Jää joulu sitten viettämättä
Oli tarkoitus viettää joulu lapsuudenperheen kanssa. Kaikki sisarukset, mummo, eno lapsineen ja äiti saman katon alla.
Joudun jättäytymään kuitenkin pois, koska veljen tyttöystävä on kuulemma myös tulossa meidän joulupöytään ja se ei käy minulle. En pidä siitä tyypistä.
Nyt minua sitten syyllistetään kuinka muka pilaan perhejoulun jättäytymällä pois. Aivan käsittämätöntä, kuinka itsekkäitä omat perheenjäsenet voi olla. Minun pitäisi viettää joulu ihmisen kanssa jota vihaan ja kun en suostu siihen saan haukut. Tuntuu pahalta, ettei minun toiveita oteta koskaan huomioon.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plexi kirjoitti:
Perheen määritelmä ei ole yks yhteen,se tyttö on nyt osa veljesi perhettä ja siten osa teidän yht. perhettä. Ja miks tuhlaat tunteitasi johonkin ihmiseen joka ei merkitse sulle mitään,miks vihata,ihan joutavaa. koita kestää ja yritä olla sivistynyt. Tuo marttyyrius ei ole oikea ase.
itse määrittelen perheeksi vain verisukulaiset. En tuhlaa tunteitani, säästän niitä. Se muija on niin vastenmielinen että tulee paha olo sen lähellä. En halua olla missään tekemisissä sen kanssa. Jätän mielelläni sukujoulun väliin jos se tulee sinne. Tässä vaan on kuse siitä, että minua syyllistetään joulun pilaamisesta kun en vaivaudu paikalle.
Oletko jotenkin mustasukkainen veljestäsi? Eikö sun pitäisi olla iloinen veljesi puolesta, että hän on löytänyt rakkaan?
en ole. En vain pidä siitä naisesta. Rehellisesti sanottuna en ole iloinen veljeni puolesta, olisi ottanut kenet tahansa muun. Se muija siis on uskossa ja kaksinaismoralinen kasa paskaa. Haluaisitko itse viettää joulua sellaisen kanssa? Itse en. Kyseisestä ihmisestä tulee niin huonot vibat, että pysyn kaukana ja muutenkin se on niin vastenmielinen.
Miksi olisi pakko pitää? Riittää että osaat käyttäytyä ja seurustella voit muiden kanssa.
Sun puhetyylistä ja ulosannista tulee todella huonot vibat.
no se on sinun mielipide. En hengaa epämiellyttävien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
ei ikinä uskoisi että AP on parikymppinen: minäminäminä ja muut perheenjäsenet ovat itsekkäitä ..
hehhehh huumorin kukka on se paras kukka ;)
just. Eli sun mielestä mun pitäisi mennä painostuksen takia viettämään joulu hirveän ihmisen kanssa ja jos en mene niin olen itsekäs? Ja kyllä, muut perheenjäsenet on itsekkäitä. Jatkuvasti mua syyllistetään jos en hypi niiden pillin mukaan. Taidat itse olla ihmisenä muita pompottava ja siten et ymmärrä toista näkökulmaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ikinä uskoisi että AP on parikymppinen: minäminäminä ja muut perheenjäsenet ovat itsekkäitä ..
hehhehh huumorin kukka on se paras kukka ;)
just. Eli sun mielestä mun pitäisi mennä painostuksen takia viettämään joulu hirveän ihmisen kanssa ja jos en mene niin olen itsekäs? Ja kyllä, muut perheenjäsenet on itsekkäitä. Jatkuvasti mua syyllistetään jos en hypi niiden pillin mukaan. Taidat itse olla ihmisenä muita pompottava ja siten et ymmärrä toista näkökulmaa asioihin.
Sinä puhut ihan sekavia, ota lääkkeesi. Nainen ei ole tehnyt mitään, paitsi on olemassa. Seuraavaan hengenvetoon haukut hirveäksi.
Muut perheenjäsenesi eivät ole itsekkäitä, koska hyväksyvät kaikki joulunviettoon. Jopa sinut, joka et todellakaan kovin mukavaa kuvaa itsestäsi anna.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus. Toivon, että olet provo. Kulta pieni kun elämässä tulee vastaan sellaisia henkilöitä, joista ei aina pidä. Mutta se on vaan kestettävä, joskus ei ole muuta vaihtoehtoa.
Oletko vaan päättänyt, ettet tykkää veljesi tyttöystävästä, tunnetko edes koko henkilöä? Mikä tässä "muijassa" on niin ylitsepääsemättömän hirveää ja kamalaa, ettet vaan kerta kaikkiaan voi olla saman katon alla edes muutamaa tuntia? Etkö viitsi antaa edes mahdollisuutta.
Ehkä parempi vaan, että jäät kotiin kasvamaan täksi jouluksi, menisit vähän itseesi. Olet selvästi täysin kakara, aikuistu ja ajattele muitakin kuin itseäsi. Ehkä joskus olet tarpeeksi fiksu ja vanha ymmärtämään miksi veljellesi on tärkeää, että tyttöystävä on joulun vietossa PERHEENÄ mukana.
N24
"ajattele muitakin kuin itseäs"
No siis mitä vittua? Juuri muita minä tässä ajattelenkin. Kulta pieni, lukisit ketjun niin ei tarvitse kysellä noin tyhmiä.
No jos jo olet parikymppinen, niin kasvapa sitten aikuiseksi. Sinä nimittäin olet se itsekäs eikä muu perhe. Jos vanhempasi ovat kerran hyväksyneet, että veljesi tyttöystävä osallistuu perheenne mukana joulun viettoon, ei sinulla pitäisi olla minkäänlaista nokankoputusta asiaan. Sinä et ole perheen pää, vaikka typerällä käytökselläsi yrität niin osoittaakin. HÄPEÄ, JOS OSAAT.
Läpäläpälää, mene tekemään vaikka pipareita ja lopeta tällaisten provojen rustailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plexi kirjoitti:
Perheen määritelmä ei ole yks yhteen,se tyttö on nyt osa veljesi perhettä ja siten osa teidän yht. perhettä. Ja miks tuhlaat tunteitasi johonkin ihmiseen joka ei merkitse sulle mitään,miks vihata,ihan joutavaa. koita kestää ja yritä olla sivistynyt. Tuo marttyyrius ei ole oikea ase.
itse määrittelen perheeksi vain verisukulaiset. En tuhlaa tunteitani, säästän niitä. Se muija on niin vastenmielinen että tulee paha olo sen lähellä. En halua olla missään tekemisissä sen kanssa. Jätän mielelläni sukujoulun väliin jos se tulee sinne. Tässä vaan on kuse siitä, että minua syyllistetään joulun pilaamisesta kun en vaivaudu paikalle.
Tuon määritelmän mukaan aviopuoliso ei siis ole perhettä, kun ei ole verisukulainen. Vietättekö kaikki juhlat ilman puolisoitanne?
Ei olekaan, se on aviopuoliso. Muiden sisarusten puolisot menee omien perheidensä luona käymään ja oma poikaystävä menee jouluksi omien vanhempiensa luo
Ai kamala! Entäs, kun tulee lapsia kuvioihin? Miten ne jaetaan? Osa menee isän kanssa isän perheen luokse joulua viettämään ja osa äidin kanssa äidin perheen luokse? Eiku...
No, itse olen toivottanut lasten tyttö- ja poikaystävät tervetulleiksi meille joulunviettoon heti, kun on näytille tuotu. Itse asiassa yksi poikaystävä tuotiin näytille jouluaattona ja jäikin sitten koko joulunpyhiksi. Meillä on aina mukavat perhejoulut.
sitten kun tulee lapsia joulu vietetään niiden kanssa kotona eikä sukulaisten kanssa. Sukujoulun voi viettää mikäli tulee kutsu erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plexi kirjoitti:
itse olet nyt osasi valinnut. Voit valita joko sen, että sinulle tulee paha olo jos osallistut joulun viertoon tai sen, että sinulle tulee syyllinen olo, kun et osallistu joulun viettoon. Hyviä vaihtoehtoja sulla ei nyt oikein taida ollakaan. Kannattaisi ehkä hyödyntää ne yksin vietetyt joulunpyhät miettimällä, mistä noin suuri negatiivisuus kumpuaa ja mitä voisit tehdä, jotta tuntisit olosi paremmaksi.
miksi luulet että minulle tulee syyllinen olo mikäli en mene viettämään joulua?
Vierailija kirjoitti:
Drama queen is in da haus!
suksi vi*tuun
Vierailija kirjoitti:
Oli tarkoitus viettää joulu lapsuudenperheen kanssa. Kaikki sisarukset, mummo, eno lapsineen ja äiti saman katon alla.
Joudun jättäytymään kuitenkin pois, koska veljen tyttöystävä on kuulemma myös tulossa meidän joulupöytään ja se ei käy minulle. En pidä siitä tyypistä.
Nyt minua sitten syyllistetään kuinka muka pilaan perhejoulun jättäytymällä pois. Aivan käsittämätöntä, kuinka itsekkäitä omat perheenjäsenet voi olla. Minun pitäisi viettää joulu ihmisen kanssa jota vihaan ja kun en suostu siihen saan haukut. Tuntuu pahalta, ettei minun toiveita oteta koskaan huomioon.
Aikuisuudelle ja aikuiselle ihmiselle on parikin määritelmää. Yksi on sellainen, kykeneekö tulemaan toimeen ihmisen kanssa, josta ei pidä. Itse en pidä veljeni vaimosta, mutta hän on joka tapauksessa aina tervetullut jopa minun järjestämiini perhejuhliin, eikä tulisi mieleenikään järjestää mitään ylimääräistä draamaa mihinkään sukujuhliin ilmoittamalla, että en tule sinne, koska hän tulee. Osaan käyttäytyä. Ehkä muut sukulaisesi pitävät veljesi tyttöystävästä, ja vaikka eivät välttämättä pitäisikään, he ovat hyväksyneet sen, että hän on veljesi tyttöystävä ja näin ollen kuuluu porukkaan. Toisaalta, tuskin muiden joulu siitä pahemmin pilaantuu, vaikka et menekään paikalle - tuskin hapan naamakaan ketään ilahduttaisi, mutta onhan se vähän lapsellista "en tuu kun tuo tulee byääähhhhh".
Sitä suu puhuu mitä sydän on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suksi vi*tuun
Nyt meni pikkusella tunteeseen. Aatuutilullaa.
Vierailija kirjoitti:
Troll queen is in da haus!
Mulle tulee nyt jotenkin mieleen, että inspiraatio tähän provoon on saatu Englannin hovista ja sen ainakin iltapäivälehtien uutisoimista joulunviettovaikeuksista. Kun Catherine ei voi sietää Meghania, mutta pakko on viettää joulu yhdessä, kun muuten mummolle (Elisabet) tulee paha mieli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuudelle ja aikuiselle ihmiselle on parikin määritelmää. Yksi on sellainen, kykeneekö tulemaan toimeen ihmisen kanssa, josta ei pidä. Itse en pidä veljeni vaimosta, mutta hän on joka tapauksessa aina tervetullut jopa minun järjestämiini perhejuhliin, eikä tulisi mieleenikään järjestää mitään ylimääräistä draamaa mihinkään sukujuhliin ilmoittamalla, että en tule sinne, koska hän tulee. Osaan käyttäytyä. Ehkä muut sukulaisesi pitävät veljesi tyttöystävästä, ja vaikka eivät välttämättä pitäisikään, he ovat hyväksyneet sen, että hän on veljesi tyttöystävä ja näin ollen kuuluu porukkaan. Toisaalta, tuskin muiden joulu siitä pahemmin pilaantuu, vaikka et menekään paikalle - tuskin hapan naamakaan ketään ilahduttaisi, mutta onhan se vähän lapsellista "en tuu kun tuo tulee byääähhhhh".
Oot kyllä aika tossukka nainen
kiva että joku ymmärtää asian minun näkökulmasta. En pidä kyseisestä naisesta, ei varsinaisesti ole tehnyt muuta kuin on olemassa. Joistakin ihmisistä ei vain pidä ja en halua viettää joulua sellaisen kanssa.