Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä että aurinko ja merkurius on samassa merkissä?
Kaikilla kolmella perheenjäsenelläni on aurinko+merkurius samoissa.Kaksoset-Kaksoset, Jouskari-Jouskari, Vesimies-Vesimies. Ja mitä tuo sitten kertoo kommunikoinnistamme? ,:D
Tietynlainen liikkuvuus ja vapaus yhdistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että miehen venusmerkki kertoo naisihanteesta, niin millainen nainen viehättää venus-Vesimiestä?
Ja mikä on miehiään Oinas jolla kuu Ravussa?
Mikä merkki kertoo naisen miesihanteesta? Minkälaanen on venus kalat nainen?
Olen lukenut, että naisella Mars kertoo miesihanteesta. Esim. jos naisen syntymäkartalla Mars on härän merkissä, nainen viehättyy härkämäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whoopie Goldberg ja Ivanka Trump skorpioneja
Haluaisinpa joskus tavata Whoopien, millainen hän on oikeasti. Alexa Chung on skorppari ja minusta ainakin ulospäin hyvin tyypillisen oloinen. Sairaan pelottava, täynnä itseään, vaikuttaa hyvin jääräpäiseltä ja minusta myös ärsyttävältä.
Alexa Chung ja Sanna Marin muistuttavat toisiaan, eli taitaa olla juurikin skorpparipiirre... Molemmilla sama vahvan pistävä katse sekä kovahko olemus.
Skorpioninaisissa (miehissä en ole samaa huomannut) on eräs inhottava piirre. Skorpioni katselee ensin sivusta tunnustellen ja aivan yhtäkkiä hyökkää..siis HYÖKKÄÄ aggressiivisesti sanallisesti ja pahimmillaan fyysisesti toisen kimppuun. Ugh.
Älä höpise. Itse ainakin haluan kuunnella mitä toisella on sanottavaa, ja jos innostun keskustelusta, voin olla aika (positiivisesti) temperamenttinen ja esitän lisäkysymyksiä tai jopa eriävän mielipiteen. Tällainenko katsotaan hyökkäävyydeksi?
Joku on hyökännyt fyysisesti kimppuusi? Tästä olisi mukava kuulla lisää, muutakin kuin johonkin syntymäaikaan perustuva analyysi :D Mitä mahdoit itse ensin tehdä? Vai olitteko molemmat kunnon kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whoopie Goldberg ja Ivanka Trump skorpioneja
Haluaisinpa joskus tavata Whoopien, millainen hän on oikeasti. Alexa Chung on skorppari ja minusta ainakin ulospäin hyvin tyypillisen oloinen. Sairaan pelottava, täynnä itseään, vaikuttaa hyvin jääräpäiseltä ja minusta myös ärsyttävältä.
Alexa Chung ja Sanna Marin muistuttavat toisiaan, eli taitaa olla juurikin skorpparipiirre... Molemmilla sama vahvan pistävä katse sekä kovahko olemus.
Skorpioninaisissa (miehissä en ole samaa huomannut) on eräs inhottava piirre. Skorpioni katselee ensin sivusta tunnustellen ja aivan yhtäkkiä hyökkää..siis HYÖKKÄÄ aggressiivisesti sanallisesti ja pahimmillaan fyysisesti toisen kimppuun. Ugh.
Älä höpise. Itse ainakin haluan kuunnella mitä toisella on sanottavaa, ja jos innostun keskustelusta, voin olla aika (positiivisesti) temperamenttinen ja esitän lisäkysymyksiä tai jopa eriävän mielipiteen. Tällainenko katsotaan hyökkäävyydeksi?
Joku on hyökännyt fyysisesti kimppuusi? Tästä olisi mukava kuulla lisää, muutakin kuin johonkin syntymäaikaan perustuva analyysi :D Mitä mahdoit itse ensin tehdä? Vai olitteko molemmat kunnon kännissä?
Älä höpise. Vakuutit itsekin kirjoittamani todeksi. Skorpioni katselee ensin sivusta tunnustellen ja aivan yhtäkkiä hyökkää..siis HYÖKKÄÄ aggressiivisesti sanallisesti = Itse ainakin haluan kuunnella mitä toisella on sanottavaa, ja jos innostun keskustelusta, voin olla aika (positiivisesti) temperamenttinen ja esitän lisäkysymyksiä tai jopa eriävän mielipiteen. Juuri tuollaista on skorpionin hyökkäilyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että miehen venusmerkki kertoo naisihanteesta, niin millainen nainen viehättää venus-Vesimiestä?
Olen lukenut, että naisella Mars kertoo miesihanteesta. Esim. jos naisen syntymäkartalla Mars on härän merkissä, nainen viehättyy härkämäisistä miehistä.
Kiitos vastauksesta sinulle. Minulla on Mars Härän merkissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni mars Vaaka, olen kyllä saanut aikailailla tarpeekseni Vaakamiehistä. Jotain tasapainoisempaa kiitos.
Luulin että suomalaiset ovat järkevää ja rationaalista kansaa. Henkilökohtaisesti en kyllä tiedä mitään niin naurettavaa kuin arvostella ketään horoskooppimerkin perusteella. Tämähän on aivan itkettävän typerää. Ainoa mikä voi edes etäisesti vaikuttaa on valon määrä jonka kehittyvä sikiö saa riippuen vuodenajasta, sen on tutkimusten mukaan sanottu vaikuttavan syntyvän lapsen kehitykseen, samoin ravinnon jota siihen vuodenaikaan on tarjolla. Kaikki muu on silkkaa roskaa. Aikuisten ihmisten tulisi hävetä moista taikauskoa.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että suomalaiset ovat järkevää ja rationaalista kansaa. Henkilökohtaisesti en kyllä tiedä mitään niin naurettavaa kuin arvostella ketään horoskooppimerkin perusteella. Tämähän on aivan itkettävän typerää. Ainoa mikä voi edes etäisesti vaikuttaa on valon määrä jonka kehittyvä sikiö saa riippuen vuodenajasta, sen on tutkimusten mukaan sanottu vaikuttavan syntyvän lapsen kehitykseen, samoin ravinnon jota siihen vuodenaikaan on tarjolla. Kaikki muu on silkkaa roskaa. Aikuisten ihmisten tulisi hävetä moista taikauskoa.
Niin astrologia tutkii aikaa. Synnyt sellaiseksi kuin synnyt, koska aika sille oli oikea. Siinä ei ole mitään mysteeriä. Miksi hävetä taikauskoa? Eikö se ollut tuo rationaalisuuden myytti, joka tappoi miljoonia viime vuosisadalla? Väärän rationaalisuuden tuoma narsistinen ylimielisyys on paljon vaarallisempaa, kuin mikään itsekeskeinen horoskooppihörhöily. Otat itsesi aivan liian tosissasi, ja hyppäät paljon helpommin kaikenlaisten viimeisten ratkaisujen kelkkaan.
Minua kyllä hävettää tähän ketjuun kirjoittaminen. Ei jutut sinänsä, vaan se, että olen innostunut horoskooppimerkeistä niin paljon, että laitan aikaa ja mielenkiintoa tähän. Jospa taas koittaisin olla kirjoittamatta tänne. Ja lukematta myös. Voi olla vaikeaa, mutta yritetään. Jos en pysty, niin kerron sitten rehellisesti. Tsemppiä kaikille kaikkiin jaloihin pyrkimyksiin
Ravut kyllä jokseenkin vaikeita yrittävät hallita holhokkejaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinun itsesi kannattaa hävetä. Mikä sinä olet kenenkään uskoa tai mieltymyksiä tuomitsemaan tai analysoimaan? Kukin harrastaa, höpisee tai tulkitsee mitä tykkää.
Jotkut tulkitsevat Tarot-korteista, toiset pelaavat spiritismiä, ennustavat teenlehdistä, kädestä tai käsialasta jne. Ja mikään ei ole tieteellisesti ihan varmaksi todistettu.
Asia on jokaisen henkilökohtainen. Pidetään se näin. Jokaiseen juttuun ei pidä nenäänsä työntämän, se on sivistymätöntä.
Margot Robbie rapuna tekee huikean Barbien ja Ryan Gosling skorpionina on mieletön Ken.
Paras leijona
Pahin neitsyt
Itse jousimies mut en kyl täsmää odotuksii inhoon ihmisseuraa, introvertti, uskollinen, terävä, pisteliäs, ovela
Paras ammatti uteliaalle ja puheliaalle kaksosille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni mars Vaaka, olen kyllä saanut aikailailla tarpeekseni Vaakamiehistä. Jotain tasapainoisempaa kiitos.
Minulla mars oinaassa enkä tunnusta että oinaat juurikaan viehättäisi.
Vierailija kirjoitti:
puhelinmyynti
Vierailija kirjoitti:
Paras leijona
Pahin neitsyt
Itse jousimies mut en kyl täsmää odotuksii inhoon ihmisseuraa, introvertti, uskollinen, terävä, pisteliäs, ovela
Onko kartassasi paljon skorpionia? Monilla jousimiehillä on esimerkiksi Merkurius skorpionissa.
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Minua kyllä hävettää tähän ketjuun kirjoittaminen. Ei jutut sinänsä, vaan se, että olen innostunut horoskooppimerkeistä niin paljon, että laitan aikaa ja mielenkiintoa tähän. Jospa taas koittaisin olla kirjoittamatta tänne. Ja lukematta myös. Voi olla vaikeaa, mutta yritetään. Jos en pysty, niin kerron sitten rehellisesti. Tsemppiä kaikille kaikkiin jaloihin pyrkimyksiin
Elämä menee hukkaan jos jatkuvasti häpeää sitä sun tätä. Et kuitenkaan omalla nimellä ja naamakuvalla täällä kirjoittele ;) t. Kauris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhelinmyynti
Tämä voi olla totta. Opiskelijanuoruudessani eräs ystäväni tuli kanssani samaan puhelinmyyntifirmaan töihin. Päivässä hän teki melkein tuplasti oman tulokseni joka yleensä ei sekään ollut huono. Opiskelijaelämän jälkeen hän on tehnyt uran jos toisenkin, akateemisia tutkintoja muutama ja edelleen suu käy:)