Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
1061/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä että täällä on paljon mainittu oinasmiesten inhoa vaakanaisia kohtaan, näiden vastamerkkienhän pitäisi vetää puoleensa.

No, ainakaan härkämiehet ei inhoa vaakanaisia, ne on kai niiden ykköshimon kohde.

Molemmat venuksen hallitsemia merkkejä.

Härän ykköshimo on kyllä skorpioni.

Ei ole. Vastamerkki kyllä kiehtoo mutta myös tympii. Härkä tykkää ravuista ja kaloista (tässä järjestyksessä). Kauris ja neitsyt menettelee.

Onpas. Seksuaalisesti härkä ja skorpioni ovat horoskooppipareista aistillisin ja yksi intohimoisimmista. Härkä ja vaaka taas yksi huonoimmista komboista joka tasolla. Pari-ja ystävyyssuhteissa taas härkä-neitsyt on paras.

Nämä on ihan astrologian alkeita, luulisi että vähemmänkin asiaan perehtynyt ne tietäisi.

En tunne yhtään härkää, joka välittäisi tippaakaan vaa'oista. Yleensä on inhokkimerkki.

Taidat olla härkä, joka palvoo skorpionia? Koska niin päin se aina menee lol

Oppositiomerkit eivät useinkaan toimi.

T. Skorpioni Aurinko, Kuu & Venus

No jaa, minun mieheni ja paras ystäväni on Härkiä. Myös skorppariystäväni tulee hyvin toimeen härkien kanssa.

T. Toinen skorpioni

Ei mitään härkiä vastaan. Tylsiä ovat kyllä.

Skorpionien mielenmaisemaa valottaa hyvin Youtubessa Scorpiosunscorpiomoon. Myös härkiin liittyen.

Youtubesta nyt löytyy mitä vain. Ei ehkä kannata kovin paljon pohjata johonkin vloggaajaan, vai mitä luulet?

Vierailija
1062/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä että täällä on paljon mainittu oinasmiesten inhoa vaakanaisia kohtaan, näiden vastamerkkienhän pitäisi vetää puoleensa.

No, ainakaan härkämiehet ei inhoa vaakanaisia, ne on kai niiden ykköshimon kohde.

Ei ole. Vastamerkki kyllä kiehtoo mutta myös tympii. Härkä tykkää ravuista ja kaloista (tässä järjestyksessä). Kauris ja neitsyt menettelee.

Onpas. Seksuaalisesti härkä ja skorpioni ovat horoskooppipareista aistillisin ja yksi intohimoisimmista. Härkä ja vaaka taas yksi huonoimmista komboista joka tasolla. Pari-ja ystävyyssuhteissa taas härkä-neitsyt on paras.

Nämä on ihan astrologian alkeita, luulisi että vähemmänkin asiaan perehtynyt ne tietäisi.

En tunne yhtään härkää, joka välittäisi tippaakaan vaa'oista. Yleensä on inhokkimerkki.

Ei, vaan olen Skorpioni, jonka kaikki parhaat ihmissuhteet on olleet Härkien kanssa. Olen myös harrastanut astrologiaa puolet elämästäni, enkä ole koskaan ole törmännyt väitteeseen enkä kokemukseen, että Härkä ja Vaaka ois joku match. Päin vastoin. Onko joku muu muka?

Tässä menee eri ihmisten kommentit sekaisin. En itsekään ole vakuuttunut härän ja vaa'an yhteensopivuudesta, ja tuolla n 10 s aiemmin joku kommentoikin sen olevan 150° aspekti eli todella hankala.

Mutta ei myös oppositio ole mikään intohimon tae.

Yksinkertaistamista kuten aina näissä keskusteluissa.

T. Skorpioni Aurinko, Kuu&Venus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, minun mieheni ja paras ystäväni on Härkiä. Myös skorppariystäväni tulee hyvin toimeen härkien kanssa.

T. Toinen skorpioni

Skorpionien mielenmaisemaa valottaa hyvin Youtubessa Scorpiosunscorpiomoon. Myös härkiin liittyen.

Youtubesta nyt löytyy mitä vain. Ei ehkä kannata kovin paljon pohjata johonkin vloggaajaan, vai mitä luulet?

Varmaan enemmän kuin tuntemattomien kommentteihin av.llä.

Vierailija
1064/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kaverini on vaaka ja miehensä härkä. He ovat tosi rakastuneita ja pysyttelee kyllä varsinkin näin talvella aika tiukasti siellä silkkilakanoissaan tyynyjensä, kaakaonsa ja kynttilöidensä keskellä. Omasta mielestä niiden meininki on todella Venusmaista, jos näin voi sanoa :D

Tuollaisia nuo kaksi merkkiä juuri on (parhaimmillaan) yhdessä.

Ja molemmat rakastaa taiteita, itselläni on suvussa paljon härkiä ja vaakoja, osa on moninkertaisia, ne tykkää välillä vaan maalata yhdessä ja kuunnella musiikkia samalla. Yhdessä ne käy myös taidenäyttelyissä.

Jotenkin niiden hyvät puolet korostuu yhdessä, ja ne pääsee toteuttamaan sitä venusta yhdessä.

Vierailija
1065/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksikäsipässi kirjoitti:

Minulle henkilökohtaisesti aina vaa'at ovat olleet kaikista epämiellyttävimpiä. Ulkokultaisia ja kaksinaamaisia tekopyhiä valistajia, jotka tekevät itse kaikista vastenmielisimpiä temppuja toisille ihmisille. Heillä on menossa joku ihme show omasta paremmuudestaan ja korkeista moraaleistaan kun samalla tuhoavat ihmisten suhteita aktiivisesti mitä kieroimmilla tavoilla. Korostan, etteivät tietenkään kaikki, vain omalle kohdalle sattuneet yksilöt. 

.

Tuo on niin outoa, että oinaat inhoaa vaakoja.

Tunnen siis irl useita oinaita, jotka myös inhoavat ihan avoimesti vaakoja, myös miesoinaita, jotka selittää tuota vaakainhoa.

En tunne yhtään vaakaa, joka taasen inhoaisi oinaita.

En ymmärrä, koska vaaka on oinaan vastamerkki, ja vastamerkit yleensä tuntee jotain vetoa toisiinsa. 

Heh, tämä on muuten hauska, sillä itse (vaaka) ihastun oinasmiehiin, mutta oinasmiehet yleensä tyyliin inhoavat minua.:D

Oinaisnaiset ja lapsioinaat (pojat ja tytöt) taas tykkäävät kovastikin, mutta jostain syystä aikuiset oinasmiehet suunnilleen halveksivat.

Olen nähnyt tuon irl monta kertaa, eli siis vaakanainen ihastuu oinasmieheen ja se oinas ei oikein lämpene.

Ikävää sinänsä, koska luulen, että oinaalle voisi tehdä hyvääkin vaakojen rentous ja ilmamerkin sellainen lennokkuus. Oinas on yleensä aika kiinni omissa raivodraamoissaan ja voisi kaivata rentoutta.

Oman kokemuksen mukaan oinasmies ei kestä lennokkuutta, vaan kokee sen ihan todella ärsyttävänä.

”Mikä tuo tanssiliike nyt on?!”, ”mitä sä nyt taas teet?!”, ”miksi sun pitää suihkussakin tuolla tavalla heilutella käsiä?!”, ”mikset sä vaan voi olla normaalisti?!” jne.

Oinasmiesten suusta kuultuja, ärsyyntyneeseen tai jopa halveksivaan sävyyn sanottuja.

Heitä miellyttääkseen pitäisi kai olla jalat tukevasti maassa ja mieli juuri tässä hetkessä (ei saa märehtiä menneitä eikä maalailla tulevaa ainakaan mitenkään fantasioiden tai hillua mielikuvitusmaailmoissa), ei ylimääräistä liikehdintää tai hihittelyä, ei oikein mitään muuta kuin rationaalista toimintaa mahdollisimman vähällä volyymilla.

Varmaan joku hillitty ja hallittu, mielistelevä seinäruusu on eniten näiden mieleen.

Nyt kun muistelen, niin näin se on aina oinasmiesten kanssa mennyt; ensin minä olen oma itseni ja monesti omissa maailmoissa, oinasmies istuu jossain sohvalla tai tietokoneella ja tarkkailee tekemisiäni otsasuoni pullistellen, heittää ilkeitä kommentteja ja häiriintyy läsnäolostani niin, etten sitten lopulta uskalla olla oikein mitenkään ja sitten asiat on vielä entistäkin huonommin.

Oman kokemukseni mukaan siis oinasmies ja vaakanainen ei sovi yhteen sitten ollenkaan.

Olen naimisissa oinasmiehen kanssa, mutta olen tosiaankin kotioloissa tuollainen haaveileva hihittäjä.

Olen itse leijona aurinkomerkiltäni, joten en kyllä ota vastaan mitään kritiikkiä, tai painostusta muuttaa minua millään tavalla. 

Mieheni kuuluu muuten noihin oinaisiin, joilla on joku vaakaviha, olen yrittänyt siitä kysyä monesti, että mikä niissä on niin kamalaa, mutta vastaus on aina, että ne on teennäisiä ja henkisesti löysiä (??). Luulin, että sillä on jotain tukahdettua vaakahimoa (vastamerkit) vaakanaisia kohtaan, mutta olen nyt jotenkin luopunut ajatuksesta, ja sen vaakainho ulottuu myös kuuvaakoihin, olen tutkinut asiaa.

Siis joo, jotkut ihmiset (etenkin tietyt oinasmiehet) ottavat tapani olla olemassa ja juuri sen lennokkuuden teennäisyytenä.:)

Olen törmännyt tähän monta kertaa, ja sitä on tosiaan vaikea mitenkään muuttaa, kun se mikä on toisen mielestä teennäistä ja ärsyttävää vouhotusta, on vain minun tapani olla olemassa.

Ja tää on kans muuten hauska, kun se tapani olla olemassa on joidenkin mielestä just aitoa, ja sitten joitakin se vain ärsyttää ja kokevat teennäiseksi vouhottamiseksi, kiusaannuttavaksi huomion hakemiseksi ym.

Ärsyttävää tässä on se, että näiden tiettyjen kommenttien jälkeen olen tullut tietoiseksi itsestäni ja se on vähentänyt aitouttani.

Toki olin kuullut kaikenlaista ilkeää lapsesta saakka (nauroin liikaa, olin muiden mielestä outo, kuulemma vouhotin, esitin jne.), mutta jos asioita sanoo ihminen johon olet rakastunut ja oikein tosi halveksuvasti koko olemus sitä halveksuntaa huokuen, niin tottakai se vaikuttaa enemmän kuin joku puolituttujen lasten tai teinien pintapuolinen ilkkuminen (lapsuudessa ja nuoruudessa, aikuiseksi tultua tämä loppui ja ikätoverit alkoi pitää minusta, pl. oinasmiehet).

Minun vaakamieheni on korkealentoinen höpöttäjä joka unelmoi ja puhuu kaikesta paljon tarkoittamatta puoliakaan siitä mitä sanoo. Minulla on mennyt vuosia tottua siihen, että hänen puheensa ei aina välttämättä todella tarkoita mitään, palkinnon varmaan opittu toisiltamme ja tultu vastaan. T. Oinas -vaimo

Lähipiiriini on kuulunut ja kuuluu  4 vaakaa, oma isäpuoleni, oli säntillinen perheenisä meille äitimme lapsille, isämme kuoli nuorena, toinen vaaka on kummipoikamme, joka menee aina siitä, mistä aita on matalin, on kuitenkin kunnianhimoinen ja yritteliäs, kolmas on poikamme exä, täydellinen huithapeli ja pettäjäluonne, joka ei tiennyt, mihin päin kallistuisi, yksi oli eka poikaystäväni, jolle äitinsä kuori perunat lautaselle vielä 19-vuotiaana. Ei näihin horoskooppeihin ole pätkän vertaa uskomista. 

Vierailija
1066/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on kalat, kiero, mutta esittää kaikille muuta, ystävällistä, vaikka ei ole. Vesimies paras, koska on todella herkkä ja älykäs.

Vierailija
1067/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan olen Skorpioni, jonka kaikki parhaat ihmissuhteet on olleet Härkien kanssa. Olen myös harrastanut astrologiaa puolet elämästäni, enkä ole koskaan ole törmännyt väitteeseen enkä kokemukseen, että Härkä ja Vaaka ois joku match. Päin vastoin. Onko joku muu muka?

Tässä menee eri ihmisten kommentit sekaisin. En itsekään ole vakuuttunut härän ja vaa'an yhteensopivuudesta, ja tuolla n 10 s aiemmin joku kommentoikin sen olevan 150° aspekti eli todella hankala.

Mutta ei myös oppositio ole mikään intohimon tae.

Yksinkertaistamista kuten aina näissä keskusteluissa.

T. Skorpioni Aurinko, Kuu&Venus

Joo, itsekin olen hieman sekaisin että kuka väittää mitäkin. Mun pointti oli, että vaa'at ja härät ei astrologian mukaan yleensä toimi yhdessä, kun taas härillä ja skorpioneilla on yleensä keskenään erityisen toimiva seksuaalinen vetovoima, vaikka muuten vastamerkkisyys toisikin ongelmia. Tietenkään kaikki härät ei halua kaikkia skorpioneja ja toisin päin. Ihmettelin vain väitettä, että härkä ja vaaka olis Seksuaalisesti jotenkin toimiva pari, koska mikään lukemani ei ole koskaan viitannut sellaiseen.

T. Se häristä tykkäävä skorpioni

Vierailija
1068/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin kalat romanttisia, luotettavia ja herkkiksiä, haaveilijoita.

Pahin skorppioni valehtelijoita, selkään puukottajia, täys possuja.

Vierailija
1069/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kaverini on vaaka ja miehensä härkä. He ovat tosi rakastuneita ja pysyttelee kyllä varsinkin näin talvella aika tiukasti siellä silkkilakanoissaan tyynyjensä, kaakaonsa ja kynttilöidensä keskellä. Omasta mielestä niiden meininki on todella Venusmaista, jos näin voi sanoa :D

Ja molemmat rakastaa taiteita, itselläni on suvussa paljon härkiä ja vaakoja, osa on moninkertaisia, ne tykkää välillä vaan maalata yhdessä ja kuunnella musiikkia samalla. Yhdessä ne käy myös taidenäyttelyissä.

Jotenkin niiden hyvät puolet korostuu yhdessä, ja ne pääsee toteuttamaan sitä venusta yhdessä.

Entäs kaksonen ja neitsyt, joita molempia hallitsee Merkurius (ja taitavat olla muuttuvia merkkejä myös)? Tulevatko toimeen? Ainakin molemmat ovat älyllisiä merkkejä. 

Oinas ja skorpioni ovat myös molemmat Marsin vallassa. Toimiiko näiden kahden kemia?

Sitten vielä noista vastakohdista, miten tuo leijona (aurinko) ja rapu (kuu)? Onko tässä jotain vastakohtien vetoa? 

Vierailija
1070/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin vesimies pitkävihaisia, pettäjiä ja valehtelijoita.

Paras kalat herkkiä, hyviä kuuntelemaan ja romanttisia.

Vierailija
1071/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kaksonen ja neitsyt, joita molempia hallitsee Merkurius (ja taitavat olla muuttuvia merkkejä myös)? Tulevatko toimeen? Ainakin molemmat ovat älyllisiä merkkejä. 

Oinas ja skorpioni ovat myös molemmat Marsin vallassa. Toimiiko näiden kahden kemia?

Sitten vielä noista vastakohdista, miten tuo leijona (aurinko) ja rapu (kuu)? Onko tässä jotain vastakohtien vetoa? 

Hyviä kysymyksiä! Vielä kun tietäisi vastauksen. :) Olen kaksonen ja itse ihastunut neitsytmieheen, mutten ota millään selvää onko tunne molemminpuolinen vai ei. Neitsyessä viehättää juuri se älykkyys ja tarkkanäköisyys, tekee tosi hyviä huomioita ihmisistä ja ympäristöstä. Hauskaa seuraa. 

Vierailija
1072/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kaksoset ja neitsyet tuntee yleensä vetoa toisiinsa, ja hyvin usein päätyvät yhteen, myös ystäviksi. 

Oinaasta ja skorpionista on vaikeaa sanoa, niitä tosiaan perinteisesti hallitsee molempia mars, mutta nykyäänhän skorpioni on pluton hallitsema. Omalla kokemuksellani ihmisistä ja kartoista käännyn tuohon, että skorpioni on pluton hallitsema.

Leijonilla ja ravuilla ei ole tuollaista kemiaa kuin esim. kaksosilla ja neitsyillä, mutta molemmat on aika suuri sydämisiä omalla tavallaan, ja tulee usein kyllä toimeen, tietysti, jos esim. leijonalta löytyy joku kauriskuu yms. niin se sielujen sympatia on taattua.

Vierailija
1073/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kysymyksiä! Vielä kun tietäisi vastauksen. :) Olen kaksonen ja itse ihastunut neitsytmieheen, mutten ota millään selvää onko tunne molemminpuolinen vai ei. Neitsyessä viehättää juuri se älykkyys ja tarkkanäköisyys, tekee tosi hyviä huomioita ihmisistä ja ympäristöstä. Hauskaa seuraa. 

On luultavasti molemminpuolista, mutta neitsytmiehet on viileitä tyyppejä, eli ei näytä kyllä avoimesti ihastumista, varsinkin, jos olet hyvinkin suosittu vastakkaisen sukupuolen parissa, mitä kaksosnaiset on usein.

Kannattaa jotenkin yrittää viestittää sille, että olet kiinnostunut juuri siitä.

Vierailija
1074/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani kauriit ovat jonkin verran tekopyhiä ja aika jyrääviä jotain halutessaan.

Vaa-at, jotka tunnen, ovat sattuneet olemaan melko mustavalkoisia ja yksisilmäisiä, näkevät asiat vain omalta kannaltaan.

Neitsyet ovat mukavia, mutta ehkä vähän liian pehmeitä.

Härät (jollainen olen itsekin) - no, ehkä vähän oman tiensä kulkijoita. Itsepäisyyskin, tietynlainen, on varmaan totta.

Tunnen pari leijonaa. Uraorientoituneita, seurallisia, minulle jääneet vähän vieraiksi (yksi on vävy, toinen ex-anoppi ja kolmas poikapuoleni).

Jousimiehet ovat tosi kimurantteja ja hankalia. 

Skorpionien kanssa olen tullut hyvin juttuun, mutta aika rasittavia ovat omistautumisineen ja syväluotauksineen.

Oinaankin seurassa väsyn. Ja tuntemani kalat ovat viinasieppoja (sorry). 

Rapuja en juuri taida tuntea. En ainakaan muista.

Ehkä mukavimpia ovat tuntemani vesimiehet, kuten oma puolisoni ja yksi parhaista ystävistäni. Yksi puolestaan on kaksonen, hänkin on vallan ihana. Kaksonen on pohdiskeleva, punnitseva ja hauska ja utelias maailman tallaaja. Puolisoni vesimies on järki-ihminen, jolla on tilannetajua ja hermot paikallaan.

Vierailija
1075/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka. Loputin asioiden punnitseminen ja mielensä muuttaminen johtaa siihen että millään ei ole mitään suuntaa.

Vierailija
1076/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette rapu-miehistä? :) Kannattaako aidon rapu-miehen kanssa lyöttäytyä yhteen?

Vierailija
1077/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Toinen skorpioni

Varmaan enemmän kuin tuntemattomien kommentteihin av.llä.

Itse en luottaisi kumpaankaan, vaan ennemmin aiheesta kirjoitettuun kirjallisuuteen ja omiin havaintoihin. Ei sillä että kumpikaan olisi mitenkään totuudellisia, kyseessä on kuitenkin pohjimmiltaan ajatusleikki.

Vierailija
1078/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras merkki on jousimies: spontaaneja, hauskoja, älykkäitä ja eteenpäin meneviä. Eivät sitoudu helpolla, mutta sitoutuessaan paras puoliso mitä löytyy.

Kauhein merkki on skorpioni: kieroilevia, ilkeitä, näkevät salaliittoja kaikkialla ja tuhoavat kaiken. Rakastamistaan pitävät kyllä huolen, mutta omilla ehdoillaan.

Itse olen häilyväinen, mutta ystävällinen ja oikeudenmukainen vaaka.

Olen samaa mieltä kanssasi jousimiehestä. Minulla on sellainen aviomiehenä.  Itse olen skorpioni , enkä ole ollenkaan kieroileva, ilkeä, enkä näe mitään salaliittoja, enkä ole tuhonnut mitään, miehenikin rakastaa minua yli kaiken, emme ikinä aio erota, jos minulla joku piikki on joskus ollut pistävä, se on katkennut aikoja sitten. 

Vierailija
1079/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leina kirjoitti:

Mitä mieltä olette rapu-miehistä? :) Kannattaako aidon rapu-miehen kanssa lyöttäytyä yhteen?

Ei. Ovat emotionaalisesti kiinni äidissään joko positiivisin tai negatiivisin tuntein. Luovat sinusta mieleensä jonkin haavekuvan ja järkyttyvät tai suuttuvat jos et vastaa sitä haavetta.

Vierailija
1080/12684 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leina kirjoitti:

Ei. Ovat emotionaalisesti kiinni äidissään joko positiivisin tai negatiivisin tuntein. Luovat sinusta mieleensä jonkin haavekuvan ja järkyttyvät tai suuttuvat jos et vastaa sitä haavetta.

Rapumies on tosiaan se perinteinen mammanpoika, hyvässä ja pahassa.

Mutta se herkkyys voi olla viehättävää, rapu on johtava merkki, jolla on kova kuori, mutta sisältä hyvin herkkä, ja osa niistä pystyy katkaisemaan sen mammanpalvomisen jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä