Mies töissä puolustusvoimissa ja
aina kiire. En tarkalleen tiedä mitä siellä tekee, kun tuntui niin epäolennaiselta tiedolta ja humalluin ihastuksesta ihan täysin. Ottaa itse yhteyttä halutessaan tapaamista ja sitten tuleekin töissä yllätyksiä eikä tapaaminen toteudu ja kuulemma harmittaa. Hän on siis aloitteellinen. Tämä on minulle aika rankkaa. Mikähän tässäkin on oikein?
Kommentit (53)
Minulla on mies pv:llä töissä (päällikkö) ja ihan työajan puitteissa tekee työt. Riippuu varmasti työnkuvasta ja asemasta kuinka kiinni on työssä
Varattu. Normaalia pv:n henkilökunnalla.
Minun vaarini työskenteli myös armeijassa. Kyllä ainakin hänelle saattoi tulla töihin komennuksia ihan yhtäkkiä.
Onhan se sitova työ, just oli juttua upseerien työajoista ja niiden vaikeuksista.
En uskoisi varatuksi, kun kuitenkin julkisesti on näkyvillä deittisaiteilla.
Kysyisin itse nyt suoraan, mutta olin niin vihainen että poistin yhteystiedot. Mutta kyllä varmasti taas ottaa yhteyttä, jostain ihmeen syystä. Sanoin että tuntuu kuin olisin vain joku varahenkilö jolle teet ohikkaita, mutta vakuutteli työsdä tapahtuvista jutuista. Työt siellä loppuu tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaarini työskenteli myös armeijassa. Kyllä ainakin hänelle saattoi tulla töihin komennuksia ihan yhtäkkiä.
Niinpä. Sotia syttyy tuon tuostakin. Kapiaiset joutuvat juoksemaan vähän väliä komentopaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sotia syttyy tuon tuostakin. Kapiaiset joutuvat juoksemaan vähän väliä komentopaikalle.
Kaikkia harjoituksia ei aina ilmoiteta etukäteen sinä näsäviisastelija <3
Asuu työsuhdeasunnossa. Eri suunnilla minusta, matkaa tunteroinen vajaa. Me ollaan tavattu vasta kerran mun vapaapäivänä ja kyllä harrastimme upeaa seksiä. Olimme vaihtaneet kuulumisia tiiviisti sitä ennen, oli silloin sotaharjoituksissa, mutta nyt palattuaan työhön on yhteys vähäisempää.
Vierailija kirjoitti:
Varattu. Normaalia pv:n henkilökunnalla.
Mitä tämä tarkoittaa? Miksi pettäjiä olisi enemmän juuri pv?
Vierailija kirjoitti:
Asuu työsuhdeasunnossa. Eri suunnilla minusta, matkaa tunteroinen vajaa. Me ollaan tavattu vasta kerran mun vapaapäivänä ja kyllä harrastimme upeaa seksiä. Olimme vaihtaneet kuulumisia tiiviisti sitä ennen, oli silloin sotaharjoituksissa, mutta nyt palattuaan työhön on yhteys vähäisempää.
Millaista seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista seksiä?
Upeaa. Siinä se lukee. Urpå.
Mihin puolustuksen haaraan olet iskenyt?
Se on jostain syystä ihan normisti intissä ja pääsee kohta pois. Minkä ikäinen?
Kävikö pride marssilla? Eikö nykyään puolustusvoimat myös osallistu?
Älkää kehdatko pilkata inttipojilla ja pridella. Oikeasti tuntuu pahalta kun en käsitä hänen käytöstään.
Kuulostaa <3 tosi rakkaudelta <3 kun ei kiinnosta tuon vertaa mitä mies tekee.