Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10761/12756 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sujuu kaksosten ja kalojen yhteiselo? Pikkuiselle kalatytölle tulossa näillä näkymin kaksonen kaveriksi:)

Kalatyttö on tunnollinen ja ihmettelee miksi kaksonen on niin välinpitämätön hänelle tärkeiden asioiden suhteen. Kun kalatyttö tekee jotain huolellisesti ja perinpohjaisesti ja nauttii työnsä tuloksesta, ehkä jotain taidetta, niin kaksonen tulee ja nauraa hänelle päin naamaa, ehkä huvittuneena ja huumorilla, mutta kalatyttö saattaa loukkaantua monista asioista mitä kaksonen tulee sanomaan ja tekemään, ja joudut lohduttaa häntä että älä ota kaksosta noin vakavasti :D

Anteeksi vain, mutta kaksoset ovat myös taiteellisia. Heillä on hyvä puhumisen/laulamisen taito. Kaksosissa on niitä hyviäkin puolia. Ehkä sen takia kaksoset sairastavat enemmän keuhkotauteja.

Vierailija
10762/12756 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sujuu kaksosten ja kalojen yhteiselo? Pikkuiselle kalatytölle tulossa näillä näkymin kaksonen kaveriksi:)

Kalatyttö on tunnollinen ja ihmettelee miksi kaksonen on niin välinpitämätön hänelle tärkeiden asioiden suhteen. Kun kalatyttö tekee jotain huolellisesti ja perinpohjaisesti ja nauttii työnsä tuloksesta, ehkä jotain taidetta, niin kaksonen tulee ja nauraa hänelle päin naamaa, ehkä huvittuneena ja huumorilla, mutta kalatyttö saattaa loukkaantua monista asioista mitä kaksonen tulee sanomaan ja tekemään, ja joudut lohduttaa häntä että älä ota kaksosta noin vakavasti :D

Anteeksi vain, mutta kaksoset ovat myös taiteellisia. Heillä on hyvä puhumisen/laulamisen taito. Kaksosissa on niitä hyviäkin puolia. Ehkä sen takia kaksoset sairastavat enemmän keuhkotauteja.

Tiedän yhden joka on koko ajan kipeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/12756 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee mars perääntymään.

Vierailija
10764/12756 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huonosti tulevat toimeen, edessä jatkuvaa riitelyä.

Erilaiset elementit, erilainen asennoituminen.  Sisaruus voi ylittää kuilun. 

Vierailija
10765/12756 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tyypillistä että vaaka olisi häilyvä ja muuttaa jatkuvasti mielipidettään? En tunne vaakoja. Tämän yhden kanssa jutusteltuani olen saanut huonon ja epäluotettavan kuvan. Tämä vaaka on hilpeä ja aina pitäisi olla hauskaa hänellä.

Vaaka saattaa kyllä vaihtaa mielipidettään, koska on taipuvainen punnitsemaan eri vaihtoehtoja ja miettiin tasapainosinta ratkaisua

Kiitos kun kerroit. Ei vakuuta eikä kuulosta yhtään luotettavalta merkiltä. Maamerkkisenä olen tottunut muiden maa- ja vesimerkkien tapaan kommunikoida ja toimia.

Kommunikointi ja toimiminen ei oo mitään vastakohtia tuolle puntaroinnille. Mutta niin vain ihmiset on erilaisia; jotku on ok mielen muuttamisen kans ja jotkut arvostaa sovittujen suunnitelmien mukaan menemistä. Jotku voi pitää sitä merkkinä luotettavuudesta, että toinen pystyy ilmaisemaan muuttaneensa mielensä eikä esim vastentahtoisesti lähde vaikka illanviettoon mukaan.

Mielipiteen ilmaisemisessa ei ole mitään väärää, mutta ilmamerkeissä on huonoa se, että sovitusta ei pidetä kiinni vaan alkavat soutamaan ja huopaamaan. En minä maamerkkisenä pidä siitä, että mielipidettä muutetaan harva se minuutti ja sellainen jos mikä antaa epäluotettavan kuvan.

Joku niistä mahdollisuuksista voi sopia tilenteeseen.  Ei tarvitse takertua ensimmäiseen korteen. Eikä kolmanteen...

Vierailija
10766/12756 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tyypillistä että vaaka olisi häilyvä ja muuttaa jatkuvasti mielipidettään? En tunne vaakoja. Tämän yhden kanssa jutusteltuani olen saanut huonon ja epäluotettavan kuvan. Tämä vaaka on hilpeä ja aina pitäisi olla hauskaa hänellä.

Vaaka saattaa kyllä vaihtaa mielipidettään, koska on taipuvainen punnitsemaan eri vaihtoehtoja ja miettiin tasapainosinta ratkaisua

Kiitos kun kerroit. Ei vakuuta eikä kuulosta yhtään luotettavalta merkiltä. Maamerkkisenä olen tottunut muiden maa- ja vesimerkkien tapaan kommunikoida ja toimia.

Kommunikointi ja toimiminen ei oo mitään vastakohtia tuolle puntaroinnille. Mutta niin vain ihmiset on erilaisia; jotku on ok mielen muuttamisen kans ja jotkut arvostaa sovittujen suunnitelmien mukaan menemistä. Jotku voi pitää sitä merkkinä luotettavuudesta, että toinen pystyy ilmaisemaan muuttaneensa mielensä eikä esim vastentahtoisesti lähde vaikka illanviettoon mukaan.

Mielipiteen ilmaisemisessa ei ole mitään väärää, mutta ilmamerkeissä on huonoa se, että sovitusta ei pidetä kiinni vaan alkavat soutamaan ja huopaamaan. En minä maamerkkisenä pidä siitä, että mielipidettä muutetaan harva se minuutti ja sellainen jos mikä antaa epäluotettavan kuvan.

Joku niistä mahdollisuuksista voi sopia tilenteeseen.  Ei tarvitse takertua ensimmäiseen korteen. Eikä kolmanteen...

Ilmamerkkien ongelmat tiivistettynä ole hyvä..

Kaksoset vaihtaa mielipidettään kuin salarakasta.

Vesimiehestä ei saa mitään mielipidettä ulos, on ne vaan niin kylmiä ja tunteettomia.

Vaa'alla on liikaa vaihtoehtoja ja tasapainoilee lopunikänsä.

Ei kiitos. Mieluiten kommunikoin järkevän kauriin tai ymmärtäväisen ravun kanssa. Terveisin Härkä

Vierailija
10767/12756 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmamerkkien ongelmat tiivistettynä ole hyvä..

Kaksoset vaihtaa mielipidettään kuin salarakasta.

Vesimiehestä ei saa mitään mielipidettä ulos, on ne vaan niin kylmiä ja tunteettomia.

Vaa'alla on liikaa vaihtoehtoja ja tasapainoilee lopunikänsä.

Ei kiitos. Mieluiten kommunikoin järkevän kauriin tai ymmärtäväisen ravun kanssa. Terveisin Härkä

Mitä sitten, vaikka mielipide oliski muuttuva eikä mikään kiveen hakattu? Ite aattelen, että ne elää ja kasvaa ihmisen mukana kun kertyy lisää informaatiota.

Mitä sitten, vaikka ei oliskaan mielipidettä? Ei se välttämättä mistään kylmyydestä tai tunteettomuudesta kerro tai johdu, vaikka monet perustaakin mielipiteitään tunteisiin. Jos ei vaan oo mielipidettä, niin hyödyttääkö sellaista alkaa väkisinkään muodostaan.

Mitä sitten, jos hahmottaa ettei asiat oo niin yksioikoisia, että vois noin vaan muodostaa mielipiteen? Mulla löytyy vaakaa kartalta ja voin kyllä ymmärtää miks on vaikea päättää tms. Asiat on niin moniulotteisia ja jos kerran päätöstä alkaa tekemään niin sama tehdä kunnolla. Voin kyllä myös ymmärtää miksi tämä on joillekin hermoja raastava piirre.

Vierailija
10768/12756 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurisnaisissa on paljon kiusaajia.

Vierailija
10769/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10770/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaik kohtaamani skorpionit ovat olleet päästään sekaisin.

Vierailija
10771/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä ja leijona ovat usein aggressiivisia ja dominoivia. Vaaka taas ihanan tasainen. Itse en ole näistä mikään

Vierailija
10772/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on hauska keskustelu.

Itse olen AC on leijona (enemmän ravun suuntaan), DC on vesimies, MC on kalat ja IC on skorpioni (enemmän va'an suuntaan). Kahdessa ensimmäisessä huoneessa on leijona, kolmessa seuraavassa on skorpioni, kuudes huone on kauris, 7-8 vesimies, 9-10 kaksoset, 11 härkä ja 12 rapu. Voin sanoa, että olen toisinaan aika haastava persoona. 

Miehestä en osaa sanoa muuta kuin, että on skorpioni. Hän on sitä viriiliä puolta, mutta ilmeisesti yllättävän luotettava kun vain saadaan luottamus rakennettua molemmilla. Minun kanssa aloitti pettämällä puolisoaan eli ei todellakaan kovin hyvä lähtökohta.

Itsellä välillä menee kunnolla hermot mieheen ja kaikkeen muuhun ja mies on sellainen viilipytty. Hyvin mystinen yrittää olla, mutta yleensä itse piut paut siitä välitän. Totean, että jos ei halua kertoa niin ei kerro. Oma on häpeänsä. Täytyy sanoa, että silmät tuolla miehellä on ihan mielettömät. En ole ihan varma, että onko tässä loppuelämän suhde, mutta vielä ainakin on mukavaa yhdessä.

Vierailija
10773/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sitten kohdanneet kaltaisensa.

Vierailija
10774/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks muuten meistä neitsyistä ei tykätä?

Tuon alun kyselyn pohjalta aloin miettiä tätä.

Vierailija
10775/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat sitten kohdanneet kaltaisensa.

No ei nyt silti, olenhan absoluuttinen hullumies, mutta varsin sekopäitä hekin.

Vierailija
10776/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanotte vaa'an ja leijonan yhteensopivuudesta parisuhteeseen?

Vierailija
10777/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne onkin. Pelottavan hulluja ja hysteerisiä jos niiden pillin mukaan ei kaikki mene. En tykkää niistä ollenkaan.

Vierailija
10778/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaaka ja se on kaikista paskin. Hävettää.

Vierailija
10779/12756 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli: Jousimies, sillä ovat meneviä, eivät mulkkuja tai ikäviä, usein melko normaaleja ihmisiä. Leijona liian itsekeskeisiä ja huomionkipeitä, oinaat taas ilmapiirin pilaajia ja epämääräisiä säheltäjiä.

Maa: Härkä, toisena kauris. Härät ovat ihanan tervejärkisiä, kauneudentajuisia ja iloisia ihmisiä. Toki vähän hitaita, mutta ehkä juuri siksi että harkitsevat asioita ja päätöksiä. Kauriit toisena, he ovat myös järkeviä, mutta heillä usein huono itsetunto sekä haasteita tunteiden hallinnassa. Neitsyet ovat myös vakaita, mutta piikikkyys ja pikkutarkkuus vievät kolmannelle sijalle.

Ilma: Tämä hankalin kategoria, mutta sanoisin vaaka. Iloisia ja sosiaalisia ihmisiä ja loistavat kauneudentajullaan. Tekemät maailmasta paremman paikan. Kaksoset usein värikkäitä persoonia, tuovat eloa juhlissa ja tapahtumissa, mutta muuten meno näyttää ulospäin vähän säheltämiseltä. Vesimiehet, noh...etäisiä, kylmiä, elävät (ja haluavat elää) omassa kuplassaan. Ottavat muilta mutta eivät anna takaisin.

Vesi: Rapu, vaikka ovat tunteikkaita, silti melko tervejärkisiä ja lempeitä. Toisena kalat, herkkiä, mutta haihattelun vuoksi myös vähän epäilyttäviä. Skorpionit ovat arveluttavia, ikinä ei oikein tiedä mistä tuulee ja mitä sanomisillaan tarkoittavat. 

...ja itse ole siis härkä :D

Vierailija
10780/12756 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

härkä123 kirjoitti:

Tuli: Jousimies, sillä ovat meneviä, eivät mulkkuja tai ikäviä, usein melko normaaleja ihmisiä. Leijona liian itsekeskeisiä ja huomionkipeitä, oinaat taas ilmapiirin pilaajia ja epämääräisiä säheltäjiä.

Maa: Härkä, toisena kauris. Härät ovat ihanan tervejärkisiä, kauneudentajuisia ja iloisia ihmisiä. Toki vähän hitaita, mutta ehkä juuri siksi että harkitsevat asioita ja päätöksiä. Kauriit toisena, he ovat myös järkeviä, mutta heillä usein huono itsetunto sekä haasteita tunteiden hallinnassa. Neitsyet ovat myös vakaita, mutta piikikkyys ja pikkutarkkuus vievät kolmannelle sijalle.

Ilma: Tämä hankalin kategoria, mutta sanoisin vaaka. Iloisia ja sosiaalisia ihmisiä ja loistavat kauneudentajullaan. Tekemät maailmasta paremman paikan. Kaksoset usein värikkäitä persoonia, tuovat eloa juhlissa ja tapahtumissa, mutta muuten meno näyttää ulospäin vähän säheltämiseltä. Vesimiehet, noh...etäisiä, kylmiä, elävät (ja haluavat elää) omassa kuplassaan. Ottavat muilta mutta eivät anna takaisin.

Vesi: Rapu, vaikka ovat tunteikkaita, silti melko tervejärkisiä ja lempeitä. Toisena kalat, herkkiä, mutta haihattelun vuoksi myös vähän epäilyttäviä. Skorpionit ovat arveluttavia, ikinä ei oikein tiedä mistä tuulee ja mitä sanomisillaan tarkoittavat. 

...ja itse ole siis härkä :D

Kaikki tapaamani härät osaavat kyllä kehua itseään. Varsinkin naispuoliset ovat innoissaan siitä, että heitä hallitseva planeetta on Venus. Kai se heidän mielestään tekee heistä sitten jotain rakkauden ja kauneuden jumalattaria, en tiedä. Oma kokemus häristä on kyllä varsin jääräpäinen, laiska ja rasittavuuteen asti hidas.

He laittavat usein oman mukavuudenhalunsa kaiken muun edelle, ja saattavat helposti perua tapaamisia sen perusteella, että ulkona sataa. Useimmat eivät myöskään älyllä loista ja heidän käsityksenä onnistuneesta argumentoinnista on äänen korottaminen ja saman asian sanominen astetta kovempaa, aina huutamiseen asti. Härkämiehet ovat silmissäni kertakaikkisen tylsiä, yrmeitä ja epäseksikkäitä.

T. Jousimiesnainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi