Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä syntymä kuukausi voi määritellä, minkälainen persoona ihminen, mies tai nainen on.
Ei se kuukausi paljoakaan määritä, vaan ne planeettojen asennot syntymähetkellä
Antti Raivio skorpioni, s. 12.11.
E L O K A P I N A kirjoitti:
LIITY KAPINAAN ELÄMÄN PUOLESTA.
Liity mukaan historialliseen muutosaaltoon. Liittymällä saat sähköpostiisi infopaketin, jonka avulla pääset konkreettisesti toimintaan mukaan ja viimeisimmät uutiset kapinakirjeen muodossa.
Elo ilman kapinaa on tervettä. Ei kiitos, menkää pois tästäkin ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä syntymä kuukausi voi määritellä, minkälainen persoona ihminen, mies tai nainen on.
Ei ne missään helvetissä määritellä. Helvetti on todella kuuma ja tulinen paikka, joten siellä on ainoastaan piruja.
Mitä kokemuksia/mielikuvia: Aurinko-Oinas Kuu-Rapu Merkurius-Oinas Venus-Vesimies Mars-Vaaka -mies ?
Kaksoset-Vaaka-Kaksoset-Härkä-Vaaka -nainen aika myytynä täällä... :D
NousuVaakana laskevan merkkini mukaan kaipaa Oinasmaisuutta...
Presidentiksi pyrkii nyt ainakin 3 oinasta. Haavisto, Rehn ja Stubb.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää aika puhuttelee oinaita joiden perustaktiikkaan kuuluu kyynärpäätaktiikka. Koetaan että sille asenteelle olisi käyttöä.
Kauris antaa parhaat rahavinkit
Vesimies auttaa sinua olemaan oma itsesi ja kulkemaan omaa polkuasi
Kalat opettaa sinulle auttamishalua ja empatiaa
Oinaalta saat parhaat neuvot olla rohkea ja toimia johtajana
Härkä opettaa maadoittumista ja nauttimaan elämästä (hyvä ruoka ja kauniit asiat)
Kaksonen auttaa sinua tajuamaan ettei kaiken tarvitse olla vakavaa vaan voi myös pitää kevyesti hauskaa
Rapu tarjoaa sinulle turvaa ja syliä
Leijona antaa hienoja lahjoja ja lämpöä
Neitsyt opettaa tarkuutta ja analyyttisyyttä
Vaaka opettaa tasapainoa ja luomaan kauneutta ympärillesi
Skorpioni auttaa ymmärtämään luottamusta sekä elämän ja kuoleman välistä eroa
Jousimies antaa sinulle oppitunnin jos toisenkin elämän filosofiasta ja neuvoo parhaat matkailukohteet
Sarjamurhaaja Lucy Letby kauris. 4.1.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.
Skorpionit ovat hyvin ilkeitä. Heidän seurassa on tuskallista olla. Aina valittavat jostain ja pahoittavat mieltä.
Ei enää skorpioneja elämään.
Ilpo Larha oli leijona, 19.7. Katsoin just Piiritys. Oli melkoinen epeli.
Pahin on skorpioni, paras kalat. Skorpparit on toksisia, kalat rakkaudellisen universumin tiivistymä. Vaikeasti hallittavat energiat toki.
Vierailija kirjoitti:
Halla aho härkä
Mika Aaltola kanssa härkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että miehen venusmerkki kertoo naisihanteesta, niin millainen nainen viehättää venus-Vesimiestä?
Ja mikä on miehiään Oinas jolla kuu Ravussa?
Mikä merkki kertoo naisen miesihanteesta? Minkälaanen on venus kalat nainen?
Olen lukenut, että naisella Mars kertoo miesihanteesta. Esim. jos naisen syntymäkartalla Mars on härän merkissä, nainen viehättyy härkämäisistä miehistä.
Vahvempi merkitys taitaa olla deskendenttimerkillä. Mulla on Mars kaloissa, en kestä kalatmiehiä. Sen sijaan deskendenttimerkki on vesimies, ja jo klikkaa paremmin. Mies on vaaka, ilmamerkki ja muutenkin kiinnostun eniten ilmamerkkisistä miehistä, siis vaaka, kaksoset ja vesimies.
Olen itse skorpioni ja täydellinen ihminen. Pahimpia ihmiset (merkistä riippumatta) ovat ne, jotka oikeasti luulevat, että horoskooppimerkki (tähtien sijainti taivaalla) kertoo yhtään mitään tämän planeetan ihmisen luonteesta tai olemuksesta. Eihän noita tähtimerkkejä edes ole olemassa jos katsotaan jostakin merkittävästi eri suunnasta avaruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää aika puhuttelee oinaita joiden perustaktiikkaan kuuluu kyynärpäätaktiikka. Koetaan että sille asenteelle olisi käyttöä.
Oinas on merkeistä ensimmäinen ja johtava tulimerkki, jolloin presidentin johtavaan virkaan hakeutuminen voi johtua jostain muustakin, kuin siittä, että saa ottaa kyynärpäät käyttöön.
Pedagogi kirjoitti:
Olen itse skorpioni ja täydellinen ihminen. Pahimpia ihmiset (merkistä riippumatta) ovat ne, jotka oikeasti luulevat, että horoskooppimerkki (tähtien sijainti taivaalla) kertoo yhtään mitään tämän planeetan ihmisen luonteesta tai olemuksesta. Eihän noita tähtimerkkejä edes ole olemassa jos katsotaan jostakin merkittävästi eri suunnasta avaruudessa.
Pahin on se, joka pitää itseään täydellisenä ihmisenä!