Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen tyttö lukiosta

Vierailija
17.12.2018 |

Meidän lukiossa on tyttö, joka ei puhu kuin yksittäisiä sanoja ja ei koskaan katso silmiin. Säikky kuin mikä ja vilkuilee hermostuneena. Joskus naputtaa jalkaa maahan ja tollottaa tyhjyyteen. Yritin jutella kyseiselle tytölle, mutta ei juttelusta oikein tule mitään, kun ei paljoa juttele. Kummallista. Huolestuttavaa, kun toista noin ahdistaa.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä provoa tälläisella asialla.

Vierailija
22/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa hyvä tulee. Älä liikaa ahdista tyttöä. Ehkä hän avautuu sinulle myöhemmin. Se vaan voi vaatia aikaa.

Sen lisäksi että säälittää niin ärsyttää, kun siitä ei saa mitään otetta. Tein kyseisen tytön kanssa parityötä, koska opettaja määräsi parit. Oli ihan poissa oleva ja kauhean ahdistuneen oloinen, poissaolevakin. Lopulta sitten jaoin esitelmän kahteen osaan ja kun kysyin, että tehdäänkö näin niin myöntyi. Ihme kyllä teki osansa ja sain liitettyä osat yhteen. Ihan hyvä lopputulos, ei siinä mitään. Tervehdyksiin hädin tuskin vastaa. Joskus kun kuulee jotakin hauskaa saattaa hymyillä tai naurahtaa :O. Muuten sitä samaa.

Öö, et välttämättä vaikuta viestisi perusteella kovinkaan empaattiselta ja helposti lähestyttävältä ihmiseltä, suosittelen sua treenaan sosiaalisia taitoja

Tulen toimeen suurimman osan ihmisten kanssa ja olen pidetty. En siis epäsosiaalinen.

alkuperäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä provoa tälläisella asialla.

Tässä mitään provoamista. Vaikka haukutte mua ilkeäksi, myös empaattinen. Kiinnostaa myös psykologisessa mielessä hiukan.

alkuperäinen

Vierailija
24/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa hyvä tulee. Älä liikaa ahdista tyttöä. Ehkä hän avautuu sinulle myöhemmin. Se vaan voi vaatia aikaa.

Sen lisäksi että säälittää niin ärsyttää, kun siitä ei saa mitään otetta. Tein kyseisen tytön kanssa parityötä, koska opettaja määräsi parit. Oli ihan poissa oleva ja kauhean ahdistuneen oloinen, poissaolevakin. Lopulta sitten jaoin esitelmän kahteen osaan ja kun kysyin, että tehdäänkö näin niin myöntyi. Ihme kyllä teki osansa ja sain liitettyä osat yhteen. Ihan hyvä lopputulos, ei siinä mitään. Tervehdyksiin hädin tuskin vastaa. Joskus kun kuulee jotakin hauskaa saattaa hymyillä tai naurahtaa :O. Muuten sitä samaa.

Eli nyt tiedät, että hän tekee osansa ajallaan ja asiallisesti. Se on enemmän kuin monista voi sanoa. Tiedät myös, että hänellä on huumorintajua. Ei sulla tarvitse olla mitään "otetta"'. Olisiko hänen helpompaa kommunikoida kirjoittamalla? Ootko muuten itse tyttö vai poika?

En sano, koska tunnistamisvaara.

alkuperäinen

Vierailija
25/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun yrität ottaa kontaktia! Olin itse hiljainen ja ujo lukiossa kiusaamistaustan takana. Pelkäsin kiusaamisen alkavan uudestaan. Voi olla tosi kiva oikeasti, kun vain rohkaistuu. Väkisin sinun ei tietysti tarvitse olla ystävä, mutta jos tarjoudut esim. paritehtäviin kaveriksi, mutta kunhan et kiusaamiseen mene mukaan.

No, ei ole kiva, jos noin ymmärtämättömältä vaikuttava tyyppi kuin ap yrittää lähestyä. Jos tutustuvatkin, niin loukkaa varmaan tätä tyttöä möläytyksillään tahtomattaankin. "Miksi edes on lukiossa...", voi helvata sentään.

En tietenkään sano ääneen mitään. Kiinnostaisi nähdä, mitä puuhailee vapaa-ajalla. Somessa jakanut musiikkia ja kuvia eläimistä sekä festareilta. Ihme hiippari.

alkuperäinen

Itse olet ihme hiippari. Jätä se tyttö vaan rauhaan.

Vierailija
26/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan tuo tyttö. Mulla on ADHD ja änkytän enkä siksi halua puhua. Anna olla.

Vierailija
27/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, kun yrität ottaa kontaktia! Olin itse hiljainen ja ujo lukiossa kiusaamistaustan takana. Pelkäsin kiusaamisen alkavan uudestaan. Voi olla tosi kiva oikeasti, kun vain rohkaistuu. Väkisin sinun ei tietysti tarvitse olla ystävä, mutta jos tarjoudut esim. paritehtäviin kaveriksi, mutta kunhan et kiusaamiseen mene mukaan.

No, ei ole kiva, jos noin ymmärtämättömältä vaikuttava tyyppi kuin ap yrittää lähestyä. Jos tutustuvatkin, niin loukkaa varmaan tätä tyttöä möläytyksillään tahtomattaankin. "Miksi edes on lukiossa...", voi helvata sentään.

En tietenkään sano ääneen mitään. Kiinnostaisi nähdä, mitä puuhailee vapaa-ajalla. Somessa jakanut musiikkia ja kuvia eläimistä sekä festareilta. Ihme hiippari.

alkuperäinen

Stalkkaatko sä sitä, sä vaikutat itse aika erikoiselta, jopa pelottavalta

Kuinka niin? Etkö sä ite koskaan tee niin?

alkuperäinen

Vierailija
28/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tarvitse elämäänsä ihmisiä, joiden motiivit tutustua häneen ovat tuollaiset. Onneksi hiljaisilla ja ujoilla on usein herkät tuntosarvet ihmisten suhteen.

Vierailija
29/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, et välttämättä vaikuta viestisi perusteella kovinkaan empaattiselta ja helposti lähestyttävältä ihmiseltä, suosittelen sua treenaan sosiaalisia taitoja

Tulen toimeen suurimman osan ihmisten kanssa ja olen pidetty. En siis epäsosiaalinen.

alkuperäinen

Miksi alapeukutatte?

alkuperäinen

Vierailija
30/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tarvitse elämäänsä ihmisiä, joiden motiivit tutustua häneen ovat tuollaiset. Onneksi hiljaisilla ja ujoilla on usein herkät tuntosarvet ihmisten suhteen.

Mistä muka päättelit mun motiiveista. Oon sosiaalinen ja siksi kiinnostunut ihmisistä. Sekä empaattinen.

alkuperäinen

Vierailija
31/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te saitte musta noin huonon kuvan?

alkuperäinen

Vierailija
32/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muka päättelit mun motiiveista. Oon sosiaalinen ja siksi kiinnostunut ihmisistä. Sekä empaattinen.

alkuperäinen

Sosiaalinen voit olla, sosiaalisista taidoista en ole vakuuttunut. Puhut tästä tytöstä kuin jostain eriskummallisesta, uuden lajin edustajasta, jota haluaisit päästä tutkimaan. Nimittelet häntä ikävästi omituiseksi, ihme hiippariksi, jne. Kerrot ärsyyntyväsi ja turhautuvasi, kun hän ei avaudu etkä saa hänestä "otetta". Et selvästi kykene ymmärtämään hänen ujouttaan ja mahdollista sosiaalista fobiaansa ollenkaan. Anna hänen olla.

Vierailija
34/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän luokkakaveriltani! Oli hidas lämpenemään, pyysin neutraalisti mukaan kaikkeen mahdolliseen mutta en painostanut. Nykyään kulkee luontevasti pienemmän porukan mukana ruokailuissa yms. Ja löytää ryhmätöihin porukan. On päiviä jolloin ei puhu mitään, näin kahden vuoden tuntemisen jälkeen sanoi että on aika introvertti eikä aina jaksa keskustella ihmisten kanssa. Mutta kulkee useimmiten kuitenkin mukana ja seurailee tapahtumia ja keskustelua. En itse enää asiaan kiinnitä huomiota, ulkopuolisten mielestä varmaan vähän creep kun kulkee semmoisena wing manina mukana eikä puhu mitään :D vaikuttaa tyytyväiseltä tilanteeseen, ei ole jäänyt ulkopuoliseksi mutta halutessaan saa olla ihan omien ajatustensa kanssa keskenään.

Vierailija
35/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika lukio aikaan oli todella hiljainen. Saattoi tulla lukiossa samaan pöytään ja kuunnella muiden juttuja puhumatta tunnin tai pari. No, me annoimme hänelle mahdollisuuden ja ollaan ystäviä edelleen nyt yli 15 vuoden päästä noista tapahtumista. Kyseinen henkilö on muuten pärjännyt oikein hyvin taiteellisessa ammatissaan.

Ap, älä tuomitse. Sinä tässä se outo ja kummallinen tunnut olevan.

Vierailija
36/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mielenterveysongelmia tai sitten on ujo tai sitten ei kiinnosta ihmiset lukiostaan vaan viettää aikansa omien kavereidensa kanssa ja lukiossa käy opiskelemassa.

Vierailija
37/84 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta taitaa turhauttaa, kun kokee olevansa niin pidetty ja tulevansa toimeen ihmisten kanssa ja sitten onkin tällainen "ihme hiippari" (lue: hyvin erilainen ihminen kuin ap) vastassa, joka ei ymmärrä avautua hänelle.

Vierailija
38/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset, tatuoinnit ja musta pukeutumistyyli sotii täysin olemuksen kanssa.

Näin tänään tupakalla.

alkuperäinen

Vierailija
39/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lävistykset, tatuoinnit ja musta pukeutumistyyli sotii täysin olemuksen kanssa.

Näin tänään tupakalla.

alkuperäinen

Venytykset korvissa myös.

alkuperäinen

Vierailija
40/84 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi