Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ateisti teini menee rippikouluun ja jo nyt

Vierailija
17.12.2018 |

Ensimmäisellä tapaamisella, on haastanut papin ja nuorisotyöntekijän ja on julistautunut ateistiksi ja sanonut pysyvänsä sellaisena kunnes toisin hänelle todistavat. Voiko ripille päästä jos on noin paksukalloinen? Hävettää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menee riparille jos on ateisti?

Vierailija
2/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha. Oli tämänkin sitten möläyttänyt.🤦🏻‍♀️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prometheus leiri?

Vierailija
4/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pappi parka..

Vierailija
5/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prometheus leiri?

Suku ei tule kuin rippijuhliin.

Vierailija
6/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä tapaamisella, on haastanut papin ja nuorisotyöntekijän ja on julistautunut ateistiksi ja sanonut pysyvänsä sellaisena kunnes toisin hänelle todistavat. Voiko ripille päästä jos on noin paksukalloinen? Hävettää.

Miksette laittaneet Prometheus-leirille?

Vierailija
7/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kolmella riparilla isosenakin, vaikka olen ateisti ja pappi ja muut seurakuntatyöntekijät tämän tiesivät. Ihan jees kesäduunia.

Vierailija
8/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ole pakko mennä.

Vierailija
9/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prometheus leiri?

Suku ei tule kuin rippijuhliin.

Nolo suku. Miksette vanhemmat tue lastanne?

Vierailija
10/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pappi parka..

Minä ajattelen kyllä että voi teini parkaa.. joutuu kuuntelemaan sitä epäloogista horinaa totuutena koko viikon.

Vierailija
11/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että on aika selkärangatonta myydä aatteensa rahasta.

Vierailija
12/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin aikanani ateistiteini, joka halusi haastaa kaikki. Sitten minusta tuli tiukkapipouskis, joka haluaa haastaa kaikki.

Vierailija
13/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta? Eihän rippikoulun käyminen edellytä edes kirkon jäsenyyttä, saati että uskoisi sen oppeihin.

Vierailija
14/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että rahaa sukulaisilta ja te vanhemmat komppaatte....

Vierailija
15/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pappi parka..

Minä ajattelen kyllä että voi teini parkaa.. joutuu kuuntelemaan sitä epäloogista horinaa totuutena koko viikon.

Minä taas ajattelen voi teini parkaa jos silmissä kiiltää rahan kuvat ja sen takia haluaa leirille eikä edes pyri saamaan mitään kivaa irti siitä. Muistan oman rippileirini noin 15 vuoden takaa. Yksi parhaimmista viikoista elämässäni. Viikko Turun saaristossa luonnon keskellä, leikkejä, pelejä, yhteenkuuluvuutta, pitkiä öitä jolloin keskusteltiin kaikesta huonetovereiden kanssa. Oikein harmitti viikon jälkeen kun piti mennä kotiin eikä minuakaan kiinnostanut pätkääkään uskonto joskus teininä. Aika paljosta jäätte paitsi jos elämässänne on sellainen asenne että "hyi tossa on vähänkin jotain uskontoa - pakko boikotoida!".

Vierailija
16/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä nuorista juuri kukaan usko. Menevät vain massan mukana ja lahjoja odottaen. AP:n teini on vaan vähän tavallista rohkeampi ja uhmakkaampi.

Kai se pappi tuntee voittaneesta, kun ateisti lausuu usko julistuksen ja nielee Jeesuksen ruumista.

Vierailija
17/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippilahjojen vuoksi, kuten muutkin nuoret.

Vierailija
18/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pappi parka..

Vapaaehtoisenahan teini siellä on. Jos ei ole halukas kuulemaan kristinuskon sanomaa niin kannattaisi olla jossakin muualla.

Vierailija
19/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi lapseni toimivan noin. En kehtaisi pitää juhlia ja kutsua sukua rahanhimoisen kakaran vuoksi. Eri asia, jos olisi oikeasti pohtinut uskon asioita ja päättänyt mennä, koska haluaa tietää lisää.

Vierailija
20/25 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että itse olisin saanut juurikaan rahaa rippiäisissäni. Joitain lahjoja, kuten aterimia ja koruja kyllä. Missä vaiheessa tuostakin on tullut rahastusjuhla?

Rippileiri jäi kyllä hyvin mieleen muista syistä ja oli oikein kiva leiriviikko, vaikken uskossa ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi