Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen tyttö lukiosta

Vierailija
17.12.2018 |

Meidän lukiossa on tyttö, joka ei puhu kuin yksittäisiä sanoja ja ei koskaan katso silmiin. Säikky kuin mikä ja vilkuilee hermostuneena. Joskus naputtaa jalkaa maahan ja tollottaa tyhjyyteen. Yritin jutella kyseiselle tytölle, mutta ei juttelusta oikein tule mitään, kun ei paljoa juttele. Kummallista. Huolestuttavaa, kun toista noin ahdistaa.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten paikka ei ole sivilisaation parissa. Mutta kyllä ne lopulta antaa periksi ja syrjääntyy, jolloin saavat elää mykkää elämäänsä keskenään.

Tämä ei siis ollut alkuperäinen. En kannata tätä.

alkuperäinen

Niin, silloinhan sulla ei olisi mitään ihmeteltävää ja kytättävää.

Vierailija
62/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että tule vain meidän mukaan. Ei haittaa, jos et halua heti alkaa jutella. Voit totutella alkuun olemaan porukassa mukana, jos haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALOITTAJALLE TIEDOKSI:

Tässä ketjussa on trolleja, jotka ovat ottaneet sinut silmätikukseen.

Toimit aivan oikein jutellessasi tytölle.

Vierailija
64/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALOITTAJALLE TIEDOKSI:

Tässä ketjussa on trolleja, jotka ovat ottaneet sinut silmätikukseen.

Toimit aivan oikein jutellessasi tytölle.

Kyse ei olekaan siitä, ettei ujoille tai sosiaalisesti ahdistuneille ihmisille saisi puhua tai pyrkiä tutustumaan heihin. Se on oikein hyvä pyrkimys, kun sitä toteuttaa oikea henkilö oikeista syistä. Eli joku, joka ei lähtökohtaisesti pidä tätä henkilöä viallisena "kummajaisena".

Vierailija
65/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle, että tule vain meidän mukaan. Ei haittaa, jos et halua heti alkaa jutella. Voit totutella alkuun olemaan porukassa mukana, jos haluat.

V*ttu, mitä alentuvaa lässytystä. Mistä ap tai muutkaan kuvittelette, että tyttö edes haluaa porukkaan mukaan? Hän ei taatusti kaipaa ainakaan sellaisten seuraa, jotka suhtautuvat häneen säälin ja jonkun kieroutuneen uteliaisuuden sekaisesti.

Vierailija
66/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*ttu, mitä alentuvaa lässytystä. Mistä ap tai muutkaan kuvittelette, että tyttö edes haluaa porukkaan mukaan? Hän ei taatusti kaipaa ainakaan sellaisten seuraa, jotka suhtautuvat häneen säälin ja jonkun kieroutuneen uteliaisuuden sekaisesti.

En ole kieroutunut.

alkuperäinen

Vierailija
67/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettuna mun ajatukset tuntuu varmasti kauheilta, mutta eikö teillä ole koskaan vastaavia ajatuksia. En kuitenkaan ole paha vaan empaattinen ja ymmärtäväinen. Tahdon hänelle pelkkää hyvää.

alkuperäinen

Vierailija
68/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitettuna mun ajatukset tuntuu varmasti kauheilta, mutta eikö teillä ole koskaan vastaavia ajatuksia. En kuitenkaan ole paha vaan empaattinen ja ymmärtäväinen. Tahdon hänelle pelkkää hyvää.

alkuperäinen

Se vaan ärsyttää, kun tyyppi on niin estoinen, vaikka aistin toisenkin puolen olemassa olon. Miksi esimerkiksi minua täytyy pelätä tai olla ahdistunut? Ymmärtääköhän, että elämä ei kohtele silkkihansikkain myöhemmin, jos ei skarppaa.

alkuperäinen

Vierailija
69/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kieroutunut.

alkuperäinen

Et et..

Vierailija
70/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lukiossa on tyttö, joka ei puhu kuin yksittäisiä sanoja ja ei koskaan katso silmiin. Säikky kuin mikä ja vilkuilee hermostuneena. Joskus naputtaa jalkaa maahan ja tollottaa tyhjyyteen. Yritin jutella kyseiselle tytölle, mutta ei juttelusta oikein tule mitään, kun ei paljoa juttele. Kummallista. Huolestuttavaa, kun toista noin ahdistaa.

Mun kävi sääliksi outoo olentoo joskus pyysin sitä pelamaan nintendoo.

Vakava tyttö lukiokuvassa

Vierailija
71/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kävi sääliksi outoo olentoo joskus pyysin sitä pelamaan nintendoo.

Vakava tyttö lukiokuvassa

Kappas Kelakin eksyi palstalle.

Vierailija
72/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkuperäinen

Se vaan ärsyttää, kun tyyppi on niin estoinen, vaikka aistin toisenkin puolen olemassa olon. Miksi esimerkiksi minua täytyy pelätä tai olla ahdistunut? Ymmärtääköhän, että elämä ei kohtele silkkihansikkain myöhemmin, jos ei skarppaa.

alkuperäinen

Ja taas tämä viesti osoittaa, ettet pysty yhtään ymmärtämään ja samaistumaan, mikä tietysti onkin hankalaa sosiaalisena, ulospäinsuuntautuneena ihmisenä. Ei sosiaalinen ahdistus (tai mikä häntä mahdollisesti vaivaakin) ole mikään "skarppaamisesta" kiinni oleva asia. Ei ole syytä olettaa hänen ymmärryksessäänkään olevan vikaa. Hitostako sinä tiedät, kuinka paljon tekee työtä itsensä kanssa, käykö esim. psykoterapiassa. Tai sitten hän ei koe itse tuota ongelmaksi ollenkaan. Ei sen pitäisi sinunkaan ongelmasi olla.

Vierailija
73/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkuperäinen

Sä ymmärrät nuo sanat jotenkin väärin.

Vierailija
74/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄

Vierailija
75/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkuperäinen

alkuperäinen

Ja taas tämä viesti osoittaa, ettet pysty yhtään ymmärtämään ja samaistumaan, mikä tietysti onkin hankalaa sosiaalisena, ulospäinsuuntautuneena ihmisenä. Ei sosiaalinen ahdistus (tai mikä häntä mahdollisesti vaivaakin) ole mikään "skarppaamisesta" kiinni oleva asia. Ei ole syytä olettaa hänen ymmärryksessäänkään olevan vikaa. Hitostako sinä tiedät, kuinka paljon tekee työtä itsensä kanssa, käykö esim. psykoterapiassa. Tai sitten hän ei koe itse tuota ongelmaksi ollenkaan. Ei sen pitäisi sinunkaan ongelmasi olla.

Miten muka voi olla, että ei koe Ongelmaksi, kun kommunikointi ei onnistu.

alkuperäinen

Vierailija
76/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkuperäinen

alkuperäinen

Miten muka voi olla, että ei koe Ongelmaksi, kun kommunikointi ei onnistu.

alkuperäinen

Ja miksi olisi ahdistunut, jos ei tiedostaisi?

alkuperäinen

Vierailija
77/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käyttäytyy noin koska odottaa että sä ällö ahdistelija menisit pois.

Vierailija
78/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti?

Vierailija
79/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen saa olla, että ei muka yhtään tiedosta, että kummaksutaan ja vältellään.

alkuperäinen

Vierailija
80/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se käyttäytyy noin koska odottaa että sä ällö ahdistelija menisit pois.

En ole edelleenkään ahdistelija tai mikään muukaan edellä mainittu.

alkuperäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä