Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyen miehen vuodatus

Vierailija
16.12.2018 |

Olen lyhyt mies. 168 senttimetriä. Vuoden 2013 tutkimuksen mukaan 25–74-vuotiaiden suomalaisten miesten keskipituus on 178cm. Pituuskasvuni alkoi hidastua yläasteikäisenä. Ketään ei kiinnostanut. Isäni menehtyi samoihin aikoihin. En miettinyt pituuttani silloin, kun oli muitakin murheita. En tiedä vielä tänäkään päivänä miksi jäin lyhyeksi.

Näihin aikohin minulla ei ollut pienintäkään käsitystä, miten dramaattinen vaikutus pituudellani olisi tulevaisuuteni kannalta. Silloin ajatteli että kaikki vielä järjestyy. Palaan mielessäni päivittäin näihin aikoihin ja mietin olisinko voinut tehdä asialle jotain.

Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin. Olen yli 30v ja minulla on ollut kaksi parin vuoden suhdetta. En ole pahannäköinen, syön terveellisesti, urheilen, olen korkeakoulutettu, en polta ja en ole ikinä pettänyt. Ainoa haaveeni on oma perhe. Vuosien yrittämisen jälkeen tajuan vihdoin ettei tämä haave tule koskaan toteutumaan.

En usko että kukaan nainen pystyy täysin samaistumaan tilanteeseeni. Heillä voi olla ulkonäköongelmia, mutta ne ovat lähes poikkeuksetta ratkaistavissa. Minun pituuteeni ei tule kuitenkaan milliäkään lisää. Ikinä.

Naiset pitävät pitkistä miehistä. Se on OK. En syytä siitä naisia. Minulla ei ole negatiivisia ajatuksia naisia kohtaan. En lähesty ikinä itseäni pidempiä naisia, koska hyvin suurella todennäköisyydellä he eivät ole minusta kiinnostuneita. Yritän minimoida mahdollisuuden itseni nöyryyttämiselle, mitä on tapahtunut jo tarpeeksi.

Aluksi luulin ratkaisun olevan minua lyhyempien naisten lähestyminen. Vuosien kokemusten perusteella olen kuitenkin tullut siihen tulokseen ettei lyhyet naiset suinkaan vertaa omaa pituuttaan minuun, vaan toisiin miehiin. Toisin sanoen olen liian lyhyt, vaikka nainen olisi itse 150cm. Olen myös todennut että usein lyhyille naisille on pituudesta tullut lähes pakkomielteinen kiinnostuksen kohde. Näin oli myös exäni kohdalla.

En voi siis voittaa. Peli oli pelattu jo teinivuosina, vaikka en sitä vielä silloin tiennyt. En tiedä mikä tehtäväni on tässä maailmassa. En ole yksin toivottomuuteni kanssa. Vuonna 2005 julkaistiin ruotsalaistutkimus, jonka tuloksissa todettiin että miehen pituus korreloi heidän itsemurhariskin kanssa:

"There was a strong inverse association between height and suicide risk. In fully adjusted models, a 5-cm increase in height was associated with a 9% decrease in suicide risk"

Ei tarvitse varmasti sanoa että vietän jouluni yksin. Toivon että se menee ohi nopeasti.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 170 cm. Itse olen 160. Rakastan miestäni ennenkaikkea hänen luonteensa takia!

Vierailija
42/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana vietnamilainen mies, joka on saman pituinen kuin itse olen (170cm).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita 168 cm ja 20 cm penis

tai

195 cm ja 12 cm penis

niin ottaisin aina ensimmäisen.

Vierailija
44/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tuo on ihan normaali pituus miehelle. Sun kannattaa etsiä suurinpiirtein itsesi mittaista naista (165 cm). Lyhyet naiset haluavat kompensoida lyhyyttään etsimällä pitkän miehen, unohda ne. Äläkä syytä kaikista elämäsi ongelmista pituuttasi. Tiedän monta sun mittaista menestynyttä perheellistä ja tyytyväistä miestä. Suuntaa Itä-Suomeen. Siellä ihmiset ovat keskimäärin lyhyempiä.

Vierailija
45/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lohdutuksena, tunnen suurin piirtein sinun pituisen miehen, jolla on aina vientiä riittänyt. Ja ei, hän ei ole edes erityisen rikas, komea eikä korkeakoulutettu, kroppa tosin ihan ok kunnossa, ei lihava, laiha muttei myöskään "liian pumpattu". Jokin hänessä silti viehättää, liekö se sitten siisti ja miellyttävä olemus tai pilke silmäkulmassa, vaikea sanoa.

Vierailija
46/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai

195 cm ja 12 cm penis

Kirjoittaa mies. Jokainen nainen tietää, ettei peniksen pituudella ole mitään merkitystä nautinnon kannalta. Emätin on 9-12 cm pitkä ja joustaa kyllä, mutta ei se nautinto tule siitä, että krpä hakkaa kohdunkaulaa.

Vierailija
47/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus.

Pituus on yhtä tyhjän kanssa, jos olet kuin ruikuttava kakara.

Hanki itseluottamusta sinulle parhaiten sopivalla tavalla.

Sinä pystyt siihen.

Vierailija
48/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aviomies ja lapsen isä on 160 cm. Rakastan häntä kuin hullu puuroa. Oon aina muutenkin tykännyt lyhyistä miehistä, koska he ovat mielestäni tosi kuumia. Sellanen kevyt epävarmuuskin siitä pituudesta on vielä ihan sympaattista, itsesääli ja katkeruus ei.

Kaksi kahden vuoden seurustelusuhdetta ei ole mitenkään erityisen vähän 30-vuotiaalle. Mutta älä nyt ihmeessä rajaa kiinnostuksen kohteitasi oman pituutesi perusteella! Rohkeasti vaan kaiken kokoisten naisten perään. Itse olen miestäni pidempi ja painavampi, eikä se haittaa mitään. Muistan jo teininä, miten olin ihan lääpälläni kaikkiin lyhyisiin poikiin, jotka taas oli aina kiinnostuneita vaan sellasista ihan pienistä tytöistä.

Vierailija
49/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä? Edellinen mieheni oli miltei parimetrinen ja olin aina pitänyt pitkistä mihistä. Kun tämä ex paljastui valehtelevaksi hyväksikäyttäjäksi, niin olen huomannut, että en pidä enää pitkistä miehistä. Pidän rehellisistä ja fiksuista miehistä, joihin sinäkin ap varmasti kuulut.

Vierailija
50/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hanki itseluottamusta sinulle parhaiten sopivalla tavalla."

Pari esimerkkiä siitä miten mies voi hankkia itseluottamusta olisi paikallaan.

Vierailija
51/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai

195 cm ja 12 cm penis

Kirjoittaa mies. Jokainen nainen tietää, ettei peniksen pituudella ole mitään merkitystä nautinnon kannalta. Emätin on 9-12 cm pitkä ja joustaa kyllä, mutta ei se nautinto tule siitä, että krpä hakkaa kohdunkaulaa.

Miksi ihmeessä niputat kaikki naiset samaan nippuun? Toisille merkitsee koko, toisille ei. 

Yhtälailla jotkut tykkäävät lyhyistä miehistä, jotkut pitkistä.

Vierailija
52/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai

195 cm ja 12 cm penis

Saa alapeukuttaa ihan vapaasti, mutta kannattaa myös googlettaa

- emätin (on muuten aika tunnoton elin, sieltä kun pitää pystyä puskemaan ulos lapsi)

- kohdunkaula

- klitoris (kuvahaku!)

Vain ja ainoastaan sillä on merkitystä, pystyykö kiihottamaan klitorista joko sisäkautta tai sen kärjestä. Sisäkautta ratkaisevaa on paksuus, ei pituus. Ja yli puolet naisista tarvitsee joka tapauksessa suoraa klitoriksen kärjen kiihotusta.

Sillä pituudella ei ole pienintäkään merkitystä naisen nautinnon kannalta ellei siihen liity myös paksuus.

Vierailija
53/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuon pituinen poikaystävä, jolla oli vientiä myös ennen mua ja mun jälkeen.

Ei muuten kriiseillyt pituudestaan koskaan, toisin kuin eräs kymmenisen senttiä pidempi poikaystäväni joka syytti pituuttaan tietyistä asioista, erityisesti väitti ettei naiset kiinnostu "näin lyhyistä". Juu, no onneksi tuo ruikutus on todella seksikästä ja kiinnostuksen herättävää.

Vierailija
54/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 165cm nainen ja parhaat rakastajat ovat nimen omaan olleet n. 170cm. Kukaan ei halua miestä (tai naista), joka on marttyyri märisijä.

Vierailija
55/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteissa muutamankin tuon pituisen kanssa. Olen itse 174cm. Ongelmasi taitaa olla jossain muualla, mutta ei, elä vaan näe sitä.

Vierailija
56/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli 161cm, ei haitannut mitään.

Vierailija
57/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa ärsyttävä piirre mitä olen lyhyen miehen kanssa kokenut on se että siitä pitää jauhaa ihan koko ajan 🤬 paras olisi jos ei sanoisi siitä pituudesta mitään.

Olet oikeassa. En puhu pituudesta kasvotusten/netissä omalla nimellä koskaan. Se ei estänyt exääni muodostamasta pituusfetissiä.

Vierailija kirjoitti:

Sinun ulkonäköongelmasi on ratkaistavissa, kuten noiden naistenkin joiden kokemuksia mitätöit. Pituutta lisätään niin että jalat murretaan, niitä venytetään ja luutuessaan jalkoihin tulee lisää pituutta.

Kuten kaikki muutkin lyhyet miehet, olen tietoinen tästä operaatiosta. Harmi että se täysin järjenvastainen. Maksaa noin 80000€, olet puoli vuotta vuodepotilas ja saatat menettää jalkasi kokonaan. Lisäksi se jättää sinulle epäsuhtaiset raajat, joten tilanne ei muutu edes paremmaksi.

Aikanaan potilaanani kävi pituusleikkauksessa käynyt nuorimies. 162cm oli lähtöpituus ja tavoite hoitavalla lääkärillä oli 8cm lisäys. Muistelisin , että lopulta vain 3 cm sai lisämittaa. Kivulias toimenpide, raajat jäivät eri pituisiksi.

Vierailija
58/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169 cm nainen. Minulla on ollut vuosia lämpimiä tunteita mieheen, joka on noin 10 cm lyhyempi. Heti hänet nähdessäni pidin hänestä. Olen varattu, mutta jos en olisi, ei pituus merkitsisi mitään... Oletko kiva tyyppi, ap? Kusipäät kaksimetrisetkin saavat pakit. Olet vain tavannut vääriä naisia.

Vierailija
59/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP täällä. Olen kanssasi samaa mieltä, että nämä penis-kirjoittelijat on miehiä. Omassani ei ole vikaa, mutta en todellakaan usko että kukaan nainen pitäisi isoa penistä isommassa arvossa.

Monet on puhunut itseluottamuksesta. Minulla oli hyvä itseluottamus teininä. Oli kiinnostuneita tyttöjä ja neitsyyskin lähti hyvissä ajoin. Itseluottamukseni on hävinnyt viimeisten 15 vuoden kokemusten perusteella.

Vierailija
60/80 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä olen 8 cm lyhyempi ja kavereita ja naisia on riittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan