Kylläpä on hidasta toimintaa adlibriksella
Viikko sitten maanantaina (klo 7) tehty tilaus ja vieläkin käsiteltävänä.
No luin kyllä nyt tarkemmin tilausehdot, paketti lähetetään 5-9 arkipäivän sisällä ja siitä menee vielä 2-3 päivää ennen kuin paketti on minulla.
Eipä taida jouluksi ehtiä :(
Kommentit (53)
Minä taas olen saanut aina nopeasti Adlibrikselta tilaamani tuotteet, eikä ole ollut muutakaan moitittavaa. Varmasti joulukuun suuret tilausmäärät ovat yhtenä syynä syynä hitauteen.
Olen tilannut jonkin verrankin nettikaupoista, jos lahjaksi tilaan, tilaan ne viimeistään marraskuun alussa, joulukuulle en uskaltaisi jättää tilaamista.
Vain kerran on ollut ongelmia Verkkokauppa.comin tilauksen kanssa, mutta sekin johtui Postista, joka raahasi tilatun tuotteen Ahvenanmaalle, vaikka piti Länis-Suomeen toimittaa. Sen jälkeen paketti rullasi väliä Oulu-Ahvenanmaa-Helsinki-Oulu-Ahvenanmaa-Helsinki jne.
Tuon ruljanssin takia minulle koitui aika paljon kuluja, joiden takia Posti sitten armollisesti tarjosi 4kpl postimerkkejä hyvitykseksi, vaikka kuluja minulle oli tullut monta sataa. Lopulta he sitten hyvittivät minulle postimaksut.
Vierailija kirjoitti:
Oma moka, jos tilailee vielä joulukuussa. Kaikki järkevät ihmiset tajuavat, ettei tilaus ehdi takuuvarmasti saapua ennen joulua. Ei, vaikka kuinka mainostettaisiin. Joulun alla on paljon ruuhkaa eikä postiinkaan voi luottaa. Fiksut tilaavat jo loka-marraskuussa.
Niin? Mehän odotellaan yhä niitä marraskuussa tehtyjä tilauksia.
Mites tää? Tilasin 5.12. Adlibrikseltä. Epähuomioissani poistin tilausvahvistuksen. Adlibriksestä, omista tilauksista en löydä tilausta enää, mutta Klarnan sivulta näkee, että olen sen tehnyt.
Sama juttu. Black fridayn aikana tilasin. Nyt tuli toinen tuote ja toista odottelen. 25km x2 sitten ajelen erikseen tätä toista pakettia hakemaan. Jouluksi tuskin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mites tää? Tilasin 5.12. Adlibrikseltä. Epähuomioissani poistin tilausvahvistuksen. Adlibriksestä, omista tilauksista en löydä tilausta enää, mutta Klarnan sivulta näkee, että olen sen tehnyt.
Mä tilasin 2.12. ja lukee tilausvahvistuksessa, että arvioitu lähetysaika 5.-18.12. Eipä oo vielä ainakaa lähetetty. Sulla siis varmaan arvioitu lähetysaika menee vielä pari päivää pidemmälle.
Adlibris mainosti vielä viikonloppuna, että nyt tilaamalla lahjakirjat ehtivät vielä jouluksi pukinkonttiin. Heidän Facebookissaan oli niin paljon kritiikkiä, etten enää uskaltanut tilata ja hyvä niin varmaankin.
En vain ymmärrä, että miksi he sitä mainostavat, jos aikaisempiakaan tilauksia ei ole toimitettu. Jos joku ei saa tilaustaan jouluksi, niin tuskin hän enää uudestaan tilaa mitään samasta paikasta.
tilasin lähes 2kk sitten Reimalta paketin edelleen lähettämättä. Laitoin viestiä perään ei tienny mistä johduu viivästys ja asia ei senkään jälkeen ole edenny. oisin toki voinu saaha rahat takasi mutta tarvin ne tuotteet, toivottavasti joskus saapuu...
Fiksut ovat tehneet joululahjatilauksensa jo lokakuussa. Ei tule stressiä, kun kaikki lahjat ovat valmiina jo ennen joulukuuta. Miksi ihmiset eivät tajua tilata ajoissa? Nykyaikana kaikkien tulisi osata toimia oikein ja ennakoivasti nettikaupoilla.
Vierailija kirjoitti:
tilasin lähes 2kk sitten Reimalta paketin edelleen lähettämättä. Laitoin viestiä perään ei tienny mistä johduu viivästys ja asia ei senkään jälkeen ole edenny. oisin toki voinu saaha rahat takasi mutta tarvin ne tuotteet, toivottavasti joskus saapuu...
Oletko hieman yksinkertainen? Viikon tai parin kuluttua alkavat jo alennusmyynnit. Ne samat tuotteet, jotka olet tilannut 2 kk sitten ja jotka ovat edelleen matkalla, ovat kohta alennuksessa. Saat ne luultavasti kalliimmalla samaan aikaan kuin ne, jotka ovat tilanneet alennuksista.
11.12. tehty tilaukseni on eilen iltapäivällä siirtynyt toimitukseen. Vähän jännittää ehtiikö nyt jouluruuhkassa 3 päivän sisällä perille. Täytyypä jatkossa muistaa, että Adlibrikseltä kannattaa tilata vain, kun aikaa on tosi reilusti.
Erittäin huonoja kokemuksia Adlibriksesta. Toimitukset ovat varmaan nopeita, jos tilaa sitä kauden perusmoskaa mitä on tarjolla kaikissa Suomalaisissa jne, mutta jos tilaat vähänkin erikoisempia kirjoja, joita ei heti ole varastossa, toimitus ei koskaan onnistu luvatun ajan puitteissa, ja kirjat lähetetään usein yksi kerrallaan sitä mukaa kuin niitä saapuu varastolle. Asiakaspalvelu on erittäin hidas vastaamaan, ja pahinta on, että näitä mokailuja ei hyvitetä mitenkään ellet itse korota ääntäsi. Kerran olen saanut hyvityksenä säälittävän 10 % alennuksen lahjakortin. Erittäin surkea pulju.
Joo mulla oli yks kirja joka olis löytynyt tuoltakin mutta kyselin kirja kaupasta ni saan sen jo perjantaina hakea:) eikä tarvii mitää postikuluja maksella.
Oma moka, jos tilailee vielä joulukuussa. Kaikki järkevät ihmiset tajuavat, ettei tilaus ehdi takuuvarmasti saapua ennen joulua. Ei, vaikka kuinka mainostettaisiin. Joulun alla on paljon ruuhkaa eikä postiinkaan voi luottaa. Fiksut tilaavat jo loka-marraskuussa.