Te 150cm pitkät naiset, oletteko löytäneet miehen?
Itse saan pakit kerta toisensa jälkeen lyhyyteni vuoksi. :(
Kommentit (47)
Me lyhyet oltaisiin kuoltu sukupuuttoon, jos emme saisi puolisoja. Minä nappasin oikein huvän miehen.
Olen.ihana mies yli 10 vuotta yhdessä joista 6 vuotta naimisissa.mutta tunnistan kyllä tuon tilanteen.ikinä ei kukaan oikeastaan ole lähestynyt.ujo olen myös mutta aina jäänyt ns.kavereiden varjoon kun ollaan oltu viihteellä tai muuten ollut tilanteita joissa ollaan oltu liikenteessä.
Enpä usko, että lyhyytesi takia saat pakit. Itse olen 152 cm ja kukaan mies ei ole ikinä torjunut minua pituuteni takia. Miesten pituudet olleet 168-195 cm.
Vierailija kirjoitti:
Me lyhyet oltaisiin kuoltu sukupuuttoon, jos emme saisi puolisoja. Minä nappasin oikein huvän miehen.
Kaikki lyhyiden lapset eivät ole lyhyitä ja kaikki pitkien lapset eivät ole pitkiä.
Onko ap tosissaan? Kyllähän moni ihminen saa pakit, ei se aina pituudesta johdu. Lyhyille naisille löytyy aina useita miehiä, lyhyillä miehillä tilanne on ihan eri ja tiedät sen ihan hyvin.
Ja eikö olekin niin ap, että miehesi pitää olla pitkä?
Just lyhyillä naisillahan näkee kaikkein eniten pitkiä miehiä. Edes pitkillä naisilla ei ole pitkiä miehiä niin paljon. Pitkillä naisilla näkee yllättävän paljon samanpituisia tai jopa heitä itseään lyhyempiä miehiä.
Syyt pakkiensaantiisi ovat jossain muussa kuin pituudessasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap tosissaan? Kyllähän moni ihminen saa pakit, ei se aina pituudesta johdu. Lyhyille naisille löytyy aina useita miehiä, lyhyillä miehillä tilanne on ihan eri ja tiedät sen ihan hyvin.
Kuinka feministit ovat puuttuneet tähän epäkohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse saan pakit kerta toisensa jälkeen lyhyyteni vuoksi. :(
Sama juttu minulla.
N23 151cm
Pieni on kaunista kirjoitti:
Eikä johdu. Olen suoraan saanut kuulla olevani liian lyhyt.
Jaa ei mitenkään? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka feministit ovat puuttuneet tähän epäkohtaan?
Miten itse aiot puuttua tuohon pakkomielteeseesi feministejä kohtaan?
En voi uskoa että kaikilla tuo on syynä. Itse hullaannun lyhyistä naisista, olen itse yli 190 cm. Mielestäni on tosi söpöä että nainen on lyhyt ja tyttömäinen. Mutta ei se koskaan tosin ratkaiseva tekijä ole. Nuorempana seurustelin jopa piirun verran alle 150-senttisen tytön kanssa.
Kokoero herätti vähän hilpeyttä välillä, mutta muuten meni ihan mukavasti:)
Helposti aika montakin.
Itse en ole koskaan saanut pakkeja lyhyyden vuoksi, mutta olen itse pakkeja antanut mielestäni liian pitkille.
Ne sun saamat pakit eivät johdu sun pituudestas vaan vastapuolen huonosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Pieni on kaunista kirjoitti:
Eikä johdu. Olen suoraan saanut kuulla olevani liian lyhyt.
Jollekin olet ollut, miesten enemmistölle tuskin. Vaimo on vain muutaman sentin sinua pidempi ja paljon näyttää hännystelijöistä riittävän, kun olemme ulkona. Ja niin riitti edelliselläkin naisystävälläni, joka oli myös vähän yli 150 senttinen. Itse olen 185.
Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, niin se vain menee. Kaikkia ei voi miellyttää. Olet ap todennäköisesti törmännyt sattumalta sellaisiin miehiin, jotka etsivät pitkää naista. Minut taas on pari miestä tyrmännyt koska olen tumma ja he ovat etsineet vaaleaa naista. Kannattaa unohtaa noin pinnalliset ihmiset ja etsiä sellainen kumppani, jonka "sisin" on hyvä.
Seurustelisitko ap muuten itse itseäsi lyhyemmän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lyhyillä naisillahan näkee kaikkein eniten pitkiä miehiä. Edes pitkillä naisilla ei ole pitkiä miehiä niin paljon. Pitkillä naisilla näkee yllättävän paljon samanpituisia tai jopa heitä itseään lyhyempiä miehiä.
Mutta eikö se ole hyvä just noin? Silloinhan pituusgeenit menevät molempien parien jälkeläisillä enemmän tasapainoon.
Jolla on väliä, koska keskipituus on tavoiteltavaa?
Joskus teininä pojat kammoksuivat lyhyyttäni ja suoraan sanoivat, että muuten olisin tyttöystäväainesta.
Aikuisena tätä ongelmaa ei ole ollut, ainoastaan nettideiteillä monet miehet profiilissaan rajaavat minut pituuden vuoksi pois.
Ei tuo ole ongelmallinen pituus naiselle siinä mielessä, etteikö saisi miestä. Kaikki miehet eivät kiinnostu, mutta varmasti on silti todella paljon miehiä, jotka kiinnostuvat.