Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Millainen on merkurius ja venus leijona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja jousimies varmaan parhaita. Itse kalat ja seurustelen neitsyen kanssa. Joku jo sanoikin että neitsyet kitisee likkaa ja tämän voin kyllä allekirjoittaa itsekkin. Oinas ehdottomasti pahin. 3 melkeen täysin samanlaista pipipää exää todistaa tämän.
Kalojen vastamerkki on neitsyt, joten jos kalat onnistuu hyödyntämään neitsyen parhaita puolia on tämä hyvä asia. Itsellä on kalojen aspekteja, joten paljon näen itsessäni neitsyttä (kriittisyys, tarkkanäköisyys, analyyttisyys ja siisteys).
Tulipa mieleen kysymys näihin merkkeihin liittyen, eli jos nousumerkki sattuu olemaan neitsyessä, niin mitä piirteitä silloin välittyy vastamerkki kaloista ja mihin osa-alueisiin kulloinenkin vastamerkki vaikuttaa?
Valitettavasti en osaa vielä tarkemmin kertoa, koska tutkin astrologiaa lähinnä omaksi iloksi enkä ole vielä noin pitkällä "opinnoissani". Osaan sanoa kahdentoista merkin vastamerkit ja tiedän, että nousumerkki on se, mitä olet ulospäin muille. Muistaakseni nousumerkin vastamerkki ilmenee parisuhteessa. Transitiot ja planeettojen aspektit vaikuttavat myös, mutta siihen pitäisi nähdä henkilön koko kartta. Tärkeimmät ovat aurinko-, kuu-, mars- ja nousumerkit.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on merkurius ja venus leijona?
Merkurius leijona on itsevarma persoona, joka kaipaa esiintymistä ja esiintyy mielellään, mutta janoaa kiitosta ja huomiota muilta ihmisiltä.
Venus leijona on elämäniloisuutta ja luovuutta pursuava persoona, joka kaipaa huomiota. Tunne-elämältään ja eleiltään dramaattinen ja mahtipontinen.
Vierailija kirjoitti:
Up
Mitä sä nostelet? Kirjoita itse kommentti jos on jotain sanottavaa aiheesta.
Millainen on mies aurinko kalat ja nousumerkki jousimies ja nainen aurinko leijona, nousumerkki leijona ja Pluto skorpionissa?
Jupiter oinas Saturnus härkä?
Onko teillä joku aspekti tai merkki kartallanne, johon ette samaistu yhtään? Itse järkytyin kovasti aikoinani, kun sain selville että nousumerkkini on neitsyt. Olen aina, vajavaisine tietoineni astrologiasta, pitänyt neitsyttä pikkutarkkana nipottajana siinä missä muut lähes kaikki muut merkkini ovat tulta ja ilmaa.
Näin vanhemmiten osaan arvostaa nousumerkkiäni, sillä se maadoittaa levotonta ja helposti innostuvaa luonnettani edes hieman, sekä tuo ripauksen tervettä kriittisyyttä niin omia kuin muidenkin toimia kohtaan. Lisäksi myönnän arvostavani näin viisikymppisenä leidinä sitä, että näytän kuulemma hieman nuoremmalta kuin keskiverto ikäiseni! ;)
Miten muilla?
T. Aurinkokaksonen, nousuneitsyt & kuujousimies
Paras merkki on oinas, vaikka inhoan muita oinaita. Oinas saa aikaan, komentaa niin tapahtuu ja nopeasti. Todellinen johtajaluonne. Maamerkit sekä vesimerkeistä parhaimmat ovat rapu ja skorpioni. Kaksoset, vaaka, jousimies sekä leijona typerimmät merkit.
Moro olen Jupiter oinas Saturnus härkä
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä joku aspekti tai merkki kartallanne, johon ette samaistu yhtään? Itse järkytyin kovasti aikoinani, kun sain selville että nousumerkkini on neitsyt. Olen aina, vajavaisine tietoineni astrologiasta, pitänyt neitsyttä pikkutarkkana nipottajana siinä missä muut lähes kaikki muut merkkini ovat tulta ja ilmaa.
Näin vanhemmiten osaan arvostaa nousumerkkiäni, sillä se maadoittaa levotonta ja helposti innostuvaa luonnettani edes hieman, sekä tuo ripauksen tervettä kriittisyyttä niin omia kuin muidenkin toimia kohtaan. Lisäksi myönnän arvostavani näin viisikymppisenä leidinä sitä, että näytän kuulemma hieman nuoremmalta kuin keskiverto ikäiseni! ;)
Miten muilla?
Voi kyllä paljonkin. Järkytys oli saada tietää olevani nousujousimies, enkä pidä tästä asetelmasta enkä sen vastamerkistä kaksosesta sitten yhtään.
Ehkä vähän hämmennyin, kun huomasin kartalta, että minulla on kuu oinaassa
Ei mitään aurinko-oinaita vastaan, mutta kuu oinaassa merkitsee, että tunne-elämä on impulsiivinen, kärsimätön, energinen ja tulinen. Eli rasittava.
Sen sijaan merkurius huoneessa 1 oli mukava yllätys. Se tekee ihmisestä puheliaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten muilla?
Rehellinen mielipide aurinko oinaasta, jolla kuuskorpioni, noususkorpioni ja pluto skorpioni sekä mars kaloissa? Kuulostaa pelottavalta yhdistelmältä.
Pöh. Yks empaattisimpia tuntemiani ihmisiä on noususkorpioni ja kuuskorpioni.
Kaikista kauneimmat naiset ovat neitsyt-merkkisiä.
Selma Hayek
Claudia Schiffer
Beyonce
Carmen Kass
Cameron Diaz
Blake Lively
Rachel Bilson
Shania Twain
Gloria Estefan
Nicole Richie
Rachel Ward
Kat Graham
Jennifer Hudson
Evan Rachel Wood
Lea Michele
kuningatar Letizia
Poppy Delevingne
Emmy Rossum
Michelle Williams
Raquel Welch
Sophia Loren
Zendaya
Armi Aavikko
Ei ole rumia neitsyt-miehetkään
Sean Connery
Keanu Reeves
Colin Firth
Richard Gere
Michael Jackson
Mark Harmon
Armie Hammer
Hugh Grant
William Levy
Blair Underwood
Idris Elba
Kirka
Tulipa mieleen kysymys näihin merkkeihin liittyen, eli jos nousumerkki sattuu olemaan neitsyessä, niin mitä piirteitä silloin välittyy vastamerkki kaloista ja mihin osa-alueisiin kulloinenkin vastamerkki vaikuttaa?