Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
981/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksikäsipässi kirjoitti:

Minulle henkilökohtaisesti aina vaa'at ovat olleet kaikista epämiellyttävimpiä. Ulkokultaisia ja kaksinaamaisia tekopyhiä valistajia, jotka tekevät itse kaikista vastenmielisimpiä temppuja toisille ihmisille. Heillä on menossa joku ihme show omasta paremmuudestaan ja korkeista moraaleistaan kun samalla tuhoavat ihmisten suhteita aktiivisesti mitä kieroimmilla tavoilla. Korostan, etteivät tietenkään kaikki, vain omalle kohdalle sattuneet yksilöt. 

.

Tuo on niin outoa, että oinaat inhoaa vaakoja.

Tunnen siis irl useita oinaita, jotka myös inhoavat ihan avoimesti vaakoja, myös miesoinaita, jotka selittää tuota vaakainhoa.

En tunne yhtään vaakaa, joka taasen inhoaisi oinaita.

En ymmärrä, koska vaaka on oinaan vastamerkki, ja vastamerkit yleensä tuntee jotain vetoa toisiinsa. 

Heh, tämä on muuten hauska, sillä itse (vaaka) ihastun oinasmiehiin, mutta oinasmiehet yleensä tyyliin inhoavat minua.:D

Oinaisnaiset ja lapsioinaat (pojat ja tytöt) taas tykkäävät kovastikin, mutta jostain syystä aikuiset oinasmiehet suunnilleen halveksivat.

Olen nähnyt tuon irl monta kertaa, eli siis vaakanainen ihastuu oinasmieheen ja se oinas ei oikein lämpene.

Ikävää sinänsä, koska luulen, että oinaalle voisi tehdä hyvääkin vaakojen rentous ja ilmamerkin sellainen lennokkuus. Oinas on yleensä aika kiinni omissa raivodraamoissaan ja voisi kaivata rentoutta.

Oman kokemuksen mukaan oinasmies ei kestä lennokkuutta, vaan kokee sen ihan todella ärsyttävänä.

”Mikä tuo tanssiliike nyt on?!”, ”mitä sä nyt taas teet?!”, ”miksi sun pitää suihkussakin tuolla tavalla heilutella käsiä?!”, ”mikset sä vaan voi olla normaalisti?!” jne.

Oinasmiesten suusta kuultuja, ärsyyntyneeseen tai jopa halveksivaan sävyyn sanottuja.

Heitä miellyttääkseen pitäisi kai olla jalat tukevasti maassa ja mieli juuri tässä hetkessä (ei saa märehtiä menneitä eikä maalailla tulevaa ainakaan mitenkään fantasioiden tai hillua mielikuvitusmaailmoissa), ei ylimääräistä liikehdintää tai hihittelyä, ei oikein mitään muuta kuin rationaalista toimintaa mahdollisimman vähällä volyymilla.

Varmaan joku hillitty ja hallittu, mielistelevä seinäruusu on eniten näiden mieleen.

Nyt kun muistelen, niin näin se on aina oinasmiesten kanssa mennyt; ensin minä olen oma itseni ja monesti omissa maailmoissa, oinasmies istuu jossain sohvalla tai tietokoneella ja tarkkailee tekemisiäni otsasuoni pullistellen, heittää ilkeitä kommentteja ja häiriintyy läsnäolostani niin, etten sitten lopulta uskalla olla oikein mitenkään ja sitten asiat on vielä entistäkin huonommin.

Oman kokemukseni mukaan siis oinasmies ja vaakanainen ei sovi yhteen sitten ollenkaan.

Olen naimisissa oinasmiehen kanssa, mutta olen tosiaankin kotioloissa tuollainen haaveileva hihittäjä.

Olen itse leijona aurinkomerkiltäni, joten en kyllä ota vastaan mitään kritiikkiä, tai painostusta muuttaa minua millään tavalla. 

Mieheni kuuluu muuten noihin oinaisiin, joilla on joku vaakaviha, olen yrittänyt siitä kysyä monesti, että mikä niissä on niin kamalaa, mutta vastaus on aina, että ne on teennäisiä ja henkisesti löysiä (??). Luulin, että sillä on jotain tukahdettua vaakahimoa (vastamerkit) vaakanaisia kohtaan, mutta olen nyt jotenkin luopunut ajatuksesta, ja sen vaakainho ulottuu myös kuuvaakoihin, olen tutkinut asiaa.

Olen itse myös oinas (nainen) ja mulla särähtää vaakojen korulauseet pahasti korvaan. Yleisestikin kaikki hoidetaan korulausein ja silkkihansikkain, ideat ja asiat ovat korkealentoisia ja ihme haihatusta, pinnallisuus ja teennäisyys v*tuttaa. Se, etteivät vaa’at voi hoitaa asioita suoraan tai tehokkaasti on se suurin ärsytyksen aihe, meillä oinailla kun on tunnetusti aina (itseaiheutettu) kiire.

Itselläni on kokemuksia niin mies-kuin naisvaaoista ja kummatkin tuntuvat olevan jotenkin kamalan petollisia. Juonittelua, manipulointia, narsismia, valehtelua ja takinkääntämistä. Lisäksi vaaoilla on raivostuttava tapa kääntää kaikki ”suuttumiseksi” tai ”raivoamiseksi” kun he itse ovat perseilleet ja saaneet vastapuolen menettämään hermonsa viimein. Vuosia tätä katselin, mutta nyt olen katkaissut kaikki välit näihin ihmisiin. Miksi olla tekemisissä väkipakolla kun suhde ei toimi kumpaankaan suuntaan?

Njaa, ehkä sitten tulen siksi hyvin toimeen oinaiden kanssa, kun en tunnista itseäni tuosta vaakakuvauksesta ollenkaan. 

Vierailija
982/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Neitsyt Aurinko, Kuu ja Venus -yhtymä Vaa'assa. En tule toimeen Vaakanaisten (Aurinko) kanssa, ihmetyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle henkilökohtaisesti aina vaa'at ovat olleet kaikista epämiellyttävimpiä. Ulkokultaisia ja kaksinaamaisia tekopyhiä valistajia, jotka tekevät itse kaikista vastenmielisimpiä temppuja toisille ihmisille. Heillä on menossa joku ihme show omasta paremmuudestaan ja korkeista moraaleistaan kun samalla tuhoavat ihmisten suhteita aktiivisesti mitä kieroimmilla tavoilla. Korostan, etteivät tietenkään kaikki, vain omalle kohdalle sattuneet yksilöt. 

.

Tunnen siis irl useita oinaita, jotka myös inhoavat ihan avoimesti vaakoja, myös miesoinaita, jotka selittää tuota vaakainhoa.

En ymmärrä, koska vaaka on oinaan vastamerkki, ja vastamerkit yleensä tuntee jotain vetoa toisiinsa. 

Heh, tämä on muuten hauska, sillä itse (vaaka) ihastun oinasmiehiin, mutta oinasmiehet yleensä tyyliin inhoavat minua.:D

Oinaisnaiset ja lapsioinaat (pojat ja tytöt) taas tykkäävät kovastikin, mutta jostain syystä aikuiset oinasmiehet suunnilleen halveksivat.

Olen nähnyt tuon irl monta kertaa, eli siis vaakanainen ihastuu oinasmieheen ja se oinas ei oikein lämpene.

Ikävää sinänsä, koska luulen, että oinaalle voisi tehdä hyvääkin vaakojen rentous ja ilmamerkin sellainen lennokkuus. Oinas on yleensä aika kiinni omissa raivodraamoissaan ja voisi kaivata rentoutta.

Oman kokemuksen mukaan oinasmies ei kestä lennokkuutta, vaan kokee sen ihan todella ärsyttävänä.

”Mikä tuo tanssiliike nyt on?!”, ”mitä sä nyt taas teet?!”, ”miksi sun pitää suihkussakin tuolla tavalla heilutella käsiä?!”, ”mikset sä vaan voi olla normaalisti?!” jne.

Oinasmiesten suusta kuultuja, ärsyyntyneeseen tai jopa halveksivaan sävyyn sanottuja.

Heitä miellyttääkseen pitäisi kai olla jalat tukevasti maassa ja mieli juuri tässä hetkessä (ei saa märehtiä menneitä eikä maalailla tulevaa ainakaan mitenkään fantasioiden tai hillua mielikuvitusmaailmoissa), ei ylimääräistä liikehdintää tai hihittelyä, ei oikein mitään muuta kuin rationaalista toimintaa mahdollisimman vähällä volyymilla.

Varmaan joku hillitty ja hallittu, mielistelevä seinäruusu on eniten näiden mieleen.

Nyt kun muistelen, niin näin se on aina oinasmiesten kanssa mennyt; ensin minä olen oma itseni ja monesti omissa maailmoissa, oinasmies istuu jossain sohvalla tai tietokoneella ja tarkkailee tekemisiäni otsasuoni pullistellen, heittää ilkeitä kommentteja ja häiriintyy läsnäolostani niin, etten sitten lopulta uskalla olla oikein mitenkään ja sitten asiat on vielä entistäkin huonommin.

Oman kokemukseni mukaan siis oinasmies ja vaakanainen ei sovi yhteen sitten ollenkaan.

Olen naimisissa oinasmiehen kanssa, mutta olen tosiaankin kotioloissa tuollainen haaveileva hihittäjä.

Olen itse leijona aurinkomerkiltäni, joten en kyllä ota vastaan mitään kritiikkiä, tai painostusta muuttaa minua millään tavalla. 

Mieheni kuuluu muuten noihin oinaisiin, joilla on joku vaakaviha, olen yrittänyt siitä kysyä monesti, että mikä niissä on niin kamalaa, mutta vastaus on aina, että ne on teennäisiä ja henkisesti löysiä (??). Luulin, että sillä on jotain tukahdettua vaakahimoa (vastamerkit) vaakanaisia kohtaan, mutta olen nyt jotenkin luopunut ajatuksesta, ja sen vaakainho ulottuu myös kuuvaakoihin, olen tutkinut asiaa.

Siis joo, jotkut ihmiset (etenkin tietyt oinasmiehet) ottavat tapani olla olemassa ja juuri sen lennokkuuden teennäisyytenä.:)

Olen törmännyt tähän monta kertaa, ja sitä on tosiaan vaikea mitenkään muuttaa, kun se mikä on toisen mielestä teennäistä ja ärsyttävää vouhotusta, on vain minun tapani olla olemassa.

Ja tää on kans muuten hauska, kun se tapani olla olemassa on joidenkin mielestä just aitoa, ja sitten joitakin se vain ärsyttää ja kokevat teennäiseksi vouhottamiseksi, kiusaannuttavaksi huomion hakemiseksi ym.

Ärsyttävää tässä on se, että näiden tiettyjen kommenttien jälkeen olen tullut tietoiseksi itsestäni ja se on vähentänyt aitouttani.

Toki olin kuullut kaikenlaista ilkeää lapsesta saakka (nauroin liikaa, olin muiden mielestä outo, kuulemma vouhotin, esitin jne.), mutta jos asioita sanoo ihminen johon olet rakastunut ja oikein tosi halveksuvasti koko olemus sitä halveksuntaa huokuen, niin tottakai se vaikuttaa enemmän kuin joku puolituttujen lasten tai teinien pintapuolinen ilkkuminen (lapsuudessa ja nuoruudessa, aikuiseksi tultua tämä loppui ja ikätoverit alkoi pitää minusta, pl. oinasmiehet).

Mäkin olen muuten vaaka, joka on alkanut jossain vaiheessa tietoisesti peitellä omaa luontaista "vouhotustaan" kun on tuntunut, että sitä katsotaan pahalla. Toisaalta aika vaakamaista muuttaa itseään muiden vuoksi, mutta on tosiaan alkanut kiusaannuuttaa kun on tullut tietoisemmaksi siitä miten toimii. Tosin ne pahalla katsojat eivät ole olleet erityisesti oinaita.

Vaikka olenkin oinas, tiedän miltä tuo tuntuu. Varsinkin kun yleinen mielipide on, että oinaat ovat kusipäitä ja armottomia pallinmurskaajia niin yritän useasti hillitä räiskyvää luonnettani ja raikuvaa nauruani, koska ”oinaat aina päsmäröivät ja haluavat kaiken huomion”. On oikeasti kiusallista tajuta, etteivät kaikki nauti vitseistäni tai tavastani ottaa johtajan rooli.

Vierailija
984/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on Nouseva Kalat yhdistettynä Kuu Kaloissa?

Oletko sä oikeasti nousukalat?

Pohjoisessa syntynyt?

Niitä on täällä pohjolassa noin 0,1% väestöstä.

Mutta kalat on kalat, syvällinen, intuitio voimakas, mutta myös ikävä taipumus ajautua muihin maailmoihin päihteillä, kyseenalaisilla harrastuksilla yms.

Joo, kahden eri laskurin mukaan nouseva kalat ja kuu on kaloissa ja olen syntynyt Suomessa. Päihteiden kanssa ei ole ollut ongelmia, koska en tykkää käyttää sellaisia, eikä kyllä kyseenalaisia harrastuksiakaan löydy jollei sitä lasketa, että haluaisin tietää kaikesta kaiken ja ajattelen liikaa :) Minä olen ainakin erittäin herkkä (ei sellaista erityisherkkä lumihiutalep*skaa), vaan vaistoan eri ihmisistä paljon eri juttuja, ja minuun sattuu, jos jollakin ihmisellä tai eläimellä on asiat huonosti ja murehdin liikaa muiden ongelmia ja itken usein ilosta ja surusta ja näytän aidosti tunteeni. Inhoan valehtelua ja valehtelevia ihmisiä ja rakastan rauhaa ja ahdistun kireistä ilmapiireistä ja ihmisistä jotka tahtovat toisille pahaa. Olen kokenut ja kärsinyt paljon. Ja usein on ollut sellainen olo, että olen syntynyt väärään maahan, koska iso osa suomalaisista on kylmiä ja tunteettomia, eivät tietenkään kaikki, mutta täällä on vain erilaiset tavat ja perinteet ja sellainen lämpö ja hyväntahtoinen yhteishenki ihmisten väliltä puuttuu.

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän, mutta minulla ei ole kaloja missään kohdassa karttaa.

Vierailija
985/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen hirveän ihana ja ihan hirveä päivästä riippuen. Oman edun tavoittelija eli ei luotettava joissain asioissa. Skorpionia ei voi ymmärtää kuin toinen Skorpioni. Luotettava mutta pitkävihainen eli ei unohda koskaan, ikinä.

Vierailija
986/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa syntynyt?

Mutta kalat on kalat, syvällinen, intuitio voimakas, mutta myös ikävä taipumus ajautua muihin maailmoihin päihteillä, kyseenalaisilla harrastuksilla yms.

Joo, kahden eri laskurin mukaan nouseva kalat ja kuu on kaloissa ja olen syntynyt Suomessa. Päihteiden kanssa ei ole ollut ongelmia, koska en tykkää käyttää sellaisia, eikä kyllä kyseenalaisia harrastuksiakaan löydy jollei sitä lasketa, että haluaisin tietää kaikesta kaiken ja ajattelen liikaa :) Minä olen ainakin erittäin herkkä (ei sellaista erityisherkkä lumihiutalep*skaa), vaan vaistoan eri ihmisistä paljon eri juttuja, ja minuun sattuu, jos jollakin ihmisellä tai eläimellä on asiat huonosti ja murehdin liikaa muiden ongelmia ja itken usein ilosta ja surusta ja näytän aidosti tunteeni. Inhoan valehtelua ja valehtelevia ihmisiä ja rakastan rauhaa ja ahdistun kireistä ilmapiireistä ja ihmisistä jotka tahtovat toisille pahaa. Olen kokenut ja kärsinyt paljon. Ja usein on ollut sellainen olo, että olen syntynyt väärään maahan, koska iso osa suomalaisista on kylmiä ja tunteettomia, eivät tietenkään kaikki, mutta täällä on vain erilaiset tavat ja perinteet ja sellainen lämpö ja hyväntahtoinen yhteishenki ihmisten väliltä puuttuu.

Todella mielenkiintoista! Kiitos, kun kerroit itsestäsi.

Nousukalat on tosiaan todella harvinainen, oma siskoni on nousukalat myös ja ei tosiaan myöskään sopeudu suomeen, sitä pidetään aina outona täällä.

Kuukalat on nimenomaan superempaattisia ja kärsivät myös siitä, ne tuntee kaikki toisten tunteet. Kuukalojen kannattaa yrittää keksiä itselleen keinoja suojata "auransa" ettei toiset tule aina läpi siitä, jotkut meditaatiotekniikat tähtää nimenomaan suojaukseen. Monet selvänäköiset ihmiset näkee kuukalat sellaisina, joilla on solar plexus auki ja toiset pääsee vaikuttamaan. Onnellisten ihmisten parissa asuminen auttaisi varmasti myös.

Toivottavasti sulla tulee menemään hyvin tulevaisuudessa.

Vierailija
987/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Mun paras suhde oli oinasmiehen kanssa. Tultiin pääasiassa tosi hyvin toimeen, mutta joskus sain huomautusta siitä etten ole tarpeeksi käytännöllinen.

Jännä kyllä että täällä on paljon mainittu oinasmiesten inhoa vaakanaisia kohtaan, näiden vastamerkkienhän pitäisi vetää puoleensa.

Vierailija
988/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kyllä että täällä on paljon mainittu oinasmiesten inhoa vaakanaisia kohtaan, näiden vastamerkkienhän pitäisi vetää puoleensa.

No, ainakaan härkämiehet ei inhoa vaakanaisia, ne on kai niiden ykköshimon kohde.

Molemmat venuksen hallitsemia merkkejä.

Vierailija
989/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakaan härkämiehet ei inhoa vaakanaisia, ne on kai niiden ykköshimon kohde.

Hauska kun sanoit, oinaiden lisäksi minuun ovat kai eniten ihastuneet härät. Itse en kyllä oikein kiinnostu häristä.

Vierailija
990/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvin erilaisia, vaikka sama planeetta hallitsee. Härän ja Vaa'an välillä on 150°, ja se on aspekti, joka vaatii erilaisuuden hyväksymistä täysin. Härkä nauttii aistillisesti, Vaaka taas panostaa ihmissuuhteisiin.

Vierailija
991/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa syntynyt?

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän, mutta minulla ei ole kaloja missään kohdassa karttaa.

Vaan etpä kirjoittanut :)

Vierailija
992/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kiitos paljon vastauksestasi! Olen suunnattoman kiitollinen, pitää ilmeisesti tutkia itsekin enemmän, kuulostaa hyvin kiinnostavalta (ja tosin vielä sekavalta)! ❤️ Lukiessa uteliaisuus vain kasvaa ❤️

Vierailija
993/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa syntynyt?

Eikö tällaiset kommentit vie pohjaa koko jutulta? Joo, kaikissa meissä on jotain samaa varmasti, koska ollaan ihmisiä.

Skorpioni kuulostaa oinaalta, Oinas kuulostaa kaloilta jne...

Vierailija
994/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kuulin samat setit härkämieheltäkin, eli häntä ärsytti lennokkuuteni siinä missä oinaitakin, vaikka ei ilmaissutkaan asiaansa yhtä halveksivasti.:D

Härkämiehessä oli vaan se miinus vielä tuon lisäksi, ettei härkämies jaksanut tai halunnut tehdä mitään ja jopa iltalenkit oli hirveän ruinaamisen takana.

Härkämies olisi halunnut vain löhötä sohvalla (sillä oli sellainen räkäruma, mutta kaikilla mukavuuksilla varusteltu motoroitu Natuzzin nahkasohva:D), katsella telkkaria, pussailla ja tilata välillä pizzaa.

Itse istuin siinä sohvalla ja mietin vaan, mitä kaikkea muuta jännempää voisin tämän sijaan tehdä.

Kestin häntä kokonaiset kaksi viikkoa kunnes lähdin, enkä ikinä palannut.

Vierailija
995/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonna violetta kirjoitti:

Paras kalat, ei koskaan puhuu kenestäkään pahaa, vaikka joskus olisi syytäkin, eivät riitele.

Pahin on skorpiooni, mitä tunnen, ovat kyllä sisukkaita ja oikeudenmukaisia, mutta osavat olla tosi ilkeitä.

Itse olen vaaka.

Kalat välttävät riitaa jopa siinä määrin, että jättävät mieluummin tärkeätkin asiat puhumatta, jos on pienikin pelko siiitä että tulisi erimielisyyttä. Jos he joutuvat kuitenkin jostakin oleellisesta ja heille epämiellyttävästä asiasta/ristiriidasta keskustelemaan, niin loukkaantuvat verisesti, jos erimielisyydet tulevat esiin ja saattavat itse sanoa todella ilkeästi, taikka pitää vaikka monta päivää jäätävää mykkäkoulua väittäen ettei mikään ole vialla... Itseäni tämä piirre ärsyttää suuresti. Mun mielestä kun olisi tärkeä osata joskus selvittää niitä hankalampiakin asioita. Kalat ajattelee, että kun jotakin asiaa ei sanota ääneen, niin sitä ei ole silloin olemassa... pelkureita, tulkitsen. Kertokaa kalat, voiko välillemme tulla tässä asiassa minkäänlaista yhteisymmärrystä?

Olen huomannut että kalat taitavat suorastaan vihata tätä mun välillä aika suoraakin tapaa puhua maton alle lakaistuista asioista...

t. vesimies, nouseva skorpioni. kuu jousimies, venus oinas

Missä Merkuriuksesi on? Ihan mielenkiinnosta, jäin miettimään tuota tapaasi tuoda ns. tabut puheenaiheiksi. Skorpioni tekee sitä totuudenkaipuussaan kyllä, ja vesimies ei ole kiinnostunut sosialisoinnin kirjoittamattomista säännöistä. Jousimiehellä on tapana puhua asiat myös suoraan, kuten oinaallakin. 

Kalat on vesimerkki, joilla on tapana olla salamyhkäisiä ja totta on, että he välttävät varsinkaan suoraa riitatilannetta. 

Mun merkurius on (hassua ehkä kyllä?) mutta kaloissa :)

Vierailija
996/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjoisessa syntynyt?

Vaan etpä kirjoittanut :)

No ei multa kysytty. Kuulosti vain täysin samaistuttavalta.

Tulen kyllä aina juttuun kalojen kanssa.

Vierailija
997/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkämiehessä oli vaan se miinus vielä tuon lisäksi, ettei härkämies jaksanut tai halunnut tehdä mitään ja jopa iltalenkit oli hirveän ruinaamisen takana.

Härkämies olisi halunnut vain löhötä sohvalla (sillä oli sellainen räkäruma, mutta kaikilla mukavuuksilla varusteltu motoroitu Natuzzin nahkasohva:D), katsella telkkaria, pussailla ja tilata välillä pizzaa.

.

Hah, liian hyvä kuvaus härkämiehestä :D

Naishärällä olisi tuohon lisäyksenä todella kauniisti, ja ehkä itämaisesti, sisustettu koti, paljon kynttilöitä yms. mutta sekin haluaisi sitten vain pussailla ja syödä hyvää ruokaa siinä kauniissa kodissaan.

Vierailija
998/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis teille enemmän harrastaneille: katsoin äsken transiitteja Cafe Astrologystä. Hassusti tulkitsee konjunktion DC:hen vain oppositioksi AC:hen ja tekee siitä vain kielteisen tulkinnan.

Muutaman tärkeän planeetan yhtymä DC:hen voi olla erittäin myönteinen.

Vierailija
999/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällä vaaka-nainen joka on aviossa oinas-miehen kanssa kolmattakymmenettä vuotta. Vihaa ei ole ollut havaittavissa, kiihkeyttä sitäkin enemmän ;)

Vierailija
1000/12684 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kuulin samat setit härkämieheltäkin, eli häntä ärsytti lennokkuuteni siinä missä oinaitakin, vaikka ei ilmaissutkaan asiaansa yhtä halveksivasti.:D

Itse istuin siinä sohvalla ja mietin vaan, mitä kaikkea muuta jännempää voisin tämän sijaan tehdä.

Kestin häntä kokonaiset kaksi viikkoa kunnes lähdin, enkä ikinä palannut.

Just sama kokemus ja fiilis härkämiehestä, kyllästytti, ahdisti ja tylsistytti siinä seurassa. 

En ole jostain syystä kokenut yhtä pahaa levottomuutta muiden miesten seurassa, vaikkei olisi mitään erityisemmin tehtykään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan