Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Leijonat on ihan parhaita. Olen itse tyypillinen leijona.
Tavallinen ihminen joka inhoaa olla esillä. Vaatimaton olemukseltani. Hiljainen ja introvertti. Pohdiskeleva.
Ja puhuu paljon puppua. :D :D
Olen nouseva neitsyt, aurinko neitsyessä ja kuu kaksosissa, minkälaista tulkintaa tästä muilla?
Oinaan kanssa naimisissa kohta 40 v. hyvin mennyt. Rapu itseään tuijottava nysväri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ihminen joka inhoaa olla esillä. Vaatimaton olemukseltani. Hiljainen ja introvertti. Pohdiskeleva.Ja puhuu paljon puppua. :D :D
Ei. Leijonat ovat erittäin suoria ja rehellisiä.
Siinä mielessä vähän yksinkertaisia koska luulevat, että muutkin ovat.
Parhaimpia mun mielestä leijonat, kauriit ja skorpionit, jostain syystä näiden kanssa synkkannyt aina hyvin. Vähiten olen tullut toimeen rapujen, jousimiesten ja oinaiden kanssa. Itse olen neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä että täällä on paljon mainittu oinasmiesten inhoa vaakanaisia kohtaan, näiden vastamerkkienhän pitäisi vetää puoleensa.
No, ainakaan härkämiehet ei inhoa vaakanaisia, ne on kai niiden ykköshimon kohde.
Molemmat venuksen hallitsemia merkkejä.
Härän ykköshimo on kyllä skorpioni.
Parhain, ehdottomasti kalat.
Oinaat on myös mukavia.
Ravut ja skorpionit on saatanasta.
t. Neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen ihminen joka inhoaa olla esillä. Vaatimaton olemukseltani. Hiljainen ja introvertti. Pohdiskeleva.
Jep. Ja nouseva merkkisi on trolli.
Olen aurinkomerkiltäni rapu, nousevamerkki kaksonen ja kuumerkki härkä. Millanen oon tämän perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinkomerkiltäni rapu, nousevamerkki kaksonen ja kuumerkki härkä. Millanen oon tämän perusteella?
Tässä tarkempia tietoja astrologisesta kartastani jotta voitte analysoida:
* Nousumerkki kaksosissa
* Aurinko ravussa
* Kuu härässä
* Merkurius kaksosissa
* Venus kaksosissa
* Mars neitsyessä
Oinaat ovat kyllä hirveitä marttyyreita... ikinä syy ei ole heidän, kunnon uhriutujia. Kun muut, kun tuo toinen, kun yhteiskunta...huoh
Nousumerkki Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Lapseni:
Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Kaloissa
Analyyseja?😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kyllä että täällä on paljon mainittu oinasmiesten inhoa vaakanaisia kohtaan, näiden vastamerkkienhän pitäisi vetää puoleensa.
No, ainakaan härkämiehet ei inhoa vaakanaisia, ne on kai niiden ykköshimon kohde.
Molemmat venuksen hallitsemia merkkejä.
Härän ykköshimo on kyllä skorpioni.
Ei ole. Vastamerkki kyllä kiehtoo mutta myös tympii. Härkä tykkää ravuista ja kaloista (tässä järjestyksessä). Kauris ja neitsyt menettelee.
Analyyseja kaipaaville: googlettakaa.
Aloituksen tilaston tämän hetken tuloksista näkyy, keiden omakehu haisee ja ketkä ovat vaatimattomimmat.
:)
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen tilaston tämän hetken tuloksista näkyy, keiden omakehu haisee ja ketkä ovat vaatimattomimmat.
:)
Ilmaista gradumatskua, niin luotettava se on :)
Vierailija kirjoitti:
Paras merkki on mielestäni turnipsi. Etenkin jos on nouseva ämpäri, turnipsi on älykäs, empaattinen ja huomaavainen. Myös puliukko on varsin lämmin ja hauska persoona, tosin Sirius robotti-imurin merkissä saattaa tehdä hänestä joskus hieman hysteerisen.
Yksi pahimmista on mursu, varsinkin kuuvyötiäismursulla on taipumusta pikkumaisuuteen, itsepäisyyteen ja paranoidisuuteen, ja hänen henkilökohtainen hygieniansa on usein huono. Kaikkein hirvein on ehkä kumivasara, etenkin ollessaan nouseva soppakauhamies hän voi olla todellinen sosiopaatti, kuten exäni. Itse olen looginen ja tasapainoinen sokeritoukka, tosin Merkurius sumopainijan merkissä tekee minusta aika temperamenttisen.
Katketa reppana, exää pitää joulun aikaan miettiä? :D Onneksi hänellä on missä tahansa olosuhteissa hyvä olla, ilman sinua, reppana.
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Tämä olisi voinut olla mun kirjoittama! Olen vaaka myös, terkkuja 😊
Paras merkki on jousimies: spontaaneja, hauskoja, älykkäitä ja eteenpäin meneviä. Eivät sitoudu helpolla, mutta sitoutuessaan paras puoliso mitä löytyy.
Kauhein merkki on skorpioni: kieroilevia, ilkeitä, näkevät salaliittoja kaikkialla ja tuhoavat kaiken. Rakastamistaan pitävät kyllä huolen, mutta omilla ehdoillaan.
Itse olen häilyväinen, mutta ystävällinen ja oikeudenmukainen vaaka.
Itse olen tyypillinen leijona. Sisäänpäin kääntynyt. Tykkään keskustella.