Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12756)

Vierailija
10401/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkintoja kaipaava kirjoitti:

Mun luonne: aurinko vaaka, kuu skorpioni, merkurius skorpioni, venus vaaka ja mars skorpioni. Olenko vähän kiero tapaus kun noin paljon skorpionia ja vaakaa samassa ihmisessä? Olen varsin yksiulotteinen by the way ja voisiko se selittää mun kokemusta persoonallisuudenhäiriöstä?

Ei, et ole kiero tapaus tämän vuoksi.

Vierailija
10402/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin analyysia aurinko vaaka, kuu oinas, merkurius neitsyt, venus leijona ja mars vaaka. Minkälainen tyyppi on?

Aurinkovaa'at ovat usein sosiaalisesti taitavia, diplomaattisia ja miellyttäviä. He nauttivat kulttuurista ja älyllisistä keskusteluista ja ovat monesti myös melkoisia esteetikkoja. Päättämättömyys ja miellyttämisenhalu ovat aurinkovaa'an kompastuskiviä.

Kuu oinaassa on nopea, impulsiivinen sijainti. Tämän rohkean ihmisen mielialat vaihtuvat nopeasti, eikä hän pysy kauaa paikallaan. Hän ei ole välttämättä kaikista tunneälykkäin, vaan puhuu asioista suoraan ja kiertelemättä. Hän pitää vahvoista persoonista, jollainen hän on itsekin. Kuuoinas voisi kehittää herkkyyttään ja tilannetajuaan. Aurinkovaaka ja kuuoinas ovat toisiaan hyvin tasapainottava yhdistelmä!

Merkurius neitsyessä on omassa planeetassaan, joten sijainti on nk. ihanteellinen. Merkuriusneitsyt kiinnittää huomiota sellaisiin yksityiskohtiin, jotka jäävät muilta huomaamatta. Hän nauttii usein kirjallisuudesta ja kielistä ja tuottaa hyvää tekstiä itsekin. Hän pitää sanapeleistä ja arvoituksista ja omaa veitsenterävän, loogisen mielen. Hän osaa perustella asiansa vedenpitävästi, eikä hänen kanssaan ole tästä syystä mukava väitellä. Merkuriusneitsyen kannattaa kiinnittää huomiota siihen, ettei keskustelukumppani aina kaipaa ongelmilleen ratkaisijaa, vaan toisinaan pelkkä empaattinen kuuntelu riittää.

Venus leijonassa on romanttinen, kumppaniaan hemmotteleva ja omistushaluinen sijainti. Miehellä sijainti kertoo ihannenaisen ominaisuuksista. Venusleijona rakastaa antaa ja saada lahjoja ja dramaattisia eleitä. Hän on hyvin lämmin ja sitoutuva kumppani, kunhan hänen rakkauteensa vastataan ja se uskalletaan näyttää myös muille.

Mars vaa'assa on planeettaa hallitsevan oinaan vastamerkissä, joten sijainti ei ole ihanteellinen. Marsvaaka saattaa olla päättämätön ja konfliktinpelkoinen, mikä jarruttaa hänen aloitteellisuuttaan ja päätöksentekoaan. Hän voisi olla rohkeampi ottamaan vastuuta ja viemään asioita eteenpäin. Hänen on myös ymmärrettävä ja hyväksyttävä se, ettei kaikkia voi miellyttää eikä riitely ole vaarallista vaan jopa ilmaa puhdistavaa, mikäli erimielisyydet osataan sopia.

Kiitos. Minun sanotaan usein olevan todella suorasanainen, puutun asioihin helposti ja kerron heti jos en jostain henkilöstä pidä sekä ohjeistan jos vastapuoli ei osaa jotain asiaa. En pidä näpertelijöistä enkä laiskoista ihmisistä. En tiedä mistä nämä piirteet juurtaa juurensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis uskotteko että teidän persoonallisuus määräytyy sen mukaan missä kuussa vanhempanne ovat päättäneet n*ssia ilman ehkäisyä? Voi hyvä luoja

Kukaan hörhöistä ei ole uskaltanut vastata tähän kysymykseen :D

Kovin moni ei synny juuri hedelmöittymisestä laskettuna ajankohtana vaan sattumalta jonain lähiviikkojen päivänä. Esim minun piti syntyä viikkoa aiemmin.

Jaahas no sehän selittää!

Vierailija
10404/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkintoja kaipaava kirjoitti:

Mun luonne: aurinko vaaka, kuu skorpioni, merkurius skorpioni, venus vaaka ja mars skorpioni. Olenko vähän kiero tapaus kun noin paljon skorpionia ja vaakaa samassa ihmisessä? Olen varsin yksiulotteinen by the way ja voisiko se selittää mun kokemusta persoonallisuudenhäiriöstä?

Ei, et ole kiero tapaus tämän vuoksi.

Onko mahdollista saada luonnepiirteiden tulkintaa? Tein tuon syntymäkartan ja nämä sain tulokseksi. Olen varmasti luonnehäiriöinen, sillä Millonin teorioiden mukaan on pääluonne ja piirteitä toisesta luonteesta luonnehäiriöisillä, minulla siis vaa'asta ja skorpionista 0_0

Vierailija
10405/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te hörhöt uskotte varmaan jumalaankin?

Vierailija
10406/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aurinko kaksonen, nouseva kaksonen, kuu vesimies, mars kalat ja Venus kaksonen

Vierailija
10407/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaanko tämän trollin ruokinta?

Vierailija
10408/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorainen sääli tulee kun lukee näitä ylläolevia, "fiksuja", horoskooppeihin uskovien kommentteja. Onpa todella iljettäviä kommentteja ja porukkaa. Joko ymmärrätte miksi teitä ei ymmärretä?

Vierailija
10409/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaanko tämän trollin ruokinta?

Näinhän se pitäisi tehdä, mutta kun näyttää olevan niin kovin nälkäinen :DD

Vierailija
10410/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorainen sääli tulee kun lukee näitä ylläolevia, "fiksuja", horoskooppeihin uskovien kommentteja. Onpa todella iljettäviä kommentteja ja porukkaa. Joko ymmärrätte miksi teitä ei ymmärretä?

Skorpparikommentit oli hupsuja, ymmärrän heiän pointin -oinas

Vierailija
10411/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku astrologiasta tietävä tulkita tätä karttaani? Olen siis aurinko vaaka, nousumerkki jousimies, kuumerkki kauris, merkurius skorpioni, venus skorpioni, mars vesimies, jupiter kalat... MC skorpioni, Asc jousimies, DC kaksonen, IC härkä

Yksin ihminen luuli minua skorpioniksi... mutta olen sitten ajatellut kun sitä on kyllä olemassa sitäkin puolta...

Vierailija
10412/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka on vaikeasti lähestyttävä, pitää kylmää suojamuuria ympärillään.

En todellakaan kyllä allekirjoita tätä väitettä, sillä minulla on läheinen kenen kartta on vaakapainotteinen ja hallitseva merkkikin löytyy vaa'asta ja hän on mitä helpoiten lähestyttävä, ystävällinen ja kilteimmistä ihmisistä ketä tiedän. Monesti myös tuntemattomat ihmisetkin ovat häneltä apua/ohjeita tulleet kysymään sekä taloyhtiössä iäkkäämmät ihmiset ovat monessa tilanteessa häneen turvautuneet.

Oletko nousuvaaka?

En aivan ymmärrä mitä minun nousumerkkini tähän liittyy, mutta en ole nousuvaaka :D olen nouseva skorpioni ja pointtini oli että tuttavani vaakapainotteisella kartallaan on kaikkea muuta kuin vaikeasti lähestyttävä ja kylmä.

Vierailija
10413/12756 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on luultu häräksi parikin kertaa, vaikka olen kalat ja nouseva skorpioni. Merkurius Vesimiehessä. Olen kai itsepäinen joidenkin mielestä.

Vierailija
10414/12756 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tekee ihmisistä näin negatiivisiä ja ilkeämielisiä, että pitää haukkua merkit toinen toistaan alemmas maanrakoon ja kun toiset sitten puolestaan tulee vinoilemaan horoskooppeihin/astrologiaan uskoville pönkittäen tällä omaa paremmuuden tunnettaan. En vain ymmärrä tälläistä.

Maailmassa on niin paljon vihaa ja pahaa jo valmiiksi, että kannattaisi edes yrittää ottaa erilainen suhtautumistapa ympäröivään maailmaan ja ihmisiin. Saattaisi tälllöin jopa nämä ikeilijätkin huomata että itselläkin on huomattavasti helpompi olla kun ei aina ajattele joka ikisestä asiasta sitä pahinta/ilkeintä, sillä tälläiset negatiivissävytteiset ajatukset vain loppujen lopuksi kuluttaa ihmistä itseään.

Itse olen sillä periaatteella ollut että kohtele toisia miten haluaisit itseäsi kohdeltavan ja todennut tämän hyväksi aatteeksi olla ja elää sillä hyvä tekee lisää hyvää ja sillä on kauaskantoiset vaikutukset.

Terveisin: täällä kovin parjattu aurinkovaaka.

Vierailija
10415/12756 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt vaikka ihan aluksi miettiä mikä sinut saa astumaan paskakasaan?

Vierailija
10416/12756 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat, minkä merkin kanssa tulee parhaiten toimeen? Entä huonoiten, ei siis millään onnistu?

Vierailija
10417/12756 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat, minkä merkin kanssa tulee parhaiten toimeen? Entä huonoiten, ei siis millään onnistu?

Sulle sopis varmaan rapu parhaiten,kauris, härkä, tai toinen kala.

Huonoimmat olis vesimies, leijona, jousimies, vaaka tai kaksonen.

Vierailija
10418/12756 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakamerkkiset o ihan okey. Empatia kykyisiä,toiset huomioon ottokykyisiä. Aitoja.

Skorpioni,jousimies,oinas ja neitsyt. Turhanpäiväisiä toisten asioiden vahtaajia.

Vierailija
10419/12756 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko oinas ja kuu vaaka, aijjumaluta miten voi olla päätösten suhteen monimutkaista. Vaaka ei tiiä mitä haluaa ja punnitsee vaihtoehtoja, oinas taas haluaa tehdä sellaisen päätöksen jonka takana on hyvä seistä

Vierailija
10420/12756 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertooko laskeva merkki millainen ihminen on suhteessa vai millaisia ihmisiä hakee suhteeseen?

Kuullut kumpaakin.

esim. nousuVaaka-laskevaOinas

Laskeva merkki (oinas) seitsemännessä huoneessa kertoo että olet impulsiivinen ja rohkea sekä haluat säilyttää oman vapautesi. Laskeva merkki kertoo millaisia ihmisiä kaipaat ja mitä ihailet toisissa ja painottuu siihen minkälainen on sopiva kumppani ja puoliso sinulle. Sopivin kumppani tulisi olla joustava ja halukas ottamaan riskejä ja pitää spontaanista elämästä, koska et halua että elämä käy tylsäksi. Pitäisi myös tietää mitä planeettoja 7. huoneessa on vai onko se tyhjä, niin voisi analysoida tarkemmin. Yleensäkin 7. huone edustaa tärkeitä ihmissuhteita ja puolisoa/romanttisia suhteita elämässä.

Tässähän on asiantuntevaa kommentointia!

Entä millaisen luonnehdinnan saa kalat 7. huoneessa, jossa ei ole muuta merkittävää kuin Pallas? Mitä neitsytnousuisuus edustaa?

- eri utelias

7. huone kertoo tietoa suhteista. Sitä on perinteisesti kutsuttu avioliiton huoneeksi, mutta kertoo kuinka pariudut, oli kyseessä parisuhde, ystävyys tai liike-elämä jne. 7. huone  pitää sisällään vihjeitä kaikista tärkeistä henkilökohtaisista siteistä, mukaan lukien viholliset ja kilpailijat. Kalat 7. huoneessa kertoo, että olet hyvin välittävä, rakastava ja romanttinen. Vaadit hellyyttä ja läheisyyttä, koska se on rakkauskielesi. Älä unohda antaa itsellesi paljon kaivattua yksinoloaikaa – vaikket tajuakaan, kuinka tärkeää se todella on sinulle.

Pallas 7. huoneessa viittaa siihen, että olet olet kiinnostunut kumppaneista, jotka ovat paljolti Pallasin kaltaisia. He ovat älykkäitä, luovia, heidän seksuaalisuutensa ja sukupuolensa eivät ole kovin ilmaistuja. Ihmissuhteet ovat siellä, missä viisautesi ilmenee. Pystyt olemaan hyvä neuvomaan tai työskentelemään yleisön kanssa jäsennellyllä ja taktisella tavalla. 

Pallas kaloissa on intuitiivinen. Ymmärrät asiat hyvin syvällä, melkein tiedostamattomalla tasolla. Kaloissa oleva Pallas voi parantaa empatiansa ja pehmeän, ehdottoman rakkauden avulla. Pallas Kaloissa ratkaisee ongelmia ymmärryksellä ja empatialla. Pallas Kaloissa arvostaa taidetta, musiikkia, tanssia ja laulua. Voit olla itse lahjakas näillä aloilla.

Siinä vähän analyysia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän