Käytätkö uuden henkilön kanssa myös suuseksissä kondomia?
Olen huomannut, että useat henkilöt haluavat ehdottomasti käyttää kondomia yhdynnässä, mutta suuseksiä harrastaessa ei tule mieleenkään kondomi. Oletteko unohtaneet, että myös suuseksissä tarttuu taudit? Eli vastatkaa otsikon kysymykseen ja oletteko itse huomanneet samaa? Ja jos täällä on naisista kiinnostuneita naisia niin käytättekö naisten kondomia?
Kommentit (5)
Ite torppaan ajatuksen suuseksistä kortsun kanssa (tai naisille tarkoitetun suuseksisuojan kanssa)
Yksinkertaisesti siitä syystä, ettei se tunnu YHTÄÄN MILTÄÄN kun otetaan suihin kumin kanssa.
Paljon viisaampaa on käyttää se aika esim. käsi/sormi leikkeihin, jotka sentään tuntuu joltain :)
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Elmu kelmu toimii hyvin. Sitä voisin kokeilla.
Päästää läpi, ei toimi. Googlaa jos et usko.
Kondomin kanssa aina kunnes on varmistettu ettei ole tauteja. Sen jälkeen kondomi jää pois muustakin.
en ota suhin ilman kumia, enkä anna nuolla ilman suojaa. Mistä ihmeestä sitä voi olla varma ettei saa jotain virusta joka seuraa koko elämän.
Ja vain yksi mies kieltäytyi nuolemasta kun sanoin että paljaalla ei onnistu. Ja ihmeekseni olen havainnut että melkein kaikille miehille se on täysin uusi asia, että pitää harrastaa suuseksiä kumin kanssa.
Mutta näin meillä. Ei tunnu kovin moni nainen vaatia suuseksiin suojaa vaikka muuten huolehtisikin terveydestään.
Ja ihan vink, ihan yhtä mukavaa se on vaikka ei voi paljaalla vedelläkkään, kyllä tykkään että saan kielihoitoa. Toimii posliinin kanssa oikein hyvin
Luulen että Elmu kelmu toimii hyvin. Sitä voisin kokeilla.