Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada innostumaan?

Vierailija
16.12.2018 |

Ollaan nyt vähän vaikeessa tilanteessa, mies haluttomampi kuin minä ja mulla itsetunto ihan maassa.

Mieli tekis, mutta pakkien pelossa ei uskalla yrittää. Tulis tunne että mies suostuu säälistä.

Ei kuulemma johdu minusta haluttomuus. Toista sillä ei ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Tänäänkin sain pakit. Hitto tämä käy itsetunnolle vaikka muuten olenkin aika itsevarma ihminen. En mikään missi vaan hieman ylipainoinen vaimo joka rakastaa puolisoaan ja hän minua. Mutta se seksi, voi kun saisin edes vähän useammin kuin kerran viikossa.

Vierailija
2/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hubbyillä keski-ikä ja ylipaino vetää testosteronit alas, niin ei tee mieli. Ei muuta kuin lääkäsille ja hormoonia naamaan. Tai sitten urheilemaan. Toisaalta viriili rakastajakin  poistaisi ongelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko milloin viimeksi imaissut pillistä kuumat

Vierailija
4/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla rennompi mut tää on kierre eikä tiedä miten päin olla. Oo siinä rento ja nalkuttamatta kun saat olla puutteessa eikä toinen osoita mitään kiinnostumisen merkkejä. Pinnaa kiristää arki muutenkin kun itse hoidan suurimmaksi osaksi kodin, laskut ym. Voi kun tietäis mitä tehdä.

-ap

Vierailija
5/5 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämään en ala. Lahnakaan en sängyssä ole. Käsirautoja ym ehdotellut useasti mut sit se on sitä perusjyystöö. Mies ei välitä kummemmin suuseksistä.