Lässyttääkö teidän mies äidilleen?
Mun seurustelukumppani, +30 vuotias mies lässyttää edelleen omalle äidilleen. Minusta se on todella outoa. Olen aiemmin huomauttanut siitä hänelle ilman mitään vaikutusta. Miten yleistä tuollainen aikuisen miehen lässytys omalle äidille on? Mistäköhän johtuu?
Mulla tulee ainoastaan mieleen, että napanuora ei vieläkään ole katkennut.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Käytös muuttuu silmissä, kun miehen "äityliini" tulee paikalle :D
Miten se muuttuu?
Ei lässytä. Miehestä tulee puhumaton. Hän vetäytyy.
Taantuminen on yleistä. Mutta mitä sinä tarkoitat? En ymmärrä lässyttämistä muutein kuin että vauvoille ja kissoille lässytetään.
Ei lässytä, hyvä kun edes sietää silmissään. Eivät ole ikinä tulleet toimeen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei lässytä. Miehestä tulee puhumaton. Hän vetäytyy.
Taantuminen on yleistä. Mutta mitä sinä tarkoitat? En ymmärrä lässyttämistä muutein kuin että vauvoille ja kissoille lässytetään.
Tarkoitan lässyttämisellä äänen painon muutosta sellaiseksi naukumiseksi, jota pidetään esim. vauvoille tai lemmikeille.
Miten niin lässyttää "edelleen"?
Eivät poikani ole koskaan lässyttäneet minulle. Minä jossain määrin olen lässyttänyt heidän ollessaan ihan pieniä, mutta ei koskaan noin päin.
Aika erikoista, en ole törmännyt ilmiöön. Tietysti jos äiti on jo tosi huonossa kunnossa ja dementoitunutkin ehkä, voi miehellekin tulla tällainen tarve.
Mutta tätähän et sinänsä kysynyt, vaan lässyttääkö mieheni omalle äidillensä. Ei totisesti, puhuu aivan asiallisesti ehkä vähän niukkasanaisemmin jopa kuin muille.
Mun miehellä on terve ja työikäinen / työkykyinen äiti. Ärsyttää sen naukuminen, kun ikää jo yli 30.
Hyvä se on, ellei äitinsä ärsyynny siitä. Mitä tarkoitat lässytyksellä?
Käytös muuttuu silmissä, kun miehen "äityliini" tulee paikalle :D