Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Kommenttini varmaan poistetaan kun ei liity aiheeseen/muuta vastaavaa, mutta pakko sanoa tämä on siitä todella hyvä ketju kun tässä ihmiset sanoo mitä ajattelee, eli ei voi niinkun sen perusteella lähteä ottamaan niin tosissaan näitä, kun jokasen oma mielipide. mutta nämä on ainakin vähän suuntaa antavia jos ei muuta, ja paljon on kommentoitu. olen lukenut kaikki nämä sivut
Vierailija kirjoitti:
Oinas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TaakseJaiOnneksi kirjoitti:
Oinas on pahin ja petollisin omakohtaisesta kokemuksesta. Hän repii sydämesi palasiksi ihan vain leikitelläkseen sillä. Muutin oinas naisen vuoksi ja toiselle puolelle Suomea, mutta ei siitä mitään tullut kun toinen on niin kovapäinen eikä päätä saa käännettyä millään...
Mikä sun merkki on, ja sen naisen muut merkit, kuu, nousu, planeetat?
Itse tiedän joitakin oinasnaisia ja ne on melkein kaikki naimisissa kalamiesten kanssa, yksi on rapumiehen kanssa.
Onko oinas-rapu hyvä pari? Olen kiinnostunut ravusta. :)
On, oikein hyvä, molemmat ovat johtavia merkkejä.
Ihana kuulla, koska mies on minulle se oikea. Minun pitäisi kerätä rohkeutta tehdä aloite. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat merkit ovat ehdottomasti rapu ja skorpioni. Oinas ja kauris ovat myös oikein kivoja. Pahimmasta merkistä en niinkään tiedä, ehkä kaksoset.
T. kalat
Mitä ihmettä? Ovat juuri pahimmat merkit. Löytynee poikkeuksen poikkeuksia. Rapu ja skorpioni ovat pahimpia jos ei pahimmat.
Niin ne mielipiteet vaihtelee. Jännää, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona nousumerkkini. Saturnus on Vesimiehen huoneessa.
Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.
Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?
Oinas, skoepioni. Oinaassa on planeettakertymä. Merkurius, Pluto, Uranus, Mars. Kuulostaa melko pahalta.
Sitten on vielä Jupiter aurinkomerkissäni. Kuulostaa pelottavalta ja toisaalta tosi tylsältä.
Jupiter on onnentuoja, muinaisessa Roomassa erityisen arvostettu ja juhlittu samoin kuin Saturnus oli pelätty. Tuo Jupiter aurinkomerkissäsi on todella hyvä ja vahva sijainti! Muutenkin, jos on paljon Jupiteria kartassa voi odottaa melko onnellista elämää. :)
En tiedä mikä olen nousevalta merkiltäni ja kuumerkistä en ole koskaan kuullutkaan. En muista lastenikaan horoskooppimerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä olen nousevalta merkiltäni ja kuumerkistä en ole koskaan kuullutkaan. En muista lastenikaan horoskooppimerkkejä.
Koska he ovat syntyneet? Esim. täältä: https://astro.cafeastrology.com/natal.php pääset näkemään oman ja halutessasi lastesi kartat täyttämällä syntymäpäivän, -vuoden ja tarkan syntymäajan sekä syntymäpaikan. Jos englanti sujuu, tuolla on kattava info kartastasi aspekteineen ja planeettasijainteineen! :)
Pahin on kaksonen. Tuuliviiri ja sanoo yhtä, mutta tekee toista sekä saattaa valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona nousumerkkini. Saturnus on Vesimiehen huoneessa.
Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.
Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?
Oinas, skoepioni. Oinaassa on planeettakertymä. Merkurius, Pluto, Uranus, Mars. Kuulostaa melko pahalta.
Karttasi on siis vahvasti kallellaan oinaaseen. Onko ulkonäössäsi kenties oinasta? Pysty nenä ja syvällä olevat silmät viittaavat usein oinaaseen. Nopealiikkeisyys on hyvin oinasmainen piirre. :) Saturnus on planeetta, joka vaihtaa sijaintiaan hitaasti, eli suurin osa parin vuoden viiveellä syntyneistä omaa saman Saturnussijainnin. Planeetta Mars taas on oinaan kotiplaneetta, eli todella hyvä ja vahva sijainti!
Vierailija kirjoitti:
Pahin on kaksonen. Tuuliviiri ja sanoo yhtä, mutta tekee toista sekä saattaa valehdella.
Kaksonen ymmärretään usein väärin. Hän on toki kepeä ja rakastaa hauskanpitoa, kujeilee mielellään, mutta hänessä on toinenkin, syvästi älyllinen ja pohdiskeleva puoli. Tätä ristiriitaa heillä on usein vaikeuksia tasapainottaa. Kaksosia ohjaa Merkurius, älyn ja kommunikoinnin planeetta. Merkurius oli roomalaisessa mytologiassa jumalten sanansaattaja.
Heikoimmat merkit: Vaaka ja Kaksonen
Parhaat: Neitsyt, Rapu ja Skorpioni. Monet Skorpionit ovat kieroutuneita, mutta parhaimmillaan hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat: Neitsyt, Rapu ja Skorpioni. Monet Skorpionit ovat kieroutuneita, mutta parhaimmillaan hyvä merkki.
muuten hyvä mutta vaaka on henkisesti kaikkein vahvimpia fyysisyydestä en niin tiedä
Rapu on pahin. Se märinä ja itsesääli ei lopu koskaan. Hirveä kostonhimo vielä päälle, ja katkeruus. Paras on oinas. Osaa juhlia, sanoa suoraan, on hauska ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muuten hyvä mutta vaaka on henkisesti kaikkein vahvimpia fyysisyydestä en niin tiedä
Vaaka nimenomaan hakee jatkuvasti hyväksyntää muilta ihmisiltä ja kaipaa ihailua pystyäkseen toimimaan. Hän on kuin peili. Minkäänlaisesta vahvuudesta ei voi puhua, mutta vaa'alla on apunaan miellyttävyytensä ja sosiaaliset taitonsa peittämään sitä tosiasiaa, että hän on lopulta hyvin ontto persoona.
Vesimies-naisena en ole koskaan tullut toimeen skorpionien ja oinaiden kanssa. Kaksosiin olen joutunut aina pettymään juuri kaksinaamaisuuden takia. En yleensä riitele tai ole vihoissa kenenkään kanssa mutta oinaat ja skorpionit herättävät minussa sen tunnekylmän psykopaatin. Pistin oinas-exäni monesti itkemään iskemällä hänelle arkoihin paikkoihin ja heitin talvella pakkasessa alusvaatteisillaan pihalle kun kyllästyin hänen naamaansa ja itseriitoisuuteensa. Harvoin olen ilkeä tarkoituksella kenellekään mutta en voi vastustaa sitä nautintoa kun saa palauttaa pää pilvissä leijuvan egoistisen mulkvistin maanpinnalle.
Parhaita merkkejä leijona ja kalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka nimenomaan hakee jatkuvasti hyväksyntää muilta ihmisiltä ja kaipaa ihailua pystyäkseen toimimaan. Hän on kuin peili. Minkäänlaisesta vahvuudesta ei voi puhua, mutta vaa'alla on apunaan miellyttävyytensä ja sosiaaliset taitonsa peittämään sitä tosiasiaa, että hän on lopulta hyvin ontto persoona.
luin uudelleen, en ihan heti ymmärtänyt mitä tarkoititit, olen osittain samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Vaa'assa on vain kolme asiaa, joista voi olla varma: hän valehtelee, manipuloi ja on altis riippuvuuksille (viina, ylensyönti, pelaaminen, lääkkeet...).
Vaaka on päättämätön ja takertuva.
Yleensä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Vaa'assa on vain kolme asiaa, joista voi olla varma: hän valehtelee, manipuloi ja on altis riippuvuuksille (viina, ylensyönti, pelaaminen, lääkkeet...).
Yleensä tyhmiä.
tämä kertoo vain kateudesta
Härkä on paras! Luotettavia, rauhallisia ja RIKKAITA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tyhmiä.tämä kertoo vain kateudesta
Totta, saattavat olla kateellisiakin.
Mutta sitä on ulkopuolelta paha sanoa.
Sen sijaan käyttäytymisen näkee.
Neitsyt ehdottomasti pahin. Pihejä, nipottajia ja tosikkoja. Ja Skorpioneilla tuntuu olevan pikkasen liikaa itsevarmuutta.
Pidän vesielementin horoskooppimerkeistä. Härkien kanssa olen myös tullut aina toimeen. Olen itse Rapu.