Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat:
Skorpioni. Ilkeitä kieroja selkäänpuukottavia m**kkuja. Mikään teko ei tunnu heille olevan liian kuvottavaa toista kohtaan.
Rapu. Ripustautuvia ja epätoivoisia. Kauhee tarve suhteessa saada toinen tuntee itsensä niin huonoksi ettei ravun tarvii olla niin mustasukkainen itsetuntonsa menettäneestä kumppanistaan. Eron jälkeen perästä kuuluu ja kauan. Uskoo itsekkin omiin valheisiinsa.
Kalat. Mustasukkaisia jopa omista perheenjäsenistään.
Kauris. Tämän pitkävihaisempaa ihmistä ei yksinkertaisesti voi ollakkaan. Kyräilijä varustettuna egolla "minuahan ei torjuta!!".
Itse olen neitsyt, samoin mieheni. Eli heidän ei kannata tulla kylään jotka ei pidä neitsyistä - ei tule toimeen kummankaan kanssa :D
Ravut eivät uskalla lähestyä suoraan, koska pelkäävät torjutuksi tulemista. Niinpä tiedän monta rapua joka on stalkannut ihastustaan ja myöhemmin erottuaan stalkannut exäänsä vielä vuosienkin jälkeen ihan vain tietääkseen onko exällä kaikki hyvin ja miten tällä menee elämässään. Tiedän kaksi rapumiestä, joka toimii näin.
Tiedän myös ainakin yhden tälläisen Rapumiehen.
Tiedän myös julkisuuden henkilön joka on rapumies ja toimii näin.
Kuinka hyvin tälläisen henkilöt sopivat yhteen, kun sijainnit ovat
Nainen
Aurinko rapu
Jousimies Kuu
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaaka
Mies
Aurinko kalat
Kuu oinas
Merkurius vesimies
Venus oinas
Mars kalat
Äyriäinen kirjoitti:
Kuinka hyvin tälläisen henkilöt sopivat yhteen, kun sijainnit ovat
Nainen
Aurinko rapu
Jousimies Kuu
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaakaMies
Aurinko kalat
Kuu oinas
Merkurius vesimies
Venus oinas
Mars kalat
Minusta kuullostaa hyvältä. 🌟🌟🌟🌟🌟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat:
Skorpioni. Ilkeitä kieroja selkäänpuukottavia m**kkuja. Mikään teko ei tunnu heille olevan liian kuvottavaa toista kohtaan.
Rapu. Ripustautuvia ja epätoivoisia. Kauhee tarve suhteessa saada toinen tuntee itsensä niin huonoksi ettei ravun tarvii olla niin mustasukkainen itsetuntonsa menettäneestä kumppanistaan. Eron jälkeen perästä kuuluu ja kauan. Uskoo itsekkin omiin valheisiinsa.
Kauris. Tämän pitkävihaisempaa ihmistä ei yksinkertaisesti voi ollakkaan. Kyräilijä varustettuna egolla "minuahan ei torjuta!!".
Itse olen neitsyt, samoin mieheni. Eli heidän ei kannata tulla kylään jotka ei pidä neitsyistä - ei tule toimeen kummankaan kanssa :D
Ravut eivät uskalla lähestyä suoraan, koska pelkäävät torjutuksi tulemista. Niinpä tiedän monta rapua joka on stalkannut ihastustaan ja myöhemmin erottuaan stalkannut exäänsä vielä vuosienkin jälkeen ihan vain tietääkseen onko exällä kaikki hyvin ja miten tällä menee elämässään. Tiedän kaksi rapumiestä, joka toimii näin.
Pahinta on se, ettei ne itse ymmärrä kuinka häiriintyneeltä tuollainen toiminta voi vaikuttaa kun sitä jatkuu vuosikaupalla. Tuomari ei varmasti olisi pitänyt horoskooppimerkkiä lieventävänä tekijänä kun jouduin hakemaan lähestymiskieltoa rapu-miehelle.
Ja toinen merkki, joka perustelee sekoiluaan astrologialla on skorppari.
Paras horoskooppi on sellainen joka ilmaisen horousasteen asteikolla 0-100 vähintään 89% tarkkuudella. Sellainen horoskooppimerkki täyttää EU-direktiivien suositusten mukaiset vaativuusehdot.
Rapu ja härkä olivat pahimpia työpaikkakiusaajia! Kaikki naisia. Myös työkaverina härkänainen, mukava mutta hiukan rasittava, puuttuu joka asiaan, sellaiseenkin joka ei hänelle kuulu. Myös miehen veljenvaimo härkä, ja hänelläkin päsmäröinnin oireita. Tämä muiden asioihin puuttuminen ja yleensä päsmäröinti on kokemukseni mukaan härkien luonteenpiirre.
Kaikki lohikäärmeen vuonna syntyneet naiset ovat hirveitä kotidespootteja. Useimmat jäniksen ja hevosen vuonna syntyneet ovat urheilijoita, erityisesti juoksijoita. Sian vuonna syntyneet miehet ovat täysiä elukoita samoin kuin apinan vuonna syntyneet. Rotan ja käärmeen vuosina syntyneisiin ei voi luottaa laisinkaan.
Sääliksi käy eläinkuntaa kun ihmiskunta syntymäajoillaan ryvettää eläinten mainetta.
Vaaliväittelyssä 2 kalaa, 1 härkä, 1 kauris, 1 kaksoset, 4 skorpionia.
Vierailija kirjoitti:
Vaaliväittelyssä 2 kalaa, 1 härkä, 1 kauris, 1 kaksoset, 4 skorpionia.
Ketä?
Saisko arviota?
Aurinko oinaassa
Kuu härässä
Mars kaksosissa
Nousumerkki skorpionissa
Noh jos sarjamurhaajia katsotaan niin..
Tulimerkeistä yleisin on jousimies, ilmamerkeistä kaksonen (suuri yllätys, not!), vesimerkeistä kalat & maamerkeistä neitsyt. Antaa hyvin osviittaa, jos ette usko niin tutkikaapa.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat:
Et maamerkkinä siedä muita maamerkkejä ja vesimerkkejä? Olet kyllä todella outo tapaus, jopa neitsyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi,että kala on herkkien ihmisten merkki kuten muka rapukin. Kala on liukas ja ovela ja saita. Ravuissa voi olla herkkyyttä mutta epävakaita ja ei luotettavia. Joku muu on huomannut saman. Neitsyet ovat luotettavia mutta mielestään aina oikeassa. Jousimies paras merkki ja kaksosetkin menettelee.
Kaksoset pahin mahdolllinen ja kaksinaamaisin merkki, siitähän se nimi niille tuleekin. Monta persoonaa yhdessä ihmisessä, pelottavia. Kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten sarjamurhaajia on tutkitusti syntynyt marraskuussa.
Ja toukokuussa
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11280589/Four-zodiac-signs-s…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten sarjamurhaajia on tutkitusti syntynyt marraskuussa.
Ja toukokuussa
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-11280589/Four-zodiac-signs-s…
Ihan tutkitusti eniten sarjamurhaajia ei ole syntynyt marraskuussa. Disinformaatiota. Merkit jakautuvat hyvin tasaisesti ja skorpioni on siellä keskivaiheilla.
Astrologinen kellohan jätättää. Moni kuuluu oikeesti eri merkkiin. Luin tästä jo vuosia sitten.
Ainakin politiikassa on skorpionit hyvin edustettuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat:
Pahinta on se, ettei ne itse ymmärrä kuinka häiriintyneeltä tuollainen toiminta voi vaikuttaa kun sitä jatkuu vuosikaupalla. Tuomari ei varmasti olisi pitänyt horoskooppimerkkiä lieventävänä tekijänä kun jouduin hakemaan lähestymiskieltoa rapu-miehelle.
Ja toinen merkki, joka perustelee sekoiluaan astrologialla on skorppari.
Varmaan usein sen takia, kun on jo valmiiksi langetettu tietty sekopään maine. Siihen on sitten hyvä vastata, että näin tämä mielipuolinen hullu toimii, ota tai jätä. Me ollaan stereotypioiden mukaan seksihulluja, raivohulluja ja kaikin puolin muutenkin hulluja.
Myönnän että olen todella impulsiivinen, teen äkkipäätöksiä, reagoin nopeasti jos joku alkaa hankalaksi, ja turhaa mustavalkoisuuttakin on ilmassa. Katson myös oikeudekseni "kostaa" kokemani vääryyden, mikä on täysin inhimillistä. Väkivaltaa en hyväksy milloinkaan, paitsi tietenkin itsepuolustukseksi ja toisen ihmisen pelastamiseksi jonkun käsistä.
Puhekieli voi olla joskus suuttuessa aika karkeaa ja temperamenttia löytyy, mutta että hullu... -Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Ainakin politiikassa on skorpionit hyvin edustettuina.
Oisko se sitä, että tykätään jotenkin saada asiat järjestykseen ja sujumaan? Oma kädenjälki, kun ei ole luottoa muihin? Kova päämäärätietoisuus ja järkkymättömyys? Menee joskus fanaattisuuden puolelle?
Mä olen lukenut jostain, että esim. poliisin ammatti olisi sopiva, kuten sairaanhoitoala, missä hoidetaan ihminen kuntoon.
Minäkin pidän asioiden sujumisesta ja tavaroiden oikeilla paikoillaan olemisesta.