Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te 150cm pitkät naiset, oletteko löytäneet miehen?

Vierailija
16.12.2018 |

Itse saan pakit kerta toisensa jälkeen lyhyyteni vuoksi. :(

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on trolli. Treffipalveluista on tehty tutkimuksia, joissa on todettu on lyhyet naiset saa ENEMMÄN viestejä. Se on etu jos jotain sinkkumarkkinoilla. Miten lyhyen miehen AP itse hyväksyisi?

Vierailija
22/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun havaintojeni mukaan lyhyet naiset ovat erittäin suosittuja. Parhaat vaihtavat miestä ja kotia lennossa, aina uusi valmiina,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on trolli. Treffipalveluista on tehty tutkimuksia, joissa on todettu on lyhyet naiset saa ENEMMÄN viestejä. Se on etu jos jotain sinkkumarkkinoilla. Miten lyhyen miehen AP itse hyväksyisi?

Oletko vähän yksinkertainen? Tuskin niissä tutkimuksissa on tuloksena, että 100%:sti kaikki lyhyet naiset saavat enemmän viestejä. Aina, ihan aina on poikkeuksia, eikä se tee kenestäkään trollia. 

Vierailija
24/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän yksinkertainen? Tuskin niissä tutkimuksissa on tuloksena, että 100%:sti kaikki lyhyet naiset saavat enemmän viestejä. Aina, ihan aina on poikkeuksia, eikä se tee kenestäkään trollia. 

Oletko itse yksinkertainen? Ei kukaan ole tuollaista väittänytkään. Tajuatko miten keskiarvot toimii. Tutkimus kertoo että keskimäärin lyhyet naiset kiinnostaa miehiä enemmän.

Vierailija
25/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155 senttinen ja aina on vientiä riittänyt. 

Vierailija
26/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakkeja koskaan. Itse olen kyllä pakkeja antanut, mutten koskaan miehen pituuden vuoksi. Kyllä ne syyt ovat olleet ihan jossain muualla kuin pituudessa.

t. N 152cm

Vierailija
27/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tilanne se että ap on yhtä pitkä kuin paksu. Miehet tykkää lyhyistä naisista mutta todella usein lyhyet aikuiset naiset on myös lihavia koska syövät yhtä paljon kuin isommat ihmiset.

Vierailija
28/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi jäädä yksin ilman että se on oma valinta. 

Vierailija
29/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tilanne se että ap on yhtä pitkä kuin paksu. Miehet tykkää lyhyistä naisista mutta todella usein lyhyet aikuiset naiset on myös lihavia koska syövät yhtä paljon kuin isommat ihmiset.

Tämä.

Vierailija
30/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Jep. Lyhyys ei ole yhtä kuin sirous. Usein etenkin suomalaiset lyhyet eivät ole siroja, vaan leveitä (jo rakenteellisesti, ei lihavuuden vuoksi). Ns. tonttu-look.

Vierailija
31/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet myös yhtä leveä, ongelma voi olla tosikin. Muuten ei.

Vierailija
32/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minulla.

N23 151cm

Ilmoitappas painosi myöskin.

Vierailija
33/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No.

Painoahan et tietysti kertonutkaan.

Jos se on alle 55kg, niin seuraa löytyy satavarmasti.

Vierailija
34/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakaan ei jostain syystä viehätä naiset jotka mahtuvat pöydän alle seisten mutta eivät maaten.

Vierailija
35/47 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole reilusti ylipainoinen, hän saa ihan varmasti seuraa. Kiinnostuneimpia lienevät yli 185-senttiset miehet. Monella hujopilla on suuri viehtymys pieniin naisiin.

Vierailija
36/47 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toista kertaa naimiissa. Näköjään löytää.

Vierailija
37/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman 151-153-senttisen naisen, ja heillä on ollut vaikeuksia löytää parisuhde. Ei ole syynä lyhyytensä, vaan luonteensa. Moni mieskaverini sanoo minulle että nuo kaverini ovat muuten mukavia, mutta luonne on ärsyttävä tai rasittava. Sietävät noita kavereitani kyllä, mutta eivät muuten kaveeraa. Ja ymmärrän sen kyllä. Itsekin olen nuo luonteen viat huomannut, mutta yritän sietää niitä, kun nuo ihmiset ovat muuten ihan ok.

Olen 163 cm eli en mikään lipputanko itsekään.

Vierailija
38/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä trolli? Olen 152 cm ja pidemmät naiset ovat enemmänkin kateellisia minulle kun miehet joko eivät välitä että olen lyhyt tai itse asiassa haluavat selkeesti lyhyemmän naisen

Vierailija
39/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääh, ei kait naisella pituus mitään merkkaa?? Itse tykkään itseäni semmoset 40cm lyhyemmistä naisista ja semmosen kanssa seurustelenkin. Eipä se pakko ole mutta toimii kyllä.

Vierailija
40/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tykkään kun oma naiseni on minua 60cm lyhyempi. On söpöä kun nukkuun kengässäni.