Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako nielurisojen koko siihen, kuinka "mielellään" niitä leikataan?

Vierailija
17.12.2018 |

Mulla on toistuvia nielutulehduksia, proppuja ja jälkitauteja, mutta harvoin angiinaa. Julkisella puolella ei olla innostuttu nielurisojen leikkaamisesta ilmeisesti sen takia kun angiinaa ei ole. Ainakin toinen noista risoista on huomattavasti toista suurempi ja kipeä näitten tulehduksien yhteydessä. Eikö se ole huomioon otettava asia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yksityiseltä lähetteen julkiselle ja vasta leikattiin. Ei ole angiinoita ollut, mutta kovin proppuiset olivat eli ns. krooninen tulehdus.

Vierailija
2/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielurisojen leikkaus ei yleensä poista tuon kaltaisia ongelmia.

Todennäköisesti ongelma on joissain muualla kuin nielurisoissa. Esim. kystat poskionteloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain yksityiseltä lähetteen julkiselle ja vasta leikattiin. Ei ole angiinoita ollut, mutta kovin proppuiset olivat eli ns. krooninen tulehdus.

Auttoiko leikkaus? ap

Vierailija
4/4 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kanssa mietin, että pitääkö mennä yksityiselle. Hieno tämä julkinen terveydenhuolto, siellä on tullut useita käyntejä ja olen puhunut tästä ongelmasta jo vuoden, apua ei ole kumminkaan löytynyt. Tulee lopulta melkein kalliimmaksi ja aikaa tuhraantuu. Toki mä sen uskon, ettei risaleikkaus auta, jos vaan joku muu homma todetaan. Proppujen irrottelu ja jatkuva kipu kyllästyttää. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme