Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paluu maanpinnalle!

Kotiäiti
17.12.2018 |

Ymmärsin tänään, että olen aivan liian väljä miehelleni.
Olen kuvitellut olevani seksin jumalatar koko yhdessäolo aikamme.
Pudotus oli kova ja masennus nostaa päätään.
Olen aina nauttinut seksistä, niin anaalistakin sekä olen rakastanut imeä mieheni munaa.
Olen sguirtannut ja saanut mielettömiä sarja orgasmeja.
Minä nautin tähän aamuun asti niin kuin ennenkin. Mutta mies paljasti että olen ollut jo kauan löysä. ☹️
Kyllä hän tuntee, varsinkin kun saan orgasmeja. Mutta esim. Kostun niin paljon ettei ymmärtääkseni pitoa paljon ole.
Ompa paska olo.
Kaipa 4lapsen synnyttäminen on tehtävänsä tehnyt. En ole koskaan harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa.
No tänään kävin ostamassa apteekista jumppakuulan alapäälle.
Toivottavasti auttaa.
Onko muilla ollut samanlaista vaivaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle selvisi sama asia jokin aika sitten.mies ilmoitti ettei ole oikein enää tuntumaa.tuli kans ihan hirveä olo.

Vierailija
2/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on todennäköisesti toinen: parikymppinen synnyttämätön tiukkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta onneksi alapääjumppa on suhteellisen helppoa, eikä vie hirveästi aikaa muulta. Ei muuta kuin smartballsit ineen ja normaalisti päivää jatkamaan. Myöhemmin voi nostaa vaatimustasoa pienemmillä ja painavammilla kuulilla. Aika halmaakin vielä, verrattuna vaikka kuntosalimaksuihin. Onhan tuo varmasti noloa, mutta lohduttaudu sillä ajatuksella, että voit sitten joskus itse olla se ymmäryävä ja kärsivällinen osapuoli kun miehelläsi alkaa eturauhas- ja erektio-ongelmat. Tarpeeksi kun jumpaat, ei niin helposti tule edes virtsankarkailuongelmia:)

Vierailija
4/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta onneksi alapääjumppa on suhteellisen helppoa, eikä vie hirveästi aikaa muulta. Ei muuta kuin smartballsit ineen ja normaalisti päivää jatkamaan. Myöhemmin voi nostaa vaatimustasoa pienemmillä ja painavammilla kuulilla. Aika halpaakin vielä, verrattuna vaikka kuntosalimaksuihin. Onhan tuo varmasti noloa, mutta lohduttaudu sillä ajatuksella, että voit sitten joskus itse olla se ymmärtävä ja kärsivällinen osapuoli, kun miehelläsi alkaa eturauhas- ja erektio-ongelmat. Tarpeeksi kun jumppaat, niin ei helposti tule edes virtsankarkailuongelmia:)

Sori, lipsahtipas aivan järjetön määrä kirjoitusvirheitä.

Vierailija
5/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta on hoonattu samaa ihanuutta ja hyvää on. Joskus tiukka, joskus väljempi, vähän tilanteesta ja kiihotuksrsta riippuen. En vaihtais vapaaehtoisesti. Pilde rulaa.

Vierailija
6/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti kirjoitti:

Ymmärsin tänään, että olen aivan liian väljä miehelleni.

Kyllä hän tuntee, varsinkin kun saan orgasmeja. Mutta esim. Kostun niin paljon ettei ymmärtääkseni pitoa paljon ole.

No tänään kävin ostamassa apteekista jumppakuulan alapäälle.

Toivottavasti auttaa.

Onko muilla ollut samanlaista vaivaa?

Sanoiko hän ihan asiallisesti, vai oliko jotain muuta mielessä?

Jumppa on hyvästä ja se todennäköisesti auttaa.

Jos olet kostea se on hyvä asia. Moni kärsii kuivuudesta. Kävisin mielellään kokeilemassa sinua.

Luultavasti kyllä löytyy muitakin, jotka pitävät sinusta, vaikka miehesi ei pidä.

Löysyyttä on tosin helppo kokeilla, nuo kuulat ja dildot mitä pienempään pääset sitä tiukempi olet. Myös sormella voit kokeilla miltä puristus tuntuu, jos tuntuu, miehesi puhuu omiaan.

Jos jaksat puristella sormeasi, et ole löysä. Jumpan jälkeen puristus voiman pitäisi parantua pikku hiljaa.

Vierailija
7/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista👍

Ihan asiallisesti sanoi.

Taisi vaan tuntua naiseuden ytimeen🙄

Vierailija
8/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mies näkökulma.

En tiedä sinun tiukkuutta enkä mitään muutakaan sinusta..

Kerron oman kokemuksen

Tässä yks kerta kun annoin muuten kumppanille hellyyttä ja hän sai orkun niin jonkin ajan kuluttua kun halusin itekkin saada jotain muuta kuin omaa kättä koitin takaapäin naida mutt muutaman työnnön jälkeen ei kertakaikkiaan tuntunut yhtään miltään. Mun ajatukset karkas .kalu löpsähti..mua nolotti..

Samanlaisen kolauksen koin..ei musta oo enään mihkään..

Vierailija
9/23 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ajatus mullakin tuli.

Minusta ei ole enää antamaan nautinnollista ja hyvää seksiä kumppanille🙄

Viallinen värkki..

Vierailija
10/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pipari menee toisilla orkun jälkeen hieman "väljemmäks".

Mitä se haittaa.

Jos ei kykene laukeamaan pilluun niin runkkaa vaikka.pääasia että nainen saa orkun.ittensä voi hoitaa muutenkin sen jälkeen.

Miehessä vika.

Vierailija
11/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjan lihaksilla saa tiukkuutta ja puristusta. Ja ainahan voi kokeilla uusia leikkejä isommilla dildoilla, fistausta tai vaikka tuplapanoa kullilla ja dildolla samaan reikään, myös pimpsaan ja peppuun yhtäaikaa tiukentaa paikkoja. Näistä voitte molemmat saada kovasti kiksejä sitäpaitsi, ainakin meillä kumpikin nautimme. Tosin meillä nämä leikit painottuvat peppupuoleen.

M40

Vierailija
12/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa fistausta

Vierailija
13/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä on synnyttänyt viisi alateitse, eikä jalkojeni välissä heilu mikään elinansurma. Lisäksi hän kostuu ihan reippaasti. Ei se puristus ole kovinkaan luja siis, ei ole jumppaillut. Mutta nalli syttyy silti ja seksi on parasta ikinä. Ja sitä ylipäätään saa aina silloin kun haluaa.

Parin vuoden ajan olen vihjaillut että voisi kokeilla pimppajumppaa. En ole töksäyttänyt mutta vihjaillut että tämmöinenkin on olemassa. Jossain vaiheessa ajattelin ostaa kuulat, mutta eipä noilla kiirettä.

Toosa tuntuu hyvältä aina. Jos ei tuntuis niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon.

Älä turhaan ota itseesi. Eletty elämä näkyy kropassa muuallakin. Jos rakastaa toista, tekee sen "vioista" huolimatta. Täydellistä kumppania ei ole olemassakaan, joskus harmittaakin.

Vierailija
14/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kun samalla viikolla harrastaa seksiä n. 35-v kaksi lasta synnyttäneen kanssa, ja n. 20-v ei yhtään lasta synnyttäneen kanssa niin onhan siinä eroa...

Sä voit jumpata miten paljon vaan, mutta _yhtä tiukaksi_ et ikinä tule tulemaan.

Kyse on vain ja ainoastaan siitä mihin vertaillaan!

Esim. kaljamahainen 45-v mies voi treenata itseään salilla hoikemmaksi, mutta 99,99% varmuudella runko ei ala näyttämään samalta kuin 25-v mallipojalla.

Vierailija
15/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie nussin aikonaan exää ,pienikullinen kun oon penis sleevellä että hän sais väljänä ees jotain tuntumaa pilluun.

Kyllä lähti nalli niinkin vaikka oli kumia kyrvän ympärillä.

Vierailija
16/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaiskuna paluulle maan pinnalle kokeiltavaksi. Kun sänkyjutut vaikuttavat kuitenkin toimivan kivasti niin mites jos puet yllesi sukat ja sukkanauhat mahdollisesti vielä korkkareiden tai saapikkaiden kera - ellet ole jo tehnyt.

Korkkarit kattoon -meininki eli sukkiin verhotut sääret miehen olkapäille saattavat niin visuaalisuudella kuin uudella erilaisuudella tuoda kipinää molemmille. : )

Vierailija
17/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu että olet liian märkä, niin voitte pyyhkiä välillä liikaa kosteutta pois kesken aktin vaikkapa talouspaperilla.

Vierailija
18/23 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mies näkökulmaa..

Sulla on hieno asenne..tuo jo on sellainen juttu että miehesi arvostaa kun koitat tehdä asialle jotain.

Todennäköisesti olet jonkin ajan päästä entistä vireämpi ja mieluisampi kumppani..

Älä vaivu liian syviin vesiin ..

Olet upea kumppani varmasti edelleenkin ja tuolla asenteella nautitta molemmat vielä riemukkaammin..

Miehen värkistäkin lähtee tuntoa pois mutta siihen ei taida löytyä konstia millä palauttaa tai jos löytyy kertokaa mullekkin

Vierailija
19/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No outo juttu on jos ei miehelle kelpaa.piparia,anusta,orkkuu ja skruittii aloittajalla.

Kyllä luulis nallin palavan.

Ettei vaan miehellä ois nyt kriisi päällä.kyllä tuollasen kumppanin haluis kaikki.

Vierailija
20/23 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin kertoa, että kun samalla viikolla harrastaa seksiä n. 35-v kaksi lasta synnyttäneen kanssa, ja n. 20-v ei yhtään lasta synnyttäneen kanssa niin onhan siinä eroa...

Niin on, ennen synnytystä ja neljän lapsen synnytyksen jälkeen, niin synnytyksien jälkeen on kyllä tiukempi kuin ennen synnytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän