Pesettekö hampaat ennen vai jälkeen aamiaisen?
Kommentit (10)
Eli herään, menen suihkuun, syön aamupalan, laitan hiukset ja meikin ja puen, sitten pesen viimeiseksi hampaat (niin ja sitten huulikiilto ;)). Mulla menee noin 30 minuuttia siinä syömisen ja hammaspesun välissä, kun luen rauhassa lehteä...
Samoin pesen ennen jos lähden ulos ja olen laittautunut valmiiksi. Hampaiden pesu kuuluu minulla aamulla samaan kastiin kuin meikkaaminen ja hiusten laitto.
Tulee kiillevaurioita. Suositus on että pestään mieluumin ennen syöntiä.
Syönnin jälkeen sitten ksylitolipastillia!
Aamupalan jälkeen sitten purkka suppuun :)
Aamulla on aina niin paha olo. Hyvä että pystyn edes aamupalan syömään. En ole raskaana. Olen aina ollut " aamupahoinvoiva" .
Mistäköhän johtuu... Mulla on aamupala aina nestemäistä, muu ei mene alas :/
että jos hampaat pesee ennen aamupalaa niin ne ovat jollain tapaa alttiimmat reikiintymiselle (en muista miksi mutta jokin kerros siitä poistuu tms). Ja syönnin jälkeen pitäisi pitää se puolen tunnin tauko jotta ei tule kiillevaurioita.
Meillä oli aina pesty ennen aamupalaa. Kokeiltiin sitten muuttaa siihen, että vasta puoli tuntia aamupalan jälkeen mutta ei onnistunut. Hampaat unohtui aina pestä.. Nyt taas pestään ennen aamupalaa.
Samasta syystä kuin pitäisi odottaa puoli tuntia syömisen jälkeen ennenkuin pesee hampaat. Ei onnistu meillä. Meillä pestään hampaat vain iltaisin, ruokailujen jälkeen otetaan kyllä xylitolia.
Menkääpäs lääkäriin.
Kaverin kaverilla oli sama juttu, ja lääkärissä selvisi joku sairaus joka ton aiheutti. Oli niin " tottunut" jo pahoinvointiin, että ajatteli sen olevan ihan normaalia...