Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te 150cm pitkät naiset, oletteko löytäneet miehen?

Vierailija
16.12.2018 |

Itse saan pakit kerta toisensa jälkeen lyhyyteni vuoksi. :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ja muutama muukin olisi ollut tarjolla.Omassa suvussani ja tuttavapiirissä on paljon naisia puolentoista metrin kieppeillä ja ukko jokaisella,ja jos yksi on lähtenyt aina on uusi löytynyt.

Vierailija
42/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys. Kuinka pitkiä te 150 senttiset olette polvillanne?

Terveisin 195 cm mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 153cm eikä miehen löytäminen ole ollut ongelma. Äidin suvun kaikki naiset (siis mummoni, äitini, tätini, serkut ja serkkujen tytöt) ovat pituudeltaan 148cm-157cm ja jokaisella on mies tai useampi ollut elämänsä aikana ja kaiken mittaisia. Itse en kovin pitkää miestä huolisi, "ihannemitta" on 170-175 cm. Silloin ei tarvitse niska kenossa tuijotella ylöspäin ja seisten pussaaminenkin onnistuu ilman että miehen tarttee kumarrella ja kyykistellä tai mun pinnistellä varpaan kärjillä.

Vierailija
44/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt, mutta koen sen vaatineen työtä.

Vierailija
45/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää olla pieni.

Vierailija
46/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vastata jos on 153cm?

Vastaan joka tapauksessa. Koskaan ei ole pituuteni/lyhyyteni ollut mikään juttu miehille. Itse asiassa en ole kokenut muutenkaan mitään yltiöpäistä naljailua tästä asiasta. Kaikki saavat kuulla jostain; pitkä, pätkä, laiha, lihava, kalpea, ruskea jne.

Mieheni kanssa tapasimme netissä. Hän on pitkä, mutta nämä jutut eivät ratkaisseet suhteemme kohtaloa (lue: onnellinen) vaan tärkeämmät asiat.

Vierailija
47/47 |
18.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 jatkaa vielä kenkäasiasta: Tilaan kaikki kenkäni ja käytän nimenomaan naisten kenkiä. Eipä ole tämäkään ollut mikään ihmetyksen aihe ellen vartavasten ala kertomaan että jalka on 35.