Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10441/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikö minua luullaan usein kalaksi ja neitsyeksi vaikka olen oinas? Kuulen usein kehuja kuinka hienostunut ja ystävällinen olen.

Jos oot syntyny oinaan merkin alkupäässä, niin voi olla jotain kalapiirteitä. Tai sitten syy löytyy muista sijainneista

Vierailija
10442/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä horoskooppeihin uskovilla helppo ja erinomainen tapa määritellä ihmisiä. Ensin ne keskustelevat ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa, ja lopuksi kysyvät syntymäpäivää, ja siten sanovat että sinä olet tyypillinen juuri sen horoskooppimerkin mukainen ihminen. Sama vastaus tulee, vaikka kertoisi syntymäajakseen minkä tahansa päivän vuodesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10443/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpyinen on paras horoskooppi

Vierailija
10444/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyrpyinen on paras horoskooppi

Myös UrosKotka on hyvä horoskooppi merkki, kun Renny Harlin on se ja sillä on rahhoo.

T: Markus_T

Vierailija
10445/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä horoskooppeihin uskovilla helppo ja erinomainen tapa määritellä ihmisiä. Ensin ne keskustelevat ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa, ja lopuksi kysyvät syntymäpäivää, ja siten sanovat että sinä olet tyypillinen juuri sen horoskooppimerkin mukainen ihminen. Sama vastaus tulee, vaikka kertoisi syntymäajakseen minkä tahansa päivän vuodesta.

Ja koska olet noin äärimmäisen fiksu ja ylivertainen, voit ivallisesti kertoa, että olet parempi ihminen, eikä sinulta kannata kysyä moista paskaa. Täällä sulla ei tuollaista huolta ole.

Väkivaltaisillakin on taipumus lyödä ja haastaa riitaa, ja heistäkin kannattaa pysyä kaukana. Simple!

Vierailija
10446/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kalat. Ihme haahuilijoita jotka muuttavat mieltään lakkaamatta ja luikertelevat vastuusta. 

Monien parjaamat skorpionit on minusta kiinnostavia. Ne eivät koskaan jätä minua kylmäksi, hyvässä ja pahassa. 

Tykkään eniten leijonista tai kauriista. 

Itse olen oinas. 

Vierailija
10447/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä huuhaata koko lanka täynnä. Kyllä tälläiset kuuluisi kieltää ja niihin uskovat sijoittaa hullujenhuoneelle. Törkeästi pilkataan marraskuussa syntyneitä. Jos täällä voisi laittaa ignoreen, laittaisin teidät kaikki ja poistaisin vasta 25-vuoden päästä, sillä se on oikea aika antaa anteeksi...

Vierailija
10448/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvä että saavuitte taas kertomaan tämän olevan huuhaata. Tuota en ole ennen kuullutkaan! Tai sitten olen. Miettikääs, ihmiset saa aika paljon kuulla tuota, mutta silti päättää tulkita ihmisiä tämän avulla.

Vierailija
10449/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvä että saavuitte taas kertomaan tämän olevan huuhaata. Tuota en ole ennen kuullutkaan! Tai sitten olen. Miettikääs, ihmiset saa aika paljon kuulla tuota, mutta silti päättää tulkita ihmisiä tämän avulla.

Mulle tulee näistä mieleen vain, että "mä hakkaan päätä seinään ja prkele että se sattuu, mutta mä hakkaan päätä seinään edelleen, vaikka se prkele sattuu". -Marraskuun toinen :P

Vierailija
10450/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rapu on sydämellinen, myötäelävä, empaattinen, perhekeskeinen mutta toisaalta äärimmäisen herkkä draamailija. Suuttuu nopeasti mutta yhtä nopeasti myös leppyy.

Rapu suuttuu kyllä nopeasti ja herkästi, muttei todellakaan lepy yhtä nopeasti. Pitkävihaisimman merkin tittelistä kamppailevat ainakin minun mielestäni kaksi vesimerkkiä, rapu ja skorpioni.

Vierailija
10451/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jotenkin intuitio eli 6. aisti sanoo minulle, että kaksosmiehet valonlapsina ovat parhaita. Varsinkin jos nämä ovat syntyneet sian vuonna. 

Vierailija
10452/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on sydämellinen, myötäelävä, empaattinen, perhekeskeinen mutta toisaalta äärimmäisen herkkä draamailija. Suuttuu nopeasti mutta yhtä nopeasti myös leppyy.

Rapu suuttuu kyllä nopeasti ja herkästi, muttei todellakaan lepy yhtä nopeasti. Pitkävihaisimman merkin tittelistä kamppailevat ainakin minun mielestäni kaksi vesimerkkiä, rapu ja skorpioni.

True. Pitää paikkansa kaikki mitä kirjoitit. Skorpioni on usein erittäin mustavalkoinen ja helvetin mustasukkainen, jopa pahempi kuin rapu. Ravulla on lisäksi nämä kuuluisat pahantuulisuus vaiheet, jolloin mieliala saattaa vaihdella ilosta suruun. Rapu ei anna anteeksi EIKÄ unohda, jos tätä on loukattu ja voit yrittää anteeksipyyntöä, mutta siihen vastaaminen on täysin ravusta ja hänen omasta arviostaan kiinni. Jokaikinen tuntemani rapu(mies) on ollut todella hyvä ihmisasiantuntija, koska heitä on siunattu vahvalla intuitiolla, joten rapua ei kannata edes yrittää huijata. Toisaalta Rapu on empaattinen.

Vierailija
10453/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jotenkin intuitio eli 6. aisti sanoo minulle, että kaksosmiehet valonlapsina ovat parhaita. Varsinkin jos nämä ovat syntyneet sian vuonna. 

Miten kaksoset ovat valon lapsia?

Vierailija
10454/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin pettäjå minkä tiedän on jousimies.

Sama täällä! Exä joka seurusteli useampaan kertaan samaan aikaan useamman ihmisen kanssa.

Vierailija
10455/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris on pahin, koska matemaattis-loogisena ja yksinkertaisena, epähengellisenä persoonana ei ymmärrä horoskooppeja!

Vierailija
10456/12756 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Exä joka seurusteli useampaan kertaan samaan aikaan useamman ihmisen kanssa.

Jep, puhun sinusta Milo

Vierailija
10457/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietämilläni Jousimiehillä (sisareni, ystäviä, eräs extapailumies) on kaikesta näennäisestä rentoudesta ja meneväisyydestään huolimatta huonohko itsetunto. Pönkittävätkö sitä sitten tuolla. Osaavat sitoutuakin mutta kun kumppani ei ole vieressä niin ihailu mistä tahansa muualtakin kelpaa.

Vierailija
10458/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 varattua Oinasta pörrännyt vuosikaudet vonkaamassa seksiä/salasuhdetta...

Vierailija
10459/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi astrologia näyttää toimivan ainakin aurinkomerkkien osalta? Oma hypoteesini on se, että koska astrologia on ollut paikoin jopa olennainen osa planeettamme kulttuuria tuhansia vuosia, monet ihmiset muokkautuvat elämänsä aikana oman aurinkomerkkinsä tyypillisiä piirteitä edustaviksi, ikäänkuin kollektiivisen suggestion "pakottamina"??

Vierailija
10460/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on mielestäni vesimies. Kaikki vesimies-miehet, joiden kanssa olen seurustellut, ovat osoittautuneet alkoholisteiksi.

Paras on vaaka. Itse olen kauris.

Mun Vesimies-mies on kieltämättä vähän alkoholiin päin.. Mutta pahin on Vaaka. En ole vielä tavannut yhtäkään, joka ei olisi kiero. Parhaita on Kauriit ja Härät. T. Oinas

Älä ny. Mä oon vaaka, kiltti ja rehti. Seurustelen vesimies- miehen kanssa, jolla ollut alkoholiongelma. Mutta kun klikkaa, niin klikkaa.