Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10461/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on mielestäni vesimies. Kaikki vesimies-miehet, joiden kanssa olen seurustellut, ovat osoittautuneet alkoholisteiksi.

Paras on vaaka. Itse olen kauris.

Mun Vesimies-mies on kieltämättä vähän alkoholiin päin.. Mutta pahin on Vaaka. En ole vielä tavannut yhtäkään, joka ei olisi kiero. Parhaita on Kauriit ja Härät. T. Oinas

Älä ny. Mä oon vaaka, kiltti ja rehti. Seurustelen vesimies- miehen kanssa, jolla ollut alkoholiongelma. Mutta kun klikkaa, niin klikkaa.

Hei hei hei, niin samaistun tähän. Tällä hetkellä tapailen vesimiestä, onko paha? Meinaan menettää hermot mieheen mutta rakkaudesta se hevonenkin potkii 😉

- Kaksonen nainen

Vierailija
10462/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni itse ja minulle vaikein horoskooppimerkki on rapu. Se on äidin ja isosiskon merkki. Härän, vesimiehen ja kalojen kanssa tulen toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10463/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä huuhaata koko lanka täynnä. Kyllä tälläiset kuuluisi kieltää ja niihin uskovat sijoittaa hullujenhuoneelle. Törkeästi pilkataan marraskuussa syntyneitä. Jos täällä voisi laittaa ignoreen, laittaisin teidät kaikki ja poistaisin vasta 25-vuoden päästä, sillä se on oikea aika antaa anteeksi...

Miten jollain voikin mennä näin syvälle tunteisiin toisten kiinnostus horoskooppeihin! :D Olen Neitsyt ja tässä ketjussa monesti väärinymmärretty, kritisoitu ja epäsuosittu, mutta en jaksa siitä mieltäni pahottaa. Ei oo niin vakavaa!

Vierailija
10464/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin Skorpioni, oinas

Vierailija
10465/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kaksonen ja skorpioni toisilleen?

Vierailija
10466/12756 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin pettäjå minkä tiedän on jousimies.

Sama täällä! Exä joka seurusteli useampaan kertaan samaan aikaan useamman ihmisen kanssa.

Jep, puhun sinusta Milo

Tuskinpa Milo on Skorpioni.

Vierailija
10467/12756 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on sydämellinen, myötäelävä, empaattinen, perhekeskeinen mutta toisaalta äärimmäisen herkkä draamailija. Suuttuu nopeasti mutta yhtä nopeasti myös leppyy.

Rapu suuttuu kyllä nopeasti ja herkästi, muttei todellakaan lepy yhtä nopeasti. Pitkävihaisimman merkin tittelistä kamppailevat ainakin minun mielestäni kaksi vesimerkkiä, rapu ja skorpioni.

Sukulaiseni on Rapu ja todellakin pitkävihainen. Saattaa mököttää päiväkausia sanomatta sanaakaan, vaikka oltaisiin samassa taloudessa. Hassua, omassa kartassani on myös todella paljon Rapua ja moni merkin piirre osuu minuun täydellisesti, mutta olen pitkävihaisen vastakohta. En kestä pitää energiaa kuluttavaa mykkäkoulua vaan pyrin aina ratkaisemaan erimielisyydet mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
10468/12756 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ärsyttävin ja rasittavin on aurinkoskorpioni-kuuoinas yhdistelmä!

Tunnen kaksi tällaista tapausta, mies- ja naispuolisen. He eivät tunne toisiaan. Toinen on ystäväpiirin kautta tuttu ja toinen on työpaikan kautta tuttu ja hieman eri ikäluokkaa ovat. Silti niin paljon samoja piirteitä, ettei tosikaan!

Molemmat ovat erittäin minä-keskeisiä ja tuovat itseään esiin paremmassa valossa, ja puhuvat paljon yrittäen vakuuttaa kaikille erinomaisuuttaan ja että miten tärkeitä juuri he ovat perheelle, työyhteisölle, yhteiskunnalle, kotiseudulle, eri diipadaapayhdistyksille, eli kaikessa mihin änkevät itsensä mukaan väkisin pätemään.

Aina kun sairastuvat niin maailma pysähtyy, ja jopa pienen kuumeettoman räkävuotoflunssan aikaan eivät kykene tarttumaan puhelimeen ja viestittämään edes yhdellä lyhyellä lauseella, että ovat kotonaan sairaina, vaan draamailevat ja esittävät tavoittamattomissa olevia kuolemansairaita vähintään yli viikon ajan ja kertovat vielä pitkään kaikille ihmettelijöille tuon jälkeen miten meinasivat kuolla ja olivat sängyn pohjalla ihan sekaisin. Kun heiltä kysytään että kävivätkö päivystyksessä noin pahojen oireiden perusteella kun ovat kertoneet, niin hermostuvat että kun kysellään tuollaisia henkilökohtaisuuksia! Itse levittävät omia asioitaan, perheidensä ja sukujensa asioita, jopa lastensa henkilökohtaisia asioita niille jotka eivät ole ketään noista heidän perheestä ja muusta tuttavapiiristä koskaan tavanneet, todella kiusallista.

Ovat hysteerisiä, vaikka jos johonkin päin kehoa ilmestyy mustelma, niin ovat kuolemassa eivätkä usko kun joku seurueessaan ollut kertoo heille että edellisenä aamuyönä olivat aivan itse esimerkiksi törmänneet taksin oveen toisella kyljellään kun olivat niin humalassa, että ei ihme jos näkyy mustelmaa sellaisesta tällistä. Siirtyvät vaan seuraavalle henkilölle kertomaan löydöksistään ja kasvain- tai syöpäepäilyksistään.

Heillä tarve kilpailla kaikesta, jos joku seurueessa kertoo hankkineensa jotain hienoa reissultaan, sellaista mistä oli kauan haaveillut ja muut ihastelevat että onpa hienoa, niin skorpioni-oinailta tulee takuuvarmasti takavasemmalta topakan tylysti että "no hei meillä on kaappi aivan täynnä noita, ollut jo kauan sitten, en ees enää muista miten monta siellä on, mutta on monta!" ja jos joku kysyy peruskiinnostuneena viattomasti yksityiskohtia että "ai jaa miltä vuodelta se teidän kullanoranssi keräilyesine oli ja tuliko sen mukana minkä värinen aitoustodistus että onko sama kuin minun kullanoranssissa esineessä?" niin hermostuvat kuin syyllinen poliisikuulustelussa ja alkavat sättiä kaikkia muita että mitä häneltä taas kysellään turhia, ja vain siksi kun jäivät kiinni valheestaan.

Hyökkäävän puolustelevia ja ottavat kaiken mahdollisen henkilökohtaisuuksina, todella rasittava piirre.

Vierailija
10469/12756 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko laskeva merkki millainen ihminen on suhteessa vai millaisia ihmisiä hakee suhteeseen?

Kuullut kumpaakin.

esim. nousuVaaka-laskevaOinas

Laskeva merkki (oinas) seitsemännessä huoneessa kertoo että olet impulsiivinen ja rohkea sekä haluat säilyttää oman vapautesi. Laskeva merkki kertoo millaisia ihmisiä kaipaat ja mitä ihailet toisissa ja painottuu siihen minkälainen on sopiva kumppani ja puoliso sinulle. Sopivin kumppani tulisi olla joustava ja halukas ottamaan riskejä ja pitää spontaanista elämästä, koska et halua että elämä käy tylsäksi. Pitäisi myös tietää mitä planeettoja 7. huoneessa on vai onko se tyhjä, niin voisi analysoida tarkemmin. Yleensäkin 7. huone edustaa tärkeitä ihmissuhteita ja puolisoa/romanttisia suhteita elämässä.

Tässähän on asiantuntevaa kommentointia!

Entä millaisen luonnehdinnan saa kalat 7. huoneessa, jossa ei ole muuta merkittävää kuin Pallas? Mitä neitsytnousuisuus edustaa?

- eri utelias

7. huone kertoo tietoa suhteista. Sitä on perinteisesti kutsuttu avioliiton huoneeksi, mutta kertoo kuinka pariudut, oli kyseessä parisuhde, ystävyys tai liike-elämä jne. 7. huone  pitää sisällään vihjeitä kaikista tärkeistä henkilökohtaisista siteistä, mukaan lukien viholliset ja kilpailijat. Kalat 7. huoneessa kertoo, että olet hyvin välittävä, rakastava ja romanttinen. Vaadit hellyyttä ja läheisyyttä, koska se on rakkauskielesi. Älä unohda antaa itsellesi paljon kaivattua yksinoloaikaa – vaikket tajuakaan, kuinka tärkeää se todella on sinulle.

Pallas 7. huoneessa viittaa siihen, että olet olet kiinnostunut kumppaneista, jotka ovat paljolti Pallasin kaltaisia. He ovat älykkäitä, luovia, heidän seksuaalisuutensa ja sukupuolensa eivät ole kovin ilmaistuja. Ihmissuhteet ovat siellä, missä viisautesi ilmenee. Pystyt olemaan hyvä neuvomaan tai työskentelemään yleisön kanssa jäsennellyllä ja taktisella tavalla. 

Pallas kaloissa on intuitiivinen. Ymmärrät asiat hyvin syvällä, melkein tiedostamattomalla tasolla. Kaloissa oleva Pallas voi parantaa empatiansa ja pehmeän, ehdottoman rakkauden avulla. Pallas Kaloissa ratkaisee ongelmia ymmärryksellä ja empatialla. Pallas Kaloissa arvostaa taidetta, musiikkia, tanssia ja laulua. Voit olla itse lahjakas näillä aloilla.

Siinä vähän analyysia.

Ceres Skorpioni, Juno Kauris, Vesta Vesimies, Pallas Vaaka.

Tietoa näistä? Itselle aivan outoja merkityksiltään.

Miksi alapeukut? Nuo on tietääkseni astrologisen kartan osia.

Vierailija
10470/12756 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on sydämellinen, myötäelävä, empaattinen, perhekeskeinen mutta toisaalta äärimmäisen herkkä draamailija. Suuttuu nopeasti mutta yhtä nopeasti myös leppyy.

Rapu suuttuu kyllä nopeasti ja herkästi, muttei todellakaan lepy yhtä nopeasti. Pitkävihaisimman merkin tittelistä kamppailevat ainakin minun mielestäni kaksi vesimerkkiä, rapu ja skorpioni.

Sukulaiseni on Rapu ja todellakin pitkävihainen. Saattaa mököttää päiväkausia sanomatta sanaakaan, vaikka oltaisiin samassa taloudessa. Hassua, omassa kartassani on myös todella paljon Rapua ja moni merkin piirre osuu minuun täydellisesti, mutta olen pitkävihaisen vastakohta. En kestä pitää energiaa kuluttavaa mykkäkoulua vaan pyrin aina ratkaisemaan erimielisyydet mahdollisimman nopeasti.

Onko sukulaisrapu mies vai nainen? Mahtaa olla herkkähipiäinen?

Vierailija
10471/12756 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyt-jousimies-kaksonen kirjoitti:

Minusta ärsyttävin ja rasittavin on aurinkoskorpioni-kuuoinas yhdistelmä!

Tunnen kaksi tällaista tapausta, mies- ja naispuolisen. He eivät tunne toisiaan. Toinen on ystäväpiirin kautta tuttu ja toinen on työpaikan kautta tuttu ja hieman eri ikäluokkaa ovat. Silti niin paljon samoja piirteitä, ettei tosikaan!

Molemmat ovat erittäin minä-keskeisiä ja tuovat itseään esiin paremmassa valossa, ja puhuvat paljon yrittäen vakuuttaa kaikille erinomaisuuttaan ja että miten tärkeitä juuri he ovat perheelle, työyhteisölle, yhteiskunnalle, kotiseudulle, eri diipadaapayhdistyksille, eli kaikessa mihin änkevät itsensä mukaan väkisin pätemään.

Aina kun sairastuvat niin maailma pysähtyy, ja jopa pienen kuumeettoman räkävuotoflunssan aikaan eivät kykene tarttumaan puhelimeen ja viestittämään edes yhdellä lyhyellä lauseella, että ovat kotonaan sairaina, vaan draamailevat ja esittävät tavoittamattomissa olevia kuolemansairaita vähintään yli viikon ajan ja kertovat vielä pitkään kaikille ihmettelijöille tuon jälkeen miten meinasivat kuolla ja olivat sängyn pohjalla ihan sekaisin. Kun heiltä kysytään että kävivätkö päivystyksessä noin pahojen oireiden perusteella kun ovat kertoneet, niin hermostuvat että kun kysellään tuollaisia henkilökohtaisuuksia! Itse levittävät omia asioitaan, perheidensä ja sukujensa asioita, jopa lastensa henkilökohtaisia asioita niille jotka eivät ole ketään noista heidän perheestä ja muusta tuttavapiiristä koskaan tavanneet, todella kiusallista.

Ovat hysteerisiä, vaikka jos johonkin päin kehoa ilmestyy mustelma, niin ovat kuolemassa eivätkä usko kun joku seurueessaan ollut kertoo heille että edellisenä aamuyönä olivat aivan itse esimerkiksi törmänneet taksin oveen toisella kyljellään kun olivat niin humalassa, että ei ihme jos näkyy mustelmaa sellaisesta tällistä. Siirtyvät vaan seuraavalle henkilölle kertomaan löydöksistään ja kasvain- tai syöpäepäilyksistään.

Heillä tarve kilpailla kaikesta, jos joku seurueessa kertoo hankkineensa jotain hienoa reissultaan, sellaista mistä oli kauan haaveillut ja muut ihastelevat että onpa hienoa, niin skorpioni-oinailta tulee takuuvarmasti takavasemmalta topakan tylysti että "no hei meillä on kaappi aivan täynnä noita, ollut jo kauan sitten, en ees enää muista miten monta siellä on, mutta on monta!" ja jos joku kysyy peruskiinnostuneena viattomasti yksityiskohtia että "ai jaa miltä vuodelta se teidän kullanoranssi keräilyesine oli ja tuliko sen mukana minkä värinen aitoustodistus että onko sama kuin minun kullanoranssissa esineessä?" niin hermostuvat kuin syyllinen poliisikuulustelussa ja alkavat sättiä kaikkia muita että mitä häneltä taas kysellään turhia, ja vain siksi kun jäivät kiinni valheestaan.

Hyökkäävän puolustelevia ja ottavat kaiken mahdollisen henkilökohtaisuuksina, todella rasittava piirre.

Tiedän pari kuuoinasta.. aurinko kaksosissa kuuoinas ja aurinko vaa'assa kuuoinas ja molemmat ovat rasittavia ja heistä paistaa läpi oinasmaiset piirteet. Aurinko vaa'assa ei tasapainota yhtään kuuoinasta ja kaksosissa korostuu armoton suoruus molemmista merkeistä kuuoinaassa.

Vierailija
10472/12756 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu että miesten naismausta kertoo miehen venusmerkki. Jos mies on venusOinas, niin pitäisikö naisen olla aurinkoOinas, vai millainen?

Vierailija
10473/12756 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanottu että miesten naismausta kertoo miehen venusmerkki. Jos mies on venusOinas, niin pitäisikö naisen olla aurinkoOinas, vai millainen?

Esim jousimies voi olla kans hyvä

Vierailija
10474/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin huomionhakuisuudesta puhutaan aika vähän, mutta pääministerissämme Marinissa se tulee mielestäni todella hyvin esiin. Hän keikistelee glittermekossa festareilla ottamassa kuvia julkkisten kanssa samaan aikaan, kun kansakunta köyhtyy ja kurjistuu entisestään. Totta kai pääministerikin saa viettää vapaa-aikaa, mutta Marin ei näytä muuta tekevänkään. Olen pettynyt ja enemmän kuin vähän huolissani tulevasta.

Vierailija
10475/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen venusmerkki kertoo naismausta, kyllä. Naisilla taas marsmerkki.

Jos miehen Venus on oinaassa, hän kaipaa rinnalleen rohkeaa, aloitteellista ja menevää naista. Venushärkä taas haluaa naisellisen naisen, joka on kiinnostunut kulttuurista ja viihtyy hyvin myös kotona nautisekellessa.

Vierailija
10476/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpionin huomionhakuisuudesta puhutaan aika vähän, mutta pääministerissämme Marinissa se tulee mielestäni todella hyvin esiin. Hän keikistelee glittermekossa festareilla ottamassa kuvia julkkisten kanssa samaan aikaan, kun kansakunta köyhtyy ja kurjistuu entisestään. Totta kai pääministerikin saa viettää vapaa-aikaa, mutta Marin ei näytä muuta tekevänkään. Olen pettynyt ja enemmän kuin vähän huolissani tulevasta.

Klassinen skorpioni.

Vierailija
10477/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen Venus on oinaassa, hän kaipaa rinnalleen rohkeaa, aloitteellista ja menevää naista. Venushärkä taas haluaa naisellisen naisen, joka on kiinnostunut kulttuurista ja viihtyy hyvin myös kotona nautisekellessa.

Entä jos mies on venusKaksoset? Vai onko edes turhaa yrittää pitää...

Vierailija
10478/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Tuntemani skorpionit ovat muutenkin aika ulkonäkökeskeisiä. En tiedä johtuuko se kilpailuhengestä vai mistä, mutta aina pitäisi olla se parhaimman näköinen joukosta. Mustasukkaisuus ja kateus nostavat sitten päätään, jos näin ei ole. Skorpionin merkki edustaa myös kirurgisia toimenpiteitä, ja monella naispuolisella  skorpparitutullani on vähintäänkin täyteaineita naamassaan. Tämä on välillä hämmentänyt ja jopa huvittanut, koska kaikkialla aina toitotetaan kuinka syvällinen merkki skorpioni on.

Vierailija
10479/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Tuntemani skorpionit ovat muutenkin aika ulkonäkökeskeisiä. En tiedä johtuuko se kilpailuhengestä vai mistä, mutta aina pitäisi olla se parhaimman näköinen joukosta. Mustasukkaisuus ja kateus nostavat sitten päätään, jos näin ei ole. Skorpionin merkki edustaa myös kirurgisia toimenpiteitä, ja monella naispuolisella  skorpparitutullani on vähintäänkin täyteaineita naamassaan. Tämä on välillä hämmentänyt ja jopa huvittanut, koska kaikkialla aina toitotetaan kuinka syvällinen merkki skorpioni on.

Skorpioni on syvällinen ainostaan pahuudessaan, epäluotettavuudessaan ja julmuudessaan.

Vierailija
10480/12756 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MarsVaakana en ainakaan viehäty aurinkoVaakamiehistä. Olen kyllä ollut pitkään ja lyhyemmin suhteissa ja sukulaisistakin Vaakamiehiä löytyy, mutten totisesti pidä heitä lempityyppeinäni. Liikaa ailahtelevaisuutta.

VenusOinasmiehen (myös marsiltaan ja auringoltaan Oinas) kanssa ollaan oltu tekemisissä on-off useampi vuosi. Parisuhteeseen ei selkeästi ole halua, mutta jokin minussa häntä vetää uudestaan puoleensa.

Olen Kaksoset, signaturesign Vaaka.