Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Vaaka on paras. Vaaka pesee teidät muut!
Leijona nousumerkkini. Saturnus on Vesimiehen huoneessa.
Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä henkilö jonka pitäisi merkkinsä mukaan muistuttaa leijonaa.
Kasvot neliönmuotoiset, lyhyt persjalkainen. Tykkään pukeutua Adidaksen tuulihousuihin ja vanhoihin rentoihin vaatteisiin.
Pienet silmät joiden väri harmaa. Tyypillisen suomalaisen näköinen.
Voi meitä olla tällaisiakin.Sitten pelkään olla huomion keskipisteenä. Jo lapsena välttelin kaikkea esiintymistä. Kuulun ns. maan hiljaisiin.
Merkkini voisi olla jokin muu.
Mutta kun ei ole vaikka itkisi. Ellei sitten syntymäaikaani ole väärennetty. Sitähän minä itse en voi mitenkään tietää.Kuulostaa leijonalta, jolla on joku neitsytnousu ja ehkä joku kalat/neitsytkuu?
♌️🦁
Niin sitä luulisi, mutta ei. Neitsyen huoneessa ei ole edes yhtään planeettaa, eikä kalojenkaan huoneessa. 🙁
Voinko kysyä, mikä on nousumerkkisi? Ruumiinrakenteesi kuulostaa härältä tai oinaalta, mutta totta kai ikä ja eletty elämäkin vaikuttaa ulkonäköön. Lisäksi kartalta voi löytyä aspekteja, jotka kääntävät muuten suotuisan ulkonäön päälaelleen.
Saturnus aspektit voi tehdä myös hyvin introvertiksi ja viedä näyttävyyttä ulkonäöstä. Saturnus on perinteisesti munapää planeetta.
Joku uranus ja pluto on aina se ja sama, koska ne liikkuu niin hitaasti.
Onko sitten olemassa jotain planeettoja/aspekteja jotka vaikuttavat ulkonäköön suotuisasti? Ehkä Venuksen aspektit? Jostain olen kuullut myös, että Aurinko-Pluto -aspektit antaisivat henkilölle "sitä jotain".
T. Utelias, turhamainen vaaka :*
Nouseva venus, eli venus 8 asteen tai alle yhtymällä nousuun on perinteinen todella kauniin ihmisen juttu.
Noita kauneutta tuovia aspekteja on paljon, mutta nousuplaneetat leimaa koko kartan ja häivyttää usein kaiken muun, esim nousupluto on melkein kokonaan skorpioni, urheilijoilla on usein nousumars, todella kuuluisilla nousuaurinko jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.
Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.
Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.
Näissä ketjuissa yllättää aina eniten se, miten paljon joillain on ongelmia ihmisten kanssa.
Ei itsellä ainakaan ole ylipäätään ihmisistä niin paljoa negatiivisia kokemuksia, että voisi tehdä mitään päätelmiä minkään merkin surkeudesta, eikä mulla ole koskaan ollut mitään vihamiehiäkään tai ihmisiä, joiden kanssa en tulisi toimeen tai joita en voisi sietää.
En elä ja katsele muita horoskooppien kautta, mutta onhan ne ihan mielenkiintoisia.
Olen itse vaaka ja moni on arvannut sen ensinäkemältä, kysynyt siis 5min sisällä yllättäen, että olenko vaaka tai todennut vaan, että olet varmasti vaaka.
Näistä kysyjistä/toteajista on muuten jokainen ollut mies, vaikka näissä keskusteluissa täällähän aina väitetään horoskooppien olevan naisten juttu.:D
Kuten tuolla jo kirjoitin, tulen toimeen kaikkien kanssa - vaikka harvasta erityisemmin pidän, mutta en ärsyynnykään vaan pidän vain mielenkiinnottomana ja ennalta-arvattavana tylsimyksehkönä.
Lähimmät ystäväni on kalat ja härkä, pari neitsytnaista on myös sellaista joiden kanssa synkkaa aivan erityisen hyvin (mutta joihin pidän tietyn etäisyyden, koska heillä on taipumus liimautua, hönkiä niskaan ja tunnen sitten itseni vangiksi).
Oinaita on perheenjäsenissä useita ja tuttavapiirissä myös, heidän kanssaan on tosi helppo tulla toimeen ja huumori hyvää.
Yleisen palstamielipiteen vastaisesti oma kokemus oinaista on, että ovat keskimääräistä herkempiä, hauskempia ja lojaaleja persoonia.
Nyt kun mietin, niin olen viihtynyt parhaiten oinaiden ja härkien kanssa ja he ovat ne, joiden kanssa ei tule oikeastaan ikinä niitä hetkiä, kun ajattelen mielessäni, että ei hlvetti mitä p skaa tuo selittää ja menisi jo pois.
Seksuaalisesti paras on oinas (vastamerkkini).
Jännä juttu muuten tämäkin; en sinänsä ”usko” horoskooppeihin, mutta seksuaalinen vetovoima esiintyy lähinnä oinaiden kanssa - kerran myös jousimiehen kanssa, ja se oli erittäin hyvää, mutta pidemmän päälle omaan makuuni liian kitkatonta eli tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.
Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.
Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot neliönmuotoiset, lyhyt persjalkainen. Tykkään pukeutua Adidaksen tuulihousuihin ja vanhoihin rentoihin vaatteisiin.
Voi meitä olla tällaisiakin.Sitten pelkään olla huomion keskipisteenä. Jo lapsena välttelin kaikkea esiintymistä. Kuulun ns. maan hiljaisiin.
Mutta kun ei ole vaikka itkisi. Ellei sitten syntymäaikaani ole väärennetty. Sitähän minä itse en voi mitenkään tietää.Kuulostaa leijonalta, jolla on joku neitsytnousu ja ehkä joku kalat/neitsytkuu?
♌️🦁
Niin sitä luulisi, mutta ei. Neitsyen huoneessa ei ole edes yhtään planeettaa, eikä kalojenkaan huoneessa. 🙁
Voinko kysyä, mikä on nousumerkkisi? Ruumiinrakenteesi kuulostaa härältä tai oinaalta, mutta totta kai ikä ja eletty elämäkin vaikuttaa ulkonäköön. Lisäksi kartalta voi löytyä aspekteja, jotka kääntävät muuten suotuisan ulkonäön päälaelleen.
Saturnus aspektit voi tehdä myös hyvin introvertiksi ja viedä näyttävyyttä ulkonäöstä. Saturnus on perinteisesti munapää planeetta.
Onko sitten olemassa jotain planeettoja/aspekteja jotka vaikuttavat ulkonäköön suotuisasti? Ehkä Venuksen aspektit? Jostain olen kuullut myös, että Aurinko-Pluto -aspektit antaisivat henkilölle "sitä jotain".
Nouseva venus, eli venus 8 asteen tai alle yhtymällä nousuun on perinteinen todella kauniin ihmisen juttu.
Noita kauneutta tuovia aspekteja on paljon, mutta nousuplaneetat leimaa koko kartan ja häivyttää usein kaiken muun, esim nousupluto on melkein kokonaan skorpioni, urheilijoilla on usein nousumars, todella kuuluisilla nousuaurinko jne.
Jos pluto on leijonan huoneessa, antaako se henkilölle noususkorpionin vaikutelman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosiaankin harmaahiiri. Olen nopealiikkeinen joten se voisi tuoda jotain elävyyttä olemukseeni. Puhun kuulemma nopeasti myös.Viestiin 455 oli tämä vastaus. Lisäksi olen pikemminkin hento.
Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?
Oinas, skoepioni. Oinaassa on planeettakertymä. Merkurius, Pluto, Uranus, Mars. Kuulostaa melko pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
♌️🦁
Jos pluto on leijonan huoneessa, antaako se henkilölle noususkorpionin vaikutelman?
Ei, leijonan huone on viides huone ja pluto on kuoleman, muutosten planeetta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olisi horoskooppien kuolemansynnit? Mun mielestä:
Oinas - viha/himo
Härkä - laiskuus/ylensyönti
Kaksonen - turhamaisuus/ahneus
Rapu - kateus/ylensyönti
Leijona - ylpeys/himo
Neitsyt - ylpeys/kateus
Vaaka - turhamaisuus/kateus
Skorpioni - himo/kateus
Jousimies - laiskuus/ahneus
Kauris - ahneus/ylpeys
Vesimies - ylpeys/viha
Kalat - kateus/laiskuus
Menikö edes sinne päin? Itse olen skorpioni ja valitettavasti tunnistan kyllä nuo piirteet itsessäni, vaikka yritänkin kitkeä niitä luonteestani. Ongelman myöntämisenhän pitäisi olla alku niiden ratkaisulle, eikö? ;)
Ei tästä listasta muuta infoa ole, mutta kertoohan se, että olet itse kateellinen läski.
Horoskoopeista sulla ei selvästi ole tietoakaan.
Eräs hyvistä ystävistäni on kaksonen. Sekä länsimanen, että sideerinen merkk. En tunnista häntä merkistä. Hän on todella jalat maan pinnalla oleva ihminen, luotettava, ei vouhota missään asiassa. En pysty kuvittelemaan edes, että hän olisi kaksinaamainen. Ystävä jo lapsuudesta.
Sitten uranus ja pluto ovat leijonan huoneessa. En tunnista itseäni. Minua on luultu mm. kauriiksi tai jousimieheksi. Kauriin huoneessa ei ole yhtään planeettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt, hento, harmaa, näkymätön.Missä merkeissä aurinkosi ja kuusi ovat?
Oinas, skoepioni. Oinaassa on planeettakertymä. Merkurius, Pluto, Uranus, Mars. Kuulostaa melko pahalta.
Sitten on vielä Jupiter aurinkomerkissäni. Kuulostaa pelottavalta ja toisaalta tosi tylsältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olisi horoskooppien kuolemansynnit? Mun mielestä:
Oinas - viha/himo
Härkä - laiskuus/ylensyönti
Kaksonen - turhamaisuus/ahneus
Rapu - kateus/ylensyönti
Leijona - ylpeys/himo
Neitsyt - ylpeys/kateus
Vaaka - turhamaisuus/kateus
Skorpioni - himo/kateus
Jousimies - laiskuus/ahneus
Kauris - ahneus/ylpeys
Vesimies - ylpeys/viha
Kalat - kateus/laiskuus
Menikö edes sinne päin? Itse olen skorpioni ja valitettavasti tunnistan kyllä nuo piirteet itsessäni, vaikka yritänkin kitkeä niitä luonteestani. Ongelman myöntämisenhän pitäisi olla alku niiden ratkaisulle, eikö? ;)
Kokemukseni mukaan nämä, näiden yllä olevien merkkien edustajilla.
Kiinalaisessa olen sika, eli yhdistelmänä leijona-sika.
Kuulemma hauska ja valloittava esiintyjä mutta joka tietää oman arvonsa ja karjaisee/röhkäisee lujaa jos ei saa tahtomaansa :D
jousimies ja kalat on parhaat
Eräs tuttu on aurinkokala & kuukala ja sellainen että hänellä on 1000 tekosyytä olla tekemättä erilaisia juttuja kuten "En mennyt eilen illalla lenkille kun sukka puristi jalkaa, vaan ajoin autolla Mäkkärille syömään", ja vika on aina kaikissa muissa kuten esimiehissä, lääkäreissä, viranomaisissa, asiakaspalvelussa kun ne eivät osaa hommiaan.
Leimaa aina kaikki helposti eli jos jollain on vaaleat hiukset niin se on varmasti ihan bi m bo, jos joku mies on lyhyt niin se on im pot e nt ti eikä varmasti saa naisia.
Onko tuo käytös tyypillistä kalalle?
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu on aurinkokala & kuukala ja sellainen että hänellä on 1000 tekosyytä olla tekemättä erilaisia juttuja kuten "En mennyt eilen illalla lenkille kun sukka puristi jalkaa, vaan ajoin autolla Mäkkärille syömään", ja vika on aina kaikissa muissa kuten esimiehissä, lääkäreissä, viranomaisissa, asiakaspalvelussa kun ne eivät osaa hommiaan.
Leimaa aina kaikki helposti eli jos jollain on vaaleat hiukset niin se on varmasti ihan bi m bo, jos joku mies on lyhyt niin se on im pot e nt ti eikä varmasti saa naisia.
Onko tuo käytös tyypillistä kalalle?
Kalat pahimmillaan.
Kalat on joko hyvin kehittynyt, unelmoija, taiteellinen, empaattinen, syvällinen, tai sitten kummallinen, laiska megajuntti....
♓️♓️♓️🐠🐟🐡
Ei määritä. Sen kyllä huomaa joistakin jos henkilö kuuluu johonkin sukuun tai perheeseen. Asenteet samat, arvostukset samat, luonteet samat. Jotkut tunnistaa jopa ulkonäöltä tiettyyn sukuun kuuluvaksi.
Ja 2(3) pirullisen sinnikästä päänkääntäjää, kaikkitietäväisyydessän kiereskelevää merkkiä ovat 1.skorppioni 2.kauris 3.leijona!! Osaavat"älykkään" henkisen alistamisen,pahimmillaan repivät hitaasti,mutta perusteellisesti toisen riekaleiksi!! Saa pahimmillaan varautua myös fyysiseen ns.koulutukseen...oinas päkäpää on noihin mainittuhin pikku-hitlereihin verrattuna pelkkä "kovaääninen,spontaanin höynä suunpieksijä"!! nim.merk.karvasta kokemusta omaava