onkin yleensä tällä sektorilla heikko. Ravun kuu on jousimiehessä ja tuo levottomuutta, ehkä liikaakin. Rapu on yleensä tyyni vesimerkki mutta voi myrskytä välillä.[/quoai
Ai toinen oli nainen, sori en huomannu. Arvioin tilannetta mies ja nainen parisuhteen tai väljemmänkin suhteen kulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ammatti uteliaalle ja puheliaalle kaksosille?
puhelinmyynti
😂😂
Meillä on töissä kaksoset ja tekee viestinnän, markkinoinnin ja pr-hommia. Sopii siihen kuin nakutettu.
Vierailija kirjoitti:
N50+
Se juuri työntää luotaan pois.
Skorpparit ja ravut on panohulluja irstailijoita hyi.
Dadada kirjoitti:
Aurinko rapu
Kuu jousimies
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaakaAurinko kauris
Kuu skorpioni
Merkurius kauris
Venus jousimies
Mars vesimies
Aika ketkuja molemmat.
En ole koskaan tähän ketjuun mitään kirjoittanut, mutta olen UTELIAS KERTOKAAPA nyt JOKU MINULLE ja lainatkaa tää viesti että tajuan vastattu mulle. ELI MIKÄ TÄÄ HOROSKOOPPI JUTTU OIKEIN ON HYVÄT PARIT HUONOT PARIT yms. sorry cps lock oli päällä. En jaksa pyyhkiä korjata. Niin ja mikä aurinko / vesi maa . Mitä te oikein höpötätte anteeksi sana höpö?. Koska en ymmärrä ja HALUAN ymmärtää
Oli tutkittava asioita ihan netistä. Huomasin omalla horoskoopilla yhtäläisyyksiä. Olen tutkija. Olen optimisti. Kuuntelen ja opin. Olen jousimies horoskoopilta ja mies.
Vierailija kirjoitti:
Dadada kirjoitti:
Aurinko rapu
Kuu jousimies
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaakaAurinko kauris
Kuu skorpioni
Merkurius kauris
Venus jousimies
Mars vesimiesAika ketkuja molemmat.
Millä tavalla?
Jousimies, vesimies, leijona, vaaka, kalat.
😂😂